@kaaat: Ja wij lopen bij het VU. Het enige waar ik echt een beetje van baal is dat ik daardoor ook weer in Amsterdam moet bevallen. Niet dat ik niet nog een amsterdammertje wil maar de vrouwen in onze familie hebben er een handje van om binnen een paar uur te bevallen.. En vaak beginnen de weeën en dan een uur later is het kind er al....... Maar dat is het minste van de problemen Eerst maar eens zwanger zien te worden. hahaha
@ Vlinder, ik lees net alles over je ontslag. Dat kan toch gewoon niet! Echt niet normaal hoor. Ik meld me aan voor de knokploeg! En heel veel sterkte en succes natuurlijk met de rechtsbijstand! En succes morgen met de punctie! Liefs Herma
Hahah ja idd wij zijn haar knokploeg!! Sloppyslayer, Waar woon je zelf dan, niet in Amsterdam? en waarom moet je perse bevallen in Amsterdam?
Hoi Kaat, valt wel mee hoor, dat wachten. Ik weet dat het op zich een succesvolle poging was met een mooie embryo. Meer kun je niet hebben en voor de rest moet moeder natuur mee zitten. Op de normale manier is er nog nooit iets blijven plakken dus het kan alleen maar meevallen. Groetjes Jolanda
Dat is waar!! Wat goed zeg dat je er zo positief in staat!! Is natuurlijk ook het beste, maar ik ben bang dat ik het die 2 weken best zwaar ga krijgen!!! Vandaar ook mij bewonderingen voor iedereen die zo rustig en positief kan blijven!! Succes!!
Chessertje ik ga voor je duimen dat deze goed blijft zitten waar ie zit Heb zelf dat gevoel niet gehad na een tp dus kan je niet helpen. Sloppyslayer wat fijn dat je snel mag starten en wat bemoedigend van jou en Pink dat jullie eerder moeder zijn geworden van ivf. Kijk dat geeft hoop Vlinder veel suc6 met de punctie en probeer je boosheid los te laten. Meer dan wat je nu doet kan je toch niet doen en de knokploeg staat voor je klaar. Mijn baas noemt me een Pittbul dus als je nog een valse hond nodig hebt Lieverds ik ga lekker relaxen X Lente
Haha meiden wat zijn jullie toch lief. ja ik houd mijn knokploeg in mijn achterhoofd hoor, mocht ik jullie nodig hebben dan laat ik het weten en een valse Pittbul kan ik dan ook wel gebruiken. Fijne avond meiden.
Zo, daar ben ik ook nog even. Schrik van je bericht Vlinder, maar ik word blij van alle lieve berichten van iedereen! Superlief meiden. We helpen elkaar wel weer door de moeilijke periodes heen. Wauw! @sloppy: hoop ook voor je dat het nu weer in één keer lukt. Je hebt echt geluk gehad ja...en je hebt nog zoveel cryo's. Da's ook wel een geluk! Maar dat wil niet zeggen dat je daardoor niet het recht hebt om af en toe eens lekker te zeuren. Dat mag gerust namelijk! @chessertje: Joehoe! Je hebt een emmy in je buik! Heeeeel veeeeeel sterkte met het wachten. Over een weekje hoop ik aan te schuiven! @Amonuk: Jij gaat rap! Wauw! Maar ook spannend. Wie weet mag jij zondag al aanschuiven op de wachtbank! @pink: Volgens mij zit je in een lastige situatie. Voor jou geldt hetzelfde als voor Sloppy: zeuren mag, ook al heb je al twee kinderen. @misty: zou graag willen volgen hoor. Kunnen we een zwangerrakenluktenietzogoedmaarnuweltopic maken!See u there (hoop ik) @zeehondje: jij veel succes met jet tp! @vlinder: probeer inderdaad je rust te behouden. Hoe moeilijk deze situatie ook is. Probeer de zonnige zijde te bekijken. Wie weet heb je straks lekker veel tijd om sokjes te breien... @kaaat: kan niet meer vinden hoe het met jou gaat...sorry! Gaat het goed met je? Met mij is alles oké. Voor het eerst met goed nieuws uit het ziekenhuis gekomen. Dat bevalt me wel hihi! Ik heb dus in totaal 7 grote fol. En een aantal kleintjes die naar verwachting nog gaan groeien. De vijf in mijn linker stokkie liggen diep dus dat zal misschien pijnlijker zijn. Spannend. Woensdag tweede fm en dan waarschijnlijk vrijdag punctie. Oh, wat wordt het echt nu. Mijn man heeft zijn rijbewijs (nog) niet. Doet hard zijn best, maar zakt steeds. Moesten dus even vervoer regelen. Gelukkig wil schoonmama rijden. Baal er wel van, want wil het liever met manlief alleen doen. Maar ja...het is niet anders Nou, dat was het even voor nu. Morgen lekker weer stofjes scoren en 's avonds naailes. Kan niet wachten tot ik een boxkleed kan naaien... nu lekker slapen. Kus!
Jemig meiden, wat gebeurt hier allemaal? Moet gewoon 6 pagina's bijlezen..... Zal proberen in chronologische volgorde te reageren. @Clowntje en Herma: in principe voel ik niks; soms ineens wat steekjes of wat anders dan anders, maar hoe ik dat omschrijven moet.... Dat gevoel is trouwens niet in mijn lies ofzo, maar hoger; eigenlijks zelfs boven de schaamstreek, kan dat eigenlijk wel een teken zijn of is dat echt te hoog? Iemand vroeg laatst hier of het voelt alsof je verliefd bent of in de achtbaan zit. Dat is het niet echt, maar soms ineens 1 telletje een verliefd/zenuwachtig gevoel. (voor degene die dit vroeg en dus herkent: wanneer had je zus dat gevoel? Al voor de 4 weken en dus voor de test?) Herma: lekker volhouden he! Het duurt nu geen week meer en natuurlijk duim ik heel hard dat er voor donderdag in ieder geval niks gebeurt bij jou! Wow Lente: 2 eicellen!! I'll keep my fingers crossed! @Sloppyslayer: volgens mij verschilt het per persoon wanneer de pregnyl uit je lijf is, maar als ik het goed heb, houden ze bij mij in het ziekenhuis 7-8 dagen aan. @ Snoes: mooie score toch: 7?! Nog ff lekker doorgroeien voor vrijdag en dan fijn laten bevruchten! Jemig Vlinder! Wat een super k-actie zeg! Ik ga gauw verder lezen erover geschreven is hier..... Niet te geloven, hoe onsymphatiek en bijna onmenselijk sommige mensen kunnen zijn en reageren. Ben niet erg thuis in die materie, maar denk dat iedereen hier wel gelijk heeft en je goed in je recht staat. Neemt niet weg dat je er een hoop stress aan ondervindt. Ik hoop dat je morgen tijdens de punctie in ieder geval je zinnen wat kunt verzetten! Veel succes met alles! Uhh, sloppyslayer: 5 kansen bij goed ontdooien van 13 emmy's?? Is het al laat, of kan ik niet logisch nadenken? B) Hey Chessertje, goed man, een kwalitatief goede emmy teruggeplaatst! Ik ga voor je duimen! Zelf heb ik nu 4x een tp gehad en nooit iets bijzonders gevoeld eigenlijk. Kan je dus niet echt helpen hiermee. Succes op de wachtbank in ieder geval! En dan nog een klein ego-vraagje aan de meiden die wel eens zwanger geweest zijn: jeukende buik/navel en jeukende tepels, symptoom of niet? Slaap lekker allemaal, Jetje
Nou meiden ik ben alweer wakker.... Spanning voor de punctie maar vooral nog steeds over de zeik.... Mijn man had gisteren avond nog gebeld voor een ontslagbrief dus die wachten we af en ik ben heel benieuwd wat daar in staat. Ze zei dat ze er helemaal klaar mee was en dat er nog meer dingen dwarszaten.... Nou ik weet nergens wat van dus ben echt benieuwd wat er in de brief staat. Je bent eigenaresse!! Als je iets dwars zit trek dan je bek open!! Ik kan me echt niets herinneren van iets ofzo.... Zodra ik de brief heb gaan we de rechtbijstand erachter zetten en kan ik eventueel een uitkering uitvragen eventjes tot ik wat anders heb. Ooh lieverds ik doe niet anders huilen, ik kan niet meer. Ik zag dit echt niet aankomen en dacht altijd dat ze me steunde en dan krijg je dit. Ik voel boosheid, onbegrip, machteloosheid, verdriet en vanalles door elkaar. Ik had het daar zo naar mijn zin en was blij dat ze ervan af wist en me "steunde" Nou stank voor dank dus. Als ze moeilijk zat dan werkte ik ik offerde zelfs mij vrije weekenden voor haar op.... Ik moet me nu toch echt focussen op de punctie en hoop maar dat het lukt. Ik geef het straks in het zh ook aan. Pfffff Nu een beetje de positievieteit terug vinden want ik moet straks voor de punctie....
Goedemorgen Vlinder, Wat naar dat je ook al zo vroeg wakker bent, dan duurt de dag helemaal zo lang en heb je meer tijd om te stressen, ik ga je niet zeggen dat je niet moet stressen want dat kan je niet zelf stoppen, daarom is het zo k*t!! Maar ik wens je wel heel veel rust toe en hoop dat je je kan concentreren op de punctie!! Ik zal zkr aan je denken en voor je bidden!! Tot straks (ik ben btw zo vroeg wakker, omdat ik al aan het werk ben!!)
@Vlinder: Heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je een mooie score hebt wat je week weer helemaal goed maakt Ga je lekker focussen op je IVF behandeling en laat de rest maar ff links liggen hoor. FFoppepen: Voor zo'n baas wil je niet eens werken! Je word zeker wel in je gelijk gesteld, wat haar reden ook is. En je vind vast wel weer een andere baan waar je het nog meer naar je zin gaat krijgen en waar je nog meer gaat verdienen hoor EN nu weg die tranen, je gaat met iets veel belangrijkers bezig.........het maken van een kindje Geen stress meer en een groooootteeee xox @snoes: Dat is zeker goed nieuws! Ik hoop dat dit kleintjes mooi door gaan groeien en dat je straks een hele mooie score aan eitje hebt @vrolijk jetje: Ja als ze alle 13 goed ontdooien hebben we 5kansen. Maar je hoor vaak genoeg dat ze een 2de rietje moeten proberen omdat de eerst niet goed ging... En die jeukende tepels en navel dat kunnen symtomen zijn. AL moet ik zeggen dat toen ik zwanger was niks merkte tot mijn vriend zij: je borsten zijn groter en dat was 2dgn voor NOD...
Hee Snoes, met alles goed hoor! Moet donderdag beginnen met het spuiten van Deca! Wat een mooie score zeg! Bij jou gaat het nu ok vliegensvulg, voor je het weet heb je 1 of 2 emmy's in je buik!! Goedemorgen Sloppyslayer, je bent ook zo een vroege vogel, maar dat krijg je met een kleine in huis he!!
Vrolijke Jetje, ik was het met die zus En ja, ze voelde het meteen. Was 2,5 jaar aan het proberen en toen was het raak en ze voelde het meteen. Hoor ook bij veel meiden over jeukende borsten dus dat kan ook een teken zijn. O, ik hoop het Jet Vlinder veel suc6 straks. Richt je aandacht om al het moois wat gaat gebeuren en laat die lelijke heks deze dagen/weken/maanden niet verpesten. Dat is ze niet waard. Zodra je aan haar denkt probeer dan je aandacht te richten op baby''s en PLOP ze verdwijnt als sneeuw voor de zon. Moet zo werken, X Lente
hihi, Megan was vanmorgen al om 6.30 wakker pfffff Ik heb een schildklier afwijking en moet daarom in het ziekenhuis bevallen. Bij megan mochten de cotroles via een VK maar moest in het VU bevallen en dat zal dan nu niet anders zijn. Ik woon in Zandvoort dus dat niet altijd handig. Bij Megan ben ik na 3dgn weeën om de 5min (zonder ontsluiting) opgenomen en is sloppyman bij zijn ouders in Amsterdam blijven slapen. Toen ik eenmaal begon met de ontsluiting kreeg ik om 5uur de eerste rugwee en om 6uur zat ik al op 7cm ontsluiting
Goedemorgen! Ik sluit me helemaal aan bij Sloppy: voor zo'n baas wil je niet werken. Maar ik voelde ook de verontwaardiging toen ik het las. Vertelde het gelijk aan mijn man en hij zei dat dat echt niet mag. Dus, je staat in je recht! Het is alleen een hele nare afwijzing, maar jij als persoon wordt niet afgewezen, de situatie waar je nu in zit wordt afgewezen. Kijk vooruit en probeer je op de punctie en op je emmy's te concentreren. Ik denk aan je! Laat maar weten hoe het gaat... @ kaaat Fijn dat het goed gaat meis! Eindelijk gaat het voor jou ook beginnen...is je eerste poging toch? Net als bij mij...spannend! @ iedereen kan het niet zo zijn dat doordat je Pregnyl heb gespoten (met het zwangerschapshormoon van iemand anders) dat je daardoor zwangerschapssymptomen hebt, zoals jeukende borsten en steekjes in je buik? Echt, het laatste wat ik wil is hoop de grond in boren, want ik weet hoe fijn het is om hoop te hebben, maar ik vroeg me dit even af. Sorry Jetje, ik hoop het zo voor je! Echt! Zo meiden, ben blij dat ik even lekker van me af kan praten. Heerlijk om te kletsen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Om te balen als er iemand anders baalt en om blij te zijn als iemand goed nieuws heeft! Thanks for that! Nou, ik ga Jip naar de dierenarts brengen. Werd vanmorgen wakker en hij lag helemaal in mijn armen te slapen. Heerlijk beest. Vandaag wordt ie een jeweetwelkater...haha hoe cru: wij zijn met IVF bezig en de kat wordt geholpen. Hmmmmm... Ben vandaag lekker thuis aan het frobelen en zal wel veel online zijn! @vlinder: nogmaals toitoitoi! Weet dat het een cliché is, maar denk aan de volgende zin: what doesn't kills you makes you stronger! Doeiiiii
Hee halloooooooo Zo dat was een zeer pijnlijke punctie maar wel lekker stoned. Het begint nu pas een beetje weg te trekken. Lieverds ik ben zo blij....10 EITJES!!!!!!!!!!!!! Ik had 10 goede follikels en gewoon 10 eitjes!!!!!!!!!!!!! Ooh ben echt blij. Vrijdag weten we hoeveel bevruchtingen er zijn dan is de TP. Het deed echt heel veel pijn maar werd heel goed begeleid door mijn mannetje en een verpleegster met mijn ademhaling. Ondanks de spuit in mijn bil waar ik stoned van werd en de verdoving deed het echt zeer. Nu lekker rustig op de bank en mijn mannetje gaat alles voor me regelen wat die *** betrefd. Zodat ik me eigen er niet te druk over hoef te maken. Lieverds knuffel voor jullie allemaal.