Sorry meiden even snel een ego.... Ik heb vanacht slecht geslapen, heb veel pijn. Nu nog het is geen pretje maar ik weet waar ik het allemaal voor doe. Ik werd net gebeld door de beruchte bazin (die ook de eigenaresse is) Ze wil praten en beld me als ze dicht zijn vanmiddag. Ik klonk erg geirriteerd toen ze belde. Ze wil er even over babbelen zei ze. Ik denk dat ze terug gaat krabbelen en erover wil praten en dan vraagt of ik gewoon weer kom werken. Heb het er natuurlijk gelijk met mijn man over gehad en als dat haar bedoeling is dan ga ik gewoon weer werken daar. Ik vind het superleuk werk en de klanten zijn super (horeca) en dan is het echt werk en verder niks, niet na het werk blijven plakken enzo. Ik krijg dan weer geld in mijn laadje en kan weer werken. Echt het is dat het werken daar zo leuk is. Maar ik wacht natuurlijk eerst het gesprek af vanmiddag, ik ben heel benieuwd. Ik laat het jullie zeker weten hoe het is gegaan, is het niet vandaag dan zeker morgen.
Goedemorgen allemaal!!!, Ik heb niet alles doorgelezen hoor. Doe ik misschien nog wel even, maar er is zoveel geschreven! Hier ben ik me aan het berusten in het feit dat deze woning niet doorgaat. Goed je maakt dan zelf de keus, maar dan nog moet ik daar toch wel even aan wennen en het even verwerken. Gelukkig zie ik niet alleen de negatieve kanten, maar zijn er ook positieve kanten aan. We blijven gewoon verder kijken en afwachten op een ander huisje. De eierstokjes rammelen hier behoorlijk. Af en toe zijn ze toch wel erg gevoelig. Zal ook wel komen dat dit de 3e keer is denk ik. Je doet toch iets onnatuurlijks met je lichaam he. Ik ben benieuwd hoe het er vrijdag uit ziet. Ik ben nu al een paar dagen bezig om de poliklinische en mijn klinische dossiers te krijgen van mijn arm. Moet ik morgenvroeg mee naar het ziekenhuis, maar dan moet ik de gegevens uit andere ziekenhuizen meenemen. 3 ziekenhuizen in totaal, dus vanmiddag mag ik wat afrijden. Dan morgenvroeg weer een ziekenhuis en vrijdagmorgen weer een ziekenhuis en ik gok dan zondag of maandag ook nog een keer voor de punctie. Hoezo kind aan huis in ziekenhuizen ?!?!?!?!? Strakkies komt een vriendin even een bakkie doen. Even met de gedachten op iets anders. Vlinder, als die bazin je weer aanbiedt weer te komen werken, zou ik dat wel doen. Als jij nl. weigert, pakt ze je WEL op werkweigering!!!! Pas dus heeeeel goed op wat je zegt, niet zegt en wel of niet doet of wel of niet tekent. Sowieso niets tekenen. Neem het mee naar huis en laat het anderen eerst lezen! Heeel veel succes en je bent niet alleen he!!! Wij staan vierkant achter je!!! Dat kan dat mens niet zeggen met haar gewouwel. Ze heeft geen kennis van de Nederlandse taal, want dat wat zij doet heet nl. geen babbelen, dat is wouwelen. Ze kletst uit haar nek haha. En blijf onthouden meid: Dit hele gedoe zegt meer over haar dan over jou!
Vlinder, wat een prachtige tekst heb je toch in je handtekening staan... Wat ik ook een mooie vind is: Het grootste en meest wonderbaarlijke geschenk dat je in je leven kunt krijgen is een kind!
Ze gaan niet bellen voor 12.00 uur Lente... Echt niet! Ik geloof er niets van... Trek anders de stekker eruit van je telefoon Nee meid, alle gekheid op een stokkie: het komt vast goed! Spannend!!!!
@vlinder: Ik zou zeker met haar gaan praten, maar ik zou je man mee brengen hoor. En als ze toch wil dat je blijft werken, als jij dat heel graag wil zou ik dat zeker doen. Maar wel even om een pauze vragen omdat het toch een beetje naar was dat ze dit allemaal psis nu gedaan heeft enzo. Sterkte! Ik hoop dat het een goed gesprek word
November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Snoes: IVF poging 1, UMC Utrecht Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:16 november intake, 18 november start puregon Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B: 17-11 start Puregon 150 FM's: Herma:2 November 1e FM norwegian-sky: 13 november 3e fm Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM Amonuk: 15 november 1e FM Zeehondje: 15 november FM La femme Nikita: 17 November 1e FM Clowntje: 17 november 1e FM Ladouce: 22 november 1e FM Kaaat: Komt later Snoes: 15 november 1e FM Pink38: 19 november FM 2 sloppyslayer:22 november 1e FM IJsvogeltje: 24 november 1e FM Moontje B: 25 november 1e FM Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november norwegian-sky: 15 november Vlinder3: 16 november punctie Pink38: 21 of 22 november Ladouce: vermoedelijk 26 november La femme Nikita: week 47 IJsvogeltje: week 49 Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Chessertje: 15 november 2 emmy's ? Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Lente67: 18 november, tp? 1 of 2 emmy's Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Zwanger: Misty: 13 november positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+) Helaas Ongie:
Goedemorgen allemaal, Herma niet de moed verliezen he, kom op de pregnyl is uitgewerkt dus kan ook zijn dat daardoor de klachten zijn verdwenen. Lente nog een uurtje en dan weet je in ieder geval of je morgen mag komen, ik duim nog even door. Vlinder, verwacht niet teveel van het gesprek en laat vooral haar praten. Ze speelt inderdaad met de gedachte om je te ontslaan en heeft ws ook door dat dit niet kan. Probeer in ieder geval iets zwart op wit te krijgen wie weet of je het nog nodig hebt. Wel stoer dat je gewoon weer wil gaan werken. Ik ben vanmorgen naar het zkh geweest en mijn eierstokken zien er weer uit als druiventrossen. Ben moeilijk te doseren want had bijj 100 puregon maar 3 follikels en bij 125 puregon teveel om te tellen en ze hebben er tijdens de punctie 30 aangeprikt met als resultaat 23 eicellen. Nu heb ik rechts meer dan 10 van 10 mm en links ook meer dan 10 van 10 mm, had geen zin om te tellen want weet toch niet wat er doorgroeit. Had er ook 12 van 11mm, 7 van 12mm, 6 van 13mm en 4 van 14mm. Bloed later prikken en even afwachten wat er besloten word, denk zelf doorspuiten met 118 eh en vrijdag terug. Het begint hier nu echt spannend te worden want volgens mij zijn er nog 2 metingen vandaag, La Femme en Amounk. Blijf vandaag in de buurt van de laptop voor al het nieuws. Moet het toch rustig aandoen en veel drinken. Tot straks
November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Snoes: IVF poging 1, UMC Utrecht Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:16 november intake, 18 november start puregon Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B: 17-11 start Puregon 150 FM's: Herma:2 November 1e FM norwegian-sky: 13 november 3e fm Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM Amonuk: 15 november 1e FM Zeehondje: 15 november FM La femme Nikita: 17 November 1e FM Clowntje: 19 november 2e FM Ladouce: 22 november 1e FM Kaaat: Komt later Snoes: 15 november 1e FM Pink38: 19 november FM 2 sloppyslayer:22 november 1e FM IJsvogeltje: 24 november 1e FM Moontje B: 25 november 1e FM Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november norwegian-sky: 15 november Vlinder3: 16 november punctie Pink38: 21 of 22 november Ladouce: vermoedelijk 26 november La femme Nikita: week 47 IJsvogeltje: week 49 Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Chessertje: 15 november 2 emmy's ? Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Lente67: 18 november, tp? 1 of 2 emmy's Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Zwanger: Misty: 13 november positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+) Helaas Ongie:
Pink, rot he al die zkh. Wat heb je eigenlijk met je arm. Bij ons zkh heb je een parkeergarage dus ik daar geparkeerd, merk ik dat ik door de stress mijn portemonnee ben vergeten, oeps. Even biechten bij het parkeerloket en gelukkig deden ze de slagboom open, maar ooooh wat voelde ik me blond. Ga maar weer even wat parkeergeld in de auto leggen, had ik altijd maar ja raakt op als je het gebruikt. Dit was weer de blunder van de dag.
Heee Lieverds, Even lkkr illegaal vanaf mij werk!! La femme Nikita, wat fijn dat zwangerschapsverlof zo goed geregeld is in Duitsland, dat is echt beter!! Hoe was je FM! Lente ook al zo een leuke baas!! Maar je zit in een goede positie, ze hebben jou nodig en niet andersom!! Nog steeds niet gebeld he!! Gaan ze ook niet doen hoor.. Je hebt morgen gewoon je tp!! Herma, oow jeeehh.. Nee emmy's blijven zitten he!!! Hoop dat het gevoel van ongesteldheid weg trekt!! :S Vlinder wat vervelend dat je nog steeds zoveel pijn hebt.. Ben beniwued naar het gesprek met je bazin, raar mens!!! Pink ja jou huisje komt nog wel hoor, nu lkkr concentreren op je IVF!! Wat eengezeik trouwens met al die verschillende ziekenhuizen, je blijft er maar druk mee! Clowntje wat een super score zeg!!! Denk je dat je vrijdag dan gelijk je punctie hebt of nog een FM? Tot laterss Lieverd!!! Hier alles okee hoor btw!! Ben me mentaal aan het voorbereiden voor de deca van morgen!!
Haha Clowntje het is wel een hel;e grappige blunder hoor!! En ik lees al dat je vrijdag dan een FM hebt, punctie zo wel erg snel zijn.. Haha en ik ben niet eens blond!!!
hoi meiden, Wat wordt er veel geschreven steeds. Lees wel elke keer mee, maar reageer niet altijd. Clowntje: jeetje wat veel follies zeg. Fijn! Vlinder: succes vanmiddag met het gesprek Lente: het wordt vast morgen terugplaatsing, spannend! Pink: dapper om de keuze te maken niet te verhuizen en je eerst te concentreren op je IVF-poging Herma: spannend meis, nog even doorzetten... Amonuk: jij al nieuws over de punctie? Femme: en jij al nieuws? chessertje: had jij nou vandaag tp? Hoe is het gegaan? Kaat: heb jij de deca al gespoten? Hoe ging het? Ik dart hem er altijd gewoon in: niet denken, maar gewoon ineens doen. De eerste keer dat ik het zelf moest doen heb ik niet gekeken. Eerst testen met iets anders en dan ineens chakka erin. Nu kijk ik gewoon. Ik kom ook net uit het ziekenhuis. Ben niet zo blij...vijf follies die groot genoeg waren. Vind ik een beetje een tegenvaller. Ik zit een beetje in een dipje. Waarom weet ik ook niet, maar het is gewoon zo. Ik duik in mijn bed, onder een meter dik dekbed en word pas over drie weken wakker, zwanger en wel. oooooh als dat toch eens zou kunnen. Word vanmiddag gebeld met instructies en tijdstip...spannend!
Snoes, 5 is toch een goede score als ze groot genoeg zijn. Waren ze wel allemaal een beetje even groot? In ieder geval vrijdag de punctie, spannend. En ik wil ook zo'n dekbed. Is het allemaal duidelijk wat er vrijdag gaat gebeuren? Want als ze je bellen kan je in ieder geval nog alles vragen.
Kaaat, morgen de deca is echt een momentje. Gaat het echt beginnen, heb je er zin in? Weet je al hoe laat je gaat spuiten en spuit jezelf of je vriend. Ik spuit altijd zelf maar vind het wel fijn als mijn vriend in de buurt is. Bijv. even kofiie voor me zet of wat te drinken inschenkt. Erg he, wil gewoon even verzorgd worden.
Heee Snoes, Wat naar dat het je zo tegengevallen is, maar er is maar 1 eitje en zaadje nodig he dat weet je!!! Slaap lkkr onder je dikke dekbed! En ik denk dat we allemaal wel 3 weken willen slapen en dan zwanger willen zijn!! Ik iig wel!! Knuffel voor jou!!
Weet eigenlijk niet of vijf een goede score is. Is het een goede score? Voor mijn gevoel niet, had er liever meer gehad. Ze zijn 15,17,18,19 en 23 cm groot. Is het belangrijk dat ze even groot zijn? Vanmiddag hoor ik wanneer de punctie is en wanneer ik pregnyl moet spuiten. Bedankt voor de tip! Gisteren had ik een topdag, maar vandaag zit de moed weer in mijn pantoffeltjes...wat als het nou niet lukt? Daar ga ik niet dood aan, maar ik zou het heel erg vinden. Hoe zeer ik ook mijn best doe om aan leuke dingen te denken lukt het me even niet. En ik zit nog niet eens in mijn wachtweken pfffffffffft!
Hee Clowntje, ja ik heb er zeker zin in, maar ben ook nerveus haha!! Nee mijn mannetje kan echt niet tegen naalden dus zal het alleen moeten doen!! Ik moet zelf vaak al om 7 uur beginnen dus ga morgen om 6 uur al prikken!! Aahwww!! Haha komt goed! Ik dart hem er idd gewoon in, zoals Snoes al zei! Volgens mij is de voor spanning erger dan het moment zelf!
Snoesie je gaat er idd niet dood aan, maar het is wel heel vervelend en kut als het niet lukt en dat is ook zo en daarom is het ook een emotionel achtbaan!! Hoop dat je zo lkkr kan slapen en je daarna weer wat beter voelt!!
Snoes, maten en aantal zijn prima. Gaat helemaal goed komen en dat je af en toe kut voelt is heel begrijpelijk. Al die stress en shit die je in je lichaam spuit. En als je tp hebt van een Atje dan ziet alles er weer anders uit.