Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnestraaltje
    Het wordt wel heel spannend bij jou he meid...
    Nog 3 dagen... Meer vloeien kan een teken zijn...
    Duimerdeduim...

Lekker even een maskertje etc. Even lekker genieten meid!

Sloppy
    Ik ben benieuwd naar de foto van Sloppy-kindje II. Super dat het zo een mooie was en natuurlijk blijft deze zitten.

Als je toch niet zo een zin hebt meid, dan ga je toch niet?!?
    Lijkt me ook niet echt bevorderlijk die verflucht met hoofdpijn...

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oke ik kan toch niet wachten om jullie voor te stellen aan emmy:

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Jaa Sloppy, ik ben ook benieuwd naar het eerste foto'tje van Megan's Brusje...hoeveel cellig was het...

Haha Pink, zulke acties ken ik...al draai ik altijd de verkeerde pitten aan ( heb electrisch) en vraag me dan af waarom het raar en verbrand ruikt en de soep nog niet kookt...
    Smakelijk eten...erwtensoep...hmmm lekker...zet maar een grote pan op de drukke wacht-picknick-biertafel...;)

Lente, wat fijn dat je je nog zo goed voelt, en wat wordt het langzaam spannend...hoop zo dat het helemaal goed afloopt bij jullie...
    Enne, idd...had ik die wasmachine maar niet gezien...

Ow Snoes, de moed nog niet opgeven...jij hebt ook last van veel witte vloed...Pink en Lente ook geloof ik, maar hoe zien jullie dat met de bollen??
    Ik zie het verschil niet hoor...dat wat er nu de hele tijd uit mij komt is die rommel...

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow Sloppe...tegelijkertijd...
    Wat een prachtige emmie heb je daar, is dit nu een Blastocyste??

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Pink, oeps dat wordt nog ff wachten dan. Vergeetachtig zijn is toch ook een teken ; )

Sloppy wauw wat een mooie foto! Gefeliciteerd! Hoe oud is jullie emmy?

Norwegian sky hoe is je bloedtest gegaan?

xxx
    zonnestraaltje

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Nikita: Ja dat is het een blastocyste :D Zo goed was die al doorgedeeld dat ze niet meer de cellen konden tellen.
    Ohhh ik ben echt heel blij en ik ga er heerlijk van genieten :)

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @lente volgens mij is hij 1dag ouder nu als toen hij ingevroren is............weer dus niet zo psis :)

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Even over mijn afscheiding het is meer waterig en vanochtend leek het bijna op de afscheiding die ik voor een eisprong heb en gisteren dus echt een nat slipje. Dus heel anders als wit vloed. Daar begon het overigens wel mee maar het wordt dus steeds vochtiger.
    En dit keer heb ik geen bollen maar 3 injecties gehad. Bij die bolletjes was het kleverig spul wat er uit kwam een soort kaugom dat te lang in de hete auto heeft gelegen zeg maar:p

xxx
    Zonnestraaltje

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Lente: Extra witte vloed is een teken van zwangerschap......

10. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    hmmmm smakelijke verhalen over witte vloed en erwtensoep. Mijn man kookt nu lekker couscous en ik kom net uit bad. Voel me al wat beter...

@femme @ lente Heb inderdaad utrogestanbollen, maar dat spul ziet er anders uit dan de witte vloed. Ik heb dat ik witte vloed heb, maar ook dat soms mijn slipje helemaal nat is. Net of ik een beetje in mijn broek geplast heb. Ik herken het niet. Vind het raar. Als ik google dan vind je verschillende verhalen. De één zegt dat dit inderdaad een teken van zwangerschap is, dan ander dat het juist mis ging toen er witte vloed kwam. Niet meer googelen dus.

Bloeding is voorbij. Was denk ik een adertje. Was ook echt maar een klein beetje.

@ sloppy, wij kregen geen foto van de emmy, dus heb geen idee of het een mooie is...maar aangezien jij zo blij bent is het vast zo! Joepie!

@pink: eet smakelijk meis! hihi

Hopelijk melden ns en jetje zich snel!

11. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de kant... aan de kant!!!
    HEET HEET HEET....

Dienblad vol met borden verse erwtensoep!!!!
    Smakelijk eten meiden!!!

12. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn slipje is af en toe ook helemaal nat. Inderdaad net ofdat je wat urine bent verloren. Maar volgens mij kan dit echt nog niet zo snel hoor...

Ik denk dat wat ik verder verlies (die witte slierten), dat dat van de utrogestanbolletjes komt hoor...

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er zo snel al symptomen waar te nemen zijn. Ik heb eergisteren pas de tp gehad...

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Snoes: Sloppyman mocht met Megan niet blijven omdat kindjes niet aanwezig mochten zijn en ze wilde geen uitzondering maken (wilde ze eigenlijk wel een beetje hoor :)) Dus toen mocht ik met mn iphone een foto maken van de afbeelding op het scherm :D

@Pink: Hij smaakt heerlijk hoor, maar ik proef toch een beetje verstrooidheid ..........hihi
    En wat die afschijding betreft: klink heel positief hoor :D ik dacht toen ik zwanger was dat ik eindelijk geen maandverband meer nodig het.............niet dus :D

Oke nu ga ik snel schilderen :D (ik kan er niks van hoor...haha)

14. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land

die symptomen had ik eerder niet. Nu pas sinds twee dagen... Dus vanaf dag 6. Nou ja, kom er niet uit wat het is...Oh, kon de klok maar wat vooruit!

15. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @pink heeeeeerlijk. Bijna net zo lekker als de couscous van manlief hihi

@sloppy...ah wat balen! Maar jullie zijn met zijn drietjes het zh ingelopen en met zijn viertjes eruit! Da's wel romantisch!

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Goede Avond Dames,

Nikita wat naar dat je die andere wasmachine zag staan!! Ach ja zo heb je altijd wel wat, helaas!! :(

Snoes, wat fijn dat je je weer wat beter voelt zeg!!

Pink, lkkre actie met de erwtensoep!! :D Wat lief dat je voor iedereen brengt!! ;)

Lente/Zonnetje hoe was je maskertje?! :) Three Days To Go!! :D Ja ik wil me ook wel ziek melden, maar moet alleen morgen nog en ben dan er 3 vrij en weet hoe moeilijk het is inval te vinden, dus sla me er morgen gewoon doorheen en dan 3 daagjes rust!! Mijn lieve manager belde me vandaag (terwijl hij ziek thuis ligt) al hoe het met me ging en dat ik op mezelf moet passen!! :D Doe ik altijd heel goed!! Whahaaa!:)

SloppySlayer gefeliciteerd met je mooie Emmy!!

Nou Jetje vertel....

17. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    En de grote winnaar van de poule is........

LENTE!! B) Zij krijgt de eeuwige roem op haar naam als het gaat om het doen van (zwangerschaps) voorspellingen, ;)

En Kaaat gaat er vandoor met de troosprijs: een heerlijke chocoladeletter naar keuze.

Volgens mij mis ik nog een aantal supporters, vnl mentaal en die wil ik dan ook reuze bedanken! Ik kon de spanning serieus bijna niet aan vandaag, maar ik ben wederom totaal JUBELL!!

Zoals verwacht was het te vroeg om een hartslag te horen, maar het beeld loog er niet om: er zitten 2 vruchtzakjes met 2 dooierzakjes (zeg ik dat goed?!) in mijn baarmoeder te groeien! De ene is 2 mm en de ander 1,8 mm; beiden voldoen precies aan het aantal weken+dagen dat ik zwanger ben en het verschil mag precies 0,2 zijn! Verder zag het tussenschot er prima en groot genoeg uit, dus wat ons betreft mogen ze lekker zo doorgaan! B)

Zoals ik gister als schreef wilden wij onze 10-daagse vakantie naar de Canarische Eilanden annuleren, maar de FA wil niet meewerken in de zin van een brief voor de verzekering (terecht, want GELUKKIG zijn er geen complicaties). We hebben dus besloten toch gewoon te gaan. Dat betekent lichte stress, want er was in z'n totaliteit geen enkele voorbereiding tot nu toe. Zometeen dus als de wiedeweer onze koffers inpakken en de poezen kroelen. Morgenochtend om 07.00 uur gaat het busje richting Schiphol.

Ik wil nu alvast iedereen hier super veel toi toi wensen, met prikken, puncties, tp's, wachten en testen. Ben komende weken dus niet online, maar zeker weten veel in gedachten bij jullie!

Groetjes,
    Jetje

p.s. Als jullie met z'n allen verhuizen naar een nieuw topic omdat november voorbij is, stuurt iemand me dan ff een PB-tje?

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Zwangere Jetje Jeeeeeeeeeehhhh!!! 2!!!!! Twinnie!!!!!!! Super gefeliciteerd met jullie prachtige echo!!!! xox

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Jetje even een vraagje hoor, hoe oud ben je?! Mijn mannetje wil ook heel graag een twinnie, maar ons ziekenhuis wil er geen 2 terug plaatsen omdat ik zo jong ben, dus vroeg het mij gewoon even af..:);)

20. Amonuk

Amonuk Lid

10 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jetje: geweldig voor jullie, zo'n positieve echo. Geniet lekker van je vakantie (zou een symbolische moord doen voor zo'n warm land). Ook wel even lekker om er helemaal uit te zijn en samen te wennen aan wat komen gaat. Je bent niet alleen zwanger, je krijgt ook gewoon een tweeling!

Deel Deze Pagina