Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlinder3, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

zeehondje ik moet het ziekenhuis bellen dat de test nu negatief is en dan hoor ik meer denk

kilo van de behandelingen ik ben 10 kilo aan gekomen vind het echt erg maar het was voor iets moois
    tijdens me zwangerschap was ik ook 15 kilo aan gekomen maar die was ik zo kwijt ben nu wel weer 3,5 kilo kwijt doe er niks aan zie het allemaal wel hoe het loopt

2. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Haidihai meiden,

Ik heb het idee dat het hier einde verhaal is, vanmorgen was mijn temp 36.7 dus ik verwacht elk moment m'n ongie.
    Ik baal als een stekker maar ja...

Heb met manlief afgesproken dat we volgende maand nog 1 tp doen en dan gaan verder kijken naar een andere kliniek.
    Omdat er nu verdomd weinig rekening gehouden wordt met de miskramen ivm dat gekke protocol.

Voel me blehhh!!!

3. welcomehome

emseve wat balen dat het niet gelukt is voor jullie waar wil je dan heen rotterdam tilburg of leiden? waar onderzoekt dokter d je niet?

4. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Omdat zij zegt dat de uitslag van het stollingsonderzoek (van 1.5 jaar geleden...) goed was. En noemt de miskramen nog steeds dikke pech. Ik wilde graag utrogestan voor de cryopoging, maar ze blijft maar volhouden dat m'n lichaam dat zelf aanmaakt als ik zwanger ben. Maar ja... het blijft niet plakken dus word ik niet zwanger en valt er dus ook niets aan te maken. Zij houdt zich aan het protocol van het ziekenhuis, ze kan misschien ook niet anders. En bij andere klinieken (geen ziekenhuizen) doen ze dat niet. Nu even kijken welke we gaan kiezen, denk Geertgen.

Vanmiddag in ieder geval maar even bellen dat het weer niet gelukt is. Verlies al beigekleurige zooi...

5. welcomehome

ik heb net gebeld kan alleen weer beginnen als ik voor 15feb ongesteld word anders moet ik weer een maand wachten ze gaan tot half april dicht hoop het zo dat ik het nog voor die tijd het word maar na de bevalling van me zoontje was me cyclus niet echt gelijk zat zo rond de 37 dagen

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Spannendetijden...hoi hoi...sorry, even over het hoofd gezien dus...
    Bijna is het zover hé...mogen jullie weer gaan beginnen...
    Goed dat je bijna alle kilo's kwijt bent...

Timon...goh, fijn zeg dat zo'n onderzoek standaard is bij jullie.
    Maar waarom alleen bij de man??

Sabine...ow nee meid...dik balen...ja, je blijft idd. hopen tot de test omo-wit is...
    Hopelijk zet de ongie snel door hé...

En ja...morgen moet ik naar de dokter, om te testen...
    Omdat de ongie er nog niet is...en tuurlijk krijg je dan weer een beetje hoop, maar ja ik weet ook dat er geen wonder is gebeurd tussen de laatste echo en nu...:x

Dus Emesve...nog altijd geen ongie te bekennen hier...
    Hoop dat ik morgen een echo krijg om te kijken hoe het er van binnen uitziet...
    Ow nee...je denkt dat het game over is bij je...nou ja...als je temp. afneemt is het in ieder geval niet goed...:x:(
    Echt balen zeg...
    Kan me voorstellen dat je een andere kliniek opzoekt...hopelijk willen ze je daar verder onderzoeken en helpen...

Zo meiden...dit was het weer even tussendoor...
    Heb het druk vandaag, maar kom morgen zeker vertellen hoe het bij mij afgelopen is...

7. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nikita, omdat zijn score erg laag was. Bij mij hadden ze niets negatief gezien om dit onderzoek ook te doen.
    Meisje, morgen de bloedtest. Kunnen ze dan ook op ev. andere dingen testen? Het is een kwestie van een ander vakje erbij aanstrepen.

Emesve, wat vreselijk balen dat het game over is. Bij welk zh zit je nu dan? Wel erg dat ze je eigenlijk niet serieus nemen. Ik kan me voorstellen dat je op zoek gaat naar een andere kliniek. Kan je elders je eskimo's ook laten terugplaatsen?

Ongi van Sabine, kom snel!

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Hee Lieverds,

ST wat goed dat je alweer zoveel bent afgevallen zeg.. Ik ben ook wel iets aangekomen, maar sta nooit op een weegschaal dus weet niet precies hoeveel..:) Maakt mij ook niet zo heel veel uit..

Esmeve, wat naar zeg..:( Weer niet dus..:( Snap heel goed dat je naar een andere kliniek wil..

Sabine hoop zo erg dat je snel ongie wordt.. Zou beter zijn..

Timon en Nik HAAAAII.!!:)

Lieverds mijn HCG is nog steeds 11 dus geen tp deze ronde en ga begin maart 3 weken op vakantie dus het wordt bij mij daarna dus pas weer.. Aan de ene kant vind ik het wel jammer, maar ook wel fijn.. We zien wel hoe het loopt..:)

Fijne avond Lieverdss

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Lieverds, hoe is het met ons allen.??

10. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Heerlijk ongie geworden... ben even zielig aan het zijn...
    Hoest met jou Kaaat??

11. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Timon...ik had geen bloedtest...
    Moest met mijn ochtendplasje naar de dokter...:(
    Heb je toevallig in het vorige topic gelezen hoe het met me afgelopen is...;)
    Anders schrijf ik het morgen hier nog een keer in het kort op...

Emesve...ow nee lieverd...was jij niet de laatste hier??
    Dik balen dat we rood dit topic asfsluiten, en ben jij maar even zielig hoor....*knuffel*

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Esmeve wat super vervelend zeg (understatement!!) Wat erg..!! Jij hebt al het recht om nu even zielig te zijn!! Hele dikke knuffel van mij..!! Weet je al hoe nu verder of ffies niets.!!

Nik.. zwaaizwaai..!!:D

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Knuffel voor Emesve!

14. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    La femme: ja idd,…bijna weer maar,…moet eerst nog ongi worden en zit net op cd 12 dus duurt nog wel even ;) maar ben wel benieuwd naar wat de gyn ons dinsdag gaat vertellen! Hoop super stappen plan!

Kaat: hahah zo ken ik heel veel vrouwen maar ik ben altijd best met mn gewicht bezig maar ik ben ook iemand die wat ze eet aankomt!!! :s heeeeel vervelend!!!!!
    Wat vervelend dat je zo lang moet wachten zeg!!! Wat een domper,..maar misschien is het ook wel even lekker voor jullie ;) hopelijk vliegt de tijd voorbij!

Emesve: hele hele hele dikke knuffel meid!!!

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Het verhaal zit niet in mijn hoofd. Sorry!:)

Kan je niet knippen/plakken?

16. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Esmeve, vreselijk balen!

Ik ben vandaag ongi geworden en het maak me niet uit. Nog een maandje en dan mag ik weer starten!! :D
    Vandaag met manlief op zolder gaan opruimen. Met mijn leidinggevende afgesproken volgende week 2 uur op therapeutische basis. Eens kijken hoe het daar is.;)

17. he lieve meiden..

ik kwam even spieken.. maar timon wat ongelovelijk gaaf!!!
    spannend meis.. ik hoop dat je mij gaat aflossen/ opvolgen...
    en natuurlijk alle meiden hier.. op roze..

liefs yippie

18. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    yippie, wat haat het hard bij je...
    Hoe voel je je zo??

Super Timon, komt eindelijk weer dichterbij dus...

19. la femme

het gaat hier goed.. ik mag niet mopperen.. ik heb best wel de nodige klachten gehad maar k draag ze met liefde.. we hebben er zolang op gewacht.. kan gewoon alleen maar genieten..
    ja joh gaat echt hard waarschijnlijk heb ik met 4/5 weken de dames in mijn armen.. het is wat..

liefs Yippie

20. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Yippie, zo snel alweer! Ik wist niet dat je 2 meiden zal krijgen. Volle bak voor papa.;)
    Het zou fijn zijn als ik je kan aflossen. Met liefde wil ik ook gaan dragen.

Nikita, weer een stap dichterbij. Wel op 2 gebieden: naar ICSI en naar werk. Ik ben er blij mee.

Nu 'Sterren dansen op het ijs' kijken.

Share This Page