Meiden, allemaal proficiat hoor....wat een goed nieuws lees ik hier... Ladouce...ga je het nog lekker vieren vandaag?? Gezellig eten ofzo? Heb je nu wel een reden voor... MV1977, wow dat is goed van jullie allebei, en wat een fijn nieuwe dat de zwemmers van manlief zo goed zijn geworden. Op naar goed nieuws op woendag... Vrolijke Jetje...we wachten op nieuws van je...
Hallooooo, mijn contract bij de AH is getekend en volgende week dinsdag start ik daar. Mijn oude werk is gelijk geschiedenis.... Lekker een weekje vrij dus. Vanmiddag met middag urine ook nog de digitale test gedaan en ja hoor ook ZWANGER!!!! Heb net het ZH gebeld en mag vrijdag al mijn bloed laten testen ipv maandag. Als die goed is dan is dat toch nog een extra bevestiging. MAARTJE LIEVERD, ooooohooooooh SCHAAM Jij ook onwijs gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dank je lieverd.
Vlinder Heee gefeliciteerd!!!! Voor hoeveel uren ga je werken bij de AH? En wat zei de "beste bazin van 2010" toen je zei dat je niet terug kwam??? Oooh ik word hier steeds onzekerder... Hebben jullie dat ook??? Ik heb het vanmorgen hier al neergezet wat mijn twijfels zijn... Hebben jullie dat ook?
@Vlinder, wat een super nieuws zeg!!! @MV, gaaf zeg zoveel eitjes en ook zo goede zaadopbrengst. Bij ons was het nu ook beter, alleen weten we niet hoeveel. Mijn man heeft afgelopen maanden ook heel weinig alcohol, geen sigaartjes af en toe en multivitaminen geslikt. Bij hem was het ook echt nodig want hij had echt heel weinig zaad, en nu was het goed geschikt, joepie! Tja met maar 5 eicellen is bij ons echt alle hens aan dek hahaha...maar ik heb goede hoop! Gr allemaal!
Haha ze zei niet veel, ik vroeg aan haar waarom ze me zo rot inpland en toen zei ze: " Je hebt gewoon te werken op de uren die ik je inplan." Dat betekend dus dat mijn andere ex-collega's ale weekenden vrij zijn.... Toen zei ik alleen "Okee als je niet normaal kan antwoorden of erover praten, houd het hier nu op." En ik heb heel rustig mijn jas aan gedaan mijn fooi gepakt van de ochtend en ben naar buiten gelopen.... Ze zoekt het maar lekker uit. Ik heb ook nog gezegt dat ik het laag vind dat ze zo kinderachtig doet. Ik ben er vanaf. Bij de Ah is voor 12 uurtjes per week maar dat is een all-in loon dus met vakantiegeld, winstmarges enz maandelijks. Weet je het is mischien niet slim om nu bij een nieuwe baas te gaan werken nu ik zwanger ben maar ik had het bij die *** echt niet langer volgehouden. Zodra zij kwam werken dan begin ik gewoon te trillen en te stressen en dat kan ik nu niet gebruiken. We zien wel hoe het gaat lopen bij de AH.
Thanks dames, Het is wel heel erg lekker om dit allemaal te lezen! Zo super dat er zoveel zwanger zijn en positieve verhalen! Vanmorgen ging het prikken weer okay en voeld ik het weer niet. Op naar de prikjes van vanavond, het is voor een goed doel dus ik mag niet zeuren, toch?
@ladouce: Wat een geweldig nieuws!!! Maak er maar een feestje van hoor @Vlinder: Gefeliciteerd met je nieuwe baan en met het woord ZWANGER op de test @Pink: wat vervelend dat je zo moe bent, en dat je voor niks gestofzuigd hebt........ Ik hoop dat dit alles een positief einde gaat brengen hoor! Heel herkenbaar hoor je angsten en twijvels. dikke digi knuffff voor jou. @Mv: wat een geweldige score zeg! Ik hoop dat ze allemaal bevrucht worden en mooi doordelen Hier ff wat minder vandaag. Megan wil niet slapen en is dus de hele dag om me heen..........das op zich niet erg als ze wat ouder zou zijn en al weet dat ze overal van af moet blijven. Maar ik ben echt de hele dag achter d'r aan, aan het rennen........hihi Zo gaat het al het hele weekend en ze is op een gegeven moment echt moe maar als ik haar in bed leg gaat ze heel hard huilen. Dus ik kan niet zo goed alles lezen sorry.
Ohja dat over Megan is geen klagen hoor!!! Echt niet ik geniet van elke sec die ze wakker is. Heb alleen weinig tijd om op jullie allemaal te antwoorden. Ik denk wel aan jullie hoor! En ik hoop dat het een hele roze maand gaat worden Ze is nu met haar babyrolator door het huis aan het banjeren.....echt te schattig.
Wow Lente, 't wordt nu dan wel echt spannend voor jullie zeg! Zeker omdat je het niet durft uit te spreken en nu toch gedaan hebt. Ik duim heel hard! Enneh, als jij wint, vertel ik je het geheim ervan, ok?! Hey La Femme, klote dat je zo grrrr bent....aanleiding ervoor? Hoop dat je deze dag een beetje doorgekomen bent en het goede nieuws is dat ie bijna voorbij is.... B) Oh Sloppy, ik ben zó benieuwd joh! Laat je t wel meteen weten als je wat gehoord hebt?! Mooie uitslag MV. Grappig dat jullie zoveel baat hebben bij die pilletjes. Jettieman is wekelijks gaan accupuncturen en is ook giga vooruitgegaan (weet even niet de concrete cijfers uit mijn mouw te schudden, maar ik bedoel echt giga!) Gefeliciteerd met jullie trouwdag La Douce! En idd een goed bericht!! Per sms?! Bizar hoe de tijd z'n vlucht neem he! Hey Maartje! Hoe voel jij je? Ook nog maar een prille zwangerschap na zoveel pogingen zie ik! Fantastisch zeg! Gefeliciteerd! Ben je al voor de 1e echo geweest? Voel je bijzondere dingen? En wanneer ben je dat gaan voelen? @Pink: jouw gevoel herken ik zo onwijs goed! Eerst ben ik de positiviteit zelve en als de dag dan nadert, begin ik te twijfelen en schijt ik 100 kleuren. Zelfs nu heb ik het weer: ik voelde me goed, mijn buik zwol 's avonds enorm, mijn borsten deden pijn, mijn hCG was 900. Nu zit ik een dag voor de eerste (veel te vroege) echo en voel ik me klote: ben zó onzeker! Mijn borsten doen minder pijn, mijn buik is minder dik en ik ben erg chagerijnig......Bang voor slecht nieuws...gek he, dat zo'n wolk toch weer ineens kan verdwijnen. Ik leef dus met je mee Pink, wachten is gewoon giga zwaar. Succes meid!
Goedemiddag Mooie Dames, Nikita, hoe is het met je? De baaldag een beetje doorgekomen.. Heb je de dokter nog gebeld voor het geviezerik met de medicatie? Sjak, 10 super goed hoor, wanneer mag je voor je tweede FM? Jetje, ik denk ook echt 2 hoor een twinnie voor jou.. Laupa, ja jou vraag stel ik mezelf ook steeds, maar het is echt bij iedereen anders dus je weet het pas een dagen van te voren wanneer de punctie precies is.. Wensje, welkom hier en gefeliciteerd met je waarschijnlijke zwangerschap!! Lente, hoe was het met je baas, heeft ze erop gereageerd? Het gaat heel snel vrijdag worden geloof me en daar beneden zal niets bij jou te zien zijn.. Pink, nog steeds zo moe?! Wat irritant dat je voor neits had stof gezogen (zeg je dat zo)!! Hoop houden he!! SloppySlayer wat een mooie fotos, wat een schatje zeg!!! Ja je emmy's mogen bijna uit de koude vriezer!! MV1977 wat goed zeg 16!! Ik ga mijn man ook maar eens aan de multivitaminen zetten, hij slikt ze wel maar niet echt altijd zeg maar. Zijn zaad is wel okee maar ze zijn erg lui! De kwaliteit is op zich okee geloof ik maar ook niet zoveel nee..!! Ladouce, wat een mooi nieuws op jullie trouwdag, Gefeliciteerd!!! Vlinder heeft een nieuwe baan!!! Jeeeeh, super gefeliciteerd!!! Nou Lieverds ik ben vandaag gewoon weer gaan werken (sukkel ik) haha ik weet niet ik ben niet ziek, maar voel me buik gewoon veel en voel me gewoon stom haha zit mezelf in de weg heel irritant!! Maja ik zie het wel weer!! Lieverdss tot strakjess!!
Kaaat, nee heb niet meer gebeld. Vandaag is het stukken minder, misschien is het gewoon één keer in de zoveel dagen zo vies...geen idee, dit was de eerste keer... Verder de baaldag vrij goed doorgekomen, kreeg goed nieuws vandaag, wat extra geld terug waarmee we niet hadden gerekend, dus ben vanmiddag toch even wat gaan shoppen en heb wat kerstdeco gekocht.... Vlinder fijn dat je eerder je bloed mag laten testen...was echt wel laat hoor die bloedtest bij jouw... Super goed nieuws ook, en ik wens je alvast heel veel plezier bij de AH... Echt een takke bazin, en gelukkig ben je van haar af... Ja Pink...ik ben ook zooooooooo onzeker... Sloppy...neem maar lekker de tijd voor je kleine meid hoor... Vrolijk en zwanger Jetje...jij had toch je echo vandaag al?? Nu lees ik dat je hem morgen pas hebt...nou goed...dan denk ik nog een dag extra aan je... Maartje, jij bent echt wel een wonder-verhaal...geniet er maar van...
Nikita wat fijn dat het wat minder vies is nu en dat je extra centjes terug krijgt, dat is altijd fijn natuurlijk!!
@vlinder Hoi ik lees net dat je een nieuwe baan hebt gefeliciteerd en nogmaals voor je testje. Ik heb vandaag weer getest dit x kruitvat testje en ja hoor duidelijke streep. Nog wel heel pril....ik blijf bidden natuurlijk mag woensdag bloed prikken. Ik denk dat het aan die etos testjes lag achteraf ...dat de streep zo licht was of toch de hcg waarde @allemaal...meiden hebben jullie ervaring met de etos testjes? ben nu wel benieuwd..Succes allemaal met jullie punctie, tp en wachtdagen wensje
Dank je (en ook andere feli-meisjes ) Ik voel me heel goed. Ben namelijk flink misselijk (word met de dag erger dus beter ) en ben steeds heeeeel moe dus het kan niet beter Als ik het over mn 'kwaaltjes' heb is het dan ook niet klagen, maar constateren Ik voel vanaf een aantal dagen voor mn NOD me al anders, maar eigenlijk voelde ik me zo wel vaker na TPtjes... IK durfde er dus ook niet echt op te hopen. Wel plaste ik echt belachelijk veel, maar dat kan ook van de Prednison komen. Ik moet dat t/m 25 weken zwangerschap gaan gebruiken dus ik zal voorlopig wel blijven zeiken Ik ben vorige week maandag (6 week en 3 dagen) voor de eerste echo geweest. We hebben toen een mooi hartje zien en horen kloppen!! Over precies een week mag ik weer, als alles goed blijft gaan ben ik dan 8 week en 3 dagen... Heel spannend dus!
Jeetje Maartje, kan er niets aan doen, maar moet gewoon huilen bij wat je vertelt. Krijg er kippevel van. Wat moet dat mooi zijn om te zien en te horen! Fijn joh, dat je zo overduidelijk zwanger bent! B) Mocht het zo zijn dat er geen sprake is van een zwangerschap, maar van een leeg vruchtzakje, zou mijn hCG dan zo hoog geweest zijn, 14 dagen na tp? En is dat al te constateren op een echo morgen? (5 weken en 4 dagen?
Lieve november december meisjes, Dacht dat er nooit een einde aan mijn werkdag kwam. Pfff....wat een drukte. Eerst een gesprek met mijn lieve baas die de reacties van mijn kwade baas en dito leidinggevende al gelezen had (ik dus nog niet) en die gaf me het advies de door mij eerst gestelde termijn van 1 december aan te houden en ook het idee gaf dat er nu wel een oplossing kwam. Ik was nog zo boos dat ik van machteloosheid en spanning een traantje moest laten maar pakte me snel weer bij elkaar en hup daar stond ik voor de pubers. Enfin ze vonden het niet fijn dat ik de vuile was had buiten gehangen Dûh ga niet wachten tot st. juttemis. en dat er nu een betaling plaats vindt en/of compensatie in tijd. Ze knijpen hem om met mentorschap en morgen heb ik het gesprek over de taken die ik ga afstoten. Ga echt aansturen op mentorschap. Tussendoor had mijn vriend me weggebracht van de ene locatie naar de andere. Hup weer 3 klassen met pubers en een gesprek met mijn zorgleerling een echte lieverd met dwerggroei. Enfin dacht ff bij te lezen hier staan er 5 mentorleerlingen voor mijn neus die al het hele jaar ruzie hebben. Zucht, moeder van 1 gebeld, politiemailtje van een ander beantwoord hup naar vergaderingen en daarna nog een vader van een andere mentorleerling gebeld en om half 6 eindelijk de trein. Dus jullie snappen nu wel waarom ik de mentorklas niet meer wil. Moet nu nog boodschappen doen, de katten eten geven, mezelf (koken of patatje) en afwassen en eigenlijk mijn lessen nog voorbereiden. Blêh! Geloof niet dat ik dat nog doe straks. Maar nog steeds geen menstruatie Ladoucha van harte meid met jullie trouwdag en de goede bevruchtingen idem cryo's. Pink meid, stof laten liggen. Mijn huis ziet er al 2 weken niet uit. Who cares? Ik niet, de baby's tellen Sloppy spannend morgen. Vlinder proficiat met je nieuwe (oude) baan hihi De rest ben ik weer vergeten sorry Ga nu de katten eten geven en kijken wat ik mezelf ga geven. Moet door de sneeuw Tot later, x Lente
282f62 Ovulation Charts kijken of ik nog weet hoe het moet. Die van juni is de eerste ivf en de andere van nu Ehum niet helemaal gelukt. De middelste is van nu de bovenste is geschiedenis SU
Wensje...wat spannen en goed...krijg je woensdag meteen de uitslag van de bloedtest??Dan zit je nog maar 2 daagjes in spanning... Vrolijke Jetje...ik wil je niet bang maken, maar met een hoog HCG kun je nog altijd een leeg vruchtzakje of evt. alleen een dooierzakje hebben...Dat was bij mij het geval... Wil je niet extra bang maken, maar ik ga ervan uit dat het helemaal goed komt morgen... Nog even en je weet het zeker... Maartje, wat een opluchting moet dat zijn het hartje te zien en te horen... Lente gun jezelf een lekker groot patatje met...dat hebben jullie verdiend...
Hihi snel moeten huilen is ook een echt zwangerschapskwaaltje Leeg vruchtzakje en hoog HCG... Geen idee, sorry. Hartje kun je igg nog niet horen kloppen, of het moet wel een uitzonderlijke eindstein kindje in maak zijn Hartjes beginnen vaak rond de 6 weken te kloppen.... 5 week en 4 dagen is dan denk ik wel wat te vroeg, maar voordeel is dat je dan over een weekje weer terug mag komen om dan wel naar het hartje te kunnen kijken... Hoe hoog was je HCG eigenlijk, 14 dagen na TP? En hoeveel dagen na punctie (punctiedag niet meegerekend) heb je je TP gehad?? TP datum zegt niet zoveel. Sommigen krijgen op dag 2 na punctie al een emmy terug en anderen pas op dag 5 na punctie. Anderen hebben een cryo TP van een 1 of 2 cellig embryootje en dan zegt de TP datum zonder te weten hoeveel cellig hij was, weinig Ik hoop dat je morgen een mooie echo zult hebben!!