@Lente, ja de tp is 3 dagen na de punctie en geen nieuws is goed nieuws zeggen ze dus als ik niet gebeld wordt is gewoon 3 dagen later de TP, spannend maar eerst de punctie nog. @Nikita, lieverd je bent gestart, super!! ja ik ben echt blij stom he? Ik ga zometeen vlees klein snijden want we gaan lekker saampies steengrillen thuis. Toch een beetje vieren dat deze IVF beter is dan de vorige en gewoon doorgaat en daarna gaan we wat drinken bij vrienden. Die zijn een paar weekjes geleden na 2 jaar verbouwen eindelijk in hun huisje gegaan en is hier om de hoek, gezellig. @Loontje, knuffel voor jou lieverd, hoe gaat het met je? Lieverds fijne avond.
Hey meiden, Iedereen heel veel succes met TP etc. @Chessertje: Hopelijk worden beide eitjes bevrucht en worden het twee wolken van baby's! @Vlindertje: Wat goed dat het echt doorgaat! Dinsdag de punctie, spannend meid! Heel veel plezier met vieren vanavond. Vanavond lekker op de bank met the voice of Holland, maar nu eerst lekker lasagnette eten, jammie! Fijne avond allemaal, Liefs, Misty
Hee Allemaal, Wat lees ik allemaal goed nieuws!!! Lente 3 en Vlinder 9 (!) en Chessetje 2 woehoe!! Chessertje wanneer hoor je of er Emmy's zijn!! Lente en Vlinder wat fijn zeg dat jullie de punctie al zo snel krijgen!! Ja nu gaat het echt gebeuren, proberen kalm te blijven, haha! Loontje, wat leuk dat je uit Purmerend komt, de meeste hier komen uit het zuiden van het land. Mijn ouders wonen ook in Purmerend en wij zijn aan het kijken om daar een huisje te kopen!! Tot straksjes dames!!
Hoi Kaat, morgen bellen ze op om te vertellen of er emmy's zijn. Ik zal er maar niet teveel op hopen, kan het alleen maar meevallen. Stiekum hoop ik natuurlijk wel op 1, die 2e durf ik niet op te hopen. Nou ja... eerst maar eens een soepje eten. Vlinder, wat goed dat je 9 mooie follikels hebt, dat biedt perspectieven, hopelijk komt er wat moois uit. Sterkte met de punctie zondag. Bij mij viel het gelukkig mee, maar je ligt daar ook niet voor je lol. Groetjes Jolanda
Ik snap dat je niet op te veel wilt hopen, want anders kan het zijn dat je erg teleurgesteld wordt, maar ik ga wel HEEEL HARD voor je duimen!! K hou je berichtjes in de gaten!!
Vlinder, wat een mooie creaties zeg, jij bent echt creatief. Zou ik ook wel willen zijn... Super, dinsdag de punctie, mooi aantal eiblaasjes hoor! Snoes; haha, snuiven beter dan spuiten hè! ladouce; veel plezier, waar moet hij werken? Lente; fijn dat je nog maar één keertje hoeft te spuiten en maandag de punctie hebt! Spannend!!!! Chessertje; fijn dat je niet erg veel pijn hebt gehad tijdens de punctie. Hoop voor je mee dat er een mooie bevruchting ontstaat!
Weekend! So, daar heb ik naar verlangd zeg! B) Al lekker in bad geweest en nu heerlijk in bed met 't flappie. 's Even kijken of ik het nog allemaal kan bijbenen hier.... Wat gek, Vlinder, dat ze dat zo doen. Is allemaal spannend genoeg, toch? In het LUMC bellen ze ongeveer 30 uur na de punctie om te vertellen of er bevruchting heeft plaatsgevonden en pas dan wordt datum en tijd voor de tp doorgegeven. (Wat heb jij met vlinders trouwens? Of is dat een té persoonlijke vraag?) Ben hard voor je aan het duimen Chessertje! Ook dit is al zo'n spannend afwacht moment he?! Lente: dat van die baarmoeder had ik ook tijdens de laatste punctie; probeer lekker op je ademhaling te letten , zo dat je zo goed mogelijk kunt ontspannen op dat moment! Kaaat: nog 6 nachtjes!!! B) @Herma: denk ook vaak aan jou! @all: het ongi-gevoel dat ik gister beschreef is niet het gevoel van verliefd zijn of van de achtbaan. Weet ook niet goed of ik wel of niet iets wil voelen. Ben deze week eigenlijk te druk geweest om iets te voelen en toch voelde ik soms dus was. Heb even terug gelezen in mijn dagboekje en iedere x na terugplaatsing heb ik dat gevoel wel; soms op dag 1, soms op dag 7. Dat van gister zegt dus helemaal niets. Laten we hopen dat ik vanaf morgen niet meer kan stoppen met kotsen en dat mijn tandvlees gaat bloeden enzo.... Goed weekend allemaal, Jetje
Vrolijke Jetje, heerlijk in bad geweest en wie is flappie Hahahaha nu snap ik hem pas terwijl ik een paar regels verder ben. Als het moet kan ik gelukkig heel rustig blijven. Sta soms versteld van mezelf. Dus dat zal maandag ook wel lukken. Daarbij is het nog maar de vraag of de 4e groot genoeg is en anders neem ik met liefde genoeg met 3. Bij een gewone zwangerschap heb je normaal gesproken ook niets te kiezen dus zelfs 1 kan al mooi zijn Ook ik krijg net zoals Vlinder de tp tijd te horen bij de punctie en als er niet gebeld is gaat het door. Zenuwslopend vond ik die paar uur. Steeds de telefoon gecheckt. Je weet dan ook niet hoeveel en welke kwaliteit bevruchtingen er zijn. We waren heel blij dat we niet gebeld waren en bij de tp waren we alsnog bang dat we voor niks gekomen waren zolang duurde het voor onze naam geroepen werd. Neem in ieder geval een tijdschrift ofzo mee en voor mijn vriend de Top Gear. Maar eerst de punctie enzo afwachten. O ja, mijn vriend heeft vanmiddag meteen heel bizar gedroomd over maandag. Niet geschikt voor de jeugdige lezers zeg maar En over een splinter in zijn voet die een wasknijper bleek te zijn. Dat was zijn hulpmiddel voor de decaspuit. Geen wonder dat hij de slaap niet kon vatten. Vind het wel schattig eigenlijk. Heb net heerlijk een film gekeken met een schaal popcorn en duik zo mijn bedje in. Morgen de pregnyl en zondag één keer niet spuiten. Héérlijk! Slaap lekker meiden, X Lente
@ Vrolijke Jetje, tel je de dagen voor me, wat lief!!! Wordt ik helemaal niet nerveus van!!! Ja dat gevoel he wat kan je er over zeggen! Ik wens je ook veel uren boven het toilet toe en veel bloedend tandvlees! @ Lente wat een schattige droom idd! Mijn mannetje is er ook volop mee bezig en vindt het nu al vervelend als ik hoofdpijn heb (door de microgynol, heb nooi geslikt vandaar) dus wie weet wat de andere hormonen mij/ons gaan brengen!! @ Chessertje, weet je al meer lieverd, me duimen zijn bijna blauw van het draaien voor je!! Tot Laterss Lieverdss
@vrolijke jetje, nee hoor is niet te persoonlijk. Ik heet vlinder3 omdat ik 3 miskramen heb gehad. 3 vlindertjes dus. Gisteren lekker en veel gegeten en daarna zijn we bij vrienden wat gaan drinken, was een gezellige avond. Ik heb ook lekker vrij kunnen regelen tot en met vrijdag. Dan kan ik lekker rustig aan doen vanaf nu en tussen de punctie en de TP. Hier gaat vanavonde de laatste Gonal en Lucrin erin.
Hey lieve meiden! Ik durf het bijna niet te schrijven, maar omdat ik nog steeds niet ongesteld ben heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van kruidvat. Deze is super positief, waarna ik nog een clearblue test heb gedaan met indicator en die geeft aan zwanger 3+! Ik ben dus ZWANGER Ben helemaal door het dolle. We hebben gelijk onze ouders en broers/zussen gebelt om het goede nieuws te vertellen. Kan het nog steeds niet geloven net voordat we met IVF zouden gaan beginnen zwanger! Ik wens iedereen hier alle goeds en geluk van de wereld toe en hopelijk volgen jullie mij snel naar het zwangerbankje! Dikke knuffel en liefs, Misty
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Wat een supergaaf nieuws zeg! Van harte! Heb echt kippevel hier...heel erg geweldig!
WOW Misty wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd lieverd!!!!!!!!!!!!!! Jij bent het bewijs dat wonderen bestaan.
hihi, wat reageren jullie allemaal enhousiast en lief Wordt er helemaal verlegen van haha. Ik gun het jullie ook zo ontzettend! Ik hoop echt dat jullie mij allemaal snel gaan volgen. Heel veel liefs en knuffels, Misty
Misty, SUPER GEFELICITEERD MEID!!!! En dat precies voor het begin van IVF, echt heel fijn voor jullie.
Ik moet even hoor JOEPIEIIEIEIIEIEIEIE ze zijn allebei bevrucht. Pak van m'n hart. De telefoon ging en ik zat zowat door het plafond. En ze klonk ook zo mat dus ik dacht o god dat is fout maar ze zijn gewoon allebei bevrucht . Ongelofelijk gewoon. Maandag om 09:30 is de terugplaatsing. Misty, geweldig dat je zwanger bent. Je krijgt van mij een virtuale dikke pakkerd. Groetjes Jolanda
Jihoe! Wat een positieve berichten hier! November wordt misschien wel een topmaand! Super gefeliciteerd Misty! Ik ben wel een beetje jaloers hoor, in de goede zin van het woord dan he. Zou zo graag eens weten hoe het voelt om te voelen wat jij voelt! Geniet van alles wat nu op je pad komt meid (ook het eventuele kotsen en bloedend tandvlees, ha ha!); echt heel erg leuk! En 2 bevruchtingen voor Chesser, wow, top! Fijn duimen dat ze nu lekker mooi gaan delen voor maandag. Wie nog meer lekker nieuws? Ik heb nog niet op tv gekeken, maar als het goed is komt de Sint vandaag het land in. Ik denk dat ik gewoon brutaal ben en volgende week zondag een schoentje ga zetten..... Groetjes, Jetje