Ik was degene die ook een punctie heeft vandaag..... Lastig he, om iedereen uit elkaar te halen. Ik heb er in ieder geval wel moeite mee soms
Vlinder: Heeel veel succes voor bij de TP en dat dit maar blijvertjes mogen zijn!!! Amonum: Vandaag de punctie: Succes!!!! Voor degenen die ik vergeet: ook heel veel succes gewenst!!! Ik denk aan jullie allemaal! Ik ga nu de auto in en over een uurtje zie ik de bolletjes weer op het scherm verschijnen... een van die bolletjes is mijn toekomstige kindje!!! (positief blijven hihi) Tot later allemaal!!!
Hey meiden, hier n berichtje vanuit de wachtkamer. Ik ben wat vroeg en het is druk, hopen dat ze niet teveel uitlopen. Oh nu wordt t echt, ik ry straks naar huis met ons 'spruitje' .
Spannende dag vandaag, 2 puncties. En ook wat fm-en. Ik ben net ook voor de fm geweest en alles groeit, zijn er erg veel en ben zelf ook de tel kwijt. Alleen onthouden 11 van 14 mm, 2 van 15mm, 1 van 16mm en 1 van 17mm. Natuurlijk weer bloedprikken en morgen terug. We gaan voor die van 14 mm. En Pink, hoe is het gegaan. Ik heb ze even toegesproken dat ze lekker moeten groeien. Zag er wel gek uit, ik praten tegen eicellen in wording, mag ach je kan niet vroeg genoeg met de opvoeding beginnen. Volgens mij heeft Amounk pas om 12.30 de puncite. Ben je al weg? in ieder geval veel succes. Vlinder is lekker de emmy aan het ophalen. Gezellig met zijn tweeen terugrijden, jammer dat je vriend er niet bij is maar maak anders een fotootje met je mobiel en versturen. N-sky, super zo'n foto en ook nog wat in de vriezer. Wanneer hoor je of dat gelukt is? En wanneer is de testdatum. Herma, ben voor je aan het duimen weet helaas veel te goed hoe je je voelt. Volgens mij heeft Snoes de punctie al gehad. Ben benieuwd hoe het gaat. En een opgeblazen buik heb ik ook lijk echt al 3 maanden zwanger nu maar hopen dat niemand wat vraagt. Want kan in mijn labiele toestand gaan huilen of boos worden. Maar dan moet ik maar blijven denken is pure belangstelling en ze bedoelen het goed. Vrolijk Jetje, wordt voor jouw erg spannend nog 2 daagjes voor testen. Ga nu weer snel aan het werk ,fijne dag allemaal
November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Snoes: IVF poging 1, UMC Utrecht Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:16 november intake, 18 november start puregon Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B: 17-11 start Puregon 150 FM's: Herma:2 November 1e FM norwegian-sky: 13 november 3e fm Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM Amonuk: 15 november 1e FM, 16-11 2e FM, 17-11 3e FM Zeehondje: 15 november FM La femme Nikita: 19 November 2e FM Clowntje: 19 november 2e FM Ladouce: 22 november 1e FM Kaaat: Komt later Snoes: 15 november 1e FM Pink38: 19 november FM 2 sloppyslayer:22 november 1e FM IJsvogeltje: 24 november 1e FM Moontje B: 25 november 1e FM Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november norwegian-sky: 15 november Vlinder3: 16 november punctie Pink38: 21 of 22 november Ladouce: vermoedelijk 26 november La femme Nikita: 22 November IJsvogeltje: week 49 Amonuk: 19 november Snoes: 19 november Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Chessertje: 15 november 1 emmy Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Lente67: 18 november, tp 2 emmy's La femme Nikita: 24 November, hopelijk 2 emmy's. Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Lente: 3 december bloedtest Zwanger: Misty: 13 november positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+) Helaas Ongie: Zo, punctie hebben we maandag en moet morgenavond de Ovitrelle zetten. Ik ga dan naar het theater, dus het wordt de eerste keer ergens op het toilet...hopelijk gaat alles goed, en hoef gelukkig niks te mengen. Laatste keer kreeg ik de TP al na 2 dagen, dus daar gaan we maar weer van uit, en dan hopelijk weer 2 mooie emmies... Eitjes waren behoorlijk gegroeid, Links zitten er nog heel wat die nog niet helemaal rijp zijn, hopelijk halen die het voor maandag. Rechts zaten er al 3 die zo goed als rijp waren, en nog wat kleintjes. Ben benieuwd of ze weer net zo'n late groeispurt maken als de vorige keer...
Lente, succes met je gesprek vandaag. Heb nog niet helemaal begrijpen wat er precies niet goed zit, misschien wil je het nog even in het kort uitleggen?? Ijsvogeltje, goed gedaan meid, en nu op naar de FM. Vlinder, hoe is het gegaan, en hoe voel je je nu met je spruitje vanbinnen?? Wat hebben ze gezegd van de pijn?? Snoes, het is ook soms verwarrend hoor...ik moest ook al een gewone anticonceptie pil vaginaal innemen, dus het kan allemaal... Herma...dikke knuffel voor je... Amonuk, alles goed gegaan bij je?? Pink, helemaal goed hoor jouw positieve instelling...houden zo... Clowntje, wat ga je hard, ben bijna jaloers... Ik had volgens mijn gevoel de vorige namelijk toch meer follies als deze keer...maar ja, als de dokter zegt punctie, dan moeten we maar volgen, toch?? Laatste keer was er dus in het week-end nog van alles gaan groeien, dus we moeten maar wachten tot maandag. Wanneer heb jij punctie, weet je het al??
Hoi meiden, hou het even kort, want ik ben een beetje suffig... Het is heel goed gegaan. Voel mijn eierstokken een beetje, maar da's logisch. Ik zei in het ziekenhuis dat ik een enorm watje ben, maar na de punctie zei ze dat ik het goed had gedaan. Ik zei daarna dat ze dat vast tegen iedereen zei, en daarop zei ze dat dat niet zo was en dat ik het echt goed had gedaan. Nu ben ik trots op mezelf. En nu het goede nieuws....rapapapapaapapaaaa: 14 eitjes! Nu doe ik mijn ogen even dicht. Oh nog even één opmerking voor Herma. Kan het zijn dat je de vorige keer positief testte doordat je nog HCG in je urine had van de medicijnen en dat je nu negatief test omdat je eigen HCG nog niet voldoende meetbaar is. Wil je geen valse hoop geven, maar dat schoot door mijn hoofd toen ik je berichtjes las... Nou daaaaag Kus!
Wow Snoes, dat is toch een super score... Ben er maar trots op, en ga maar lekker slapen... Krijg je maandag je TP??? Tot laters meiden... Ga ook nog even een dutje doen, want moet vanavond weer werken, en alhoewel ik nog niet ziek ben, zit ik toch nog niet echt lekker in mijn vel...
Heee meiden... Ik ben ook terug van de FM... Clowntje wat een prachtige score zeg! Jeetje... Mag je trots op zijn! Ik ben iets minder enthousiast eigenlijk, want de punctie wordt niet zondag of maandag, maar later. Wellicht dinsdag ofzo... Ik had links 11 eicellen zitten waarvan de grootste 13 mm doorsnee heeft en de rest allemaal kleiner, maar wel dezelfde grootte. Rechts zitten er 5 waarvan de grootste nu 14 mm is. De rest ook allemaal kleiner, maar ook allemaal gelijke grootte ongeveer. Ik moet zondag terugkomen voor weer een FM en ik moet dan bloedprikken op E2 (bidden dat ie laag genoeg is...! Als ie te hoog is dreigt er een overstimulatie en dan kan het zijn dat er geen punctie plaats vindt. Al doen ze hier gelukkig dan nog wel dat je meteen moet stoppen met stimuleren en dan kom je dagelijks bloedprikken gedurende 5 dagen. Het E2 moet dan op zijn laatst op dag 5 drastisch gedaald zijn). Maar laten we maar gaan gewoon hopen dat het zondag al lekker goed is. Als alle potentiële bollekes meedoen heb ik er 16.... Mooi aantal toch wel, maar ja, moeten ze dus wel gaan meedoen. Vlinder Oooh spannend meid... Je loopt gewoon met je emmy's rond nu!!! Vasthouden he!!!? NS Super dat het goed met je gaat! Wat fijn he dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft! Ik vind het heel erg fijn en verwarmend. Nikita Oooh wat goed meid! Maandag punctie. Ik doe dus helaas niet met je mee. Je bent me een stapje voor Ovitrelle is mooi makkelijk. Spuit is kant en klaar. Dus dat scheelt. Uit de verpakking halen en injecteren maar Niet vergeten te spuiten he tijdens de voorstelling! Oooh je zal het vergeten zeg... Doe anders je mob. nummer even dan bellen we je even als je moet injecteren hahahaha... Lente Succes met het gesprek vandaag! Rest Ik moet nog even goed gaan bijlezen enzo, komt nog wel
November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Snoes: IVF poging 1, UMC Utrecht Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:16 november intake, 18 november start puregon Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B: 17-11 start Puregon 150 FM's: Herma:2 November 1e FM norwegian-sky: 13 november 3e fm Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM Amonuk: 15 november 1e FM, 16-11 2e FM, 17-11 3e FM Zeehondje: 15 november FM La femme Nikita: 19 November 2e FM Clowntje: 19 november 2e FM Ladouce: 22 november 1e FM Kaaat: Komt later Snoes: 15 november 1e FM sloppyslayer:22 november 1e FM IJsvogeltje: 24 november 1e FM Moontje B: 25 november 1e FM Pink38: 21 november FM 3 + E2 Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november norwegian-sky: 15 november Vlinder3: 16 november punctie Pink38: 23 november??? Ladouce: vermoedelijk 26 november La femme Nikita: 22 November IJsvogeltje: week 49 Amonuk: 19 november Snoes: 19 november Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Chessertje: 15 november 1 emmy Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Lente67: 18 november, tp 2 emmy's La femme Nikita: 24 November, hopelijk 2 emmy's. Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Lente: 3 december bloedtest Zwanger: Misty: 13 november positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+) Helaas Ongie:
@snoes: Mooie score hoor!! Nu nog veeeeeeel emmy's en een prachtige TP @Pink: Ik hoop dat je bollekes goed blijven doorgroeien! @nikita: Ik heb ook wel een paar keer de spuit in een toilet moeten zetten en het valt reuze mee hoor! Ik heb zelfs moeten mengen op een toilet Liet de prikken mn fun niet bederfen......haha Maandag de puntie @alle: we hebben straks heeeeel veel testers dicht na elkaar............hopelijk net zo veel positieve testen en heerlijk zwanger 2011 in Ik hoop dat het voor ons snel maandag is Dan ga ik voor de eerste FM
Goh Pink, maandag (nog) geen punctie, is dit echt alleen i.v.m. de dreigende overstimulatie?? Het ziet er toch eigenlijk goed uit bij je. Ik heb met rechts 3 grote van 18mm, en links 4 van 14mm plus aan beide kanten diverse die waarschijnlijk nog meegroeien, wel punctie maandag. Ben weer bang dat de punctie te vroeg gaat zijn, maar kan me nog herinneren dat ik dat de vorige keer ook dacht, dus maar hopen dat het helemaal goed komt. THX voor de tip met de GSM...manlief gaat het doen, want ben met vriendinnen in het theater... Moet alleen niet vergeten op stil te zetten... Sloppy, het worden idd. spannende weken, vorig topic was geen groot succes, dus hopelijk krikken we deze keer de statistieken weer wat op...zouden mooie sinterklaas, kerst en nieuwsjaarskadootjes zijn...
Snoes, super score en fijn dat alles goed gegaan is. Je bent ook alweer lekker snel thuis. Misschien heb je nog wat verdoving dus geniet ervan. La femme ook al een afspraak voor een punctie op maandag, gewoon vertrouwen in de gyn, kunnen nog 3 dagen groeien . Pink ik heb ook nog geen afspraak voor een punctie en vandaag weer extra Puregon gekregen, was bijna op. Dus duurt nog wel even, ikzelf denk morgen en zondag nog een fm en dan dinsdag of woensdag de punctie. Lopen gelijk op, maar wat heb je een mooie score en we duimen voor geen overstimulatie. Het verhaal van Blondy is toch wel mijn ergste nachtmerrie. Maar ja zij klonk ook weer erg positief dus als het zo is dealen we daar ook wel weer mee. Groetjes
Sloppy Ik hoop ook dat ze lekker blijven doorgroeien. Ik heb een beetje het idee dat ze nu een beetje stil gestaan hebben, maar ik denk dat de energie deze keer gestoken is in de kleinere eicellen die gegroeid zijn, want die werden nu meegeteld en de vorige keer alleen maar een melding. Dus nu allemaal even flink meegroeien en dan kan dinsdag de punctie haha. Nee, ik heb nog geen dreigende overstimulatie. Eerst moet ik gewoon normale prikschema blijven aanhouden. Zondag gaan ze dan kijken hoe hoog het E2 is. Als dat gehalte te hoog is, heb je een verhoogde kans op een dreigende overstimulatie. Is dus nu nog niet aan de orde, maar ik heb het een keer gehad en mijn hormonen willen wel omhoog met die medicatie, vandaar Toen ik zei: Hmmm wordt dus maandag geen punctie. Was ik vanuit gegaan op basis van de vorige keren kreeg ik als antwoord dat hij zeker wist dat het maandag niet zou worden. Op mijn vraag of het dan dinsdag zou worden kreeg ik het antwoord: Misschien, we zullen zien! Aan de ene kant wel fijn want hij meldde meteen dat hij de punctie dan zou doen.
Nikita Klopt inderdaad wat clowntje zegt. Een eicel kan overigens 2 mm per dag groeien. Dan zou je er dus maar zo nog 6 mm bij kunnen krijgen. Clowntje Ik heb nog net genoeg Puregon tot en met morgen. Zondag moet ik dan aangeven dat ik niet meer heb. Moet ik doorspuiten krijg ik wat van het ziekenhuis mee en die kan ik dan ook meteen daar zetten. Je hebt ook wel gelijk. Eigenlijk is het een mooie score. En toch ga je dan nadenken aan de vorige keer. Toen had ik gewoon 23 embryoos. En van die embryoos had ik maar 2 goede over voor een TP. Zucht. Ik denk dat we deze keer maar weer inzetten op kwaliteit in plaats van kwantiteit haha.
Toevallig had vorige keer ook 23 eicellen maar hiervan waren er maar 11 bevrucht, waarvan 2 tp en 2cryo's maar deze hebben het niet overleefd.
Je kan dan toch beter wat minder hebben Clowntje als ik jouw ervaringen en die van mij naast elkaar leg. Ik had de vorige keer dat ze 1 gingen terugplaatsen en 1 cryo. Die cryo heeft het bij mij ook niet overleefd. Hier dus niet meer als er 2 zijn 1 cryo, maar allebei terugplaatsen. Ik ben zuinig op mijn uitgebroedde eitjes...
He allemaal, Sorry van het door elkaar halen van TP en puncties , komt beetje door de drukte en ook de spanningen van het voor het eerst mezelf spuiten en afwachten hoe m'n lichaam erop gaat reageren en zo. Ik ga zo ook een weekendje weg, spuiten gaan natuurlijk mee, en lekker weekendje ontspannen met familie, heb er veel zin in. Ik zal wel meelezen via m'n mobiel Fijn weekend alvast allemaal! IJsvogeltje
Goedemorgen Lieverd, Ik kom net uit me bedje gerolt, had echt even me slaap nodig blijkbaar. Wat is er weer veel geschreven altijd een leuk begin van mijn dag! Nou zal even reageren in zoveel mogelijk chronologische volgorde! NSky was een prachtige foto en wat goed te horen dat het goed met je gaat, dit is gewoon een plakbeeb!! Snoes, hoe is het nu met je buik, na de punctie?! Wat goed zeg 14!! WOW!! Super score.. Nu lkkr uitrusten!! La Doude wat stoer dat je in de auto gespoten hebt, lijkt mij ook niets, maar tog wel fijn dat het vanaaf weer thuis kan he! Nikita, slaap lkkr, hopelijk voel je je straks weer wat beter!! Maandag punctie spannend hoor. Lente, hoe was je gesprek @ work?! Ijsvogeltje begonnen met puregon, voorjou gaat het nu ook snel! Vlinder, heeft een plakbeeb!! Jeeeeeh!! Herma, wat ontzettend naar zeg dat je je zo voelt, ik hoop dat je gevoel je om de tuin leidt, maar een hele dikke knuffel iig!! Pink ook al zo een mooie score!! Gaat lkkr hier dames! Clowntje je kan idd niet vroeg genoeg beginnen met opvoeden! Nou lieverd ik had een paar vraagjes. Ik ga dinsdag naar de saunu, nu is mijn zus zwanger en die zei tegen mij mag je wel naar de suana als je hormonen spuit?! Ik heb geen idee, hebben jullie er ervaring mee of moet ik even het ziekenhuis bellen?? En hoe doen jullie het met eten, eten jullie extra gezond omdat jullie met ivf/isci bezig zijn of gewoon zoals altijd? Ik eet nu wel extra veel fruit en vitamientjes enzo!! Prikken ging vanochtend ook goed, deed wel iets meer zeer, maar what doesnt kill you makes you stronger he dus daar kan ik wel tegen!! Tot strakjes Lievers