Vlinder mijn aanbod en dat van sloppyslayer blifjt staan als wij eens lang moeten gaan, let us know!! Ik snap dat je er moe van wordt, totaal onverwachts en totaal op een onmogelijk moment!! Pink is de liefste!! En die doet dat GEWOON!! Heel goed!! Sloppyslayer, Ja als het moet gaan we gewoon met ze allen naar die bazin van Vlinder! Wat goed zeg dat jullie 13 cryo's hebben, hopen dat het nu gelijk weer in 1x lukt, kun je daarna nog een heel elftal baren!! Is met Megan nu alles goed, heef ze geen groeiachterstand meer?!
@Lente Dank je wel voor het instralen. Kan nooit kwaad denk ik dan haha. @snoes Ik begrijp van Lente dat jij ook een goede score had vandaag! Gefeliciteerd!!!! Altijd fijn zo een goede start. @Vlinder Stom is dat he dat altijd alles tegelijk komt. Ik heb dat ook altijd, nu weer op financieel vlak en ik heb geen idee hoe ik het oplossen moet. Ik weet niet of je er verder wel eens iets over verteld hebt, over je vrienden enzo, maar ik hoop echt dat het tij snel zal keren voor je! DIKKE KNUFFEL VAN MIJ!!! @Kaaat Oooh je mag mij ook wel even komen helpen hoor als je je verveelt nu Ik moet hier nog zoveel doen. Lekker hoor zo een dagje vrij. Ja ik ben zo blij. Al die kleintjes zijn nl. allemaal ongeveer even groot en ik vond ze al best groot Tenminste: duidelijk zichtbaar zeg maar en ik gokte zelf zo een beetje op 7 mm ongeveer. Als ze dan mooi doorzetten met 2 mm per dag doen ze mooi mee Precies: positief blijven! @clowntje Dat is inderdaad waar dat ze lekker de tijd nemen bij ons in het ziekenhuis. Maar ja op die ene grotere hebben we ook niet veel he. Normaal gezien krijg ik de punctie altijd op dag 16 of 17, dus we hebben ook nog even. Bij ons in het ziekenhuis hebben ze dan ook nog eens zoiets van: niet vaker komen dan nodig! Zonde van ieders tijd. Ik ben benieuwd wat er vrijdag te zien is. Ik voel die druk ook... vooral met een volle blaas is het wat gevoeliger. Dus ik denk wel dat je gelijk hebt meid. Laten we er maar gewoon vanuit gaan he
Wat dat betreft kan je beter een mannelijke baas hebben volgens mij. Vrouwen zijn kenau's. Ze zouden meer begrip moeten hebben omdat ze vrouw zijn, maar ondertussen... Zucht.
Herkenbaar Clowntje, pijnlijke eierstokken! Ik voel het ook prikken en steken! Ik werd net gebeld door het ziekenhuis. Morgen al terug voor 2e FM. Bloedwaarden waren hoog, follikels moeten alleen nog wel even doorgroeien. Moet vanavond Gonal F 150 i.p.v. 225. Punctie zou dan wel eens donderdag al kunnen zijn. Hoop wel dat alles goed doorgroeit! Bij de IUI had ik ook al vroeg in mijn cyclus een inseminatie. Omdat bij IVF alles wordt stillgelegd en dus anders verloopt dacht ik dat het nu misschien langer zou duren maar het gaat toch weer snel allemaal. Ik ben benieuwd. Mijn vriend is vandaag meegegaan en zal ook bij de punctie en tp zijn. Weet nog niet goed of ik perse wil dat hij morgen ook weer bij de FM is. Het is pas eind van de ochtend, een rottijd. En aan de ene kant is het maar een meting aan de andere kant is het wel gewoon weer spannend omdat het erom gaat wat er gegroeid is. Hmmm, lastig. We denken er nog even over na!
Vlinder, ik hoop dat je dit nog leest veel succes morgen met de punctie en we duimen voor je. En je hebt gelukkig een fijne vriend die dit voor je regelt, geef het maar een beetje uit handen. Boos en verdrietig blijf je toch, maar het is maar 1 iemand die hiervoor zorgt, en er zijn veel meer mensen die jouw een wondertje gunnen. En hoe vervelend de situatie ook is dit is veel belangrijker. Liefs
@sloppy Geeft toch niks meid hihihii... Natuurlijk is Vlinder nu veel belangrijker! Het is inderdaad een mooie score en ik ben er echt heel blij mee. Hopen dat het groeien mooi doorzet en dan zie ik de punctie hoopvol en positief tegemoet Ik ben trots op die kleine eicellekes! Tis dat ik ze geen knuffel kan geven, anders zou ik het zo doen haha. Ik was hier met mijn zoon ook met de eerste IVF zwanger. Toen ook heel bevoorrecht. Nu helaas al met de 3e en laatste poging bezig, maar ik heb 2 gezonde kinderen! Klagen mag ik niet. Oooh dat is zo zwaar, zoveel onzekerheid en angst. Wat een genot dat je haar dan nu zo bij je hebt he? @Vlinder Lieve meid... je hebt gelijk! Lekker even proberen je gedachten op wat anders te zetten en je voorbereiden voor de punctie van morgen! Heel veel succes en laten we hopen op een goede oogst!
Als jullie me dan vervolgens helpen om er hier door te komen zodat ik kan verhuizen ga ik ook mee! Zullen die bitch van een baas eens even mores leren. GRRRGGRRRR :x:x:x
Amounk, de bloedwaardes lopen altijd voor op wat er te zien is. Dus als ze hoog zijn betekent het dat er veel follikels bezig zijn om te groeien. Maar misschien wist je dat al. Een iets lagere dosering kan inderdaad een overstimulatie voorkomen. Doe het vooral rustig aan en drink wat extra water maar dat hebben ze vast wel verteld. Ik zit ook altijd met het dilemma vriend mee ja of nee. Als hij niet meegaat is hij in ieder geval wel mobiel bereikbaar als ik het zkh uitloop voor de geestelijke bijstand.
Hey meiden, @Lente: Ik heb het gelijk tegen heel veel mensen vertelt, die allemaal een enthousiast reageerden. Veel mensen ook in tranen van blijdschap, zo leuk! Volg me zeker snel! Kunnen we een nieuw gezellig zwangertopic openen! Liefs Misty
@Snoes: Ik weet nog niet of ik bij het zwangertopic mee ga schrijven, heb er eerlijk gezegd nog niet eens gekeken haha. Voel me nog steeds richting dit topic aangetrokken, maar goed, moet dat toch eens los gaan laten denk ik hihi. Als jullie mij nou eens snel volgen! @Femme Nikita: Tuurlijk kom ik na de echo even vertellen hoe het was. Heb de eerste echo 29 november. Ben zo benieuwd! Probeer even alles bij te lezen, maar kan het niet meer zo goed bijhouden. Werken en voor de rest erg moe, dus veel uitrusten. Liefs, Misty
@Amonuk: Dat gaat in ene rap zeg!! Goed hoor @Kaaat: Nee ze heeft nu geen groei achterstand. Ik liep alleen de eerste 12wkn van de zwangerschap achter. Bij 5wkn bleek het vruchtje pas 4wkn en bij 6wkn pas 5wkn en dus geen hartslag te zien......En toen was er enigsinds sprake van een mistabortion. Nou ze ziet er toch leuk uit voor een mistabortion. Ik zal ook nooit meer zo vroeg een echo willen @pink: balen he dan dat het de eerste keer zo "makkelijk" ging en dan nu niet. Ik ben ook heel gelukkig met Megan en als het bij Megan blijft dan ben ik verdrietig maar ik zou met dan niet minder compleet voelen. Ja ik wil heel graag een tweede kindje hebben maar ik vind het al een wonder dat ik haar hem mogen krijgen Wij hadden werkelijk de hoop opgegeven en wij gingen ervanuit dat we na 3keer IVF met lege handen zouden staan en nu hebben we kans op 2kindje met 1keer IVF...........hoe een wonder is dat. Als ik dan lees hoe moeilijk het hier gaan, nee dan ben ik nu al heel blij en als ik nog een keer zwanger word is dat geweldig......maar ik reken er niet op...........
Heb alles bijgelezen, heb alleen geen tijd om op iedereen te reageren. Alleen even voor Vlinder een knuffel, ik hoop dat alles snel wordt opgelost meid. Hier vanochtend fm gehad. Baarmoederslijmvlies van al 8,1 mm en links een mooie follikel van 16,4 mm. Dus gaan we verder met de ovutestjes. Hopelijk deze keer iets eerder de eisprong, anders moet ik weer zo lang wachten en dan is de cryo tp precies in de week dat ik rapportgesprekken heb met ouders.
Meiden die een dezer dagen en punctie hebben heel veel succes! Ik zal voor jullie duimen. Vlinder knuffel voor jou! Het zit je niet mee. Liefs, Misty
Pink en Snoes wat een super goed nieuws... Zitten we hopelijk volgende week gezellig op het wachtbankje... Pink, goed hoor dat je je zo druk bezig houd...gaat de tijd lekker snel, en super die ontslag tips van je... Ik herken het trouwens ook al, als ik dringend naar het toilet moet voel ik mijn stokjes...ben zoooo benieuwd woensdag... :x:xOMG Vlinder, lees je berichtje en ga jij het nu maar eerst rustig aan doen, en laat je vriend dit alles regelen... Volgens mij is dit idd. onmogelijk... Trouwens, knap hoor dat je de moed vind er meteen achteraan te gaan, maar door de woede die je nu denk ik voelt kan ik me voorstellen dat je de hele wereld wel aan kunt. Sorry hoor, maar wat een onmenselijk baas is dit...zou niet meer voor haar willen werken hoor, en maak het haar nog maar een beetje heel erg moeilijk. Ga trouwens ook wel mee naar de baas hoor...krijgt ze er van mij ook nog eens... Amonuk, goed hoor dat ze je zo goed in de gaten houden, en ze zullen best wel weten waar ze mee bezig zijn, en overstimulatie wil je echt niet. Dus misschien nu een lagere dosis, en dan kan de punctie toch vrijdag zijn hoor...ben benieuwd... Lieverds, volgens mij had ik op alle anderen al eerder vandaag gereageerd... Fijne avond nog...
Ohhh Vlinder wat een k..baas heb jij. Dit mag echt niet. Wat gemeen, ik hoop dat je je recht kan halen. Sterkte met dit meis. Groetjes Jolanda
Vandaag is er 1 emmy teruggeplaatst, en deze was van goede kwaliteit, gelukkig. De andere heeft het helaas niet overleefd, deze heeft zich na de bevruchting niet gedeeld. Jammer, maar ja, beter iets dan niets he. Nu maar hopen dat deze blijft plakken. Volgens mij heeft m'n baarmoeder dat ding nu gedetecteerd want ik voel me blehhhh, zeurderig gevoel en ik ben opgezwollen. Wat hadden jullie voor symptomen na een terugplaatsing? We raar hoor allemaal, dat zoiets buiten je lichaam gebeurd en het er dan plotseling zit, zo microscopisch. Nou goed, het is nu afwachten of deze emmy zich verder gaat delen en ontwikkelen. Het is aan moeder natuur. Groetjes Jolanda
@chessertje: Ik kan het me niet meer herinneren. Ik had ook aan een eierstok overstimulatie dus ik lag de hele dag op mn bed na de punctie.... Ik hoop echt dat het een plakbeeb gaat worden hoor!! @zeehondje: dat ziet er wel heel goed uit toch? Ik ben nog nieuw in het cryo-TP gebeuren. Volgens mij krijg ik echo's tot ze vinden dat de pregnyl gezet mag worden en dan krijg ik 6dgn erna de TP. Ik hoop dat je ei goed door zet en je geen lange cyclus hebt!
Hai Lieverds, Sloppyslayer, en blij dat het nu goed gaat met Megan, ja zo een te vroege echo lijkt mij ook alleen maar frustrerend! Je loopt in het VU tog? Ik in het OLVG en de icsi vind plaats in het AMC! De meeste hier zitten in het zuiden van het land, vandaar. Zeehondje wat een goed nieuws zeg! Chessertje, nu duimen dat ie blijft plakken! Jou wachtweken gaan in, zie je er tegen op? Of niet! Pink, ja echt hopen dat ze mooi doorgroeien dan zou beter zijn!! Dikke knuffel voor al je eicellekes!! Ik verveel me nooit hoor, maar helpen wil ik altijd dus ik hoor het wel.. Amonuk, wat gaat het zo snel nu zeg.. Hopen dat je vrijdag je punctie hebt!! Fijne avond Lieverds