Intussen dat ik aan het typen was heb je zelf een bericht geplaatst. Stop de opmerkingen van je arts in je hoofd en blijf positief!!!
Hoi Snoes, bij ons weet niemand het, behalve m'n beste vriendin. De reden dat we het aan niemand vertellen is dat we het te persoonlijk vinden en voornamelijk ik dan geen zin heb in van die (rot) opmerkingen. En ik heb geen zin om anderen uitleg te geven en vragen te beantwoorden. Verder ben ik altijd overal open over maar dit is ons ding en gaat verder niemand wat aan. Groetjes Jolanda
Spannend snoes morgen de uitgangsecho, hopelijk mag je starten. Bij ons weten nu alleen mijn beste vriedinnen het. De 1e poging waren te veel mensen op de hoogte en ik vond het niet altijd prettig om iedere keer dezelfde vragen te beantwoorden en rot opmerkingen te krijgen enzo. Nu vind ik het heerlijk, degene die het weten die vragen er niet naar want die wachten het af tot we er zelf over beginnen. Onze ouders zijn ook niet op de hoogte. Brrrr, ik vind het frisjes buiten. Manlief is bezig buiten, hij is de garage aan het bouwen en ik zit lekker bij de kachel met een bakkie thee en te bespreken met een vriendin op msn wat we gaan doen.
Goedemorgen (voor mij) Allemaal, Herma wat ontzettend K*T dat ze van C kwaliteit zijn, maar idd blijf positief te blijven meer kan je nu niet doen.:S Vlinder hoe was het gister bij je zus en spuiten op het toilet? Snoes ik ben benieuwd, fingers crossed dat je snel mag beginnen!! Zeehondje en Sushii welkom hier!! Bij ons weten beide ouders het en broers/zussen voor de rest niemand. Ik zit wel een in de klinch over het vertellen aan mijn manager. Eigenlijk moet hij het wel weten vind ik want als ik erg reageer op de medicatie en mijn daarom ziek moet melden is dat wel zo netjes, maar ik zie er wel tegen op! Ik ben zelf btw 24 jaar en wij zijn het afgelopen jaar bezig geweest met alle onderzoeken en mogen dus volgende maand met ICSI starten!!
@Kaat, euhm vorige week was ik bij mijn schoonbroer en zijn vriendin....Het spuiten ging goed maar wilde te snel zijn en heb er ee blauwe plek aan over gehouden. Maar iig het was vorige week. Zo lekker geshopt.... Heb een nieuwe outfit gescoord.
@herma: Ik ga mn duimen blij draaien hoor!! Dat je gewoon zwanger gaat raken van deze emmy's xox @Sushii & zeehondje: Welkom hier! @snoes: spannend morgen! @wie het weten: Ik had bij de IVF wel heel veel laten weten omdat ik dit fijn vond. Nu vertel ik het aan niemand.........uh dat is niet waar. Een vriendin van mij is nu ook bezig met IUI en die weet het wel en die is ook hier op het forum. Verder krijg ik wel steeds vaker de vraag: gaan jullie nog voor een tweede? Blehh daar word ik zo moe van......maar goed. Wel zijn we nu al aan het voor bereiden dat er misschien een tweede IVF zou moeten komen. Je kan beter er vanuit gaan dan valt het altijd mee... Ik heb alleen een puntie from HEL! gehad en daar is mijn vriend heel bang voor. Klein detail.....ze zijn 40min bezig geweest Ik zou het zo weer doen, al waren het de langste 40min van mn leven....
Wow, wat is er hier veel geschreven het week-end. Ga nu bij lezen en schrijven, en hoop op vele goede berichtjes... Snoes, goed gedaan hoor zelf prikken... Vlinder, hoe gaat het nu met je?? Hopelijk valt het aankomen en de pijn in je eierstokken een beetje mee, en kun je het uithouden tot woensdag... Herma, wat een super nieuws...deze 5 worden gewoon prachtige emmies, en meer heb je niet nodig.... Vandaag was toch de TP....succes op het wachtbankje... Ga je zelf testen of krijg je een bloedtest?? En wanneer??? Kaaat, ja ik denk dat het van het ziekenhuis afhangt. Zelf ben ik echt wel blij ook de keuze te hebben, maar sommige ziekenhuizen zijn 'strenger'. Zeker als je jong bent...mag ik vragen hoe oud je-jullie zijn?? Lente, ik had jouw berichtje nog in gedachten, en heb ook al wat bloembollen in de grond gestopt afgelopen week-end Wat vervelend dat je vriend een bloedvat heeft geraakt, maar ja, dat kan gebeuren. Heb je een blauwe plek gekregen?? Enne, Pink, super nieuws van je huisje...ben benieuwd...lekker even je gedachten verzetten. N-Sky, ow ja, ik kan het helemaal begrijpen dat je daar een aantal dingetjes hebt gekocht...hoop idd. dat je ze snel zelf nodig hebt... Zeehondje, leuk je weer te zien hier... En nu komt het weer lekker dichterbij je TP... Meiden, heb ik ergens overheen gelezen, omdat iedereen opeens schrijft hoe oud ze zijn, en hoe lang ze al in MMM zitten?? Ik ben juist 29 geworden, nu bijna 2 jaar gestopt met de pil, en 15 maanden in de MMM...
@la femme: Nog gefeliciteerd met je verjaardag dan @leeftijd: ik ben 36jr en ik ben in januari 2001 gestopt met de pil en in januari 2009 had ik eindelijk de eerste positieve test in mn handen. Nu bezig voor een tweede wonder..... Hopelijk een cryotje van onze eerste IVF poging.
Ik ben nog altijd bezig met het opruimen hier, maar doe het wat rustiger aan. Gisteravond in de badkamer flauw gevallen en nu heb ik me toch een pijnlijk linkerbovenbeen. Helemaal blauw en dik. Ben waarschijnlijk precies met dat been op het omhoogstaande randje gekomen. Auw!!! Ik denk dat ik wat te gehaas ben geweest gisteren. Vervolgens een lekker warm bad en misschien te snel opgestaan uit bad. Wat een nare gewaarwording is dat zeg. Eerste keer dat ik flauw gevallen ben. En voor de rest: ik wil heel graag gaan meeleven met iedereen, en doe dat ook wel voor zover het lukt, maar het lijkt het momenteel even niet toe te laten. Sorrie daarvoor! Maar ik denk dus wel aan jullie!
@herma. Ik ga voor je duimen meid! Probeer een btje ontspannen te blijven. Mijn duimen gaan overuren draaien voor je!!!
@ Vlinder haha dan heb ik het zeker fout gelezen! Of te veel door elkaar zitten lezen!! @ Pink wat erg zeg dat je je zo naar voelt!! Lekker rustig aan doen!! @ La Femme Nikita wij zijn PAS 22 (bijna 23 mijn mannetje) en ik ben 24!
Wow, Kaat, dat is jong. Nieuwsgierig als ik ben, mag ik dan vragen hoelang jullie al bezig zijn, en hoe snel jullie in de MMM zijn beland?? THX Sloppy... AUA, Pink, dat klinkt pijnlijk...ben ook nog nooit flauwgevallen, en het lijkt me idd. akelig. Doe het maar rustig aan hoor...
@ La Femme Nikita, dat mag je zeker vragen! We zijn al 2 jaar bezig en begin dit jaar in de MM geraakt! Alle onderzoeken nu gehad en hebben 3 maanden op de wachtlijst gestaan en gaan het nu in december proberen dmv ICSI!
zal ik dan ook maar ik ben 23 mannetje 24. wij zitten sinds aug 2009 in de mmm en sinds 2006 is de pil uit de deur gegaan en sinds april 2007 zijn we het gaan proberen helaas nog zonder resultaat. dus wij zijn ook nog heel jong! maar niet minder gewenst maar waarschijnlijk wel wat minder tijdsdruk dan de wat oudere meiden. xxx sky
@ La Femme Nikita, Zeker heel fijn! Ik ben nu ook net met Microgynon begonnen, jij ook las ik onder je bericht! Ik krijg er alleen super hoofdpijn van weet niet of andere dat ook erg hebben! @ N-sky, ja toch wel fijn he als je het zo jong weet! De kinderwens blijft hetzelfde
@Nikita, lief dat je het vraagt. De pijn is eigenlijk weg, nog wel steken bij mijn stokjes maar dat is hopelijk een goed teken, dat zullen we woensdag weten. Maar nu ik niet zo veel buikpijn meer heb, zit het in mijn hoofd. Heb al 3 dagen hoofdpijn en het wordt maar niet minder. Oeps, mijn ventje en een vriendin zeiden wel dat ze het nu goed merken dat ik aan de hormonen ben. Ik ben echt mega kortaf en snauw heel snel.... Ik merk het wel maar wist niet dat het zo erg was, ik merk wel heel erg dat ik echt aan klungelen ben de laatste dagen. Ik verspreek me eigen heel snel, maak fouten, kaat vanalles uit mijn handen vallen en soms in de war....Hebben jullie dit ook?? Nou meiden ik kruip lekker mijn bedje in, morgen nog een dagje werken en dan lekker 3 daagjes vrij. Nou ja vrij....Ik hoef niet te werken maar heb genoeg te doen. Ik krijg hopelijk morgen of dinsdag het bestelde kastje en plaatjes binnen, dan ik kan ik tussendoor daar ook een beetje aan knutselen. Nou lieverds, fijne avond nog (al denk dat jullie ook in je bedje liggen) en tot morgen ochtend. Truste xx
Heee meiden, Herma ik ga voor je duimen meid dat deze embryo's geweldige baby's zullen worden Pink, auw, wat naar zeg. Zou idd. van het bad kunnen komen. Misschien iets te heet gebadderd? Heb een blauwe plek opgelopen en het spuiten in de w.c. ging goed. Had een klein zaklampje meegenomen. Iedereen kan je daar horen maar volgens mijn vriend viel het niet op. Op mijn werk weten de meeste het wel. Krijg er veel steun van en ook handig als ik weer eens tussendoor uitval. Ben echter zo moe de laatste tijd dat ik me nog even wat langer heb ziek gemeld. Even pas op de plaats zeg maar. Heb zowat de halve dag geslapen en kan zo weer slapen. En een heeeel duf hoofd en stramme ledematen. Mijn oudste zus weet het en voor de rest weet niemand het. Wel dat we een poging hebben gehad maar niet dat we weer begonnen zijn. O ja, en een leerling waar ik een speciale band mee heb. De kinderen weten wel dat ik kinderen wil maar heb gezegd dat ik pas na 3 maanden vertel als het gelukt is. En soms vragen ze:'"en heeft u nog baby's gemaakt" Hahahaha ze zijn rond de 13. Ik ben sinds april 2008 aan het proberen en na een jaar zijn we naar mijn gyn. gestapt en na nog ruim een half jaar (februari dit jaar dus voor het echie) Heb nu twee pogingen gedaan (de 1ste telt niet mee) en nu dus met de derde. Ben zelf 43 en mijn vriend 31. Leuk om van de meeste te lezen hoe oud iedereen is. Jammer dat ik ook niet zo lekker jong ben Maar ik voel me wel zo hoor! Behalve nu met die hormonen dan Nou meiden ik ga zo maar eens mijn bedje in. Ik ben even kwijt wie/wat wanneer maar als ik het goed heb heeft morgen Snoes de uitgangsecho? Veel suc6 morgen. X Lente
Heb mijn schema binnen gekregen,., Alle medicijnen opgehaald,., En nu wachten tot ik ongi word en kan beginnen met de medicijnen,., Het is wel heel raar hoor,., zit nog vol met verdriet,., met oog op die miskraam,., en dan toch doorgaan,. Het is allemaal even dubbel,., Maar heb mijn mannetje naast mij staan en natuurlijk dit geweldige forum,., hier kan je echt alles kwijt wat de buitenwereld,., nou ja familie en vrienden niet hoeven te weten,. of ze hebben het niet meegemaakt en hier is het gewoon fijn dat ik weet dat ik niet de enige ben,.,