Ik heb even een vraagje, misschien dat iemand hier er antwoord op weet? Is het zo dat bij deze behandeling (IVF ICSI) je cyclus hetzelfde is als normaal. Dus zeg maar op dag 14 eisprong (bij behandeling de puntie op ongeveer dag 14)? Of ligt dat helemaal aan wanneer je begonnen bent met de spuiten? Ik ben nu 3 dagen bezig met de decapeptyl en a.s. vrijdag moet ik ongesteld worden. Maandag heb ik dan de uitgangsecho. Kan ik dan verwachten dat ongeveer vrijdag over 2 weken de punctie zal zijn (als alles goed gaat en er genoeg eitje szijn)?
Ik denk dat het ongeveer dag 14 is maar omdat je hormonen krijgt kan het maar zo zijn dat je de punctie al op dag 12 hebt, maar het kan ook maar zo dag 15 zijn. Dit is voor iedereen verschillend...... Helaas de tijd zal het leren
Meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet er ervan. Had effe een vraag : ik mag 1 dec voor een bloedtest in het ziekenhuis, heb gisteren en vandaag een restje gedaan die heel erg licht waren wd. 10 na tp. Heb bovendien een opgezet buik wat denken jullie? Wordt zo nerveus nu. Succes allemaal groetjes wensje
Lieve wensje, ik durf niet te zeggen of het posi of nega is. Ik zit nu ook op dag 10 na de tp maar bij mij was hij dik posi. Het kan natuurlijk zijn dat ik sneller of meer HCG aanmaak en dat van jou ook snel knalt. Ik ga duimen voor je lieverd.
Bedankt vlinder voor je snelle reactie. WAt leuk dat we gelijk lopen ook ik zit op wachtdag 10 na tp. Dit is mijn 2e icsi tp bij de 1e x had ik vanf dag 8 vette postieve testjes was dus zwanger helaas bij de 1e echo 7 weken geen hartje had het toen wel zien aankomen, niet dooie klachten ofzo maar juist omdat ik niks voelde ook in de wachtweken niet z Soort van voorgevoel maar nu voel ik elke dag wel mijn baarmoeder of ieder geval iets in mijn buik en ben echt sinds vandaag af en toe misselijk ergste is een opgeblazen buik Alsof ik te veel heb gedronken raar hè heb w goede hoop gezien ik wel lichte postieve testjes heb misscien maak ik deze ronde heel langzaam hcg aan. ZE zeggen ook dat je daarom pas na 14 dagen na tp moet testen. Ik dacht zolang ik geen bloed zie is alles okay toch bovendien ben ik de gevarenzone voorbij vanaf morgen dus nog 50 min haha zodra ik wAt weet laat ik het weten thanx voor het reageren groetjes wensje ps alvast gefeliciteerd
sloppy het lijkt me leuk om fotos van Megan te zien Wensje ik hoop dat je testen snel duidelijkheid geven. In ieder geval is er iets te zien dus alvast voorzichtig gefeliciteerd Brrrrrr....vanacht erg onrustig geslagen. Wat doet mijn baas als ik zeg geen rapportvergadering voor te gaan zitten en de spullen bij mijn leidinggevende op zijn bureau leg Ik hou voet bij stuk maar vind het doodeng. Durf het bijna niet uit te spreken maar heb steeds meer het idee dat deze poging gelukt is. Neem nog 2 dagen een slag om de arm. Bij de vorige ivf had ik mijn menstruatie op de 14e dag na de punctie en dat zou dus vandaag zijn. Toen had ik echter al 3 dagen last van spotting. En vanochtend vroeg moest ik rennen naar de wc en zonet weer. Geen overgeven maar.... Het is nog vroeg dus geen details Mijn vriend heeft het niet meer van de zenuwen. O, wat zal ik blij zijn als ik deze week goed doorkom. Vrijdag naar het ziekenhuis en dan voor 12 uur de uitslag. Ga dan de ochtend niet naar school en 's middags ben ik sowieso vrij. Laupa ik had hele verschillende data qua puncties dag 11, 16 en nu 19. Hangt ook af van de hormonen en hoe je zelf reageert. Suc6 meid Vlinder ga je nog testen deze week of wacht je de bloedtest af. En... hoe voelen de zwangere zich vandaag Jetje ik zet in op 2 (wat is de prijs) X Lente
@Lente, kun je je nog herinneren wat een paar daagjes geleden heb gehad??.... Juist rennen naar de wc voor d..... Ik hoop het zo voor je lieverd. Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en de streep komt echt gelijk te voorschijn. Zodra de test gaat lopen zeg maar komt daar de mooie streep. Ik had het nooit gedacht dat ik ooit zo'n mooie test in mijn handen zou hebben. Vandaag heeeeeeeeeel de dag werken en heb er echt totaal geen zin in maar ja dan ben ik tot zaterdag weer vrij dus even doorzetten. Ik ga om kwart voor 9 wel nog naar de AH, even het gesprek afwachten en dan vanavond alles even goed bespreken met mijn lieffie. Mijn lieffie is wel heel blij maar durft niet blij te zijn. Hij is zo bang dat het misgaat. Zo zie je maar dat mannen ook erg onzeker zijn dan.
Goedemorgen meiden... Vandaag is niet zo mijn dag...ben vanochtend niet misselijk opgestaan, dus dat zal wel een eenmalig iets geweest zijn gisteren, maar voel me gewoon belabberd en heb geen zin in helemaal niks. Moet nu wachten tot ze de wasmachine komen brengen, maar ik denk dat ik vandaag maar helemaal niet weg ga, het is zowiezo koud en het waait hard...al weet ik dat een beetje frisse lucht me goed zal doen, maar heb er gewoon geen zin in...heb echt een baaldag vandaag...:x Sjak, 10 Eitjes bij de eerste FM is super goed hoor...weet je toevallig een beetje de grootte?? Het prikken kan soms idd. pijnlijker worden...goed elke keer een andere plek uitzoeken... Lente...ja dat hoop ik stiekem ook...maar is nog een beetje vroeg... Nou ja...maar afwachten... Heb wel ook super pijnlijke boobs, en droge,pijnlijk en donkere tepels...maar ja, las gister dat kan ook allemaal van de Crinone komen. Vind het dan wel raar dat ik de ene keer meer last heb van bijwerkingen als de andere keer. Sloppy...ja leuk...foto's kijken... Morgen word je toch gebeld, dacht ik tenminste...nog even meid...dat kun je nog wel uithouden... Hoe kan ik in je album kijken?? Vrolijke Jetje...je hebt 2 kleintjes in je...dat weet ik zeker... Je HCG was zo mooi en super hoog... Denk niet dat het veel uitmaakt, misschien maken je boobs gewoon even pauze met groeien... Ze moeten nog 9 maanden verder groeien... Succes vandaag, en zeker even komen vertellen hé. Laupa, als alles goed gaat proberen ze volgens mij idd. een cyclus van ongeveer 28 dagen aan te houden. Maar het hangt ook heel sterk van je reactie op de hormonen af, soms gaat het opeens heel snel, en soms duurt het langer. Wensje...wow...een volgende zwangere...ziet er in ieder geval goed uit... Lente...kom op meid...je kunt het gewoon voet bij stuk houden...zeker als je een goede baas hebt die aan jouw kant staat. Wat, jij bent evt. de volgende zwangere...?? Straks zijn alle zwangere in het begin van de maand, en testen wij later in de maand allemaal negatief...het maakt me een beetje bang hoor zoveel zwangere in een keer...maar het zou natuurlijk super goed zijn... Vlinder, wat geweldig zo'n super test...*wil ik ook, wil ik ook, wil ik ook.* Zo meiden, ik ga maar weer lekker op de bank zitten met een kop thee, en wachten tot ze de wasmachine komen brengen... Stuur positieve energie naar mijn buikje, maar vandaag is gewoon balen...
Goedemorgen allemaal! Jeetje wat ben ik ongelooflijk moe. Ik hoorde gisteren dat dat van de Utrogestan kan komen, dus ik denk ook dat dat het is. Ik kom gewoon moe mijn bed uit. Vanmorgen moest ik dus eerst al gaan stofzuigen omdat een vriendin zou komen. Ik stofzuigen wat dus niet mag en even later belt de vriendin af. Haar zoontje had zich gebrand aan de kachel. Voor niets geweest dus weer. Ik heb het verder erg te pakken... durf bijna niets meer: niet de trap op of af, niet op mijn zij liggen, zoontje oppakken. Niet normaal gewoon: voel me compleet paranoïa. Heb het nog nooit zo erg gehad. Zal wel komen omdat dit echt de laatste kans is. Ik doe het allemaal wel hoor, maar ooh wat vind ik het naar om te doen. Net de ketel hier nog maar even bijgevuld. Het werd hier maar niet warm... brrrr... En doordat ik zo moe ben heb ik het natuurlijk extra koud. brrr... Ik ben trouwens ook op die pagina geweest waar staat wanneer de innesteling is. De site geeft aan dat ik per 8 december kan gaan testen, maar de artsen hebben het toch echt over 12 december. Vorige 2 keren werd ik al ongi 8 dagen na de punctie, dus als ik die dagen overkom, heb ik weer een beetje hoop Dan is er zoooo ontzettend veel geschreven dat ik echt niet meer weet wat allemaal... Van Vlinder weet ik nog dat je mag beginnen bij de AH. Voordat je opzegt bij "de bazin van het jaar" eerst een contract tekenen bij de AH he.. Succes met de gesprekken! Lente Oooh meid, ik voel met je mee. Ik zou het ook doodeng vinden en niet eens durven geloof ik! Heel veel succes en ik sta digitaal volledig achter je! Nieuwkomers Ik weet niet meer wie er allemaal nieuw zijn gekomen, volgens mij 3 stuks, maar van harte welkom hier (helaas). Ik hoop oprecht dat jullie ook snel van een zwangerschap mogen gaan genieten! Vlinder VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!! Wat heerlijk om te lezen dat je zo lekker vet rose mag zijn Geniet er lekker van! De rest Vergeef me aub, maar ik weet het echt niet meer wat er verder geschreven is. Ik hoop op beterschap!
Sky Van harte gefeliciteerd meid!!! Geniet ook lekker van je zwangerschap! Supernieuws zeg... gewoon 2 zwangeren op 1 dag!!!!
Het is niet helemaal te vergelijken Laupa. Het ligt er puur aan hoe jouw lichaam reageert op de hormonen en dat verschilt dan ook weer per keer dat je de IVF/ICSI doet. Het kan heel goed zijn dat je lichaam goed reageert en de arts het ook goed genoeg voor een punctie vindt al dat je wel op de 14e dag zit, maar het kan ook net zo goed eerder of later zijn. Er zit een behoorlijke rek in omdat je ook medicatie gebruikt die de eisprong tegen gaan. Zo ben ik deze ronde 6 november begonnen met spuiten en heb ik pas 24 november de punctie gehad.
Voor de liefhebbers mijn foto's staan in mijn album nog minder als 24uur en ik hoor hoe onze emmies ontdooid zijn spannend!!
Wat een leuke foto's... Voelde me wel een beetje raar hoor...foto's kijken van iemand die ik nog nooit heb ontmoet...maar ze zijn wel leuk, en wat is Megan een scheetje...
Hoi meiden, Net terug van de punctie, moet zeggen, lekker is anders maar ik heb het overleefd! Ondanks dat ze aan de linkerkant problemen had omdat mn baarmoeder ervoor lag. Opbrengst: 16 eitjes en manlief heeft 60 miljoen guppy's in z'n potje gedoneerd! Wij zijn zo blij... en nu nog bevruchten natuurlijk! @ alle zwangere dames: TOPPIE!!!! Gefeliciteerd ennuh... goed voorbeeld doet goed volgen!
@ Sjak Ik begon de 1e FM ook met 10 follikels en zoals je hierboven al leest: 16 eicellen gevonden na punctie! Succes meid!
mv1977 Gefeliciteerd meid! Wat een mooie score!!! Zowel van jou als van MV1977-man! Die bevruchting zit vast wel goed! Wanneer hoor je hoe of wat?
@PINK We worden donderdag tussen 9 en 10 gebeld en dan dezelfde dag terugplaatsing. Als er bevruchting is natuurlijk. Hoe voel jij je?? En lukt het een beetje met die gekke bollen??
Oja, voor degene die denken dat MV1977-man veel guppy's heeft... we zijn begonnen met 2,7 miljoen (toen bij de IUI's 11, 23 en 40). Sinds de 1e IUI slikt nu al een aantal maanden 3 davitamon tabletjes en 2 zink/selenium tabletjes per dag. Volgens de fert.arts niet bewezen dat het helpt, maar het verschil is toch wel erg merkbaar!! Dus misschien is het een tip voor de mannen die een mindere productie/kwaliteit hebben? Baat het niet dan schaadt het niet toch?!
Even ego, kreeg net sms-je van het UZ Gent en alle drie de overgebleven embryo's zijn ingevroren. Dat is echt super want dat betekend dat ze goed doorgedeeld zijn tot dag 5 en vandaag dus de vriezer ingegaan zijn. Dan zijn ze dus echt van hele goede kwaliteit. Ben zo blij, man smste net al dat dit een heel mooi cadeau is voor onze trouwdag. (Vandaag is onze trouwdag) Oh ja, en alleen de 1e behandeling hadden we 1 cryootje die het ontdooien niet overleefd heeft. Vandaar de blijdschap.