Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow Moontje, dan nog heel veel succes, en hopelijk is het spuiten snel voorbij.

Spannend Kaaat, en heb je iets leuks gekocht in de stad??
    Ikzelf heb zojuist een paar leuke schoenen besteld bij ebay...;)

Martinenangela, dat is de goede instelling...:)

Snoes, super goed nieuws en succes ermee...

2. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    @ kaaat was het leuk in de stad? Nog leuke dingen gescoord?
    Ik had nogal veel bijwerkingen van decapeptyl. Duizelig, misselijk, slapeloosheid, opvliegers, zweten... Maar je moet mij niet als voorbeeld nemen, ik had volgens mij een grotere dosis i.v.m. endometriose. Ik reageerde ook nog eens heel heftig erop. Ik hoor echt mensen die nergens last van hadden en ik hoop dat dat bij jou het geval is...

@ moontje heb je nog geen schema gehad?

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Norwegian sky wat goed dat er al follies zijn:)

Snoes ook van start super:)

Hier gaat het helemaal niet super. Verga van de buikpijn. Zelfs aan de laptop zitten doet zeer. Gelukkig heb ik morgen een afspraak in het ziekenhuis en ben ik blij dat ik me gisteren al had ziekgemeld maar dat ik me echt zo beroerd zou gaan voelen had ik niet verwacht. Heb zowat de hele dag op bed gelegen want dat doet het minst pijn. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Steken in het midden van je buik dat zelf zitten pijn doet? Het kan natuurlijk ook een virus zijn.

Meiden ik hou het kort, veel suc6 allemaal:)

X
    Lente

4. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @ lente. Ik zou even contact opnemen met het ziekenhuis. Klinkt niet echt normaal...Beter een keer teveel dan een keer te weinig.
    Waar zit je qua behandelschema?
    Hoop dat de pijn snel wegtrekt en dat er niets aan de hand is-

5. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Lente67, klinkt echt niet lekker. Doe het maar rustig aan en gelukkig kan je morgen weer naar het zkh. Misschien is wel een goed teken en groeit en bloeit alles flink.

Eet smakelijk allemaal

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    oeps, sorry heb niet goed gelezen. Zie dat je morgen weer naar het ziekenhuis gaat...Hopelijk wordt de pijn snel minder

7. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo allemaal,

Wat is er weer veel geschreven dit weekend ;)

Wij zijn het weekend heerlijk naar de dierentuin geweest met onze nichtjes, erg gezellig.
    Verder nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie voordat ik kan beginnen. Zit nu op dag 32. Mijn langste cyclus is ongeveer 41 dagen en de kortste 29 (zonder hormonen en IUI dan, anders is het korter).

@Herma: wat fijn dat je 2 emmy's in je buik hebt. Hopelijk blijven ze lekker zitten. Blijf positief hoor!

@Lente: veel succes morgen, hopelijk zakt de buikpijn nog een beetje weg voor die tijd.

@over de leeftijden.... Ik ben 26 jaar en mijn man is 30 jaar. We zijn nu 2 jaar gestopt met de pil en vanaf maart in de MMM.

Liefs,

Misty

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    @ Lente, wat super vervelend zeg van je buikpijn!! Hopen dat er morgen meer duidelijk wordt in het ziekenhuis!!

@ Snoes, oke wat vervelend van al die bijwerkingen! Ik ga nu gewoon maar even nergens van uit en zie het allemaal wel, lijkt mij het beste!!

@ La Femme Nikita, ik ben naar de bios geweest naar The Town, erg leuke film! En heb een leuke legging gescoord, ik kan nooit genoeg leggings hebben!! :$

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Haai Allemaal,

Even een vraagje ik heb nu van het ziekenhuis gehoord dat ik de microgynol moet slikken t/m de 21ste! Wordt ik dan daarna gelijk ongesteld (en afgelopen vrijdag ongesteld geworden) Ik heb de pil nog nooit geslik dus ik heb geen idee. Als ik dan wel ongesteld wordt betekend dit dat mij hele cyclus naar voren is gehaald en dat ik voor kerst al zou weten of de ICSI wel of niet is gelukt? Klopt dit of maak ik mijzelf blij met iets dat niet waar is??
    Wie weet meer, ik ben nog een groentje op ICSI gebied!!

10. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Kaaat,

Ik heb Mycroginon gelsikt van mijn 13 tot 24e. Ik werd in de week nadat ik stopte met de pil altijd ongesteld. Dus na die 21 dagen nog een dag of 3/4 geloof ik en dan ben je ongsteld.

Liefs,

Misty

11. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Snoes, vervelend dat je bijwerkingen hebt. Zelf merk ik nog niets van de medicijnen, ik heb alleen ijskouden tenen en vingers. Nu ben ik altijd wel kouelijk.

Kaat, idd, altijd leuk om leggings te kopen. Shoppen is sowieso altijd leuk.

Lente, die buikpijn klinkt verre van prettig en ik hoop voor je dat het snel wegzakt.

Vandaag heb ik een echo gehad en er zitten een aantal follikels. Woensdag terugkomen voor volgende echo.

Groetjes
    Jolanda

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    @ Misty oke want ik moet de 21ste stoppen en heb de 25ste gelijk een inwendige echo en mij is verteld dat deze echo zou gebeuren als ik ongesteld ben snapje! Maar okee het is mij weer wat meer duidelijk! Dankjewel!

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Woehoe Chessertje Spannend!! :)

14. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    #374 Vrolijke Jetje, 8 nov 2010
    Laatst bewerkt: 8 nov 2010
    Hallo meiden,

Hier even een ego-berichtje, moet echt ff delen. Ik zit namelijk te stuiteren op de bank.....Mijn verhaal:

Sinds mei 2008 gestopt met de pil, sinds maart 2009 in de MMM. Vanwege slecht zaad in aanmerking voor ICSI.

ICSI 1: oktober 2009 => 10 eicellen geinjecteerd, 6 bevrucht, slechts 1 emmy kwalitatief goed genoeg om terug te plaatsen (4-cellig, kwaliteit 2)

ICSI 2: december 2009 => 6 eicellen geinjecteerd, 3 bevrucht, slechts 1 emmy kwalitatief goed genoeg om terug te plaatsen (5-cellig, kwaliteit 2)

ICSI 3: augustus 2010 => 8 eicellen geinjecteerd, 5 bevrucht, 2 emmy's kwalitatief goed genoeg om terug te plaatsen (6 en 7-cellig, kwaliteit 2)

Zoals jullie zien: 't hangt niet over, maar wordt in de loop van de tijd wel beter. In principe dacht ik dat we 'klaar' waren na de 3e poging, maar voor mijn vriend was het heel duidelijk nog niet klaar. Ik ben 36 en hij is 24, dus als je naar mijn klok kijkt, gaat er enige tijdsdruk mee gemoeid. Al snel was ik om en (gek genoeg) weer rete enthousiast om een volgende behandeling te ondergaan. En nu komt het:

ICSI 4: oktober 2010 => 4 eicellen geinjecteerd, waarvan 3!!!! 8-cellige emmy's van kwaliteit 2. Er zijn er dus 2 teruggeplaatst en er wordt er 1 ingevroren!

Ik weet wel dat het aantal cellen helemaal geen garantie is, maar gevoelsmatig geeft het toch iets extra's.

Jullie hebben 't hier over gehad met wie je deelt. De eerste ronde hadden we alleen ouders en intimi geinformeerd. Ronde 2 en 3 wist iedereen het zo'n beetje, maar dit x wilden we het anders dan anders. Nu is dus niemand op de hoogte. Dat was ook makkelijk te doen, aangezien niemand ons verdenkt van zo'n snel vervolg.

Maar misschien kunnen jullie begrijpen dat ik met de goede start van deze week gewoon heel graag mijn enthousiasme wil delen!
    Vandaar even mijn ego-berichtje. Sorry ladies hiervoor, maar moest 't echt eventjes kwijt.

Voor iedereen heel veel succes met alles!

Vrolijke Jetje

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Hai Vrolijke Jetje!!

Wat super vervelend dat het de eerste 3x niet is gelukt, maar wat fijn dat je je nu zo goed en positief voelt en dat je emmy's zo goed zijn!!! Jeeh ben erg blij voor je! Hoe ver ben je ze zijn terug geplaats neem ik aan, wanneer mag je testen?

16. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    #376 Vrolijke Jetje, 8 nov 2010
    Laatst bewerkt: 8 nov 2010
    Wat heerlijk om direct zo'n enthousiast berichtje te lezen zeg!
    De terugplaatsing was vanmorgen, vandaar dat ik nog zit te stuiteren. B)

Zondag de 21e/ maandag de 22e mogen we zelf testen. (Bloedtest lukt me niet met mijn werk op vrijdag de 19e. Bovendien doen we dit ook voor het eerst zelf; anders dan de andere keren zeg maar).

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Super!!! Weet je al wanneer je mag testen of krijg je een bloedtest? :)

18. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @ vrolijke jetje! Woehoe! Goed nieuws dus...super!
    En nu maar afw88...

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Vrolijk Jetje, Wat fijn dat je nu zo'n goed gevoel hebt bij de terugplaatsing. Hoop voor jullie dat hieruit jullie wondertje komt :D

Liefs,

Misty

20. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    @Vrolijke Jetje, wat goed dat er 3 mooie emmy's zijn onstaan en nog wel 1 voor de vriezer over, top! We mogen tegelijk testen zie ik, heel veel succes in de wachtweken!

Herma

Deel Deze Pagina