Vraagje? Fm is de de echo die je krijgt op de derde dag, dat ze de eitjes gaan tellen? Ik wil mezelf wel op het lijstje zetten, maar ik weet niet hoe?? Ha ha ha
Haha Hoe was je krantje Lente, Ik had al een bewoonster in de Time Out net heel fijn! Mijn FM is donderdag, heb er ook weer erg zin in!! Elif, hoop idd dat het een goed teken is voor Vlinder, zo een teken wil ik over 2 a 3 weken ook wel! Moontje wat vervelend zo een laborant, goed dat je vragen gaat stellen hoor! K ben benieuwd!! Succes!!
Kaaat duim ook heel hard voor jou!! Echt waar de poging dat mislukt was van de cryo had ik dit niet en toen had ik al zoiets dit is mislukt!
Ha Sjak, Je gaat naar het bericht met het lijstje (inmiddels wel 5 of meer pagina's terug, van Clowntje was de laatste) en drukt op QUOTE dan kan je je aanpassingen doen en weer opslaan. Zelf haal ik altijd het begin en eind waarin quote staat weg. Suc6. O ja, de 1e echo is een uitgangsecho om te kijken of alles goed zit en er geen cyste zit o.i.d. Meestal menstrueer je dan nog iets (kan een vervelend gevoel geven maar de artsen weten niet beter) en als alles goed is mag je doorgaan. De tweede echo is pas het eitjes tellen en die vindt meestal plaats rond dag 8. Whoea spannend Sjak! Hihi de strenge juf trekt de 10 van superwoman in en nu al een TO? Op school zijn de leerlingen ook drukker ivm Sinterklaas/rapporten dus veel sterkte. Hoe oud zijn ze bij jou gemiddeld? Donderdag ga ik voor je duimen Vlinder wat hoopvol wat Elif schrijft. Ik bracht ze in met mijn vingers en wist niet dat die inbrenghuls bestond. Lijkt me een stuk prettiger. Wie weet testen we tegelijkertijd positief. Ik test vrijdag in het ziekenhuis en wanneer ga jij testen? Je verschilt met mij 1 dag. Maandag zit ik op dag 15dpo. Nog een paar dagen afwachten dus. Bij de vorige ivf had ik al last van spotting en nu niet. Moontje wat een hork daar. Ik hoop dat het gesprek goed is gegaan en goed om de vragen te stellen. 1e deel van de krant is uit en spring maar eens ff onder de douche X Lente
Speciaal voor Sjak November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Snoes: IVF poging 1, UMC Utrecht MariaC: ICSI poging 1 (vmk) Cryo poging 1 --> niet goed ontdooid nu cryo 2 VUmc Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:18/11 start puregon, 24/11 start deca erbij Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca, 25 november start Gonal Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B: 17-11 start Puregon 150 MariaC: 22 november eerste dag menstruatie FM's: Herma:2 November 1e FM Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM norwegian-sky: 13 november 3e fm Amonuk: 15 november 1e FM, 16-11 2e FM, 17-11 3e FM Zeehondje: 15 november FM Snoes: 15 november 1e FM La femme Nikita: 19 November 2e FM Clowntje: 20 november 3e FM Ladouce: 22 november 1e FM Pink38: 22 november FM 4 + uitslag E2 sloppyslayer:23 november 2e FM IJsvogeltje: 26 november 2e FM Moontje B: 25 november 1e FM Kaaat: 2 december 1e FM MariaC:3 decembert 1e FM Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november norwegian-sky: 15 november Vlinder3: 16 november punctie Amonuk: 19 november Snoes: 19 november La femme Nikita: 22 November Clowntje: 23 november Pink38: 24 november Ladouce: 24 november IJsvogeltje: waarschijnlijk 28 of 29/11 Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Chessertje: 15 november 1 emmy Lente67: 18 november, tp 2 emmy's norwegian-sky: 18 november, tp 1 emmy Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Amonuk: 22 november La femme Nikita: 24 November,2 emmy's. Zeehondje: 24 november Ladouce: 26 november Clowntje: 26 november Pink38: 28 november Sloppyslayer: vermoedelijk 30 november IJsvogeltje: waarschijnlijk 2 of 3/12 Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Chessertje: 29 november thuistest norwegian-sky: 1 december Lente: 3 december bloedtest Amonuk: 3 december bloedtest Zeehondje: 5 december Vlinder3: 6 december bloedtest, 14 dagen na tp thuistest. La femme Nikita: bloeduitslag 9 December Ladouce: 10 december bloedtest Clowntje: 11 december thuistest Pink38: 12 december Sloppyslayer: 12 december Zwanger: Misty: 13 november positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+) Vrolijke Jetje: zondag 21 november, quick vue en CB, maandag 22 november bloedtest Helaas Ongie: Herma:19 november Chessertje:26 november
Lente ik moest het ook met mijn vingers doen Maar van een kant raakte ik steeds opgewerkter als ik voelde dat het maar krapper en krapper werd. Dat was het enigste "symptoom"
Lente ik werk met volwassenen en ze kunnen heel goed uit hun plaatje gaan, haha maar het viel vanochtend mee hoor! Ik leidde het in goede banen, dus ik vind wel dat ik een 10 verdien!
Hey Chesser, wat een verdrietig nieuws! Ik voel met je mee meid. 't Is gewoon heel oneerlijk verdeeld allemaal. Erg knap dat je ook hier de positieve kant zo snel van probeert te zien. Sterkte. Norwegian Sky, hoe gaat het met jou? nog 4 nachtjes te gaan....ga je zelf testen, of laat je bloed afnemen? Aan de rest van de meiden: hang in there! Ik sprenkel regelmatig mijn positive vibes jullie kant op (ook al mag ik ook niet aan de picknicktafel.... Fijn weekend, Jetje
Jetje, bezoek is altijd welkom aan de picknicktafel. Maakt het wachten minder lang en.... hoe voel je je Wanneer mag je het hartje of de hartjes horen Spannend allemaal! Kaatje goed gedaan, maar je bent dan ook super woman hahahhaha Blêh heb net flink wat rekeningen betaald:x De maand duurt veel te lang. Gelukkig krijg ik aan het eind van de maand extra's. Dus deze maand nog doorkomen en dan sparen voor de baby('s) Het is rustig hier vandaag. Ben blij als mijn prins over een uurtje weer thuis komt. Ons weekend valt helaas niet samen. X Lente
Ha meiden, Hier even snel een berichtje van mij. Ik ben echt net terug uit het ziekenhuis (Gelderse Vallei Ede). Heb er een paar uur gezeten. Helaas is onze eerste ICSI poging gestopt. Er waren maar twee (grote) follies. We hebben zelf de keuze gemaakt om niet voor de punctie te gaan, maar om deze te laten voor wat het is. Dit weekend maar eens goed ons best doen, wie weet lukt het om spontaan zwanger te worden. Mocht dit niet lukken gaan we in januari weer verder, maar dan met een hogere dosis Puregon. Het gaat verdubbeld worden. Het is wel ontzettend balen dat het niet gegaan is zoals gehoopt, maar het is wel fijn dat er geen poging weg is. Voor nu heb ik het even gehad. De hoop was echt aanwezig om dit jaar nog zwanger te zijn, maar helaas, dit gaat niet meer lukken.
Lieve Moon, Wat moeilijk moet het geweest zijn om deze keus te maken. Zo dubbel: je wilt zo graag en daar ligt je kans! Je kan hem zo grijpen en dan toch ben je in staat om een verstandig besluit te nemen! Mijn petje af voor jullie! Neemt niet weg dat het verdriet er minder om is of een besluit verstandig is of niet. Natuurlijk was het fijn geweest om dit jaar nog zwanger te worden, maar dan zou je bevallen in 2011 en dat kan nog steeds he! En je hebt 2 prachtige follikels. Vlak ze niet uit. Wie weet raak je nu wel gewoon zwanger en blijft jullie de punctie bespaard. Ik hoop het zo voor jullie! Ik zou nu iets leuks gaan doen om mijzelf eens even lekker te verwennen.... Heb ik gisterenmiddag ook gedaan: lekker kerstspullen wezen kijken. Niets gekocht, maar wel gekeken Even er lekker uit! Dikke knuf!!!
Oh Moontje, wat is dat jammer zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen met deze teleurstelling. En ik duim voor je dat je met klussen resultaat bereikt. Zelf moet ik maandag terugbellen naar de verpleegkundige en dan hoor ik hoe het nu verder gaat. Ik hoop dat we eind januari met poging 2 starten dat is toch wel rustpauze genoeg, hoop ik. Verder gaat het wel goed, ik ben natuurlijk teleurgesteld maar aan de andere kant ook blij dat de endo pijn steeds minder wordt. Maanden geleden lag ik te kronkelen van de pijn en moest ik 2 weken lang pijnstillers en was dan niet lekker en lag elke avond uitgeteld op de bank. En nu kan ik alles weer doen, heb weer energie en hoef minder pijnstillers. Dat is toch iets om dankbaar voor te zijn. Eigenlijk ben ik een gelukkig mens. Natuurlijk zou het extra leuk zijn als er nog een kindje zou komen, maar ik dek mezelf wel in en moet er rekening mee houden dat het straks voorbij is, nog een paar jaar en dan is de koek op. Ik zou het zo leuk vinden als er binnenkort hier wat positieve testen worden gedaan. Het wordt weer eens tijd voor dat, vinden jullie ook niet. Ik blijf het wel volgen hoor allemaal, ik ben zo benieuwd en duim voor jullie. Groetjes Jolanda
@moontje: he bah wat een naar nieuws! Ik duim voor je dat het zelf lukt en anders dat jullie in januari een goede stimulatie zullen hebben. Die twee geven jullie ook nog heel veel kans hoor! @chessertje: ik vind het heel knap dat je het zo positief bekijkt! Hebben wij ook gedaan hoor, het leven was ook heel mooi zonder kindje. Maar natuurlijk hoop ik dat het bij jullie ook gaat lukken hoor! @Lente: hier ook altijd een stukje maand over als mn salaris al weer op is...........blehh en volgend jaar word het weer allemaal duurder. @nieuw komers: WELKOM hier (helaas) Ik hoop dat jullie snel zwanger worden. Hier alles goed, een beetje nerveus voor dinsdag... Vandaag zij sloppyman tegen Megan: miss heb je over 9mnd wel een brusje?? Zo lief! ALs ik hier zo mee lees besef ik me meer en meer hoe veel geluk wij hebben met onze eerst IVF behandeling en hoe uitzonderlijk veel goede emmy's wij hebben. Geeft helaas geen garanties maar ik heb zo veel meer als vele van jullie en dat vind ik soms wel heel naar naar jullie toe..... Ik hoop zo dat we met een grote groep het nieuwe jaar in gaan met een kleintje in onze buik! Gek is dat hoe de spanning oploopt namate de decembermaand naderd?? We willen allemaal nog dit jaar zwanger zijn als is het op de 31ste van december. Wij zijn in januari 2001 met de pil gestopt en voor ons is de komst van januari altijd de bevestiging dat we weer een jaar langer bezig zijn... Maar het is voor iedereen hier dat we graag voor het einde van het jaar zwanger willen zijn, ik hoop zo dat het gaat lukken voor ons allemaal! xxx
Hey Sloppy, mijn bijnaam is ook wel Blondt, dus ik stel hier even een wellicht domme vraag: jullie zijn met de pil gestopt januari 2001, maar je hebt Megan toch gekregen in 2009? Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met je vorige berichtje?
Ja wij hebben megan in 2009 gekregen, maar we zijn in januari 2001 gestopt met de pil. Elk jaar aan in december hoopte wij altijd dat we dan toch nog zwanger het nieuw jaar in zouden gaan. Elke januari werden wij eraan herinnerd dat we dan al weer een vol jaar verder waren...... Ik hoop dat het nu wat duidelijker is hoe ik het bedoel en ik ben genetisch blont dus ik snap wel dat je het niet begreep hoor
Hey Clowntje, omdat ik idd. erg onzeker was of het misschien evt. innesteling was, ben ik toevallig voor ik hier hallo kwam zeggen op dezelfde site beland, en ja, het zou evt. dus kunnen. Had gister dus de hele middag een raar gevoel onder in mijn buik, en tijdens het koken opeens weer een paar seconden lang steken achter mijn navel. Heb dit de eerste keer 4 dagen na TP, de tweede keer 3 dagen na TP, en nu dus al 2 dagen na TP gevoeld. Maar ja, deze site geeft dus aan de innesteling voor vandaag, maar onder aan de pagina staat dus ook dat dit maar een indicatie is... OWOWOWOW, IK HOOP HET ZO.... Las zojuist wel weer dat emotionele stress niet goed is voor innesteling, en woensdag toen de wasmachine kapot ging heb ik even stress gehad met mijn mannetje...wilde dat hij de wasmachine maakte, maar dat durfde hij niet te doen... Nou ja, dat was voor de evt. innesteling dus hopelijk is het toch nog goed gekomen. Hij is altijd heel erg lief voor mijn buik, en praat er tegen en geeft hem kusjes...dus ♥♥ krijgen ze ook meteen vanaf het begin. Bovendien zegt manlief dat ik zwanger ben omdat ik me errug vreemd gedraag...was echt melig vanmiddag in de supermarkt, liep erin rond alsof ik Alice in Wonderland was... Ben nog altijd met vlagen echt misselijk, en vanmiddag viel een broodje oude kaas echt verkeerd, ging zelfs kijken of er iets over datum was...Maar ja, dat zou evt, nog van de Ovitrelle kunnen komen, die heb ik precies een week geleden gezet. Nou ja...maar afwachten dus...nog 1,5 week... YEAH Ladouce...ik ben deze keer niet de enige met 2 vroege emmies...ik heb nl. ook 2 mooie 4cellige...onze jonkies worden gewoon prachtige Woezel,Pip,Jip en Janneke's... N-Sky, hoe gaat het met je...wordt het langzaam minder?? Zeehondje, ik hoop ook dat je het mis hebt... Vlinder, geniet maar van je drukke week-end, zo gaat de tijd lekker snel... Enne, oppassen nu dat je niet weer teveel eet hé... Chessertje, ik vind het ongeloofelijk dapper wat je daar zegt... Meid, ik hoop dat jullie droom ook snel waar mag worden. Lente, jij bent nog altijd positief, dat was een leuk berichtje van je... Hmmm, wat breng ik vandaag mee naar de picknick-tafel....ow ja, een zak paprika chips...jammie, daar heb ik zin in... Laupa en Sjak, welkom hier... Er is nog plek aan onze wacht-picknick tafel, al zal ik er binnenkort een echte duitse bierbank bij zetten, ander wordt het te vol aan tafel...we hebben tenslotte ook nog plek nodig voor de nodige dikke buiken... Wat spannend, het gaat bijna beginnen voor jullie, SUCCES... Ijsvogeltje, met de Ovitrelle alles goed gegaan?? Ik ben er deze keer echt vaak misselijk van... Moontje, ben benieuwd of het goed afloopt. Maar waarom moeten ze soms so stom zijn in het ziekenhuis, we komen er ook niet voor onze lol. En dan nog dit nieuws...nou, in ieder geval kunnen jullie weer aan de klus...en super goed dat er geen poging weg is. De volgende keer gaat het gewoon 10X beter hoor... Elif, jij beschrijft een interessant symptoom daar, is me nog nooit opgevallen... hihi Sloppy, wij willen dat het dit jaar nog lukt zodat we zwanger zijn 6 dagen voor we officieel 2 jaar bezig zijn, zodat ik mama word voor m`n dertigste, en zodat de baby in Augustus komt en we tegen de zomer dan kunnen gaan verhuizen... Zo meiden, ik ga ook maar eens koken samen met manlief... Tot laters of anders morgen...