Spannende Tijden... ow, dan worden de komende 2 weken toch ook een beetje spannend voor jullie. Ja, heb vorige week donderdag een TP gehad van 2 emmies. Heb er deze keer helemaal geen gevoel bij...positief denken heeft tot nu toe ook niet geholpen. Deze keer hebben de emmies dus een beetje fragmentatie, en we waren een beetje onzeker over mijn BMS, zeker nadat de vorige poging i.v.m. het BMS werd afgebroken, maar we laten ons verrassen deze keer... Volgende week donderdag is testdag, maar krijg de uitslag pas op vrijdag. Maar ja, word normaal gezien al een paar dagen eerder ongie, dus dan weten we wel hoe laat het is... OK Emesve...ok, heb het begrepen... Pregnyl kun je mooi bewaren voor een volgende keer, toch? Hier alles ok...min of meer... Heb het er echt moeilijk mee deze keer, zeker omdat de TP dus pijnlijk en behoorlijk emotioneel was... Maar ja...daar moeten we door hé...
la femme: succes meid!!! ik ga heeeel hard voor je duimen!!!!!! toch weer spannend!!!! en ja,..bij ons is de komende 2 week ook spannend! nou ja spannend! meer zenuwslopend want wil mn ongi! en ben t wachten zat!! maarja,..niets aan te doen he?!?!
@esmeve we lopen in het zelfde ziekenhuis en toch gaat het anders ik weet nu al dat ik 1 maart de terugplaatsing ga krijgen ik heb gewoon een schema gekregen en krijg ook geen controle de vorige keer ook niet vreemd eigenlijk
@Sabine: dat komt denk ik omdat ik mee doe aan die Antarctica Trial. die heeft een heel ander schema qua echo's en medicijnen. Zag trouwens in het EMC een briefje hangen dat ze gesloten zijn van 9 maart t/m 25 april. Dus je bent net op tijd!! @ nikita: ook hier nog een keertje: Yeeeeeeeeeeh!!!!!!
ja Sabine....het is nog maar heel pril hoor...teste vandaag 2X knal positief...dus we moeten nog even de bloedwaardes afwachten...hopelijk weet ik snel meer...Xje...