Vlinder suc6 morgen Ik mag dan ook weer in de stijgers De arts verwacht dat ik het weekend moet doorspuiten omdat mijn eitjes nogal traag zijn. Maar voor jou hoop ik dat je vandaag de laatste gonal spuit hebt gezet. En gezellig met je vriendin is natuurlijk veel fijner dan in je uppie. Hoe laat ga je? Liefs en welterusten, Lente
Ik moet er om half 12 zijn dus we rijden om 10 uur weg. Moet jij ook in Tilburg zjn morgen, zo ja hoelaat?
Goedemorgen!! Zo wat is er gister tot laat doorgeschreven, leuk zo van alles nieuws te lezen in de vroege ochtend!! Vlinder succes zo meteen, spannend!! Gelukkig gaat je vriendin mee, ik zou ook niet alleen willen!! Ik krijg helemaal creatieve energie van al je mooie foto's haha! Als ik wat meer vrij tijd heb moet ik daar ook maar eens iets mee doen!! Amonuk, wij proberen de humor er ook zoveel mogelijk in te houden, maar het wordt nu ook wel erg echt!! Onze eerste ISCI en woensdag voor het eerst spuiten, maar ik zie wel hoe het allemaal loopt! Snoes, hoop dat je zo beter wakker wordt, vol goede moed en energie!! Vrolijke Jetje, vindt je het positief dat je van alles voelt, of wordt je er onzeker van?? Wachten is nooit leuk, maar je houdt het goed vol volgens mij!! Lieverds ik ga aan het werk!!
Goedenmorgen meiden, Vlinder ik ga tot en met de punctie in Breda naar het ziekenhuis en daarna rond Tilburg het af. Stel dat mijn eitjes een groeispurt gemaakt hebben wie weet zien we elkaar dan zondag of maandag of met de TP. Ik ben dan te herkennen aan een doos met eitjes Wat moet je dan al vroeg de deur uit? Ik moet ook om half 12 voor de fm en wij gaan om kwart voor 11 weg. Veel suc6 vandaag Wie weet kan je het kastje voor je baby-spulletjes gaan gebruiken Kaatje zeker spannend die eerste keer spuiten. Maar dat gaat je lukken hoor. Werk ze vandaag. Blijf vandaag nog 1 dag thuis. Kon sowieso maar 2 uur werken omdat ik naar het ziekenhuis moet. En van het nakijken is niets gekomen. Heb lekker mijn rust gepakt. Er liggen nu wel 5 toetsen op mij te wachten, maar ik heb vandaag en zaterdag ook nog. Mijn leidinggevende geeft me alle tijd en stuurde gisteren nog een mailtje omdat hij het fijn vond om van mij te blijven horen. Ik ben blij dat ik met hem te maken heb en niet met de directeur daar. De directeur van de andere locatie is super aardig maar helaas niet beslissingsbevoegd omdat het niet mijn hoofdlocatie is. Maar genoeg over mij. Vrolijke Jetje, dat gevoel is het nu juist anders dan bij mentstruatie omdat je schreef dat je het misschien juist wil voelen? Mijn zus omschreef het als gerommel in je buik alsof je verliefd ben of in de achtbaan zit. Heb je ook zo'n soort gevoel. Spannend voor je! Ik duim voor je en Herma Snoes hopelijk vandaag een betere dag. Moet je elke dag een paar uur? En goed dat je naar je zus geweest bent en lekker hebt gekroeld met je nichtje. Chessertje nog een keer veel suc6 vandaag Ladouche is het nog gelukt met je konijntje? Hoop dat je een mooi plekje naast haar moeder hebt kunnen vinden. En voor iedereen een fijne dag gewenst. X Lente
@Lente, ooh okee. Jammer dat het niet in Tilburg is dan had ik je misschien wel gezien. Het is iets meer dan een uur rijden voor mij vandaar dat ik zo vroeg de deur uit moet. Succes vandaag meid. @Snoes, ja ik vind het heerlijk om crea bezig te zijn. Even verstand op nul. Ik hoop dat ik vanavond of morgen de pregnyl mag zetten meiden, over 3 uur weet ik het.
Hoi Meiden, Ben vrolijk wakker geworden. Cd'tje van Eliza Dolittle staat op en mijn koffie is binnen handbereik...wat wil een mens nog meer?!? @ vrolijke jetje: wat zit je in een vreselijk spannende situatie. Het is logisch dat je je baarmoeder voelt, er is natuurlijk vanalles gebeurt daarmee...Ik hoop zo voor je dat er iets groeit. Kun je de spanning nog even aan? Wij kregen twee stressballen opgestuurd van ervaringsdeskundigen (nu de gelukkige papa en mama van een tweeling) Heel toepasselijk! @kaaat spuiten vond ik ook spannend de eerste keer. Maar nu moet ik zeggen dat ik het wel stoer vind. haha...Ik als bangerikje zet zomaar twee spuiten in mezelf. Heb na de prikinstructie op de naaimachine een tasje gemaakt voor al mijn spulletjes...Ik probeerde er maar het beste van te maken. Als ik ooit besluit om drugs te gebruiken dan ga ik voor snuiven hoor. Wens je veel succes! Het is voor een goed doel! @ vlinder: succes/sterkte vandaag! Hoop ook voor je dat je je pregnyl mag zetten.Leuk al je foto's. Ik ben meer met textiel bezig, maar schilder ook wel. Ik vind het trouwens ook heerlijk om te lezen en om dvd'tjes te kijken... @lente: Ook fm-meting vandaag toch? Spannend! Succes en hou ons op de hoogte! @ chessertje: meis, wens je heel veel sterkte! We hopen op een goede oogst! Nu kan straks ook voor jou (als het goed is) het wachten gaan beginnen... Nou meiden, ik stop er weer mee. Koffie is op! Ga zo lekker even stoofpeertjes halen, gaat het huis zo heerlijk van ruiken...woeiwoeiwoei!!! (burgertrutalarm!) Dikke kus!
@ lente: hoe gaat het nu met je? Zie je de zon weer een beetje schijnen. Heftig dat je je man verloren bent. En nu een IVF-traject. Het lijkt wel alsof sommige mensen wel heel veel sh*t te verwerken krijgen. Vanaf hier geef ik je een digiknuf!
Zo er waren wat meiden laat aanwezig gisteravond. Vlinder en Chessertje had ik al succes gewenst maar Lente nog niet dus bij deze. Ik wil trouwens iedereen die t/m aankomende donderdag een meting, punctie of tp heeft succes wensen. Ik ben de komende dagen niet aanwezig. Manlief moet in het buitenland aan de slag en ik ga lekker even mee. Ben vermoedelijke donderdag weer in het land. Neem wel de flaptop mee maar weet niet of ik online zal zijn.
Hallo allemaal, Meiden die vandaag een FM of punctie hebben heel veel succes en sterkte! Hopelijk zijn er veel goede resultaten en over een paar weekjes mooie roze testen ladouce: veel plezier in het buitenland! Vlinder: leuke creatieve foto's Altijd fijn om een beetje creatief bezig te zijn. Ik weet niet meer wie het allemaal vroegen, maar ik ben nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie. Ik zit nu op dag 36. (mijn langste cylclus was 41 dagen, dus nog even geduld, pff). Voel wel steeds allemaal steekjes in mijn baarmoeder/lies. Geen idee wat het is. Ook last van gevoelige borsten, maar dat betekend bij mij normaal gesproken dat mijn menstruatie eraan komt. De ene keer heb ik hier mee last van dan anders. Maar goed, helaas dus nog geen start IVF.... Nou ga zo maar eens boodschappen doen en even op de koffie bij een vriendinnetje. Liefs, Misty
Hee meiden, Bedankt voor het suc6 wensen Grote broer van 20 zat heel beschermend voor zijn 2 zusjes van 15 en maandag de punctie! Ook zat er in de linkereierstok nog een kleintje maar of ze daar bij kunnen en of ie groot genoeg wordt is nog afwachten. Ze moeten dan wel door de baarmoeder heen maar dat hebben ze meer gedaan. Ben dus blij dat het spuiten gewerkt heeft. Vanavond nog een keer en morgen de pregnyl En zondag lekker niets en dan gaan we op bezoek in Zwolle en heerlijk met een baby'tje kroelen. Snoes wat fijn dat je goed bent opgestaan, vind je ook heel dapper hoor met de spuiten. Ladouche veel plezier met je daagjes weg. Vlinder hoe staat het met jou? Vanavond al de pregnyl? Hoe ging het Chessertje? Hopelijk heb je niet teveel pijn gehad en mooie eicellen als resultaat. Zojuist mijn chef op de hoogte gesteld en die was heel blij voor me. Hij vroeg of ie al aan het innestelen was. Hahahaha, was het maar zo'n feest dus maar even uitgelegd in welke fase we zitten. Maandag ziekenhuisverlof opgeven en vanaf vandaag beter melden. Zo dat is weer in de pocket en nu kalm blijven voor maandag. X Lente
November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:16 november intake (en start?) Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: November, bij eerst volgende ongi Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F FM's: Herma:2 November 1e FM norwegian-sky: 8 november 1e fm Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM Pink38: 15 november FM 1 Amonuk: 15 november 1e FM Zeehondje: 15 november FM La femme Nikita: 17 November 1e FM Clowntje: 17 november 1e FM Ladouce: 22 november 1e FM Kaaat: Komt later Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november Pink38: rond 21 november Ladouce: vermoedelijk 26 november La femme Nikita: week 47 Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Zwanger: Helaas Ongie: En nu Vlinder en Nikita nog bij de puncties! De volgende fm en Chessertje bij de TP en binnenkort de zwangeren
Hey Lente, Wat fijn dat je maandag voor een punctie kan. Nou ja, dat er genoeg eicellen zijn bedoel ik dan een punctie is natuurlijk nooit heel fijn lijkt me. Veel plezier ook met het babytje kroelen zondag Altijd leuk om te doen! Liefs, misty
Lekker nieuws Lente, in ieder geval 3 die meedoen. Nog maar 3 spuiten en de punctie kan beginnen. Weet je al een tijd? Ik vergeet op mijn spuitvrije dag ook de foliumzuur te nemen maar die moet je niet vergeten. Wel fijn dat ze op het werk weten hoe ver je bent. Maar je gaat tussen de tp en de punctie dus wel werken. Nu nog even wat goed nieuws van Vlinder en onze dag is weer goed. Ik heb nu al 3 dagen Puregon gespoten en gaat goed, het naaldje is bijna fijn na de deca. Laatst haad ik een naaldje met een haakje die blijf echt hangen met het eruit halen, Au. Ga het weekend ook lekker stoofpeertjes maken, had maandag al tutti frutti. Maar natuurlijk komt morgen sinterklaas dus dan kunnen eindelijk de kruidnootjes op tafel. Ik denk dat ik ze zelf ga maken, is erg leuk om te doen en kom je meteen in de sfeer. Succes allemaal
Hoi allemaal, de punctie zit er op. Achteraf viel het allemaal best mee. Ja ok het was vervelend maar echt pijn deed het niet. Ik kreeg een infuus en daar werd ik raar van in m'n hoofd. Maar het was ook weer snel uitgewerkt en had daarna weer zoiets van ok en nu weer wegwandelen, maar ik moest naar de rustkamer en m'n man moest de eitjes gaan wegbrengen naar het LUMC Leiden. Resultaat is een schamele oogst van 2 eitjes. Ja, beetje teleurstellend wel, had toch gehoopt dat het er toch 3 waren geweest maar helaas, we moeten het hier mee doen. Nu hopen dat er iets mee gebeurd. Morgen worden we gebeld. Met zo'n schamele oogst ben ik al heel blij als er 1 emmy zou ontstaan. Verder voel ik me goed, heb zojuist de pillen er in gestopt. En nu hopen dat er morgen goed nieuws komt en dat het allemaal niet voor niks was. Jolanda
Wow, meiden als we zo ijverig door blijven schrijven halen we misschien wel weer de 125 pagina's, net zoals in het Juli-Aug topic... Vorige maand was het een stuk minder druk hier... Vind het wel gezellig hoor, maar je moet echt wel even de tijd nemen bij te lezen en schrijven... Trouwens, ben eindelijk vanaf vandaag weer officieel 'junk'... Ladouce, je hebt helemaal gelijk, iedereen ervaart alles weer anders, en het hangt allemaal van zulke kleine dingen af... Vlinder...nou, dan hopen dat je kastje snel binnen is en je aan de klus kan... Die bordjes van je vind ik in ieder geval super leuk... Amonuk, tuurlijk worden er in het week-end en zelfs op feestdagen punktie en TP's gedaan...gelukkig wel... neeeee, Snoes...überburgerlijk hoef je je echt niet te voelen hoor... leuk dat er nog iemand aan haken doet, vind het echt super ontspannend...en soms grap ik wel eens dat ik eraan verslaafd ben...net zoals mensen thuis een sigaretje roken, neem ik mijn haakwerk even, het ligt dan eigenlijk ook non-stop op de bank als er niemand op bezoek komt. Ik hoop dat je je vandaag weer beter voelt, maar aan je berichtje te zien doe je dat wel... Vrolijke Jetje...misschien idd. wel innesteling...spannund... En hoe gaat het met jouw Herma...bijna testen toch, of ben ik veels te vlud nu?? Lente, super nieuws...en alvast een fijne knuffel zondag en succes voor maandag... Haha ladouce...Flaptop... Goeie reis hoor... Ow Chessertje, dat is idd. even slikken. Nou ik hoop dat deze 2 gewoon prachtige baby's worden, dan heb je niet meer nodig...gelukkig viel de punctie dus voor je mee... Fijne vrijdag nog meiden...
Hallooooooo meiden, ik heb dinsdag de punctie, zondagavond om half 12 de Pregnyl. Oooh ik ben echt blij. Eerst wilde ze me zondag voor nog een fm laten komen maar toen ze de maten nog eens doorliep van mijn follikels zei ze nou ik ga een afspraak maken voor de punctie. Ik heb 9 goede follikels. De punctie is om half 10 s'ochtends. Het gaat gewon echt gebeuren nu. Ik kan het eerlijk gezegt niet echt bevatten, er zit gewoon eens een keer iets mee!!
November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:16 november intake (en start?) Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: November, bij eerst volgende ongi Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F FM's: Herma:2 November 1e FM norwegian-sky: 8 november 1e fm Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM Pink38: 15 november FM 1 Amonuk: 15 november 1e FM Zeehondje: 15 november FM La femme Nikita: 17 November 1e FM Clowntje: 17 november 1e FM Ladouce: 22 november 1e FM Kaaat: Komt later Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november Vlinder3: 16 november punctie Pink38: rond 21 november Ladouce: vermoedelijk 26 november La femme Nikita: week 47 Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Zwanger: Helaas Ongie: Zo ik heb mijn punctie en TP datum ingevuld, deze hebben ze ook gelijk ingepland.
@Chessertje, gelukkig viel de punctie je mee. Lekker rustig aan doen. Nu allemaal duimen dat deze 2 bevrucht worden! Gek spul he wat ze in het infuus doen. Alsof je echt te veel tequilla's achterover hebt geslagen. @Lafemme nikita, Ik moet volgende week zondag pas testen. Dus zit pas in de 1e wachtweek helaas. Andere keren werd ik al op dag 10 ongesteld, nu gaat dat dus niet gebeuren he! @ Vlinder, 9 follikkels, goed zeg! Het komt eindelijk dichtbij voor jouw! Hier is alles nog rustig, zit nu op 5 dagen na terugplaatsing. Af en toe een steekje in de stokjes van de punctie nog denk ik. Rond woensdag wordt het spannend, heb het afgelopen 2 x maar tot dag 10 gered.
Chessertje gelukkig dat de punctie meeviel en ik ga nu duimen voor twee mooie embryo's. Vlinder, wat goed zoveel follikels en wat fijn dat dinsdag de punctie is. En dat je ook al de tp weet. Top Herma jij gaat gewoon de 10 dagen voorbij en de 10 weken ook. Dit moet hem gewoon worden. Een aantal van jullie hebben het over een infuus. Wat zit daarin dan? Ik krijg alleen een rustgevend tabletje en dat is het dan. Is tot nu toe ook genoeg hoor maar ben gewoon nieuwsgierig. En een rustkamer? De twee keer ging ik eigenlijk meteen mee om de eitje(s) weg te brengen. Dus hup uit de steigers en mee naar het volgende ziekenhuis. Ben eigenlijk wel blij dat ik geen infuus krijg want tot nu toe gingen die krengen er heel moeilijk in, in mijn herrineringen nog pijnlijker dan de punctie zelf Ga maar eens boodschappen doen. Mijn vriend probeert nog wat te slapen. Is denk ik te opgewonden van vandaag en kan maar de slaap niet vatten en vanacht moet ie gaan werken. Arme papa Hahahaha gisteren bij de bank een heel leuk gesprek met de bankbediende gehad en meteen zijn vriendin voor zwangerschapsverlof geregeld want die studeert volgend jaar af. Nu nog de creche regelen Hihi gaat al een stuk beter met me. Fijne avond! X Lente
YEAH Vlinder, wat een super nieuws en wat een mooie score... Kan me helemaal voorstellen dat je er blij van wordt... Ow Herma, wat lang nog... Ik hoop ook dat je ten eerste de 10 dagen grens haalt, en dan gewoon over 10 maanden een wolk van een baby hebt... hihi Lente, tijdens een behandeling (zeker na de TP) noemen wij elkaar ook altijd papa en mama. we zijn er dan opeens zo dichtbij, en ik (ook manlief) voel me dan ook echt zwanger...