@linda ow wat fijn dat jullie een tp hebben gehad! spannend en nu maar weer afwachten!! @ misty ja wij hebben 3x een tp gehad. laatste heeft 4 dagen gezeten maar helaas toch een vmk. nu gaan we weer opnieuw beginnen en kijk zo uit naar een verse tp! heb je toch wat meer kans
@Misty, wat dijn dat het gesprek zo goed is gegaan meis, hopelijk straks snel een startdatum. verder weet ik het niet meer sorry. Ik lees morgen eventjes bij. Ik ben er niet helemaal bij vandaag. Al heel de dag een onrustig, opgejaagd en angstig gevoel. Ik weet niet wat het is maar leuk is anders, ik moest net afsluiten op mijn werk en heb alles snel snel gedaan want ik voelde me niet op mijn gemak en angstig.... Nu een lekker bakkie thee gepakt en kruip nu lekker bij mijn ventje op de bank en hopelijk ben ik morgen weer rustiger. Ik ga morgen het ZH bellen ivm menstruatie, nog steeds ongie en wordt ook niet minder, nu 11 dagen en wordt me te lang. Fijne avond meiden tot mrogen.
Hallo Dames, Ook ik ben net een paar dagen geleden met icsi 2. Ik heb afgelopen april 1e icsi gehad waarbij ik zwanger raakte. Helaas bij 7 weken echo geen vruchtje meer te zien. Ook was mijn schildklier enorm aan het schommelen. Ik had effe een break nodig......na de zomer dacht ik okay op naar icsi 2. Ik heb er volle vertrouwen in dat het weer kan lukken. Ik wil iedereen heel veel succes en geluk wensen en hoop dat we elkaar snel goed nieuws kunnen geven. heel veeellll succes meiden.... Wensje
wauw ik zie dat de eerste terugplaatsing al is geweest! wat is een pgd emmy?? vlinder heel veel succes meis, houd em maar goed warm daarbinnen! het gaat nu al snel richting november dan zijn we allemaal weer aan de gang toch? maritu: imsi is dat de zaadcellen ipv 200 keer vergoot worden bekeken nu 6500 keer vergroot worden bekeken door de microscoop. hierdoor is de kans om de goede zaadcellen eruit te halen nog een stuk groter en dus ook de kans op zwangerschap, helaas heeft het bij ons (nog) niet mogen baten! meiden allemaal weer veel succes!
Goedemorgen, weer lekker vroeg wakker..... @NS, hopelijk wordt de icsi een goede icsi voor je meid. Succes volgende week dinsdag met de deca. @Linda, hopelijk een plakkertje voor je!! @Hier, vroeg wakker en raar gedroomd. Ik droomde dat ik alle potjes Lucrin die ik had verziekt omdat ik tijdens het opnemen van de spuit te veel Lucrin erin zoog en als reactie terugspoot in het potje. Maar ik had dan al Gonal opgezogen en dus Lucrin potje verziekt....Zo tot 3 potjes toe....En toen was de Lucrin op. Wat kan een mens er toch me bezig zijn en rare dromen van krijgen. Zometeen eventjes naar het zh bellen ivm die ongie. Ik ben benieuwd wat ze erover te zeggen hebben.
Nou ik heb gebeld naar het EZ. Het kan langer duren omdat ik door de stimulatie veel endometrium heb aangemaakt. Ik hoefde me geen zorgen te maken zei ze. Fijn is anders maar ja, het is nu eenmaal zo. Ik zit nu op dag 12. Heb net ook mijn nieuwe medicatie besteld en dit kan ik vanmiddag op gaan halen. Dan start hier maandag de Lucrin weer.
@nw: Ik hoop voor jullie dat 1 verse emmy TP voldoende zal zijn en jullie een prachtig beebje op zal leveren. Heel veel succes! @Vlinder: heb net ook op je gereageerd in je eigen topic. Veel sterkte meid en hopelijk zijn de rode duivels snel weg! @all: Hier vanmiddag ook de medicatie voor onze eerste iVF ophalen bij de apotheek. Hoop dat alles klopt, want had gister mijn twijfels bij de apothekersassistente die mij hielp met de bestelling. Liefs, Misty
@Misty, controlleer je bestelling even als je het op gaat halen. Bij mij hadden ze er allemaal losse spuitjes bij gedaan (waarvoor ik moest betalen) terwijl de spuitjes in de verpakkingen zaten. Als ik het vanmiddag op ga halen controlleer ik het ook even daar voordat ik naar huis ga.
Hallo vlinder, Ja, ik wilde het daar ook even checken, alhoewel ik niet goed weet wat er allemaal bij of in moet zitten, omdat dit dus de eerste IVF is :S Als ik twijfel bel ik sowieso even het ziekenhuis op en dan kan ik altijd nog terug naar de apotheek. Liefs, Misty
Ik weet niet welke medicatie je krijgt maar volgens mij zit overal standaard spuiten bij, alleen voor de Pregnyl heb je een losse spuit+2 naalden nodig. Maar goed dat je als je het niet vertrouwd heb ziekenhuis even belt. Ik red het vanmiddag niet dus ga ze morgen halen, ze liggen vanaf kwart voor 6 klaar en ze zijn tot 6 uur open maar om half 6 zijn wij richting rotterdam voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. Net even lekker onder de zonnebank geweest, toch wel lekker om er zelf 1 te hebben. Knuffel voor jullie allemaal!!!!
Hey Vlinder, Ik heb de medicatie net opgehaald en er zit overal inderdaad in het doosje naalden bij. Ik krijg ipv Pregnyl Ovitrelle, maar had begrepen dat ik die in het Ziekenhuis krijg. Voor de rest klopte de medicatie gelukkig als een bus Wel ontzettend veel zeg! Ben blij dat niet alles in de koelkast hoeft, anders lag mijn koelkastje vol met alleen medicatie, haha. Veel plezier op verjaardag! Liefs, Misty
@ linda volgens mij ben ik blond ofzo maar wat is een pgd behandeling, heb al proberen te googlen maar kom er niet achter! ik bedoelde met de 1e terugplaatsing trouwens ook jou, ik had er per ongeluk vlinder bijgezet. dus alsnog veel succes meissie!!! en vlinder sorry had een beetje te snel gelezen. @hier ff een baal moment zit vandaag op dag 13 en had ovulatietesten besteld maar ze zijnn vandaag niet binnengekomen baal baal baal. ik ben bang dat ik deze maand dus geen positieve ovulatietest meer zal krijgen terwijl ik graag wilde weten wanneer ik mijn ei heb ivm de cryo terugplaatsing. Zijn er hier nog meiden die ervaring hebben met ovutesten? ik heb ze nooit gebruikt maar wat ik heb begrepen is dat ie positief wordt 24 tot 48 uur voor je eisprong toch?
Haha ik dacht al dat je te snel gelezen had, vandaar dat ik er niks van zei.... Wat de ovu testen betrefd, klopt helemaal tussen de 24-48 springt je ei na een posi test. @Misty, ja veel he. Hier ligt straks de kast ook weer vol, alleen de pregnyl moet in de koelkast bij mij.
Hey Vlinder, Yep Pregnyl heb ik bij de IUI altijd gehad. Die lag bij mij ook mooi in de koelkast. Nu heb ik Gonal-f in de koelkast staan en de rest van de medicatie in de voorraadkast Liefs, Misty
Ha Meiden, Effe snel een vraagje. Ik start 2 nov met spuiten van Deca, daarna puregon en pregnyl en een vaginale pil waar ik even de naam van kwijt ben. Hoe zijn jullie ervaringen. Hebben jullie veel last van bijwerkingen. Ik zit op dit moment gedeeltelijk in de ziektewet. Moet binnenkort naar de Arbo. Zouden jullie zeggen dat je met ICSI start? Lieve groet, Moontje B
Vorige maand ineens een cyclus van 31 dagen tot nu toe (al meer dan 2 jaar) maximaal 28 dagen. Dus ga ervan uit dat het een eenmalige aktie was en nu zo rond 29 oktober mijn nod heb en dus kan starten. Nu met menopur ipv gonal. Moet dit in de koelkast? En moet je hier op wachten? Wil het vrijdag gaan inleveren en dan hopelijk de week erna binnen. Allemaal heel veel geluk met de behadelingen en ik hoop dat er straks heel veel bij Zwanger: mogen staan X Lente
@Misty, moet jij je Gonal in de koelkast bewaren dan?? Ik nl niet, als hij maar onder de 25 graden blijft. Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg Wanneer: Vlinder3: november Ladouce: november Lente67: circa 29 oktober starten FM's: Punctie: Terugplaatsing: Testen: Zwanger: Helaas Ongie:
@ misty lief meid!! hoop ook dat we alleen een verse nodig hebben @ moontje b ik gebruik precies hetzelfde al jij! heb nu alleen last van deca dat ik steeds honger heb pfff. vorige keer had ik geen bijwerkingen van de prikken. ben benieuwd of dat nu anders is. is dit je eerste behandeling? spannend hoor! zie je er tegenop?