JAAAAAAAA!! het ontdooien is prima verlopen Ohhhh ik zit helemaal te trillen We moeten er om 13.15 zijn en de TP is om 13.30
Sloppy, wat een goed nieuws. Nu de zenuwen weg en je voorbereiden op de tp van het brusje van Megan. Veel plezier vanmiddag. Jetje, vliegen is geen enkel probleem hoor. Wat Sloppy al zei je mag tot ver in je zwangerschap vliegen en dat gaat er dan nog om dat men bang is dat je in het vliegtuig gaat bevallen Wij gaan zelf 27 december naar Bali en ik hoop met Woezel en Pip. Amonuk, die 2e week is altijd het ergst. Je denkt van alles te voelen of niet en het lijkt allemaal op ongi tekenen. En dan nog die prutsbollen die evt. je ongi tegen kunnen houden. Succes met de laatste loodjes. Nikita, hoe is het deze morgen, heb je nog een beetje geslapen? Lente, lange dag vandaag. Ben benieuwd hoe het afloopt met je mentorschap. Ik kan me wel voorstellen dat je er graag van af bent. Klinkt allemaal heel heftig. Vlinder, eindelijk van die doos van een bazin af. Nu genieten van je Spruit en het werken bij Appie. Kaaat, wanneer mag je voor een fm. Spannend allemaal hoor. Zo hier zitten de eerste wachtdagen erop. Straks weer even 1500E pregnyl in m'n buik jassen. Ben ik morgen weer fijn misselijk. Is het bij jullie ook zo mooi wit buiten? Ik geniet er wel van maar lastig om even de deur uit te gaan.
wow sloppy, goed nieuws zeg! @vlinder en NSKy van harte! Volgens mij had ik dat nog niet gedaan. Lees wel elke keer mee, maar heb het reageren steeds achterwege gelaten. @amonuk we lopen inderdaad gelijk op, alleen moet ik een thuistest doen op 7 dec. Spannend hè? Ik heb een probleempje...ga het toch voorleggen omdat hier meer meiden zijn met endo.Niet echt smakelijk hoor, je bent gewaarschuwt! Zit nu op dag 8 na TP. Laatste dagen veel witte vloed en steeds een beetje krampjes. Omdat ik endo heb zijn het echt kleine krampjes en lijkt het in de verste verte niet op een normale menstruatie. Net had ik bij het afvegen bloed. Dus ik schrok...alleen kwam het bloed uit mijn achterste gaatje zeg maar. Nu is me dat niet vreemd, maar met het hele IVF gebeuren wel. Kent iemand dit? Ben een beetje ongerust nu. Nou ja, zeg maar een beetje boel. Hopelijk herkent iemand dit?!? Ga nu werken, heb hoofdpijn, maar vind dat ik niet weer af kan bellen.
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest,., Heb een echo gehad,., Zit momenteel op de 11e dag met het gebruiken van Progynova,., Word waarschijnlijk eind van de dag gebeld,., of we eind van de week onze eskimo teruggeplaatst krijgen,., Dit word onze 2e kans op een zwangerschap
Lente...wat maak jij het spannend...hopelijk heb je een fijne en kortere dag gehad vandaag. Kaaat, klopt helemaal wat je zegt, de ene dag gaat het spuiten makkelijker als de andere... Donderdag heb je FM toch?? Sloppy, wat een goed nieuws...als je dit leest heb je alweer een brusje in je buik...geniet er maar van... hihi Vlinder, jij brand een boel kaarsjes... Je muren zullen wel mooi zwart worden... Of zijn ze al donker van kleur... Ik brand nu ook elke dag een kaarsje, naast het foto'tje van de 2 emmies. Ladouce naar Bali, Sloppy naar Wenen... Wow, lekker hoor allemaal met vakantie...en hopelijk dus allemaal zwanger... Bij ons het idd. ook mooi wit, en ik wil wel nog even naar buiten, maar het is zoooo koud... Snoes...heb geen idee...sorry... Martinenangela...hoop voor jullie dat alles goed gaat met jullie cryo'tje. Meiden, ik ga even de lijst zoeken...
November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Snoes: IVF poging 1, UMC Utrecht MariaC: ICSI poging 1 (vmk) Cryo poging 1 --> niet goed ontdooid nu cryo 2 VUmc Sjak: ICSI poging 1, Voorburg Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:18/11 start puregon, 24/11 start deca erbij Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca, 25 november start Gonal Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B: 17-11 start Puregon 150 MariaC: 22 november eerste dag menstruatie Sjak: 26 november start Deca FM's: Herma:2 November 1e FM Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM norwegian-sky: 13 november 3e fm Amonuk: 15 november 1e FM, 16-11 2e FM, 17-11 3e FM Zeehondje: 15 november FM Snoes: 15 november 1e FM La femme Nikita: 19 November 2e FM Clowntje: 20 november 3e FM Ladouce: 22 november 1e FM Pink38: 22 november FM 4 + uitslag E2 sloppyslayer:23 november 2e FM IJsvogeltje: 26 november 2e FM Moontje B: 25 november 1e FM Kaaat: 2 december 1e FM MariaC:3 decembert 1e FM Sjak: 28 november 1e FM Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november norwegian-sky: 15 november Vlinder3: 16 november punctie Amonuk: 19 november Snoes: 19 november La femme Nikita: 22 November Clowntje: 23 november Pink38: 24 november Ladouce: 24 november IJsvogeltje: 28 november Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Chessertje: 15 november 1 emmy Lente67: 18 november, tp 2 emmy's norwegian-sky: 18 november, tp 1 emmy Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Amonuk: 22 november La femme Nikita: 24 November,2 emmy's. Zeehondje: 24 november Ladouce: 26 november Clowntje: 26 november Pink38: 28 november Sloppyslayer: vermoedelijk 30 november IJsvogeltje: 1 december Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Chessertje: 29 november thuistest norwegian-sky: 28 november Lente: 3 december bloedtest Amonuk: 3 december bloedtest Zeehondje: 5 december Vlinder3: 6 december bloedtest La femme Nikita: bloeduitslag 9 December Ladouce: 10 december bloedtest Clowntje: 11 december thuistest Pink38: 12 december Sloppyslayer: 12 december IJsvogeltje: 13 december Zwanger: Misty: 13 november positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+) Vrolijke Jetje: zondag 21 november, quick vue en CB, maandag 22 november bloedtest norwegian-sky: 28 november thuistest, 30 november bloedtest Vlinder3:28 november thuistest, 10 dagen na tp. Helaas Ongie: Herma:19 november Chessertje:26 november Zo, hier is ze weer: DE lijst. Was 'maar' 10 pagina's terug, dus dat viel nog wel mee, en nu kunnen alle nieuwe nieuwtjes weer worden ingevuld...
Snoes, was het veel bloed? Ik heb begin vorige week ook een heel klein beetje gehad. Echt alleen een heel klein veegje. Ik dacht dat ik misschien te hard gewreven had ofzo. Normaal nog nooit gehad, ook niet van de endo. Overigens had ik verwacht heel veel pijn te krijgen deze menstruatie maar ik heb gek genoeg was dit de beste ongi sinds tijden. Twee keer een pijnstiller geslikt en nergens meer last van . Groetjes Jolanda
Nikita, dank u voor het terug halen van de lijst!! Wat zielig dat je de hele week alleen moet slapen !! Zou dat niet kunnen hoor, dat zegt maar weer eens dat jij een Superwoman bent!! Pinkie, hoe is het met jou? Nog steeds zo moe?! Amonuk, ja snap heel goed dat je eerder wilt testen, wordt nu spannend he damess!! Ladouce, hier in Amsterdam is alles ook heel mooi wit, maar wel spekglad en koud brrrrrrrr!! Ik ben echt een warmtemens, dus ik heb het zwaar!! Snoes, ik heb er geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen!! Wanneer mag je testen? K kan je niet vinden in het lijstje?! martinenangela, wat spannend zeg jullie eskimootje!! Ijsvogeltje, al zin in de TP! Laten jullie er 1 of 2 terugplaatsen?! Ik heb nog steeds best last van me buik, maar zit dus gewoon op me werk, maar nu melden steeds meer mensen zich ziek (oa mijn manager) en wordt daar echt boos om!! Waarom kunnen hun ziek gewoon ziek melden zonder zich schuldig te voelen!! Ik wil ook ziek zijn.. Hahaha klinkt heerlijk eerlijk he!! Maja zo voel ik me wel!! Grrrmmm!!!
GRGRGR meiden, kom zojuist helemaal sjago terug uit de stad... Daar staat dezelfde wasmachine als wij op maandag hebben gekregen, maar dan voor 2 Euro minder maar wel met 200 toeren meer... Kan de onze natuurlijk nu niet meer terug brengen naar de concurent, want hij heeft gisteren de hele dag al staan wassen... Echt VET BALEN... Dus wat hebben we geleerd...zelfs als je snel snel iets nieuws moet hebben, altijd de prijzen vergelijken, (zelfs bij diegene in de stad waarvan je denkt dat ze het duurst zijn...) Vrolijke Jetje, al nieuws, denk de hele dag al aan je...
Da's balen Nikita... Ben inderdaad ook benieuwd naar Jetje...hopelijk goed nieuws. @sloppy, hoe is het gegaan? Gefeliciteerd met je emmy! @kaaat moet mezelf inderdaad nog op het lijstje zetten. Probeerde het laatst maar toen ga ie aan dat er teveel tekens ware. Daarna niet meer geprobeert. @ chessertje. Het was een klein beetje bloed. Was ook helderrood dus anders dan menstruatiebloed wat ik normaal heb. Fijn om te horen dat je menstruatie anders dan anders was. Hoewel ik liever had gehad dat je helemaal geen menstruatie had gehad. Maak me druk. Heb vandaag een pak maandverband gehaald. Dat geeft de mood waarin ik zit wel aan. Heb het UMC een mail gestuurd en zij zeiden dat anaal bloedverlies voor hun geen teken was dat de poging mislukt was. En dat ik misschien het best een test kon doen. Pardon? Ik hoef pas de zevende te testen. Ik durf nu nog niet te testen. Verder heb ik veel witte vloed en verder totaal geen zwangerschapsverschijnselen. Die ken ik inmiddels wel, na zoveel miskramen... Sorry, kom misschien negatief over, maar ik vind het nu gewoon allemaal even niet zo leuk meer.
Ik zal even wat van me laten horen zodat jullie weten dat ik nog leef Ik heb af en toe een wat drukkend gevoel bij mijn baarmoeder, beetje links... En (sorry is niet smakelijk) bij het inbrengen van de bolletjes heb ik van die witte slierten aan mijn vinger. Herkent iemand dit? Ik ben nog steeds zo moe en ik denk echt dat het van die bolletjes komt. Gisteravond ook... zit ik op de bank en val zo in slaap. Het lijkt me in ieder geval nog veel te vroeg om als zwangerschapskwaaltje af te doen. Nu ben ik lekker erwtensoep aan het koken.. althans ik hoop dat het lekker wordt haha... Eerste keer dat ik erwtensoep kook. Morgen nog voor zeker rustig aan doen en dan mag ik weer gewoon gaan leven hahaha.. Ik zal proberen vanavond op jullie te reageren. Hoe is het gegaan Sloppy???
ha nov.dec meisjes Vandaag een half uurtje eerder thuis Ben als een zonnetje en een collega zei dat ik deze week zo lekker aan het rond fladderen ben Heb steeds last van een nat + hahahaha en dat is niet van de opwinding Zoals jullie snappen nog steeds geen tekenen van ongi Snoes meid vervelend dat je je zo voelt. Bloed aan mijn p.gaatje heb ik in het verleden ook wel eens last van gehad. Vooral als het poepen wat moeilijker ging. Kan gewoon een onschuldig adertje zijn. En geen sorry zeggen als je je rot voelt. Ook daar is deze topic voor. Houd moed! Dikke knuffel. Sloppy vertel eens hoe het gegaan is! Superwoman waarom niet ook gewoon ziek melden. Valt nu niet op. Gewoon een paar baaldagen opnemen. Kan wel eens lekker zijn. Hoera Pink is still alive (and kicking) Martinenangela spannend de komende periode! Veel suc6 Nikita zeker balen:x Had je hem nou maar niet gezien! Hèhè ga zo lekker mijn haar een maskertje geven en mijn gezicht ook meteen. En dan komt mijn vriend weer thuis. Hij begint er ook steeds meer in te geloven. Nog 3 dagen... xxx Zonnestraaltje
Sloppy is weer terug We hebben er maar direct een lekker shop middagje van gemaakt We hebben een prachtige doorgedeelde emmy mee naar huis gekregen! Ik zal morgen ff een foto spammen. Nu maar hopen dat deze emmy heerlijk warm bij me mag blijven zitten. Nu ga ik ff eten en omkleden want ik heb zo weer schildercursus......niet zo'n zin omdat ik nog steeds hoofdpijn heb. Tot morgen!
Een echte Pink-actie: Ben ik voor het eerst erwtensoep aan het maken. Lekker duf in mijn hoofd voor de eerste keer aan de slag! Ben ik bezig, moest het op een gegeven moment 45 minuten doorkoken en dan de groente erbij en dan nog 30 minuten doorkoken... Heeft het gas waarschijnlijk vanaf het moment dat het 45 minuten moest doorkoken al uit gestaan en dan gewoon gek vinden dat het naar gas ruikt en dat de soep maar niet kookt en dat het maar niet groen wordt... ZUCHT!!! Schrijf mij maar af hahahaha