Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Meiden, hebben de mutsenbollen ook invloed op je temperatuur?

2. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Ik heb t al gevonden: ja dus....Zo jammer!

Herma, hoe gaat het met je? Vandaag 'droog' overgekomen?

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Jetje irritant zeg die hormonen. Nou weet je nog niets. Lijkt me zenuwslopend. Mijn duimen draaien voor je:)

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Amonuk...YES...spannend en succes, voor jouw ook Snoes...

Chessertje...wat spannend...was het een soort van kramp-trekken achter je navel??

Ow Snoes...wat klote zeg...gelukkig heb je nog een naald kunnen vinden bij de dienstdoende apo...

Lente, ben wel benieuwd wat ze gezegd hebben i.v.m. het bloedverlies.
    Denk niet dat het erg is, het is er allemaal erg gevoelig en ze zijn erin aan het rommelen geweest, voor je het weet is er een adertje gesprongen, dat gebeurt bij vrijen ook wel eens.
    Trouwens dat is nieuw voor mij om te vrijen voor de TP...
    Hmm, gaan we denk ik ook maar eens proberen deze keer...;)

AUAU, Pink een elleboog die telkens uit de kom schiet doet zeer.
    Heb ik als kind ook vaker gehad.
    Wat een goed idee van een extra spuit te ontsmetten en te bewaren.
    Vorige keer had ik dus ook ovitrelle.
    Deze keer moet ik vanaf morgen dus 3 dagen Cetritide spuiten, en mogen we dus ook gaan mixen...
    Ga dadelijk meteen kijken of er idd. wel 3X2 naalden bij zitten.

Vlinder, goh dat meen je niet.
    Nou veel plezier bij het werken dan, en zo'n soort van verklaring vind ik heel verstandig.
    Typisch duits is dat, hier kun je ook voor van alles een verklaring krijgen, zodat je tenminste geen shit van je baas kunt krijgen.
    Bijv. al als je een keer 2 uur in de wachtkamer zit ofzo, vraag een een verklaring van je arts, en dan kun je nooit meer problemen van je werkgever hierover krijgen dat je de situatie genut hebt ofzo...

Jetje en Herma...houden jullie het nog uit van de spanning??

Zo, hier gaat het langzaam weer beter.
    Denk dat het met ziek worden wel mee zal vallen, maar neem voor de zekerheid nog maar 2 paracetamolletjes voor het slapen, en duik dadelijk mijn bed in.
    Voor de rest wachten we maar af tot vrijdag...
    Trusten meiden...♥♥

5. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooops: op de bank in slaap gevallen! Was wel te verwachten zo moe, verwarming lekker aan. Ja, dan wil het wel lukken.

Vrolijk Jetje heeft al antwoord lees ik.

Nikita: dat doet zeker zeer. En ik voel dus als er weer beweging komt in het gewricht. Op het moment dat ik die speling weer voel, duurt het dus niet lang meer en hij schiet er weer uit. Dus wil ik graag een maniertje hebben om dit te kunnen voorkomen.
    Ben benieuwd wat ze morgen zeggen.

Heb jij nu geen last meer van je elleboog?
    Ben je er ook aan geopereerd of van dat alles niets?

Ik baal zo enorm van die elleboog en vind het doodeng.

En van die naald: ik heb het nooit tegen de artsen of verpleegkundigen of wie dan ook gezegd he. Gewoon zelf gedaan. Ik had zoiets van: als ik helemaal niets heb, heb ik in ieder geval dit nog en kan ik het in ieder geval injecteren.
    Maar dan is het wel: gebruiken, meteen steriliseren (ik heb hem in een vlam gehouden), meteen weer in hoesje en in de verpakking, verpakking goed dichtplakken met plakband en in de koelkast gelegd. Of het goed is of niet of mag of niet: geen idee.

Niet ziek worden meid! Kan je niet gebruiken nu!
    Welterusten!

Ik ga zo mijn bed ook maar eens lekker in. Morgen is het hier weer vroeg de nodige bedrijvigheid.

Overmorgen weer eitjes kijken. Ik ben zooo benieuwd!

6. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoes
    Tis idd best wel raar om je eigen dossiers te lezen, maar ook wel heel erg interessant. Tis ook nog een behoorlijk puzzelwerk met het handschrift van die artsen. Tss dat mag je geen schrift meer noemen. Maar goed, ik kom er wel uit.
    Ik weet nu ook meteen weer mijn bloedgroep, en dat de navelstrengen bij beide kindjes 3-aderig waren en wat de placenta woog enz enz.
    Zo leuk.

Ja dat was die man ook. En gewoon omdat het dan een jong meisje is. Dan durven ze zulke dingen wel te doen. Ik was het overigens alweer vergeten totdat ik dit nu in het dossier las.
    Ach ik heb zoiets van: het is al zo lang geleden en ik weet hoe het echt zit.
    Voor zover ik weet is die man ook niet meer in functie.

Heb je je Pregnyl al gezet? Of moet je nog even geduld hebben?

Vlinder
    Goed ding dat je het op papier laat zetten. Ik zou wel heel erg op mijn hoede zijn bij die dame als ik jou was.
    Ik hoop dat je weer met plezier aan het werk kunt daar.

Zeehondje
    Voor je het weet is het volgende week meid. Voor mij is die week ook weer voorbij gevlogen. Overmorgen weer een FM en dan hoor ik hoogstwaarschijnlijk alweer wanneer de punctie is en die zal waarschijnlijk zondag of maandag al zijn.
    Gaat echt snel.

Misschien hebben we wel tegelijk de TP....

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen lieverds. :)

@Snoes en Amonuk, morgen de punctie voor jullie, succes en ik hoop op een goede score.

@Herma, lieverd hoe gaat het met je?

@Lente, ooh jij hebt vandaag je TP om 11 uur, ik morgen om 11 uur. Spannend meid en hopelijk is het een plakker. :)
    Hebben jullie gemeenschap gehad tussen de punctie en TP?
    Ooh jee ik moet er niet aan denken, ik heb nog veel napijn en kan nog steeds niet rechtop lopen of lang in dezelfde houdeing zitten dus nee hier helaas nog geen gemeenschap....

Zo ik heb gelijk allerlei berichten gekregen op hyves enzo van klanten dat ze blij zijn dat ze mijn ontslag niet door heeft gezet. :)
    Doet me goed.
    Op vrijdag hebben we altijd een vaste club en hun waren echt niet happy toen ze hoorde dat weg was....Van hun krijg ik ook altijd lekker veel fooi. :)

Morgen om 11 uur de TP en moet helaas alleen ons emmy'tje op gaan halen....

Knuf meiden

8. lente67

lente67 Niet meer actief

@vlinder wat fijn dat alles toch nog goed is gekomen:) En wie weet krijg je nu nog meer fooi:D

Morgen fijn de tp en dan zitten we we samen rond de picknicktafel. We passen niet meer op het wachtbankje met zijn allen;)

Ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van de punctie dit keer en we hadden er zin in en dat de assisstente zei dat er gunstig over geschreven wordt maakte de pret alleen maar groter hihi
    Na de tp vind mijn partner het heel eng en dan wil hij liever niet vrijen. Hoe doen julllie dat dan. Wel of niet?

Morgen een gesprek met mijn leidinggevende en alvast verteld dat ik me niet ga ziek melden voor 2 uur. No way! Hij keek niet blij en vroeg toen hoe gaan we dit dan oplossen? Waarbij ik aangaf wij? Je bedoelt de school! Het probleem ligt bij de organisatie en niet bij mij dus.... Nu ligt het probleem weer op het juiste bordje en heb me voorgenomen te doen wat ik kan en wat niet lukt blijft liggen. En meteen de bond een mail gestuurd voor advies. Betaal niet voor niets zoveel contributie.

Ga nu gauw aankleden want mijn vriend komt bijna thuis:) en straks de emmy('s). En dan gaan we samen een kaars aansteken in de Cathedraal.

Een mooie dag vandaag en liefs voor iedereen
    X
    Lente

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Nikita fijn dat je al weer iets opgeknapt bent. Ik heb nog contact gehad met het zkh. en het geringe bloedverlies is waarschijnlijk
    veroorzaakt door de naweeën van de punctie. Zolang je geen maandverband nodig hebt kan bloedverlies geen kwaad. Pfff.... zit nu tegen mijn normale nod aan dus was toch wel een beetje ongerust.

Herma hoe gaat het? Is de :x weggebleven? Kssssstttttt wegblijven jij. OProtten hier:D

Nou over een kwartiertje gaan we op pad. En ooooo wat is mijn vriend zenuwachtig. Bij mij valt het gelukkig wel mee.

X
    Lente

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik lees al een tijdje met jullie mee en wil me graag bij jullie aansluiten.
    Wij zijn eind oktober gestart met onze eerste ICSI behandeling. Het is allemaal wat anders gelopen als verwacht, maar we hebben gelukkig nog genoeg hoop voor de volgende pogingen! Ik heb mijn punctie onder narcose gehad op de OK omdat mijn eierstok niet goed bereikbaar was, hierbij zijn 20 follikels leeggezogen. Hieruit zijn 16 goede eitjes gekomen waarvan er 15 embryo's zijn ontstaan. Vanwege het grote aantal eitjes moest ik na de punctie tot de tp rust houden. De dag van de tp eerst een echo en bloedtest en helaas teveel vocht in mijn buikholte en eierstokken en mijn bloed te dik omdat daar het vocht uit onttrokken werd. Hierdoor helaas geen tp. Ik ben toen voor bijna een week opgenomen in het ziekenhuis omdat ik het overstimulatie syndroom had, ik ben afgelopen dinsdag weer thuisgekomen. Gelukkig niet ziek geweest alleen moe. Afgelopen maandag nog een echo gehad en er was nog erg veel vocht te zien, zometeen weer een echo dus ben benieuwd! Goede nieuws is dat er 11 embryo's zijn ingevroren! Dit was erg belangrijk voor ons! Nu maar afwachten wanneer er alsnog een tp kan plaatsvinden, eerst zelf goed herstellen, vooralsnog volledige rust houden.
    So, fijn om mijn verhaal even kwijt te kunnen!

11. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi Blondje, welkom! Wat een verhaal zeg! Brrrrr....dat wil niemand meemaken. ICSI/IVF is al heftig zonder dat soort rare dingen.
    @lente hoe is het??? Ze zitten er nu in als het goed is. Wauw twee emmy's in je buik. Vooral blijven plakken! (moet ineens denken aan die AHreclame...vooral blijven plakken jongens!)

@herma is het vandaag de tiende dag na terugplaatsing? Of was dat gisteren. Hoop zo dat het gelukt is...*duimduimduim*

@vrolijke jetje Wanneer ga je zelf testen? Overleef je de wachtweken nog?
    @amonuk hoe was het spuiten gisteravond? Ik vond de pregnyl echt eng...brrrr zo'n lange naald. En in het UMC zeiden ze dat je er een rode schijf van kan krijgen in je buik omdat je lichaam het niet als eigen herkent en het dus af wil stoten. Daar heb ik gelukkig geen last van.

@pink ben ook benieuwd wat er in mijn dossiers zal staan. In die van het ziekenhuis hier in Amersfoort staat vast dat ik een aanstelller ben, zo behandelden ze me daar. Uiteindelijk is er toch echt iets mis, anders zat ik hier nu niet...

@femme niet zieken worden hoor!

@kaaat vandaag is de dag! EINDELIJK beginnen...

Heb gisteravond mijn Pregnyl gezet. Om half tien. Daarna meteen gaan slapen, was zo moe. Werd vanmorgen wakker met hoofdpijn, mag geen ibuprofen nu en voor paracetamol ben ik allergisch. Heb uiteindelijk toch twee paracetamol geslikt en nu is de hoofdpijn weg. Zal nu straks wel huiduitslag krijgen, maar dat heb ik liever dan zulke hoofdpijn. Het is geen migraine, maar spanningshoofdpijn, zo raar dat ik daar nu last van heb hihi

Ga lekker even de co-assistent kijken...

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Goedemorgen Lieverdss!!

Nikita, is je ziek zijn helemaal weggezakt, hope so!!

Pinkie, al terug uit het ziekenhuis of nog niet! Ben benieuwd wat ze van plan zijn met je elleboog!!

Lente, en hoe voelt het met je emmys in je buik!! :) Je hebt super goed gehandeld op werk!! Ben heel trots!! :D

Vlinder wat jammer dat je morgen alleen moet, maar vanaf de terugplaatsing ben je 9 maanden niet meer alleen he..:) Wat lief trouwens van je klanten dat ze masaal blij gereageerd hebben dat je blijft!!

Blondy welkom hier, wat een naar verhaal zeg, pijnlijk lijkt mij ook, maar wat super dat je er 11 in de vriezer hebt!! Gezellig dat je mee komt kletsen!!

Snoes wat goed dat je gespoten hebt gister!! Maar wat vervelend van je hoofdpijn!!

Ik heb vandaag voor het eerst me deca gespoten en ben heeel trots op mijzelf!!! Het deed helemaal geen pijn, ik denk dat ik een babyhuidje heb wat hij gleed er zo makkelijk in en toen heeft mijn mannetje hem leeggespoten (klinkt een beetje raar haha). Hij vind naalden doodeng, maar wilde tog wel graag helpen. Daarna prikte het spul idd wel en beet een beetje, maar ben weer heerlijk gaan slapen en heb net heerlijk gesport en ga zo heerlijk met zijn zusjes de stad in..;)!!

Tot strakjes dames!!!

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ben er weer. Terug van weggeweest. Echt hele lekkere dagen gehad, ondanks het spuiten en de 1e blauwe plek die er weer zit;).

Heb niet alle pagina's doorgelezen dus sorry dat ik niet op iedereen reageer.

Ben wel benieuwd hoe het met Herma is?

Zag ook dat Kaaat vandaag gestart is en zelf de deca spuit gezet heeft. Goed zo!

Vlinder en Lente hebben de punctie achter de rug en Lente vandaag terugplaastsing en Vlinder morgen. Succes!

Las ook nog dat er vandaag 2 meiden punctie hebben maar weet niet meer wie maar in elk geval sterkte en hopelijk mooie eitjes.

Ga nu weer actief meelezen en reageren.

Hier inmiddels al weer sinds zaterdag halve spuiten deca aan het spuiten en sinds maandag de Menopur. Voel m'n buik wel maar dat zijn meer de prikplekken dan m'n stokkies. Zal dit weekend wel weer erger worden. Maandag de 1e fm, spannend zeker omdat ik dit keer dus een halve dosis deca spuit. Hopelijk dit keer een gelijkmatige groei van de follikels.

14. lente67

lente67 Niet meer actief

November/December

Wie wat waar:
    Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg
    Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen
    Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg
    Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven
    Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent
    Lente67:IVF2, Breda en Tilburg
    IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam
    La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg
    Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam
    Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn
    norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc
    Pink38: IVF3
    Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen
    Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam
    Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag
    Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg
    Amonuk: IVF poging 1
    Snoes: IVF poging 1, UMC Utrecht

Wanneer:
    Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300
    Herma: november, 23 oktober start Puregon
    Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur
    Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur
    IJsvogeltje:16 november intake, 18 november start puregon
    Misty1984: November
    La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47
    Sloppyslayer: start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus
    Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november
    norwegian-sky: 30 ok start puregon
    Pink38: 6 november start Puregon
    Moontje B: 2 november start Deca
    Kaaat: 18 november start Deca
    Chessertje: 4 november start Deca
    Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F
    Moontje B: 17-11 start Puregon 150
    FM's:
    Herma:2 November 1e FM
    norwegian-sky: 13 november 3e fm
    Chessertje: 10 november 2e FM
    Vlinder3: 12 november 2e FM
    Lente67: 12 november 3e FM
    Amonuk: 15 november 1e FM, 16-11 2e FM, 17-11 3e FM
    Zeehondje:
    15 november FM
    La femme Nikita: 19 November 2e FM
    Clowntje: 19 november 2e FM
    Ladouce:
    22 november 1e FM
    Kaaat: Komt later
    Snoes: 15 november 1e FM
    Pink38: 19 november FM 2
    sloppyslayer:22 november 1e FM
    IJsvogeltje: 24 november 1e FM
    Moontje B: 25 november 1e FM

Punctie:
    Herma: 4 november 9.00 uur
    Chessertje: 12 november 10 uur
    norwegian-sky:
    rond 13 november
    Lente67: 15 november
    norwegian-sky: 15 november
    Vlinder3: 16 november punctie
    Pink38: 21 of 22 november
    Ladouce: vermoedelijk 26 november
    La femme Nikita: week 47
    IJsvogeltje: week 49
    Amonuk: 19 november
    Snoes: 19 november

Terugplaatsing:
    Herma: 7 november 2 emmy's
    Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's
    Chessertje: 15 november 1 emmy
    Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's.
    Lente67: 18 november, tp 2 emmy's

Testen:
    Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk)
    Lente: 3 december bloedtest
    Zwanger:
    Misty: 13 november positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+)

Helaas Ongie:

De nieuwe lijst weer up to date gemaakt:)

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Blondje welkom hier:) Fijn dat het oplucht om je verhaal kwijt te kunnen. Gelukkig dat je weer thuis bent. Hopelijk is de volgende echo goed en mag je snel starten.

Kaat bedankt voor je compliment:) super woman hahahahaha
    wat moedergevoelens allemaal niet met je doet;)

Morgen spannende dag voor velen. 2e fm komen er aan en twee puncties.

Snoes fijn dat het spuiten goed gegaan is. Gelukkig dat de paracetemol heeft geholpen.

Kaat de eerste spuit zit erin. En wat lief dat je vriend zijn bijdrage heeft geleverd hihi

Ladouche, welkom terug. ook voor jou spannend wat de eicellen gaan doen.

Chessertje hoe voel je je? Nog last van krampen gehad?

Vandaag was heel bijzonder. De assistente liep voorbij met de petri-schaaltjes en we kregen tranen in onze ogen. Ik nog zwaaien naar ze:) Daarna mochten we naar binnen. Auw die eendebek deed ff zeer. Waarom maken ze die niet van zacht rubber:( ipv koud staal.
    Maar toen ie er eenmaal inzat was de pijn weg. Dan lig je daar te wachten. De arts keek me lachend aan. Raar eigenlijk als je daar zo open en bloot ligt te wachten. En daar kwamen ze. Twee pracht 8-cellige embryo's:) Ben helemaal blij en de arts gaf ons nog een echo mee en zie de eerste in de reeks. Laten we het hopen meiden.
    Mijn vriend is nu lekker gaan slapen en heeft een nervovit ingenomen tegen de spanning. Wat een schat is het toch.

Mjah, de plicht roept dus ik ga so's nakijken. Geef gewoon iedereen een 8:D

PS: Vlinder ik heb 2 nieuwe Linda's in de wachtkamer gelegd. Kan je eventueel meenemen.Een gaat over valse krengen. Maar je bazin stond er niet in. Vreemd:(

Hihi ben helemaal melig, dag lieverds
    X
    Lente

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    @ladouce welkom terug! Ik heb ook een grote blauwe plek...charming!hihi

@lente: wauw!!! Twee emmy's in je buik. Mijn man zei gisteren ook ineens: vind het echt spannend! En dat terwijl ie best gesloten is...

Nou, ik ga me effe aankleden. Het is niet gepast om tot zo laat in je pyama rond te lopen foei!

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Lente, ooh haha dan heb morgen wat te lezen. :)
    Ik heb al die boekjes nu wel gezien daar.
    Oooooh whaha raar dat mijn bazin er niet in stond. :)

@Snoes, lekker toch een pyama dagje....Heb ik gisteren en eergisteren gehad, heeeeerlijk.

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo, hier ben ik ook weer met mijn berichtje voor vandaag...;)
    Gelukkig ben ik vanochtend niet ziek opgestaan, dus maar hopen dat het helemaal weg is.
    Wel zijn er 2 collega's ziek, dus er hangt wel iets in de lucht, maar hopelijk blijft het ver weg van mij...

@Pink, nee ik heb als kind dan een paar keer therapie gehad, en daarna had ik er geen last meer van.
    Zal aan je denken morgen..hebben we allebei weer een FM...;)

Snoes en Amonuk, alles goed gegaan vandaag??

En Vlinder, hoe voelt het nu??

Lente, we willen het nu ook wel eens proberen tussen punctie en TP...;)Maar manlief vroeg ook wel of dat wel zal kunnen, net als Vlinder zegt had ik de vorige keer behoorlijk wat napijn na de punctie.
    Wow, jij bent echt wel een pientere meid, zoals je het probleem mooi terug schuift...heel goed gedaan hoor...;)
    Trouwens THX voor het berichtje uit het ziekenhuis...
    Nu lekker broeden hé, op je mooie 8cellige emmies...
    Kan me voorstellen dat je iedereen een 8 wilt geven...8, your lucky number...

Welkom Blondje, en goh wat een verhaal.
    Heb zelf ook met late overstimulatie 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, maar bij jouw was het dan toch nog een stukje erger.
    Het is waarschijnlij beter dat ze geen TP gedaan hebben, want als je zwanger zou zijn geworden, zou de overstimulatie waarschijnlijk weer terug zijn gekomen.
    Hopelijk herstel je snel, en krijg je dan een mooie TP.
    Een super geruststelling dat je zoveel mooie emmies in de vriezer hebt...

@Herma, ben ook benieuwd hoe het met je gaat vandaag.

@Snoes, gelukkig is de hoofdpijn weg...
    Succes voor morgen...

@Kaat...U R Superwoman...:Dgoed gedaan meid.

@Ladouce, wat vervelend van die blauwe plek, maar ja, dat hebben we ervoor over, toch??;)

Goh meiden, het was moeilijk op iedereen te reageren...er gebeurt zoveel hier...
    Bijvoorbeeld Snoes, heb jij nu vandaag punctie of morgen...:(
    Sorry hoor...;)
    Ik piep later vanmiddah ook nog eventjes hier, anders kan ik het morgen weer niet bijhouden...;)

19. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Zo er is weer veel geschreven zeg. Ik heb gelukkig geen last meer van m'n baarmoeder gehad. La femme, het was echt m'n baarmoeder, niet achter m'n navel.
    Ik lees hier over gemeenschap voor de TP, waarom is dat? Tegen mij hadden ze daar niets over gezegd. Over gemeenschap na de TP heb ik gelezen dat het beter is dat een week niet te doen maar het is niet wetenschappelijk bewezen dat het nadelig is om gemeenschap te hebben in de week na de TP.

Lente, goed zeg, 2 mooie emmy's. Gezellig op de wachtbank. Gaat de rest de vriezer in zeker?

Kaat, wat goed dat het spuiten probleemloos ging.

Vlinder, ik ben heel blij dat je baas tot inzicht is gekomen. Raar overigens dat ze niet kan begrijpen waarom je pas op het laatst weet wanneer je moet gaan.

Tot later ik moet verder met m'n werk.

Groetjes
    Jolanda

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Bedankt allemaal voor jullie warme welkom! Voor degene die een punctie krijgen vandaag, sterkte!

Ben net voor een echo geweest en het vocht is al helemaal uit mijn buik, erg blij mee! Alleen de eierstok is vergroot, maar dit schijnt heel normaal te zijn, ook na een punctie met minder eitjes. Mag weer beginnen met werken en leuke dingen doen, en laten we nu net een weekendje weg met mijn ouders en zusje gepland hebben! Heb er veel zin in na 2 weken bed en bank. Krijg op dag 12 van mijn volgende cycles een echo en als het weer rustig is daarna al tp in eigen cycles! Ben zooooo blij nu!!! :)

Groetjes Blondje

Deel Deze Pagina