Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @la femme: ja, we hebben 13:x: cryo's. Wij hadden bij de punctie 17eitjes waarvan er 15 bevrucht 1TP en er konden er dus nog heel veel ingevroren worden.
    Ik besef me heel goed dat dit heel uniek is, en dat werd vandaag in het IVF-centrum omdat ze het daar dus ook heel apart vonden.
    Wat ik hoop eerlijk gezegt is dat we er nog een paar overhouden die we dan als nog kunnen doneren.
    Ff over m'n meisje, ze is echt geweldig makkelijk en lief. Lacht altijd en huild alleen als er wat is: dit gun ik een ander ook.
    Dus ik hoop niet alleen dat het bij ons snel lukt maar dan kan ik een anders stel ook heel blij maken!

@ lente: heel veel plezier met je droom prins;)

@ijsvogel: veel plezier met je eerst fm

@pink: ik geloof zeiker dat het heel raar is, alles als laatste.

@amonuk: wat een geweldig leuk bericht zeg! Hier in nederland moet je iedere 5jr geloof ik beslissen of je er nog wat mee wil.....en dan kan je er weer 5jr aanvast plakken. Maar heel goed weet ik het niet.

2. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    vliegensvlug: tijdens mijn laatste tp vertelde de FA dat die dag ervoor een cryo van 20 jaar (!!!) met positief resultaat was ontdooid en teruggeplaatst.

3. Amonuk

Amonuk Lid

10 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij kunt nog voor een aardig elftal gaan Sloppyslayer! Inclusief reserves.....Inderdaad bijzonder zoveel. Lijkt me een gerust gevoel geven.
    Ik vertelde net aan mijn vriend jouw verhaal en dat je de embryoloog sprak toen je met je dochter in het ziekenhuis was. Hij keek me stralend aan en zei: kan dat ook? Gooien ze die embryo's dan niet weg als we nu zwanger zouden zijn? Nee schat, dan kun je gewoon volgend jaar weer verder met de rerserves. Haha! Wij vrouwen weten er toch echt wat meer van hè!

4. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    @ Ladouce heel veel succes morgen met de punctie!

Groetjes Herma

5. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Zo visite is weg, ben in mijn bed gebleven want heb pijn. Lijkt wel of er een olifant op mijn buik is gaan zitten. Maar zal morgen wel beter gaan.
    Sloppyslayer wat lief dat je zelfs embryootjes af wil staan aan mensen. Super

6. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Herma gaat het een beetje? Was het weekend bij de buren en die hadden goed nieuws ze gingen voor een kindje uit China, via een adoptieburo. Hadden alle onderzoeken en rechtbank al achter de rug. Moest echt aan je denken, ze hadden het ook over een termijn van anderhalf jaar. Dus ik heb over anderhalf jaar een chinees buurmeisje/jongen. Als wij onze buurtjes/vrienden op schiphol van het vliegtuig uit china halen zien we jullie misschien wel. Ik ben echt helemaal happy voor hun.

7. maritu

maritu Actief lid

15 jun 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amonuk, ik herken je ervaring met de utrobollen van mijn eerste IVF. Megakrampen (auauau) en rommelige darmen! Soms ging ik echt dubbel. Ik zou deze keer opnieuw aan die zooi moeten, maar ga toch ook vragen om pregnylinjecties. Ook herinner ik me dat ik soms echt acute slaapaanvallen kreeg. Mijn ogen vielen letterlijk toe!!
    Ik vrees dat je nog even moet doorbijten, maar komt wel goed, meid!

Ben vanavond ongi geworden! Oef, hopelijk de laatste keer voor de komende negen maanden!!!!

Nog een vraagje, was gisteren zo moe en had hoofdpijn, dus vroeg in bed. Nu denk ik dat ik niet heb gepuft met Suprefact. Normaal moet ik puffen om 7, 12, 17 en 22uur. In de bijsluiter staat duidelijk dat ik geen dosis mag overslaan, maar wat nu? Iemand ervaring?

Ik duim nog voor alle meiden die morgen PU, TP of echo hebben. De meiden aan de spuit, snuif of in de ww, nog veel moed.

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hihi ben ik toch weer eventjes inclusief een hele melige bui....:D:p
    Hoe het komt geen idee maar heb iedere keer om de stomste dingen de slappe lach:D:D

Ik had net ook echt een actie voor mij.
    Ik heb een lekkere losse hangbroek aan en ging op de grond op mijn knieen zitten om met de katjes te spelen en bukte voorover om het speeltje te pakken.... Als er iemand voorbij was gelopen en naar binnen had gekeken had die een mooi uitzicht gehad....:D:D:D:D
    Mijn broek hing dus niet meer boven mijn billen maar eronder....
    Dus er kwam een knalblauwe string bovenuit inclusief mijn billen.
    Ik voelde het ineens koud worden ineens. :D;)

Hihi nu ik het typ krijg ik weer een lachbui en zit manlief mij raar aan te kijken maar lacht automatisch toch weer mee.

Zo lieverdjes ik ga er weer van tussen en trek me broek nog maar een keertje op.:D:D

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: hahahaha, je had iemand heel blij kunnen mkn :)

Ff een gekke vraag, mag toch gekke vragen stellen?
    Komt die: nu heb ik een ei groeien aan de rechter kant, hier zit ook een eilijder. Links zit er geen eileider.
    Omdat ik een vmk gehad heb weet ik dat ik een bevruchting kan hebben.....
    Zouden jullie ook klussen met de kans op een tweeling of zouden dit risico niet nemen?
    Ik vind het wel een beetje eng namelijk, maar zou een tweeling ook geen probleem vinden ;)

10. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Haha tuurlijk mag je gekke vragen stellen...mij werd duidelijk gezegd dat wij met condoom moesten klussen. tweeling zou superleuk zijn, maar ik vraag me af of het zo werkt. Ben natuurlijk geen arts, maar ik zou het nie doen.

@vlinder daarom heb ik zo graag mijn haremspijkerbroek aan hihi

Zo, heb heerlijk geslapen. Voelde vanmorgen alsof ik ongesteld ging worden, maar had geen bloedverlies....men wat is dit spannend!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nog een vraag. Vanavond moet ik de pregnyl spuiten, en ik dacht gister dat weet ik nog wel:)
    Maar moetje 1of2 ampullen vocht gebruiken?
    Ik spuit 10000pregnyl, maar als ik het goed herinner hadden we maar 1ml vocht nodig........
    Pffff had ik het nu gister toch maar bevraagt...hihi
    Kan het straks ook nog via de tel vragen hoor....
    Maar jullie weten het vast wel!

12. Amonuk

Amonuk Lid

10 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 vocht Sloppy! Ik moest de laatste keer ook 10.000 eenheden: = 2 poeder en 1 vocht.
    Met 1 flesje vocht kun je maximaal 3 flesjes poeder oplossen.
    Succes!

13. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    ehm volgens mij moet je één ampul vloeistof gebruiken... Het is gewoon gedestileerd water, zit niets geks in.

14. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Sloppy: volgens mij is het ook 1 ampul vocht, maar het maakt volgens mij niet uit als je er 2 zou gebruiken. t Gaat om t poeder; dat moet allemaal naar binnen.
    Succes ermee! Wordt ook voor jou spannend nu: ik duim me een slag in de rondte voor iedereen.....

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @sloppy, bij ons is het voor 10.000 pregnyl een halve ampul vocht mengen met 2 poeder. Dan heb je maar 0,5 ml om erin te spuiten. Het maakt niet zoveel uit hoeveel je pakt het gaat om het poeder. Ik vind hoe minder vocht hoe beter. :)
    Ik heb de beschrijving van het ziekenhuis en daar staat op een halve ampul vocht mengen met de 2 poeder.
    Succes vanavond met de pregnyl. :)

Over een uurtje ga ik lekker mijn gespaarde centjes uitgeven. :)
    Ik wil met veeeeeeeel thuiskomen, echt ordinair met veel tassen thuiskomen. :)

Fijne dag lieverds.
    Oja jullie krijgen ook de groetjes van Spruit. :)

16. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Groetjes terug aan Spruit, zit je lekker warm bij mama? Vlinder wat ga je shoppen? Schoenen, tassen ed durf ik nog wel aan maar bij de rest denk ik al gauw, stel dat ik zwanger ben hoe lang kan ik het dan nog dragen. Wil wel weer een huispak gaan halen bij de hunkemoller wat dat kan je lekker doordragen.

Merk wel dat ik erg opgezwollen ben en pas mijn strakke skinny echt niet, gelukkig nog wel wat leuke rokjes en jeans die wat groter zijn.

Fijne dag allemaal en zorg goed voor jezelf

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    "Ja ik zit lekker warm bij mama, het is heel gezellig ze praat veel tegen me.":D:D

Ik ga zoiezo nieuwe zwarte laarzen kopen en verder weet ik het nog niet ja nieuwe trui(en) maar verder zie ik wel wat ik tegen kom.
    :D
    Een nieuw huispak is een goed idee, ga ik ook maar eens voor kijken.:)

Fijne dag meiden.

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Goedemorgen Mooie Dames,

Clowntje, hoe is het met de pijn nu, voel je je alweer wat beter!! Lkkr rustig aan doen!!

Maritu, wij lopen gelijk op, ik heb morgen ook mijn uitgangsecho!! Leuk leuk!

Vlinder, k vind het heerlijk om je blije berichtje te lezen!! Super veel succes en natuurlijk plezier met shoppen, koop ook maar vast iets voor je spruitje!! :

SloppySlayer, ja dat is een lastige, ik zou een tweeling ook geen probleem vinden, maar weet niet wat ze aanraden vanuit het ziekenhuis :S

Snoes, spannend he de wachtweken!!

Alle andere succes met de ziekenhuisbezoekjes vandaag en good luck met wachten!! :)

Tot Laterss Damess

19. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hoi allemaal,

Even gauw een ego berichtje tijdens m'n werk :D, vannochtend de eerste FM/echo gehad, en er zat waarempel al 1tje van 15mm, en totaal 4 blaasjes die al goede afmetingen hadden (>10mm). Ik heb nog maar 1 eierstok dus natuurlijk niet zoveel als met 2 eierstokken.

Nu zei die verpleegkundige dat we vrijdag weer moeten komen, en ze verwacht de punctie al aankomende zondag of maandag :$...Jeetje dat had ik dus echt niet verwacht al zo snel!!

Moet het ff verwerken hoor... :p
    Morgen ben ik vrij, dan heb ik meer tijd om al jullie verhalen te lezen en zo.

Gr!!

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Wat een super nieuws IJsvogeltje!! Gaat lkkr snel zo!!! :D:D Ben super blij voor je!!

Deel Deze Pagina