Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hey lieverds,...
    ik wou jullie ff gedag zeggen ;)
    wordt tijd voor nieuw topic voor ons
    misschien wie in feb mrt ivf , ici of (cryo) tp?!?! :D

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi sp, er zijn al twee nieuwe topics. Eentje januari/februari en eentje maart/april (pagina 3).
    Dus misschien tot daar!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Spannende Tijden, ik zie je in 1 van de topics. ;)

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    ST, vergeet de picknicktafel niet te bezoeken he..;) See Ya.!!

5. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden hoe gaat het met iedereen?
    zijn sommige al weer bezig met een nieuwe poging?
    ik hoop zo dat ik het voor 15 feb word maar dat zal wel niet als ik kijk naar me cyclus van de afgelopen 7 maanden zit ik elke keer rond de 37 dagen na de bevalling van me zoontje zit er niet echt regelmaat in jammer genoeg

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    geloof dat het goed gaat met iedereen...
    de meeste lezen en schrijven alweer in een van de volgende topics mee...of kom gezellig aan de picknicktafel...

zou wel vet balen zijn als je ongie na de 15e komt hé...
    we duimen dat hij sneller komt...;)

7. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Zooo deze weer even snel omhoog gehaald!
    Nikita las in een ander topic dat je bms 11mm was!! SUPERRRR!!!
    Eindelijk de lang verwachte TP!

Is er bij jou al een ongie verschenen Sabine??

Ik ben inmiddels in de ronde voor de 2e TP. Dit keer met progynova en utrogestan! Ik doe mee aan de Antarctica-trial, dus kijken hoe dat gaat werken. Zonder de meds liep het op niets uit, dus hopelijk helpen deze hormonen! Wel erg prettig dat dit tabeltjes zijn, dat scheelt weer naalden!! ;)
    Bms was gisteren 7.4mm, dus moet nog even geduld hebben van de doc. Waarschijnlijk komende week weer TP!

Succes meiden!!

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hey,...esmeve: spannend weer!!!!!!! succes meid, ga voor je duimen!!! :-D

ps, de meeste dames van hier zijn verhuisd naar ivf, tp in jan feb of mtr april! en de picknick tafel ;)

9. welcomehome

esmeve wat snel al weer wel spannend
    bij mij is er nog niks tebekennen als het goed is moet ik het zondag worden we zullen het wel zien en anders pas in april begin mei weer beginnen

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Emesve...Spannend...zitten we samen hopelijk op het wachtbankje...
    Duimen dat ze goed ontdooien hé...altijd weer spannend...
    We schrijven idd. al in het volgende topic...dus als je zin heb kom maar voorbij...

11. welcomehome

ja ik ben ongie geworden 2 dagen tevroeg nog wel waar kan iemand al niet blij mee zijn
    dus kan in maart nog een terugplaatsing krijgen weet alleen niet hoelang het schema ook al weer is
    @esmeve weet jij dat want jij slikt nu toch ook die pil?

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Hee Dames..:)

Esmeve ik doe ook mee met de Antarticia trail en dus ook met hormonen.. Ik ben 4 dagen te vroeg ongie geworden en ga bijna op vakantie, dus het plan was dat als ik op vakantie ongie zou worden ik met progynova zou beginnen en dan als ik terug was gelijk een echo, maar denk dat ik nu veel te laat in NL ben voor een echo.?!?! Op welke dag hebben jullie altijd een echo met een cryo tp.??

Esmeve lkkr snel dus weer.. En Sabine ook las ik ergens..:D En ST ook.. En Nik al lkkr op het wachtbankje.. Voor ons allen nieuwe ronde, nieuwe kansen dus..:) Das fijn.!!

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hoi hoi meiden,....

weer nieuwe pogingen zie ik!?!?! spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik wacht nog op mn ongi en hoopte deze dit weekend te krijgen en ging uit van ma of woe maar,...ik had positive ovu testen dus waarschijnlijk heb ik nu pas mn ei :-s dus wordt half mrt terugplaatsing,...op zn vroegst!!

14. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hi ladies!!

Wat gezellig zeg! Toch nog maar even verder kleppen in dit forum! ;)

Ik ben op cyclusdag 1 begonnen met Progynova. Op dag 13 een echo gehad en ik kwam nog 0,6mm bms tekort. Dus ipv 3x 2mg per dag neem ik nu 2x 4mg Progynova. Morgen weer een echo en ik neem aan dat deze nu goed zal zijn om te starten met Utro. Volgens mij moet ik dan morgen ook gelijk Pregnyl spuiten en dan komend weekend TP krijgen. In totaal slik ik nu al bijna 3 weken Progynova. Er is dus geen vast schema, dat ligt helemaal aan je bms.

Hopelijk ben je op tijd terug Kaaat!

Sabien wat fijn dat je nog net mee kan!! Hoorde dat EMC op 9 maart de laatste TP doet. Dus dat red je makkelijk! :D

Voor jou dus nog even geduld hebben ST... Jouw emmies wachten heus op jou! ;)

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Sabine...toch een TP in Maart...fijn zeg...

hihi Kaat...bij ons is de eerste echo om het BMS te meten op de 12e dag van Progynova.
    Dus misschien komt het toch nog uit bij je...
    Maar het kan dus overal weer anders zijn...

Emesve...waarom moet jij Pregnyl spuiten als je Progynova neemt??
    Pregnyl laat toch een EItje springen, en als je Progynova neemt krijg je toch geen EI, maar wordt alleen BMS aangemaakt.
    Goh, elke keer als ik denk alles te snappen leer ik weer iets nieuws...;)

Spannende Tijden...ow ja...nu je EI, dan kun je idd. al een beetje uitrekenen wanneer een TP zou kunnen zijn.
    Is er een kansje bij jullie dat het in een natuurlijk cyclus lukt??
    We hebben het wonder verhaal van Zeehondje laatst gelezen hé...dus het zou zo maar eens kunnen....

16. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @Nikita: Geen idee! Ik had namelijk ook een follikel van 14mm maar de FA betwijfelde of hier ook een goed eitje in zou zitten. Zal morgen voor alle zekerheid nog eens vragen wat Pregnyl voor effect heeft in een cyclus met progynova.

17. welcomehome

ik heb bij de vorige behandeling geen echo gehad alleen een schema meer niet moet morgen toch bellen dus hoor het dan wel

18. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ Sabine: ik krijg die echo's omdat ik mee doe aan de Antarcticatrial. Vorige keer moest ik het ook doen met ovutesten

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Esmeve: spannend meid!!!!!!! Ga voor je duimen!!!!
    Er is idd geen vast schema! Hangt idd van de groei af! En (tot in tegenstelling van de follikelen) dat is met bms een verrassing!
    Succes !!

kaat: liefie,...hoest met jou?!?!?!

La femme: tja tis toch nie te gloven?!?! CD 27/28 een ei?!?!?! Weet niet zogoed wat ik ervan moet denken! Las in meerdere reacties dat de kv ovutesten langer positief aangeven! Misschien heb ik wel weer een 37dagen cyclus en gaf ie dus nogsteeds positief aan ?!
    En misschien had ik dus wel mn ei nu?! We zullen zien!!!
    Er is wel een kans dat het eventueel zou kunnen lukken hor!! Ons “probleem” zou volgens de gyn minder aantal en minder beweeglijk zaad zijn! MAAR,…we hadden van de 20eitjes met ivf wel 12 bevrucht!! Dus of t echt zo slecht is?!!? Ik vraag t me af!! Miss net als zeehondje een wonder idd! ;) laten we het hopen!
    Hoest met jou?!?!!? Zie dat je pas je tp hebt gehad!!! Heb ik helemaal gemist! Sorry!!!
    Hopelijk mooie plakkers meid!!! Ga heeeel hard voor je duimen!!!!

20. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Nou ff nagevraagd en hoef geen Pregnyl te gebruiken! Foutje van de fertiliteitspoli... Dus ik heb nog Pregnyl in de aanbieding! ;) Maar goed, bms was 8 mm en komende vrijdag TP als alles goed gaat. Dus daar gaaaaaaan we weeeeeer.... op naar de wachtdagen!

@ Nikita hoe voel je je??

Deel Deze Pagina