Jetje, wat goed, je krijgt er gewoon 2. Gefeliciteerd . Snoes, houdt moed. Lente, het gaat opschieten. Bijna testen meid. Ik heb al een aantal keer foto's van emmy's voorbij zien komen. Leuk is dat. Heb je daar om moeten vragen of kregen jullie dat gewoon? Ik heb 17 december een afspraak met m'n arts en dan gaan we evalueren en toekomst bespreken. In de tussentijd ben ik me aan het voorbereiden op m'n eisprong volgende week. Flink aan de yoga en de supplementen. En daarna is het kerst en bijna 2011 . Groetjes Jolanda
Hoe is het gegaan Sloppy? Zit jullie emmy lekker warm in jou? Heeft dezelfde reis als wij vandaag en morgen, bedacht ik me: van de vrieskou naar 25 graden warmer, hi hi hi! Snoes, hoop dat je uit je probleem bent? Weet eerlijk gezegd niet wat 'endo' betekent, maar ik weet wel dat ik toevallig vanmorgen hetzelfde had als jij. Ik veegde helderrood bloed en dacht toen: d..n, game over! Heb toen een vinger naar binnen gestopt en daar zat alleen Utro-wit aan. Dus nog een x vegen en ja hoor: van mijn achterste. En ik had niet eens gepoept ofzo. Geen idee waarom, maar daar is het bij gebleven, dus ik ben verder nergens bang voor ofzo. Wel toevallig dat jij nu hetzelfde beschrijft. La Femme: waardeloos van die wasmachine joh! Met witgoed is het idd wel zo dat je ook kunt afdingen (ja ja, gewoon in Nederland), wist je dat? Zeker als je meerdere apparaten in 1x nodig hebt. Gewoon van de één naar de ander. Moet je eens kijken hoe driftig ze gaan rekenen als je een prijs van de concurrent noemt. Hoop dat babywinkels daar ook aan doen trouwens: 2 bedjes, 2 wippers, 2 stoeltjes, 2, 2, 2, ....................Ha ha ha ha! Verwennerijen Lente, met je maskertje enzo. Goed plan, stop ik ook in mijn koffer! B) Kaaat: ik ben 36 (mijn mannetje 24), dus ik ben oud genoeg zeg maar. Bovendien was dit de 4e ICSI-behandeling en na de 2e plaatsen ze er 2 terug als je dat wilt. Voor wie ik vergeten ben: echt sorry, sorry sorry! Ik ben een beetje gehaast, want ik móet nu echt gaan inpakken. Lieve meiden bedankt voor jullie medeleven vandaag (en al eerder); ik ben echt blij met dit forum!! Toi toi voor iedereen!! Vakantie Jetje
Okee je bent 36 ja dan snap ik het!! Ja wij zien het allemaal wel! Jij super veel plezier op vakantie met zn 4en!!! Knuffel!!
wauw Jetje...gaaf hoor twee! Ikke is jaloers! Inderdaad toevallig...enne endo is endometriose! Dat heb ik, helaas
Lente; jeetje, klinkt goed zeg! Sloppyslayer; gaaf hè, om een foto van de kleine te hebben (hebben wij ook, alleen foto gemaakt van comp. beeldscherm met telefoon). Snoes; hoop toch dat je niet ongi gaat worden hoor! Vrolijk Jetje; wat een super goed nieuws, en allebei blijven plakken, fijn! Heel veel plezier op vakantie, driedubbel genieten! Ego; hier totaal geen eventuele zwangerschapsgevoelens. Ben er eigenlijk nu al bijna zeker van dat deze kleine niet is blijven zitten. Zullen het zondag pas echt weten. Maar voel totaal helemaal niets! Geen pijnlijk of stevige borsten (juist heel slap) en geen steekjes o.i.d. Vind het nu wel heel lang duren hoor! Foto van onze kleine; http://www.zwangerschapspagina.nl/members/13520-albums5591-picture28250.jpg
Yes i'm a winner Jetje krijgt een twinner Gefeliciteerd Jetje Hahahaha ipv een masker was ik in dromenland en ben net wakker. Krijg nu een borstmassage van mijn kater koe Moest ff slapen want ben moe en wou nog niet naar bedje toe. Mijn vriend komt bijna thuis en daarna vroeg naar bed want morgen weer een lange dag. Laatste vergadering tot half 6 maar tussendoor bij een collega op bezoek in haar nieuwe huis, ze haalt me op want wil dat ik voorzichtig ben met de sneeuw enzo en ze heeft een Twin en die kijken al helemaal naar het bezoek uit (want dan krijgen ze taart) al hebben ze me nog nooit ontmoet. Heb er echt zin in. Moet wel al om 10 voor 8 het huis uit en dus rond half 7 thuis. Super woman nog 1 dag volhouden. Dat lukt je wel en dan 3 dagen vrij Wat lief van je manager. X Lente
WATTE, Vrolijke Jetje...jij hebt gewoon de jackpot met je twinnies... Wat een geweldig nieuws, en ga maar lekker op vakantie, en geniet van alles en zeker de alcoholvrije cocktails... Als je terug komt hoop ik dat vele van ons je mogen volgen... ♥♥♥ Hopelijk kom je ons bezoeken in het nieuwe zwangere topic... Wanneer is je volgende echo?? Zeker komen vertellen hoe het met je blijft gaan hé... Enne THX voor de tip...zal ik in de toekomst wel aan denken... Ben zojuist weer eens terug gaan lezen in het Mei-Juni topic, en het is toch wel bijzonder dan eindelijk heel veel zwangere banners te zien, van 7 weken, van 15 weken, van 21 weken... Ben terug gaan lezen om te zien of ik toen klachtjes had, maar voelde toen ook helemaal niks behalve de overstimulatie. Net als de vorige keer bij de cryo TP, toen voelde ik ook helemaal niks. Was deze keer vaak misselijk van de Ovitrelle, maar die is nu zo ongeveer wel uit mijn lichaam, maar heb deze keer echt al een paar dagen enorme en pijnlijke boobs, en droge en gevoelige tepels...hmmm...hopelijk een goed teken... Probeer me goed te voelen en positief te blijven, maar manlief is weg, en voelde me gewoon erg eenzaam vandaag...:x Heb vorige week tegen 3 goede vriendinnen gezegd dat het weer ging gebeuren, en nog niemand heeft zich bij mij gemeld, misschien zijn ze mij en mijn behandelingen wel beu..geen idee, maar ik ben ziek thuis en heb dus altijd tijd voor ze, je zou dan toch wel een berichtje verwachten eigenlijk...ik kan ze moeilijk bellen, zult net zien, spreek ik af in de stad om koffie te gaan drinken, komt mijn chef voorbij ofzo...nee, daar heb ik geen zin in... Sorry meiden, moest even klagen... hihi Snoes, idd. niet meer googlen, maar dat doe ik ook heel vaak hoor... niet dat het enige zekerheid geeft, maar toch... Danke je Pink...het was lekker... Kaaat, je hoor, die laatste dag haal je ook nog wel...en dan mag je lekker even uitrusten... Zeehondje, de moed nog niet opgeven hoor... Zo Lente, jij hebt een drukke maar gezellig dag morgen... Dan gaat de tijd wat sneller hé... Chessertje, ja wij krijgen ook altijd een foto en een chocolaatje mee, maar dat is niet overal het geval, zeker om vragen hoor, misschien kan het wel...
Meiden ik ben bang dat het niet gelukt is Vanochtend bij het opstaan meteen roze met afvegen. Ik had dit echt niet verwacht. Weet niet goed hoe ik het mijn vriend moet vertellen. Ga vanmiddag in ieder geval niet naar mijn collega maar naar huis om samen te zijn. Anders zien we elkaar maar een uur. Weet zo goed niet wat ik verder moet zeggen. x Lente
NEEEEEEEEEEEE, lente. Ooh liefje laat het AUB niet doorzetten. Lieve knuffel voor jou schatje. Ik heb geen foto van onze spruit gekregen, zou ik die nog op kunnen vragen?? Liefjes ik wil jullie allemaal helpen maar dat kan niet. Ik heb gisteren aangemeld voor moeders voor moeders en ben benieuwd wanneer ze contact opnemen. Ik heb altijd geroepen dat ik hieraan mee zou doen als ik zwanger zou zijn en nu is het moment daar.
@Lente: nee, ik hoop dat het bij deze ene veeg blijft hoor!! @Vlinder: Ik ga me dit keer ook opgeven Ik wilde het vorige keer al doen maar toen hebben we tot 12wkn in spanning gezeten omdat ze dachten dat het mis zou gaan. Nu heb ik zo iets van elke fles die ik vol plas is er een Hier met enorme keerpijn wakker geworden, dus gaat heel lekker hier. Krijg gewoon griep! Als ik maar geen koorts krijg dan kan ik het wel hebben want koorts kan emmy niet hebben nog.......
En vlinder over die foto, van Megan heb ik ook geen foto. We hadden haar niet eens op het scherm bekeken. We waren zo nerveus dat we onze aandacht ergens anders hadden zitten
@Vrolijk jetje: Je krijgt er gewoon 2!Wohoeeeeee geweldig hoor @Nikita: wat raar dat je vriendinnen nog niks hebben gevraagt Hier had ik het bij Megan aan iedereen verteld en ze leeftde allemaal met ons mee.
Lente NEEEEEEEEEE!! Dat kan tog niet!! Echt ik hoop dat het niet door zet en dat het gewoon een veegje was!! Zal straks even op de rest reageren, eerst weer wat lieve bewoners de deur uit werken..
November/December Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Clowntje: IVF poging 3, Radboud Nijmegn norwegian-sky: ICSI 2, wfg & VUmc Pink38: IVF3 Moontje B:ICSI poging 1, Gelderse Vallei, Radboud Nijmegen Kaaat: ICSI poging 1, OLVG, Amsterdam Chessertje: IVF1, Bronovo Den Haag Zeehondje: IVF1-cryo tp 2, Voorburg Amonuk: IVF poging 1 Snoes: IVF poging 1, UMC Utrecht MariaC: ICSI poging 1 (vmk) Cryo poging 1 --> niet goed ontdooid nu cryo 2 VUmc Sjak: ICSI poging 1, Voorburg Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin, 1 november start Gonal300 Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november, 10 november uitgangsecho, 13 november start deca, 15 november start Menopur Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:18/11 start puregon, 24/11 start deca erbij Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: start op 14-11, cryo-tp in eigen cyclus Clowntje: start deca 27 okt, puregon 9 november norwegian-sky: 30 ok start puregon Pink38: 6 november start Puregon Moontje B: 2 november start Deca Kaaat: 18 november start Deca, 25 november start Gonal Chessertje: 4 november start Deca Amonuk: 9-11 start Deca, 10-11 start Gonal F Moontje B: 17-11 start Puregon 150 MariaC: 22 november eerste dag menstruatie Sjak: 26 november start Deca FM's: Herma:2 November 1e FM Chessertje: 10 november 2e FM Vlinder3: 12 november 2e FM Lente67: 12 november 3e FM norwegian-sky: 13 november 3e fm Amonuk: 15 november 1e FM, 16-11 2e FM, 17-11 3e FM Zeehondje: 15 november FM Snoes: 15 november 1e FM La femme Nikita: 19 November 2e FM Clowntje: 20 november 3e FM Ladouce: 22 november 1e FM Pink38: 22 november FM 4 + uitslag E2 sloppyslayer:23 november 2e FM IJsvogeltje: 26 november 2e FM Moontje B: 25 november 1e FM Kaaat: 2 december 1e FM MariaC:3 decembert 1e FM Sjak: 28 november 1e FM Punctie: Herma: 4 november 9.00 uur Chessertje: 12 november 10 uur norwegian-sky: rond 13 november Lente67: 15 november norwegian-sky: 15 november Vlinder3: 16 november punctie Amonuk: 19 november Snoes: 19 november La femme Nikita: 22 November Clowntje: 23 november Pink38: 24 november Ladouce: 24 november IJsvogeltje: 28 november Terugplaatsing: Herma: 7 november 2 emmy's Vrolijke Jetje: 8 november 2 emmy's Chessertje: 15 november 1 emmy Lente67: 18 november, tp 2 emmy's norwegian-sky: 18 november, tp 1 emmy Vlinder3: 19 november, als het A is 1 emmy en als het b/c is 2 emmy's. Amonuk: 22 november La femme Nikita: 24 November,2 emmy's. Zeehondje: 24 november Ladouce: 26 november Clowntje: 26 november Pink38: 28 november Sloppyslayer:30 november, 1 emmy IJsvogeltje: 1 december Testen: Vrolijke Jetje: zo 21, ma 22, of di 23 nov urine en wo 24 bloed (lukt niet eerder ivm werk) Chessertje: 29 november thuistest norwegian-sky: 28 november Lente: 3 december bloedtest Amonuk: 3 december bloedtest Zeehondje: 5 december Vlinder3: 6 december bloedtest La femme Nikita: bloeduitslag 9 December Ladouce: 10 december bloedtest Clowntje: 11 december thuistest Pink38: 12 december Sloppyslayer: 12 december, bloedtest 13 december IJsvogeltje: 13 december Zwanger: Misty: 13 november positief getest, iets meer dan 5 weken (clearblue zegt 3+) Vrolijke Jetje: zondag 21 november, quick vue en CB, maandag 22 november bloedtest norwegian-sky: 28 november thuistest, 30 november bloedtest Vlinder3:28 november thuistest, 10 dagen na tp. Helaas Ongie: Herma:19 november Chessertje:26 november
Goedemorgen allemaal! Zo deze dame is gisteravond meteen na GTST naar boven gegaan en heeft lekker het bedje opgezocht en gevonden. En sterker nog: meteen als een blok in slaap gevallen. Zo erg dat ik me vanmorgen verslapen heb en mijn dochter dus bij overmaat van ramp iets te laat op school was. Ik ben nu nog moe... Jetje Hoe heb je dat gedaan!?! Gewoon een tweeling!!!! Wat is je geheim???? Nee hoor meid: Echt wat een fantastisch nieuws!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!! Geniet lekker van de 2 kleine spruitjes!!!! Lente Ooooh meid nee toch?!? Laat ze lekker zitten... Benen desnoods strak over elkaar.. niet laten ontsnappen!!! Ik kan me voorstellen dat je nu liever samen met je man thuis bent. Ik blijf extra hard voor je duimen meid! Blij te horen dat de erwtensoep gesmaakt heeft dames... al was ie misschien vandaag nog lekkerder geweest met een gevoelstemp. van -20. Maar weet je wat... Ik heb nog over: dus vanavond gewoon nog een kop hete erwtensoep van Pink!!! Iedereen om mij heen moet vandaag werken... voel me beetje een alleen....
Hoi allemaal, Ben vannochtend gebeld, terugplaatsing is vanmiddag om 14:00 uur, maar verder zeiden ze niks, dat mocht ie niet zeggen, vanmiddag wordt alles uitgelegd...maar goed, er is er dus tenminste 1 goed genoeg voor terugplaasting denk ik maar . Mijn man is echt super zenuwachtig hihi Verder voel ik wel spanningen, niet zozeer negatieve spanningen, maar onzeker, want sinds de punctie heb ik iedere dag toch heel lichtjes wat druppels gevloeid, en continu lichte ongipijn, heb minder zin in eten, soms wat misselijk af en toe...zou dat komen door de ovitrelle, want daar lees ik meer over hier. Afijn, dit alles maakt me wat onzeker voor de terugplaatsing, zou het kwaad kunnen en zo? Hebben jullie dit ook gehad? Ook vannochtend begonnen met die utrogestan mutsebollen , want een troep zeg, dat wordt volgens mij continu met inlegkruisjes lopen de komende 10 dagen :x Gr!
Wat vreemd ijsvogeltje dat ze ook niet mochten zeggen hoeveel ze gaan terugplaatsen terwijl ze dat wel weten.. Bij ons weten ze dat nog niet als ze bellen, omdat de tp hier pas 2 dagen na het bellen is en dan weten ze niet hoeveel van de doorgegeven bevruchte eicellen zich goed doorgedeeld hebben. Vreemd Maar belangrijkste is dat je een tp hebt vanmiddag! GEFELICITEERD!!!!!! Wat je omschrijft kan idd van de Ovitrelle komen en is niet erg. De bolletjes is idd troep. Succes vanmiddag!!!
Ik weet al wel dat er maar 1 terug geplaatst zal worden, want dat is het beleid in het EMC (eerste 2 keer IVF maar 1 TP, pas bij de derde IVF kun je kiezen voor 2 als dat mogelijk is). Thx!
Aaah oke... Wat jammer... Bij ons mag je gelukkig wel in overleg 2 teruggeplaatst krijgen... Toen ik zwanger werd van mijn zoontje heb ik ook 2 teruggeplaatst gekregen: een goede en minder goede... was toen nog geen 36 en mocht dus wel. Maar goed... Je bent er ook maar 1 nodig he... We gaan voor een blijvertje!!!