Goedemorgen/middag Lieverds, Ik kom net uit me bedje en heb al jullie berichtje gelezen, zal proberen op iedereen te reageren!! Als eerste Chessertje, wat erg lieverd, ik wens vanaf hier heel veel sterkte!! En een dikke knuffel voor jou!! Zwangere Jetje, ja de eendenbek heb ik ook nooit als leuk ervaren vind het ook erg vrouwonvriendelijk maja het hoort erbij!! Helaas!! Lente, jij hebt al wel heel veel symptomen he, geen koffie meer en vergeetachtigheid, anders zet je jezelf alvast in het rijtje zwangere.. Vlinder, als je Appie je wilt hebben, zou ik ook zeker daar voor gaan!!! Betere tijden en betere omstandigheden en het belangrijkste minder stress!!! Snoes, wat heb jij lieve mensen om je heen!! En eigenlijk ben je al wel zwanger he!! Maja die zelfbescherming zou ik ook hebben hoor denk ik! IJsvogeltje en Mv1977, wat goed nieuws voor beide en al zo snel de punctie!! Jeeeh!! N-Sky, Lkkr rustig aan doen, hoop dat je je snel weer wat beter voelt, gelukkig waren je waardes wel goed!! Clowntje, haha zie het helemaal voor me!! Dat is ook 1 van de redenen dat ik altijd 2 legging over elkaar draag!! Lieverds, ik heb gister mijn eerste Gonal gezet (112) kan het zijn dat ik nu me stokkies al voel of spookt het in mijn lichaam?! Tot strakies!!
Chessertje Oooooh wat balen meid... Wat een verdrietig nieuws! Goed plan: een pijnstiller nemen en kruip dan maar lekker op de bank of in bed! Ijsvogeltje Goed nieuws meid! En dan zondag de punctie... Best een leuke dag voor een punctie... Kan je lekker rustig aan doen! Ik heb het ook gehad hoor dat het plassen wat minder ging. Heb ik trouwens nog wel een beetje als ik te lang wacht. MV1977 Zoo meid das al een mooie score! Ik heb wel Dormicum gehad. Bij ons doen ze er geloof ik niet zo moeilijk over. Normaal gesproken ben ik niet zo snel onder zeil te krijgen met slaapmiddelen, maar de Dormicum hakte er behoorlijk in hoor...Ben 's avonds op de bank in slaap gevallen Jammer dat je em niet krijgt, maar ik heb de 3x keren hiervoor het zonder Dormicum gedaan en ook goed te doen hoor. Succes maandag bij de punctie!!! Sky Oooh lekker meis... heerlijk op de bank liggen. Laten we hopen dat het een goed voorteken is dat je nu geen steekjes voelt... Clowntje Oeh daar kwam je dan net op tijd achter haha... Kan je niet ergens even snel een goedkope legging op de kop tikken?? Kan me voorstellen dat dit zo niet fijn is.
Het kan best zijn dat ik nu een paar mensen ben vergeten hoor... sorry daarvoor! De Uitslag: Ik kreeg net bericht van het ziekenhuis en de uitslag valt me toch wel tegen eigenlijk. Gestart met 20 eicellen en er zijn er 7 bevrucht en aan het delen. Hoe het zondag gaat zijn weten ze nog niet, maar zondag om 12.10 uur heb ik de TP.
Je hebt ook wel gelijk Kaaat, tuurlijk is 7 een mooie score... Maar goed... je begint dan met 20 en dan denk ik weer... hmmm de helft zou mooi zijn, maar daar zitten we dus onder... Ach ja... nog even wennen aan het idee denk ik... Ik kan me niet voorstellen dat er ook nog wat ingevroren zal worden. Er waren nl. her en der ook wat fragmentaties te zien...
Hmmm ja dat zo wel minder zijn als er dan ook niets kan worden ingevroren, ik zal even voor ze bidden, dat ze netjes door moeten groeien! Hoeveel laat je er terug plaatsen?
@pink: ik kan me je teleurstelling wel begrijpen, maar 7 is een prima score hoor!! En er hoeft er maar 1 te blijven plakken Ik duim voor je hoor!
Kaaat Dank je... wie weet helpt het en blijven ze stug doordelen... Als er 2 goed genoeg zijn: 2 Ligt er dus een beetje aan hoe goed het is... Sloppy En natuurlijk heb je ook helemaal gelijk en denk ik ook altijd zo als het iemand anders overkomt. Het is ook gewoon zo... Maar het is even bijstellen en slikken..
Bedankt voor jullie lieve reacties. De pijnstiller doet het goed. Elk nadeel heeft een voordeel, wie zich rot voelt, moet iets leuks plannen voor zichzelf. Dus ik heb begin december een middag vrij genomen en ga lekker bubbelen en uitzweten in de sauna. Dat mag nu ook weer he. En we mogen weer gewoon klussen, ook altijd leuk. Oja, en die vieze mutsenbollen hoeven ook niet meer. Dat zijn al 3 voordelen. Straks m'n gyn bellen hoe het nu verder gaat. Zal wel 2 maanden rust zijn nu. Pink, jah, zonde dat er zoveel eitjes verloren zijn gegaan he. Gelukkig heb je er nog 7 over. Spannend hoor. Lente bedankt voor de thee, het heeft gesmaakt. Groetjes Jolanda
November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Snoes: IVF poging 1, UMC Utrecht MariaC: ICSI poging 1 (vmk) Cryo poging 1 --> niet goed ontdooid nu cryo 2 VUmc Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:18/11 start puregon, 24/11 start deca erbij Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca, 25 november start Gonal Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B: 17-11 start Puregon 150 MariaC: 22 november eerste dag menstruatie FM's: Herma:2 November 1e FM Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM norwegian-sky: 13 november 3e fm Amonuk: 15 november 1e FM, 16-11 2e FM, 17-11 3e FM Zeehondje: 15 november FM Snoes: 15 november 1e FM La femme Nikita: 19 November 2e FM Clowntje: 20 november 3e FM Ladouce: 22 november 1e FM Pink38: 22 november FM 4 + uitslag E2 sloppyslayer:23 november 2e FM IJsvogeltje: 26 november 2e FM Moontje B: 25 november 1e FM Kaaat: 2 december 1e FM MariaC:3 decembert 1e FM Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november norwegian-sky: 15 november Vlinder3: 16 november punctie Amonuk: 19 november Snoes: 19 november La femme Nikita: 22 November Clowntje: 23 november Pink38: 24 november Ladouce: 24 november IJsvogeltje: waarschijnlijk 28 of 29/11 Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Chessertje: 15 november 1 emmy Lente67: 18 november, tp 2 emmy's norwegian-sky: 18 november, tp 1 emmy Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Amonuk: 22 november La femme Nikita: 24 November,2 emmy's. Zeehondje: 24 november Ladouce: 26 november Pink38: 28 november Sloppyslayer: vermoedelijk 30 november IJsvogeltje: waarschijnlijk 2 of 3/12 Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Chessertje: 29 november thuistest norwegian-sky: 1 december Lente: 3 december bloedtest Amonuk: 3 december bloedtest Zeehondje: 5 december Vlinder3: 6 december bloedtest, 14 dagen na tp thuistest. La femme Nikita: bloeduitslag 9 December Ladouce: 10 december bloedtest Pink38: 12 december Sloppyslayer: 12 december Zwanger: Misty: 13 november positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+) Vrolijke Jetje: zondag 21 november, quick vue en CB, maandag 22 november bloedtest Helaas Ongie: Herma:19 november Chessertje:26 november
Chessertje Wat heerlijk meid dat je nu al ook positieve kanten kan zien. Klinkt heeeerlijk in ieder geval de sauna etc. Je hebt straks nog een hele lijst met voordelen... pas maar op Ja gelukkig zijn het er nog 7. Ach en ergens had ik het ook kunnen weten. De reden dat ik IVF moet doen is nl. omdat mijn eicellen van slechte kwaliteit zijn. Dan is het ook niet zo raar natuurlijk dat er "maar" 7 goed zijn doorgedeeld. Ik moet maar gewoon blij zijn dat er zondag gewoon een TP kan plaatsvinden en hopen dat ze van zeer goede kwaliteit zijn.
Chessertje, wat goed om te lezen dat je er een positieve draai aan probeert te geven!!! Dikke Knuffel voor Jou!!
@Pink38: Wow! Da's volgens mij goed hoor! Heb niet ver terug gelezen, dus weet ook niet precies de reden voor jullie IVF. Indien het ivm slecht/weinig zaad is, dan is dit toppie! Maar ik denk wel dat mijn reactie hetzelfde zou zijn hoor, als ik dadelijk 16 eiblaasjes heb en minder dan de helft is bevrucht. Dan heb je echt zo'n gevoel 'lever is al die mooie eitjes aan... doe die zwemmers hun werk niet allemaal!' Heb manlief ook al gezegd dat hij zijn guppies alvast kan mededelen dat er topwerk verricht moet worden maandag!
Goh meiden, was is er weer veel geschreven... Maar ik ben er klaar voor, want heb een nieuwe 7 kilo wasmachine... Hij komt pas maandag, maar dan kan hij meteen alle was van 4-5 dagen wassen... Vlinder, gelukkig dat je weer positief bent. Ik was aan het begin van deze behandeling ook super positief, maar vind het nu ook moeilijk om positief te blijven hoor, met perioden ben ik ook heel erg bang voor als het mis gaat. Soms denk ik ook, wat als het nu al mis is gegaan, en de 2 emmies al niet meer groeien, dan is alle hoop en positiviteit voor niks... Maar soms krijg ik weer zo'n kriebel in mijn buik, en denk, JA...DEZE RONDE WORDT HEM GEWOON... Hoe bedoel je mood swings... Maarrre meid, ik vind jouw bloedtest zo laat...waarom is dat?? Omdat er een week-end tussen zit?? Over je werksituatie, ik zou ook overstappen hoor, maar wel pas als je echt weet dat je kan komen bij appiehein. Lente, wat lekker dat je gistern zo vroeg thuis was... Regenbogen blijven mooi hé, doe dan altijd een wens... Clowntje, super hoor 9 bevruchtingen... Kaaat, een baarmoeder die gedraaid zit?? HUH, je hoort en leest toch elke dag weer iets nieuws, en dat lijkt me idd. niet prettig. Fijn dat je eindelijk bij de junkies hoort nu... Pink, niet meer aan het slechte denken, maar we denken nu alleen nog maar aan de 7 survivors, en je gaat heet prachtige TP tegemoet. Vrolijke Jetje...ik denk aan je voor maandag, en kom het goede nieuws hier maar meteen vertellen... MariaC, goed gedaan hoor... Goh, ik kan hier van jullie echt nog wat leren in hoe op te komen voor jezelf... O nee, Chessertje, wat een klote nieuws... Heeft geen zin veel te schrijven, maar ik stuur je een dikke knuffel hoor...♥♥♥ Snoes, wat ontzettend fijn dat jullie vrienden zulke leuke dingen plannen voor jullie in deze laaaange wacht werken, zo gaat de tijd lekker snel... Ow Spannend Ijsvogeltje, het gaat gebeuren nu... Succes... mv1977....goed gedaan meid, een super score... Ow Spannend N-Sky...hopelijk loopt het super goed af, en laat je maar lekker verwennen nu... Clowntje...moest ontzettend lachen om jouw idee met de zwarte stip...gelukkig bedacht je je nog op tijd... Zo meiden, ga weer op de bank haken, en vanavond eten we zuurkoolstamp met worst... is ok voor iedereen??...we moeten namelijk ook gezond eten aan de wachtpicknick tafel, en niet elke dag frietjes... Als ik nog snel verder haak, is het tafelkleed ook klaar voor de tafel...
Ja klopt helemaal 6dec is op maandag....na het weekend. Is indd best lang.... We zijn net even samen boodschapjes gaan doen ik moest grote zakken kattenbakgrit hebben en veel frisdrank en ik wil toch zo min mogelijk zwaar tillen dus dat mag mijn mannetje doen. Hmmm mag het ook boerenkool met worst zijn, Nikita?? Anders maak ik die wel en dan neem ik ook mijn gehaakte dekentjes mee, kunnen we die lekker warm om ons heen slaan.
@ Chessertje, he wat balen zeg dat de menstruatie er door is gekomen. Goed van je dat je positief blijft. Sterkte en succes. Groetjes Herma
Ik zet gezellig straks even de open haard aan, en dan kan de stamppot doorkomen. Ik weet hoe het voelt om teleurgesteld te zijn terwijl je er misschien geen reden voor hebt. Pink 7 is een prachtscore en ik had er van te voren voor getekend. Ben ook een beetje teleurgesteld maar durf het bijna niet te zeggen, heb een terugplaatsing gehad van 2 B's. Tot nu toe altijd A teruggeplaatst gekregen. Dit houdt in dus ook geen cryo's. Zei dus ik het zkh dat ik jammer vond maar ze keken heel gek en mijn vriend was ook boos. Ik weet het ben een ondankbaar kreng en had van te voren hiervoor getekend. Maar ja het gevoel he. Ik ga nu maar extra goed voor ze zorgen, zodat ze lekker innestelen. Kijk ook even onder de theemuts voor de positiviteit. Chessertje, vind het geweldig dat je al weer positief naar de toekomst kan kijken. Moet nu even werken, ze weten hier van niks maar doe het wel rustig aan.