Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrolijk Jetje, jij bent nu zeker weten extra vrolijk!

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!

Lekker genieten!!!

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Wow Pink, dat is toch super goed nieuws, we gaan ervan uit dat de laatste dagen nog wat kleintjes mee gaan groeien, dat moeten ze bij mij namelijk ook.

Ben benieuwd morgen...succes...

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Zeehondje wat fijn nieuwd dat je cryo krijgt deze week!! Ik ga duimen voor een super sinterklaascadeau voor jou!!!

Pink wat een super score zeg!!! En wat gaat het nu snel bij jou!! Drukke week!! :) leuk leuk

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Mag je best vragen hoor. Maar nee, protocol in NL is behandelen t/m 42 jaar en daarna is het over. Alleen in het Maasstad in Rotterdam en in ik dacht in Voorburg willen ze nog behandelen. Heb mijn 1e behandeling in het Maasstad gehad in combinatie met UZ Gent maar ivm verzekeringsgedoe daarna volledig overgestapt naar UZ Gent en tot nu toe tevreden alleen nog niet zwanger;)

Pink, mooi resultaat hopelijk gaan ze mooi meegroeien allemaal.

Zeehondje ook al weer in de race.

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zeehondje, hoe 'oud' is jouw cryo op woensdag??
    Fijn dat je zo snel al mag testen.

Ik krijg dus ook TP op woesndag, maar dan zijn ze pas 2 dagen oud, en ik mag pas woensdag 2 weken later testen.
    En moet dan nog een etxra dag op de uitslag wachten.
    Dus 8 December bloedtest en 9 December uitslag.

Zo verliep het tenminste de vorige keer...

6. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    @ Vrolijke Jetje: GEFELICITEERD!!! Wat super een mooie positieve test. Op naar een mooie echo.

Groetjes Herma

7. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    JOEPIE! JETJE IS ZWANGER! van harte meis! Hoeveelste poging was dit?

@rest reageren komt een andere keer. Beetje drukke dag gehad, paps en mams zouden eten en manlief thuisbrengen. Ze hadden met z'n allen een feestje. Bellen ze op dat ze daar blijven eten. Ben ik dus ineens alleen...niet leuk!

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Aaahhww Snoesie!!! Dat is niet leuk nee!!! :(

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zo het zit er weer op. :)
    Ze kwam vanmiddag even naar beneden (ze woont erboven) en liep heel de tijd om me heen te draaien en ineens zei ze
    "Zullen we dat gedoe van de afgelopen week maar vergeten?"
    Ik zei dat het goed was.
    Toen zei ze "Als je je ei kwijt wilt over je behandelingen dan kun je nog bij mij terecht he lieverd.":$

Haha ja daaaaaaaaaag echt niet....;)
    Ze heeft nogmaals haar excuses aangeboden.
    Ach, het werk is leuk en gezellig....

Okee genoeg hierover nu. :D;)

Met onze 'spruit' gaat het goed:D
    en ik voel me nog steeds helemaal trots dat ik weer eens zo dichtbij ben.
    Ik voel me alleen heeeeeeeeeeeel erg schuldig, dankzij dat gezeik enzo heb ik gisteren en vandaag 2 sigaretten gerookt:(:(:x:x
    Sorry lieverds.
    Ik had vandaag de keuken en het was flink druk met keukenbestellingen maar heb tussendoor flink gesnoept van broodjes enzo....:D

Lieverds hele fijne avond nog en tot morgenochtend.

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden,

ff snel. Ga zo eten koken en een spuit laten zetten:D

Snoes balen dat je ineens alleen bent, kon je niet mee:(

Vlinder maak je niet druk, je had er ook 20 kunnen roken en nu dus 2. Vanaf nu stoppen, suc6 meid:)

Zeehondje wat fijn dat de tp ineens heel dichtbij is.:)

Morgen veel suc6 Nikita:)

Het weekend is veeeeeeeeeeeel te kort. Moet nog veel te veel doen maar stop er voor nu mee. Hup alles in de tas en mijn vriend wakker maken zodat ie dadelijk fris is om mijn spuit klaar te maken. Helaas alleen maar de spuit:) ik moet me rustig houden las ik ergens ivm samentrekken baarmoeder. Wat we allemaal niet moeten laten...
    Gelukkig hebben mannen daar geen last van maar vriendlief rookt nu steeds buiten of in de garage:D

Misschien tot later
    X
    Lente

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Oeps vergeten....Pink superscore. Kan alleen maar meer worden. Whoea op naar roze : )
    x
    Lente

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: ik moet ff zeggen tegen je dat ik het helemaal begrijp dat je toch naar je sigaretten gegrepen hebt!!
    Oke, het is niet goed en dat weet jij ook wel, maaaaaaar die stres die jij op je bordje gekregen heb ik ook niet goed voor je en als die 2sigaretjes jou helpen om alles ff op een rijtje te zetten dan zou ik me daar niet schuldig over voelen.
    Dikke knufff voor jou!

@kaaat: dank je :) ben zelf eigenlijk ook heel blij met mijn naam.

@snoes: achhhh das ook niet leuk! xox

@ladouce: ik hoop zo dat het nu gaat lukken door jullie!!

@pink: dat zou een geweldig resultaat zijn! Ik hoop dat ze morgen flink door gegeroeid zijn!

@la femme: Heel veel succes morgen!! Ik hoop dat je eitjes goed doorgegroeid zijn en het er heel veel zijn :)

Zo en nu ga ik ff mn hond uitlaten :)

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Vlinder wat een ontzettend leuk baas is het tog..;) Schijnheil!!! Maja je werkt er met plezier dat is het belangrijkste.. Ben het met Lente eens, je had er meer kunnen roken en je weet dat het je laatste waren tog?! :p

Lente succes met je spuit, oowja jij hebt die mutsenbollen nu niet he, maar prikken!! Weekend is altijd te kort, ook altijd zo geweest hoor btw!!! :D

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    SloppySlayer veel plezier he met je hond!! :D Ga je naam nu extra vaak tikken!! Haha

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow Snoes, wat vervelend dat je alleen moest eten, kpn je niet lekker een pizza laten komen ofzo...

Grrrr Vlinder, wat een mens die bazin, ze klinkt lichterlijk schizo als ik het zeggen mag hoor, elke keer zegt ze weer iets anders tegen je...
    Maak je maar niet druk over die 2 sigaretjes hoor, je weet dat het niet zo goed is, en dat je zeker op moet houden zodra de test + is..

Lente, goed hoor dat je vriend al in de garage rookt...

THX sloppy, ik hoop het ook, en laat het morgen zo snel mogelijk weten...

Knuffel voor alle anderen...♥♥

16. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Goedenavond meiden,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik me hier gemeld heb.

Nu even tijd genomen om me in te lezen.

@Vrolijk Jetje; GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Hopelijk mogen er met jou nog velen volgen.
    @Herma, meid wat ontzettend erg voor jullie. Mijn duimen hebben ook voor jou overuren gedraaid, maar helaas heeft het niet mogen baten. Sterkte meis!
    @Amonuk, mooi aantal, 6 emmies. Nu duimen dat het goed gaat komen..wie weet een mooi sinterklaascadeau

Voor de rest van de meiden, sorry als ik jullie vergeten ben. Ik denk wel aan jullie hoor.
    De reden dat ik niet zo actief ben is dat ik echt super veel last heb van de bijwerkingen van deca en/of puregon. Het is mijn 1e icsi en het valt me echt heel erg zwaar moet ik zeggen.

Fijne avond nog allemaal!

Groetjes, Moontje B

17. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He moontje, ik ben ook afgelopen donderdag gestart met m'n eerste ICSI, puregon spuitn (150 per keer), maar merk nog weinig tot niets behalve de opvliegers die ik toch al had van de lucrin en het slechte slapen 's nachts. Waar heb je last van sinds je gestart bent?

Gr, ijsvogeltje

18. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Lieve, lieve, lieve meiden,
    Echt heel erg bedankt voor jullie enthousiaste felicitaties!
    Deze dag heeft me gesloopt, ongelooflijk, maar ik gun jullie dit gevoel enorm; het is gewéldig!
    Slaap lekker allemaal,
    Jetje

19. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Goedemorgen Ijsvogeltje,
    Vanaf het begin heb ik veel last van het prikken van de deca. Door de deca ben ik erg moe, is mijn hart van slag, zit ik voor mijn gevoel vaak in de draaimolen en ben ik erg snel op mijn tenen getrapt. Sinds de start van de puregon (afgelopen woensdag mee gestart) komt hier buikpijn bij. Vooral de vermoeidheid is super irritant. Hoe gaat het bij jou allemaal?
    Liefs Moontje B

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Femme, heel veel succes vandaag. Ik duim voor mooie eitjes.

Deel Deze Pagina