He allemaal, Nou de punctie zit erop hoor, ondanks de infuus pijnstilling deed het enorm pijn, ze hebben zelfs extra pijnstilling gegeven. Had het al verwacht, want ik reageer altijd al bijna niet op pijnstilling. Verder ging het allemaal goed, erg fijne begeleiding ook! Er zijn 5 eicellen gevonden, maar is nog wel afwachten of ze allemaal genoeg rijp zijn zeiden ze. Vind het wel jammer dat ik met 1 eierstok minder opbrengst heb zeg maar, waardoor de kans op cryo's ook veel kleiner is...maar ja, we gaan natuurlijk voor die ene goeie! En dan natuurlijk nu afwachten...woensdagochtend worden we gebeld met de uitslag of er goede embryo's uit voort zijn gekomen en hoe laat dan de terugplaatsing is. Spannend! Wow, 2 zwangeren erbij, echt helemaal super zeg, laat die stijgenden lijn voortzetten hahaha! Nu lekker dagje bijkomen en niksen, fijn om een paar dagen helemaal niets te hoeven spuiten en zo. Ik moet trouwens op de dag van TP 's ochtend beginnen met de Utrogestan bollen. Allemaal een hele fijne dag gewenst, is echt mooie dag met lekker zonnetje. Gr!
November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Snoes: IVF poging 1, UMC Utrecht MariaC: ICSI poging 1 (vmk) Cryo poging 1 --> niet goed ontdooid nu cryo 2 VUmc Sjak: ICSI poging 1, Voorburg Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:18/11 start puregon, 24/11 start deca erbij Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca, 25 november start Gonal Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B: 17-11 start Puregon 150 MariaC: 22 november eerste dag menstruatie Sjak: 26 november start Deca FM's: Herma:2 November 1e FM Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM norwegian-sky: 13 november 3e fm Amonuk: 15 november 1e FM, 16-11 2e FM, 17-11 3e FM Zeehondje: 15 november FM Snoes: 15 november 1e FM La femme Nikita: 19 November 2e FM Clowntje: 20 november 3e FM Ladouce: 22 november 1e FM Pink38: 22 november FM 4 + uitslag E2 sloppyslayer:23 november 2e FM IJsvogeltje: 26 november 2e FM Moontje B: 25 november 1e FM Kaaat: 2 december 1e FM MariaC:3 decembert 1e FM Sjak: 28 november 1e FM Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november norwegian-sky: 15 november Vlinder3: 16 november punctie Amonuk: 19 november Snoes: 19 november La femme Nikita: 22 November Clowntje: 23 november Pink38: 24 november Ladouce: 24 november IJsvogeltje: 28 november Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Chessertje: 15 november 1 emmy Lente67: 18 november, tp 2 emmy's norwegian-sky: 18 november, tp 1 emmy Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Amonuk: 22 november La femme Nikita: 24 November,2 emmy's. Zeehondje: 24 november Ladouce: 26 november Clowntje: 26 november Pink38: 28 november Sloppyslayer: vermoedelijk 30 november IJsvogeltje: 1 december Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Chessertje: 29 november thuistest norwegian-sky: 28 november Lente: 3 december bloedtest Amonuk: 3 december bloedtest Zeehondje: 5 december Vlinder3: 6 december bloedtest, 14 dagen na tp thuistest. La femme Nikita: bloeduitslag 9 December Ladouce: 10 december bloedtest Clowntje: 11 december thuistest Pink38: 12 december Sloppyslayer: 12 december IJsvogeltje: 13 december Zwanger: Misty: 13 november positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+) Vrolijke Jetje: zondag 21 november, quick vue en CB, maandag 22 november bloedtest norwegian-sky: 28 november thuistest, 30 november bloedtest Helaas Ongie: Herma:19 november Chessertje:26 november
Hee IJsvogeltje, wat vervelend dat het zo een pijn deed, je nu lkkr laten verzorgen door je mannetje!! Hopen dat het gewoon 5 hele goede zijn en dat er mooie embryo's mogen ontstaan!!
Yep, daar gaan we voor . Voor jou gaat het ook opschieten he? Ik vond het ook erg interessant om die blaasjes te zien groeien. Hopelijk gaat het bij jou ook voorspoedig. Gr!
Ik heb het gezegd!!!!!!!!!!!! Dat symptoom klinkt heeeeeeeel erg goed hihihih. Van harte gefeliciteerd lieverd!!!!! je bent Zwanger!!!!! N- sky lieve meid jij ook van harte gefeliciteerd natuurlijk Met je prachtige testen
hihi uit bijgeloof test ik vrijdag in het ziekenhuis. Elke keer als ik zo'n test in huis haalde werd ik prompt ongesteld. Alsof de duvel ermee speelde Dus even geduld super woman Maar idd. was zelfs nog 1 dag voor Vlinder
Vlinder, ow wat spannend die test...hoop dat die ongie pijntjes ook verdwijnen. Het is wel nog heel erg vroeg voor jouw om te testen, dus misschien even over een paar daagjes nog een testje wagen, en anders vragen of de bloedtest eerder kan. Meid, ik hoop het zo voor je... Ga je morgen nog naar de AH?? Succes met regelen... Snoes...kom op, we moeten echt proberen positief blijven, al merk ik ook dat de moed me soms in de schoenen begint te zinken hoor...en ik moet dus nog 1,5 week wachten. Pink, ik heb geen idee of het erg is...moet je die niet elke 6-8 uur inbrengen?? Dan is het misschien niet zo erg, want dan mis je niet zo veel uren. Ik moet elke 24 uur iets inbrengen, als ik het dan vergeet ben ik gelijk een hele dag kwijt. Ow ja, en je hebt de TP nog niet gehad, dus misschien kan het geen kwaad... Amonuk, en heb je ook nog lekker geslapen?? In Duitsland krijg je van elke poging maar 50& vergoed, en dan alleen puur van het IVF gebeuren, extra FM's, AH, en alles rondom een cryo moet je zelf betalen. Laatste behandeling heeft ons zodoende ruim 3000 gekost. Daar kan ik me echt kwaad om maken, zeker als je dan nog weet dat je alleen als getrouwd paar 50% krijgt, als je niet getrouwd bent moet je alles zelf betalen...sorry, maar in welke tijden leven wij nou... Lente, ja leuk hé, die site...ik ben volgens die site op 15 Augustus uitgerekend... Ow ja, ik dacht dat er een ietsiepietsie alcohol in dat bier zat, als het nul is kan het natuurlijk wel... Ow Chessertje...tsja, die verhalen ken ik jammer genoeg ook... Enne...ja lekker een grote pot thee, of warme chocomelk...BRBBR, vanochtend moest ik mannetje naar het station brengen en het was -7:x, ben daarna lekker nog even in bed gekropen... Sloppy...wow, jij woont ook aan het strand...mooi hé, als dat wit is van de sneeuw. Hoop zo dat je dinsdag goed nieuws krijgt aan de tel. De boobs kunnen ook komen van de Ovitrelle hoor, die heb je toch al gezet?? Weet jij trouwens hoelang die in je lichaam blijft?? Kan ik daarvan nog altijd misselijk zijn?? N-SKY, WOEPIEDEPOEPIE...wat een goed nieuws op de saaie zondag middag... meid wat spannend en jullie hebben het dik verdiend hoor... ben benieuwd of je ook je HCG gehalte te horen krijgt na de bloedtest dinsdag... Kaat, heb dus geen idee hoelang Ovitrelle in je systeem kan blijven. Pregnyl is toch hetzelfde en die is pas na 10 dagen uit je lichaam. Ijsvogeltje, helemaal goed gedaan meid, en nu lekker rusten. Er zitten gewone super mooie plak emmies bij deze vijf, dus meer heb je niet nodig. Meiden, wat een LUCKY SUNDAY vandaag, meteen 2 zwangere erbij... Stuur eens even lekker wat HCG in het rond... Of heb een beter idee...een grote schaal midden op de wacht-picknick-biertafel... Hmmm, ik werd vanochtend kotsmisselijk wakker, en heb tot 12 uur in mijn bed gelegen, omdat ik gewoon bekaf was...(niet heel de tijd geslapen hoor, maar ook wat gelezen en tv gekeken, maar voelde me gewoon beroerd) verder heb ik honger en zin in zout, maar weet niet wat ik eten-snoepen wil en niks smaakt echt lekker... Meiden blijft Ovitrelle dus net als Pregynl 10 dagen in je bloed?? Dan zou het ook nog daarvan kunnen komen, maar even kijken wat er de volgende week gebeurd...
Ijsvogeltje wat fijn dat de punctie erop zit en wat naar dat je niet gevoelig bent voor pijnstilling. Ik ga voor je duimen voor 5 bevruchte eicellen. ga nu stoppen want mijn vriendje komt zo thuis en heb hem een massage beloofd. Dag meiden, X Lente
Hoi allemaal, Ik heb vanmorgen om 5 uur nog bolletes ingebracht en vanmorgen om half 11. Strakkies mag ik dus weer. Er zit dan ook nog wel verschil in volgens mij: Ik moet 3x per dag 2 bolletjes inbrengen en ik moest starten op de dag van de punctie: 1x om 16.00 uur en 1x om 21.00 uur en daarna dus 3x per dag over de dag verdelen. Ik heb het na gevraagd vandaag aan de arts en 1x vergeten is niet zo erg, maar vanaf nu mijn gedachten erbij houden Het rustig aan doen telt voor alle werkzaamheden (zwaar tillen en huishoudelijk werk liefst helemaal niet) 3 dagen. Dus donderdag mag ik weer wat gaan doen. Het ging niet zo goed eigenlijk. Dat wil zeggen: er zat weer het een en ander tegen: Van de 7 bevruchte eicellen die al wel gedeeld waren, zijn er 2 die het overleefd hebben: 1 van goede kwaliteit en 1 die wat achter gebleven is. Beide zijn teruggeplaatst. Ik moest 10 minuutjes blijven liggen. Dit zijn er maar 5 geworden. Toen kwam de arts al binnen om te zeggen dat ik me mocht aankleden. Tja hij zal het wel weten... Het baarmoederslijm etc. zag er wel supergoed uit! Gelijktijdig met mij ging een stel weg die net een punctie achter de rug hadden en de arts zei nog dat als er iets was of wat dan ook ze moest bellen. Kom ik beneden met de lift is die vrouw net buiten de lift flauw gevallen en of ik even iemand wilde halen. Ja zo iemand laat je niet liggen dus ik ren die trappen weer omhoog naar de 2e verdieping. Vlieg die kamer binnen van de arts en helemaal buiten adem puf ik dat die vrouw helemaal beneden ligt en flauw gevallen is. Arts (moet rustig aan doen omdat hij iets met zijn rug heeft wat nogal ernstig is) vliegt mij voorbij die trappen af, laborante grijpt een rolstoel en ik ren al naar de liften om de knoppen in te drukken. Wat een toestand! Maar goed.. dus meteen al niet rustig aan gedaan en ik ben dus bang dat het een slechte start geweest is. Ik reageer later even hoor meiden, want ik ben echt moe nu en ik wil even rustig op de bank nu. Tot later!
meiden...HILFE-HELP... Wie van jullie heeft er ervaring met Crinone?? Dat is de rommel die ik i.p.v. de Utrobollen in Duitsland krijg. Moet zojuist naar het toilet, en ik moet behoorlik drukken... Sorry 4 details...en ik druk me er toch weer een hoop gel mee uit, en het vieze is, er zitten enorme stukken donker grijs-bijna zwart in. Lijkt in de verste verte niet op oud bloed of iets... Ik weet dat als je dit lang neemt het kan verkleuren, zeker dat wat langer in je lichaam zit, had ik de vorige keer namelijk na ongeveer 2,5 week, toen werd het eerst oranje-zalm, en langzaam donker grijs, maar toen waren het maar kleine beetjes... Bléh...ik voel me zooo vies nu, en ga meteen maar eens googlen, maar misschien weet wonder boven wonder iemand van jullie raad... THX meiden, en ik meld me later weer...hopelijk weet ik iets meer...
Pink wat een verhaal zeg!! Ja ik snap dat je dat niet als goede start ziet, maja het zegt niets! Je kan alleen maar afw88 en je de aankomende 3 dagen laten verzorgen!! Jammer dat er maar 2 goed waren doorgedeeld, maar gelukkig zijn ze nu beide wel aan boord!! Rustze!
La femme Nikita, ik herken het helaas niet Is er geen "spoednummer" waar je evt naar toe kunt bellen om te vragen wat het zou kunnen zijn? xxx
Vlinder en Vlinderman, jullie ook: GEFELICITEERD! Wat goed, 2 op deze koude zondag. Laten we hopen dat deze periode een hele vruchtbare is.
THX meiden, heb de boel goed schoongemaakt, en als het niet beter word morgen bel ik in ieder geval even op. Ben dus aan het googlen gegaan, en het kan aan zoveel dingen liggen.... Dus toch oud bloed of een adertje geraakt met inbrengen. ( het kan schijnbaar echt zo vies verkleuren) Dat er zoveel uitkomt is voor sommigen een teken dat je zwanger zou kunnen zijn, omdat je lichaam dan zelf hormonen aan gaat maken, en de rest dus er weer uit komt.(nou ja, dat is bij nog niet het geval) Ook kan het gewoon een soort van verstopping zijn van een paar dagen achter elkaar inbrengen, en je moet dus elke paar dagen alles goed schoonmaken.... Hoe is dit met Utrobollen? Hebben jullie dezelfde problemen?? En hoe lang moeten jullie die nemen, ik hoef het maar tot de test te nemen, en daarna niet meer. Maar dat ligt dus aan de bloedwaardes, en veel vrouwen nemen het zelfs tot de 12e week. Hoe is dat bij jullie?? Nou ja, ik ga maar weer op de bank hangen, want ik voel me vies vandaag, maar gelukkig hoef ik niet meer weg.... @Pink, goed nieuws hoor, en nu lekker luieren op de bank en positieve gedachten naar je ukkies sturen. Maak je niet druk, je was super hulpzaam, dat is toch een super goed teken voor een mamie, dus dat komt gewoon helemal goed. Wel vervelend voor dat meisje wat flauwgevallen is... Tot later...hmm, zal ik weer een zak chips opentrekken??? Heb er zo'n zin in...en voor het slechte geweten eet ik dan ook een paar mandarijntjes...
Nsky en Vlinder; SUPER GEFELICITEERD meiden. Hopelijk volgen er snel meer (waaronder Lente as vrijdag en wij zondag 5 dec.!!!!)