Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Blondje, wat een geruststelling dat het vocht weg is en dat in de volgende cyclus de tp is en nu lekker met je familie op stap. Laat je maar lekker verwennen.

Even een misverstand uit de weg helpen:
    Hahaha mijn vriend en ik hadden op de terug weg over het wel of niet hebben van gemeenschap (in andere woorden dan;)) en nu blijkt hij heel iets anders gehoord te hebben dan ik. Volgens hem had de assistente gezegd dat door sommige artsen wordt beweerd dat na de tp vrijen gunstig kan uitpakken terwijl zei zelf dat niet zou aanraden. Terwijl ik juist dacht dat ze zei dat het gunstig was om tussen de punctie en de tp in te vrijen. Mijn arts zegt overigens dat het wel kan. Dus meiden waarschijnlijk was ik nog suf van de medicijnen en heb ik het niet goed begrepen. Maar de seks was er niet minder leuk om hoor;) Tja en nu dus even niet. Maar dat heb ik er wel voor over. Dus meiden voel je na een pijnlijke punctie niet geroepen en doe waar je je lekker bij voelt.

Chessertje ik had drie eicellen waarvan er twee bevrucht zijn. Dus geen eskimo's. Maar dat geeft niet, dit wordt hem gewoon:)
    Fijn dat je gevoel over is. Wie weet was de embryo een lekker plekje aan het zoeken. Op hoeveel dagen na de tp zit je?

Oproep Norwegian sky, hoe gaat het met je? Hopelijk niet in het ziekenhuis. Na de punctie niets meer van je gehoord. Knuffel.

Ga maar eens verder nakijken, ben over de helft.

X
    Lente

2. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hoi Lente, oh jij was dat niet. Ik las toch iemand die er 8 had, wie was dat dan? De TP was maandag. dus 3 dagen nu. De 29e pas testen, indien geen ongi.
    Groetjes
    Jolanda

3. Chessertje

Ahhh BlonT hier, ze waren 8-cellig.......

4. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ben net terug uit het ziekenhuis (eerlijk bekennen: ik ben ook meteen even boodschapppen wezen doen, maar het duurde allemaal wel heel lang.)

Hmmm die arts was een knap jong ding! Stom dat ik gezegd heb dat ie niet aan mijn elleboog mocht zitten haha.
    Maar goed hij snapte gelukkig mijn probleem, maar zei ook wel dat iemand van mijn leeftijd niet met zo een elleboog moet blijven zitten. Hij gaat een brief schrijven naar Breda en dan moet ik waarschijnlijk daar naar toe.

In de tussentijd mag ik dus wel die brace waar ik het over had. Dat leek hem ook wel verstandig. Daar liep het gigantisch uit natuurlijk, maar ik mocht wel een kleurtje kiezen. Joehoe!
    Ik heb maar mooi Barbie-rose gekozen.

Ik krijg dus binnen een aantal weken waarschijnlijk een oproep voor Breda. Daar gaan ze dan kijken of het nog mogelijk is te opereren en of dat verstandig is of dat de brace toch een langdurig iets gaat zijn.

Ik lees alles later even door hoor meiden. Ik moet even bijkomen nog en ik heb de boodschappen nog in de auto staan.

Ladouce, ik zag dat je terug bent. Welkom terug meid!

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Chessertje, gelukkig zijn de krampen weg.
    Lastig hé, dat je niet weet wat het allemaal is wat je voelt.
    En nu nog 'maar' 10 dagen wachten...

Blondje, wat een super goed nieuws, en wat fijn een TP in eigen cyclus...
    Kun je waarschijnlijk nog gezellig mee blijven schrijven in dit topic.

Lente, ow, ik ken het gevoel van naast het padje te zijn na de punctie.
    maakt niet uit, het is je vergeven...;)
    We kijken volgende wel hoe we ons voelen na de punctie, en tijdens de wachtweken doen we zowieso aan onthoudĂ­ng...gewoon voor de zekerheid.

Goh Pink, wat een gedoe met je elleboog.
    Maar wat ik niet snap is waarom de arts niet aan je elleboog mocht komen, heeft dat iets te maken met een 2nd opinion ofzo??

Zo meiden, ik ga nog even lekker bankhangen met een kop thee en lekker wat haken...
    Zat nu lang genoeg achter de computer, want ben even helemaal terug geweest naar het Mei-Juni Topic om de kijken hoe mijn FM's toen waren.
    De 2e vind ik niet meer terug omdat die in mijn handtekening stond, maar de eerste nog wel, en had toen op dag 6 links en rechts één grote van 1,2 en meerdere (beide kanten min. 3 ) van 1 cm.
    Las dat de meeste 2 dagen later 0.5 waren gegroeid, en had toen dus op dag 11 een punctie van 25.
    Dus nu mijn ene grote van 1,3 en meerdere kleinere die nog niet gemeten zijn, is eigenlijk niet zo slecht...
    Hoop dat mijn EItjes gewoon laatbloeiertjes zijn, en dat ze goed hun best gedaan hebben voor morgen...;)

TOT LATERS♥♥

6. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou die elleboog schiet er dus bij het minste of geringste uit. Artsen gaan dus zitten trekken duwen, draaien en knijpen in die arm met als risico dus: je raadt het al...

Mag dus niemand aan komen tenzij de elleboog uit de kom is en hij er weer in moet.

7. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi hoi,

Zo weer veel geschreven zeg! Ik ga zo alles eens even op mn gemakje doorlezen hoe het met iedereen is. Ik heb nog steeds menstruatie pijn het wordt ook erger. Maar nog geen bloed. Zal vanavond wel komen. Heb me er eigelijk al bij neergelgd dat het weer mislukt is. Ik had vanmorgen een test gedaan dag 11 nu en negatiever kon niet. 1e keer op dag 11 positief gestest dus ik dacht voor de zekerheid. Dus als ik dan toch ongesteld wordt laat het dan aub snel doorkomen.

Groetjes Herma

8. Chessertje

Oh bah Herma, dat klinkt niet goed. Ik leef met je mee.

9. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    hè bah Herma...niet leuk! :(

10. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herma,
    Meid ik kan me zoooo voorstellen dat je baalt!!!
    Ik zou ook gigantisch balen en iedereen de rambam laten krijgen.

Maar goed, ik geef wat jou betreft de hoop nog niet op hoor. Wij mogen pas vanaf dag 14 na de punctie testen en zo ver ben je nog niet... En menstruatiepijn zegt ook niet zoveel want hetzelfde gevoel kan je hebben als je zwanger bent.

Ik duim dus nog gewoon even door totdat de uitslag defenitief is.

Succes meid en een heeeeeele dikke knuffel van mij!!!!

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Knuffel voor Herma.

NS, lieverd indd niks meer van je gehoord?????
    Alles is hopelijk goed met je.

Ik blijf pijn houden meiden, echt zo vervelend.
    Ik kan niks, althans als ik wat doe gaat het meer pijn doen dus ik houd me nog lekker rustig....
    Verder nergens last van alleen die pijn. :(

Morgen ga ik ons spruitje ophalen en ik kijk er erg naar uit. :)
    Ooh ik ga zoveel hopen, duimen, bidden en kaarsjes branden dat we een mooi sinterklaascadeau krijgen.
    Natuurlijk niet alleen voor mezelf maar ook voor jullie hoor.

Even terugvallen op de positievieteit hier, ik weet niet wat het is maar ik heb er een goed gevoel over bij ons....Ik weet niet wat het is en hoe het komt maar het is zo. :)

12. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Vlinder,

Helpt het niet als je een paracetamolletje neemt? De hele tijd die pijn is niet leuk en houdt je ook wat gespannen. Als je wat meer pijnvrij bent, ben je morgen met de TP ook wat ontspannender.

Kijk dat positieve gevoel moeten we hebben! Ga zo door meid!

Ikzelf:
    Zit hier met de brace om en het is wel heeeeel erg knal hoor! Ik heb een zwart truitje aan en ik moet zeggen dat het nog niet eens lelijk staat. Nu hopen dat het ook helpt.

Mijn eierstokkies zijn inmiddels wel vrij pijnlijk... of eigenlijk extreem gevoelig... Ik ben dus benieuwd wat we morgen te zien krijgen op het scherm.

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Sorry dames vandaag wat minder actief hier.......
    Ben gister avond ziek geworden en vandaag de heledag al heftige hoofdpijn dus dan is computeren niet echt fijn.

@ vlinder: wat goed! Gefeliciteerd met je Emmy's

Vraagje: ik las van de week dat sommige van jullie ovu testjes doen en dan de tp ingepland krijgen.
    Hoe werkt dat dan?
    Ik weet namelijk psis wanneer m'n eisprong is en m'n LF is psis 14 dgn.
    Ik wil graag een beetje berekenen wanneer ik m'n tp kan verwachten:)

Verder iemand met heftige overstimulatie......sorry weet niet meer wie: dat klinkt heel heftig zeg! Ik heb het aan een kant gehad en toen was ik zwanger van megan en dat was al erg heftig......maar niks in vergelijk met. Ik hoop dat je eskimo's snel een mooie plakbeeb word:)

Ik hoop dat ik morgen weer opgeknapt ben.

14. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte beterschap Sloppy!!!!

Iemand heeft overstimulatie???? Dat heb ik gemist. Wie is dat dan?

Ik hoef hier niet met ovutesten aan de gang. Het is gewoon bij een IVF-poging: punctie, 2 dagen later wordt je gebeld hoeveel er bevrucht zijn evt., nog 2 dagen later (4 dagen na de punctie dus) TP.
    Bij cryoos: er wordt bepaald wanneer Ovitrelle zetten. Na de Ovitrelle wordt je op dag 2 gebeld of de emmys goed ontdooid zijn of niet en dag 6 na de Ovitrelle de TP.

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik geloof dat Blondy overstimulatie heeft (gehad) ze is sinds dinsdag uit het ziekenhuis.

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden, het is het nieuwe 'gezicht' tussen ons: Blondje, zij heeft last gehad van overstimulatie...dus jullie hebben niks gemist, ze heeft alleen gepost wat ze gehad heeft de afgelopen weken, en dat was dus niet niks.

Ow Pink, nu snap ik hem helemaal van je arm.
    Super flashy hoor zo'n roze brace, hopelijk helpt het en heb je geen OP nodig.

Knuffel voor jouw Herma, hoop dat je ongie gevoel verkeerd is, maar ik ken het gevoel als je weet dat het over is, dat had ik de vorige keer bij de VMK ook.
    ♥♥♥

Vlinder, hoop dat de pijn minder wordt, anders kun je je niet echt ontspannen morgen.
    Of geef het morgen bij de TP aan, dat je nog veel pijn hebt.
    Misschien kunnen ze iets doen.

Sloppy, beterschap hoor, en iedereen moet goed op zichzelf passen, er hangt denk ik echt een heftig virus in de lucht.

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @la Femme: Ik heb denk ik een reactie op de griepprik....weet niet of dat nog kan hoor maar ik heb hem dinsdag laat in de middag gehad en gister werd ik ziek.
    Vorig jaar ook gehad, helaas.

Oke dat was Blondy dus, is echt heel heftig om overstimulatie te krijgen hoor.
    Bij mij dus gelukkig aan een kant, maar in combi met de zwangerschap ook geen pretje.

@Pink: hier ook niet, ik heb een cryo-tp in eigen cyclus. Maar ben niet zo goed in dingen uit handen geven ;) Ik heb aankomende maandag de eerste echo en ik zou dan zondag mn eisprong hebben.
    Ik vraag me eigenlijk gewoon af wanneer ik dan de pregnyl zou moeten zetten....
    Afgelopen cyclussen had ik op dag 11 & 12 een posi ovu test...
    Word gewoon afwachten helaas ;)

@Vlinder: ik zou ook voor een paracetamolletje gaan hoor! Niet met pijn blijven lopen.
    Ik weet er alles van hoor, en het is echt heel moeilijk om met iets anders bezig te gaan. Maar probeer het wel (zegt iemand die op dit moment echt aan niks anders kan denken als aan de TPsing............pfff)

@pink: auauauauuuuwwwwauw! Dat lijkt me heel erg pijnlijk! Veel beterschap en ik hoop dat de brace helpt!

Hier net weer een paracetavriendje genomen en ik voel me een klein beetje beter. Sloppyman is nu weer werken dus ik moet wel, Megan die is er ook nog.
    Ik heb de hele ochtend op de bank gelegen en af en aan geslapen, en ik lijk weer iets op te knappen :)

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Gelukkig voel je je weer beter Sloppy, idd. met een man die werkt en een kleine over de vloer moet je wel verder...

Als je de prik 2 dagen geleden pas hebt gehad kun je daar idd. een reactie van hebben.

Zo, ik ga ook nog maar eens even een paar uurtjes geld verdienen, en breng morgen hopelijk goed nieuws mee van de 2e FM...

Ow ja, ik doe trouwens ook mee aan de oproep voor N-SKY....MEID WE MISSEN JE, EN HOPEN DAT ALLES GOED GAAT...

19. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    @ Vlinder balen dat je nog steeds pijn hebt, je kan best een paracetamolletje nemen hoor.

@ Pink, spannend morgen de fm, hopelijk nog een paar dikke eitjes erbij. Klaar om geoogst te worden!

@ Sloppyslayer, beterschap!

@ Norwegian sky, hopelijk is alles goed met je?

@ Vrolijke jetje, durf jij er al een test tegenaan te gooien? Hopelijk heb jij meer geluk en ga jij voorop deze maand in de baby polonaise!

@ Ladouce, bij jouw schiet het ook al weer op, ga je nu meer menopur spuiten? Of zat je al aan de max. dosering.

Groetjes Herma

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ff over N-Sky: Ik heb ergens anders gelezen dat ze bij de puntie 6eitjes gevonden hadden, maar dat het zaad van haar man niet voldoende was voor de 6eieren.
    Ze zou gister horen of er een TP zou zijn of niet. Maar dat weet ik niet.
    Ik heb haar net ff een PB gestuurd.
    Kan me voorstellen als het mislukt is dat ze even geen behoefte heeft om hier te zijn.

Deel Deze Pagina