He Chessertje, meid toch! Wat balen!!! Ooooh ik had het je zo gegund.. Als ik jou was nam ik een paracetamolletje, een kop warme chocomelk of koffie en dan lekker weer je bed in.... Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij hier.
Ja je moet zeker eerst afwachten tot er zekerheid is bij de ah..... En als die niet komt zou ik uit gaan kijken naar een andere baan hoor.
Lieve Chessertje, niemand kent je lijf zo goed als jij maar geen bloed geeft moed. Ook een prille zwangerschap breng op menstruatie lijkende pijnen met zich mee en het is allemaal niet nix wat onze lijven moeten doorstaan. Ook die lijven kunnen af en toe in de war zijn. Het is goed om jezelf tegen al te grote teleurstellingen te beschermen maar geef de moed nog niet helemaal op zolang je geen bloed hebt gezien *knuff* Vlinder, wat je man zegt is waar, wacht eerst even af tot ze je 100% bij de AH willen hebben. Het is een groot, stabiel concern en bij je huidige werk zou ik liever ook niet blijven met een bazin die nukkig en grillig is. Procentueel gezien zit je op weekbasis té lang op je werk om er met tegenzin heen te gaan. XxxM
Jeetje wat schrijven jullie veel...heb er een dagtaak aan om alles te lezen. Kan iemand niet effe samenvatten voor me....hihi. Ben wel een beetje beledigd hoor: Ik zit ook bij de picknicktafel! Ik wil ook lekker thee hoor... Ga eerst eens even reageren op iedereen.
@Chessertje: wat balen voor je! Ik ken de pijnen van endo, dat is afschuwelijk, maar nu extra doordat het ook wil zeggen dat deze x mislukt is. Sterkte! @ moontje hè bah, wat een naar nieuws ook voor jou. Sterkte! @ijsvogeltje...je zei dat je het allemaal zo snel vind gaan. Dat vond ik ook. Tot nu in de wachtweken, dat duuuuuuuuuuurt zo lang! @mv bij mij waren er op woensdag 5 foll te zien die groot genoeg waren en we hadden vrijdags bij de punctie 14 eitjes! Ik denk dat je nog gewoon om verdoving kunt vragen. Gaat om dormicum. Ik vond het erg fijn. De punctie viel mij erg mee. Zat wel echt te shaken in de w8kamer. Maar zoals Jetje zegt: het is allemaal heel persoonlijk. Ik ken je trouwens nog niet. Welkom! @sloppy en kan manlief mee? @ladouce: woehoe! 7 bevruchtingen, da's lekker. Zitten er cryo's bij? @clowntje: ook terugplaatsing vandaag of niet. (sorry als het nie zo is, het is hier één gote doolhof geworden hihi) @ elif: waar ligt Jette eigenlijk? Je hebt het er namelijk steeds over...Jij bent wel onze bemoediging hier, tenslotte heb je alles ook meegemaakt. Onze ervaringsexpert zeg maar. @kaat...de gonal spuit is bijna een weldaad hè, na de deca! @vlinder ik zou bij AH gaan werken. Is sowieso mijn favoriete supermarkt, dat zegt genoeg toch? @pink moet je de bolletjes altijd op een vast tijdstip nemen? Ik doe het ongeveer, maar niet op de klok gelijk, zoals met Gonal en deca. Ik voel me prima. Voel mijn baarmoeder heel veel en ben steeds misselijk, maar dat kunnen allemaal bijwerkingen zijn. Gisteren vroeg een vriendin of ik mee ging naar de film, ze zei: 'eigenlijk ben je nu gewoon zwanger'. Maar daar wilde ik niets van weten. Zelfbescherming denk ik! Van de kleuters uit mijn klas een paraplu gekregen met zonnetjes erop getekend. Want: na regen komt zonneschijn! Zo lief...al weten zij natuurlijk helemaal niet wat er aan de hand is. Vanavond wordt manlief meegevoerd naar de kroeg door een vriend en ga ik bij vriendin film kijken. Iedereen is zo onwijs lief voor ons. Dat maakt deze tijd wel bijzonder. Moeilijk, maar bijzonder!
Chessertje, wat een rot bericht. Ik kan helaas niks doen alleen maar hopen dat je lichaam verkeerde signalen afgeeft. Veel sterkte.
Nope, lichaam geeft juiste signalen af. Ik zag al wat kleur komen toen ik naar de WC ging.... Moest even flink huilen op het toilet. Nu gaat het wel weer. Heb meteen een stevige pil geslikt tegen de pijn. Wat een k..dag. Jolanda
@snoes: weten we nog niet, dat ligd eraan of zijn collega beter is. Hij heeft 2 funcitonerings gesprekken staan en als zijn collega beter is kan hij die doen en anders moet sloppyman het doen........
@chessertje, onwijs k...e zeg!!! Kleine steun dat we allemaal aan je denken hoor, maar kan me helemaal voorstellen dat de teleurstelling er uit moet, geef er aan toe... Ik ben vannochtend voor de 2e FM geweest, en er zijn nu 5 blaasjes groot genoeg. Eentje van 17mm gemiddeld (want ze zijn niet mooi rond, ze meten de gemiddelde grootte kregen we te horen). Zondag heb ik al de punctie, en dan woensdag de TP...ben er helemaal blij mee, voel me goed en ga ervoor hihi. Enige wat ik voel is spanning in de buurt van m'n eierstok, en plassen gaat minder snel (waarschijnlijk omdat de eierstok ertegen aan zit en/of endo die ook opspeeld, maar gelukkig helemaal geen pijn en daar ben ik het meeste blij mee!!! Vanavond nog 1x deca spuiten en om 0:15 uur de ovitrelle. Ben benieuwd
Goeiemorgen dames! Ook ik ben vanmorgen weer voor een FM geweest, er zijn er weer 2 bijgekomen! Ik zit nu op 12 die groot genoeg zijn en nog wat kleintjes die er nog bij kunnen komen. Ze gaat uit van 16 bij punctie. En die is maandagochtend om 8.30u. Brrrrrrrr!!! Vanavond mij laatste Deca en Gonal F en dan morgenavond Ovitrelle. Helaas geen infuus met dormicum... dat doen ze bij ons niet. Ik heb trouwens punctie in Zwijndrecht en terugplaatsing in het EMC in Rotterdam. Ik las hier ook over meiden die zo moe zijn, komt volgens mij van de deca, want ook ik ben niet vooruit te branden... en ik krijg een droge bek van de Gonal F! @chessertje: Heel veel sterkte meis...
Even heel snel want de bel gaat over twee minuten Lieve Jolanda, heel veel sterkte met deze tegenslag en dan ook nog die :x pijn. Bâh, wat klote voor je. *schenkt een kopje thee in en geeft je een stevige knuffel, schenkt ook in voor Snoes, had je over het hoofd gezien gisteren* x Lente
meiden wat schrijven jullie toch veel! kan het niet goed bijhouden hihi. zag dat een paar meiden tp's hebben gehad. en er wachten er een paar in spanning af. ik ben gister naar het ziekenhuis geweest. even voor controle. er zat wat vocht in me eierstokken en me bloedwaardes waren gelukkig goed. ik mag nu alleen rust houden en drinken tot de bloedtest van dinsdag. dus ik lig lekker op de bank met een dekentje en een kan limonade. voel me een beetje misselijk en voel me stokkies. heb nog steeds geen steekjes in me baarmoeder gehad. dit vind ik wel vreemd want heb ik normaal altijd. hopelijk betekend het iets goeds! xxx sky
@Chessertje, lieve knuffel voor je. @Ijsvogeltje, zondag de punctie. Goezo. @MV, maandag de punctie. Ook goezo. Ik duim voor jullie meiden. @NS, fijn wat van je te horen/lezen. Jammer dat je je nog niet helemaal top voelt. Hopelijk gaat het snel wat beter met je. Beterschapsknuffel.
Ijsvogeltje en MV1977, wat een fijne berichten zondag en maandag puncties. Ik heb net iets, zit op het werk en merk dat ik een gat heb in mijn zwarte legging. Valt mega op dus dacht als ik nu even met een marker een zwarte stip op mijn been zet dan zie je het een stuk minder. Dus ik met mijn edding naar het toilet en net op het moment dat ik een dikke zwarte stip wil gaan kleuren realiseer ik me dat ik straks weer in de beugels moet en iedereen dan een heel wit been ziet met een mega zwarte stip. Dus toch maar niet gedaan. Nog even en ik schuif aan bij de picknicktafel en neem een leuk boeket bloemen mee.