Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    IJsvogeltje gefeliciteerd met je emmy!! :) Wat fijn dat er 5 bevruchtingen waren, wanneer hoor je of ze goed genoeg zijn doorgedeeld voor de vriezer?!

Nou ik ga zo heerlijk douchen en dan naar the hospital!! :p Heb om half 9 al een afspraak en moet daarvoor bloed prikken dus lkkr op tijd allemaal op mijn vrije dag!! :) Tot strakjes!!

2. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    @kaat hopelijk groeien je stokkies goed!

@ijsvogeltje van harte met je emmy's

Gisteren een test gedaan op advies van het ziekenhuis. Helaas negatief :(

Dat was dus poging nummer 1...

Gelukkig hebben we nog vijf emmy's!

Het rare is dat we nooit verder komen dan de eerste paar weken. Ik voelde altijd dat ik zwanger was. Dan testte ik net positief en daarna ging het mis. Volgens mij gaat het dus mis bij het innestelen. Blijft het gewoon niet zitten...

Ik ga nu zo werken. Even mijn gedachten verzetten. Sint op school is altijd gezellig! En dan vanmiddag iedereen het nieuws vertellen. Weer de telleurstelling voor beide ouders. Shit...

Allemaal succes vandaag! Hopelijk hebben jullie beter nieuws dan ik!

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Snoes wat naar zeg!! :(:$ Wat raar ook dat je eerst dan wel positief testte steeds en dat het dan misgaat, je zou idd denken dat het aan het innestelen ligt, maar wat kun je daaraan doen, zodat het beter gaat?! Ik zal straks is ff rondvragen wat je daar aan kunt doen..:( Sterkte Lieverd!!
    Fijne dag, miss idd wel even goed ergens anders mee bezig te zijn!!

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Snoesie, ik lees net je onderschrift, kan het niet zijn dat je vroeg test?! Je bent niet ongie tog?! Is er nog een klein beetje hoop of eigenlijk heb je nog een kleine beetje hoop?! :S

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lieve Snoes ik vind het zo balen voor je. :(
    Ik hoop dat hij misschien toch posi gaat worden en anders dat jullie een mooi eskimootje krijgen die mooi blijft ziiten bij je.
    Ik had het je zo gegund.

@IJsvogeltje, 5 emmy's wat goed!! Wanneer hoor je of ze ingevroren kunnen worden?? Geniet maar van de mooie emmy in je buik :)

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Snoes: Ohhh negatief getest :(.........maar ik zie dat je pas op dag 10 na de TP zit en dat kan dan nog te vroeg zijn geweest hoor! Zo lang de ongi er nog niet is niet de hoop opgeven hoor! dikke digi knuffff voor jou!

@ijsvogel: wat goed 100% bevruchting!! En een TP en dan hopelijk ook nog wat in de vriezer :D duimduimduim.

@kaaat: veel plezier :D

Ik voel me ietsjes beter, minder keelpijn gelukkig en ook de hoofdpijn is redelijk te doen.
    Gelukkig nog steeds geen koorts gehad dus emmy krijgt een goede kans.
    Ik zorg goed voor hem/haar door af en toe over mn buikje te wrijven en door geen strakke kleding te dragen......
    Gek ik ben altijd bang dat ik de kleine zeg maar plet als ik mn broek niet makkelijk dicht krijgt ;)

Ga nu ff een broodje maken voor mij en sloppyman

7. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Ijsvogeltje, gefeliciteerd met de terugplaatsing.

Snoes, ahhhh balen van de negatieve test. Een digitale knuffel van mij.

Kaat, ik hoop dat er veel follies groeien. Spannend.

Groetjes
    Jolanda

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @sloppy, ik herken het helemaal. Geen strakke kleding, mijn riem een gaatje losser. :)
    Ook ik heb vanaf dag 1 vaak met mijn hand op mijn buik gelegen en gezeten en manlief aaide iedere avond voor we gingen slapen even over mijn buik. :)
    Blij dat je geen koorts heb meis, hopelijk blijft het zo....PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT zo ik blaas de koorts bij je weg op de hoop dat hij niet alsnog komt. :)

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Sloppy gelukkig voel je je alweer wat beter!! :) en Vlinder nog lkkr daar boven op de roze wolk, hoop dat je geen hoogtevrees hebt want je zit daar nog wel even he..;):D

Nou schatjes mijn eerste FM, hij zag er 7 die nog niet groot genoeg waren, dus moet vanmiddag bellen voor volgende afspraak maar ws maandag voor de tweede FM. Eerlijk gezegd had ik verw8 dat er meer zaten (dus wel een ietsiepietsie teleurgesteld) maar de dokter zei zelf ook gelijk we gaan echt niet voor zoveel mogelijk hoor maar voor kwaliteit!! Dus ja daar ben ik het wel helemaal mee eens..!! Mijn bms was ook al mooi aan het opbouwen dus dat was helemaal okee! :)
    Even 1 vraagje ik spuit 112 Gonal, ik weet dat dit weinig is (of niet :() maar ik ben dus pas 24 en nogal klein en slank heeft het daar mee te maken dat ik zo weinig moet spuiten?! Vroeg ik mij gewoon af want ik lees dat sommige echt 225 spuiten ofzo en dan denk ik?! Sukkelik!! Is het niet beter als ik iets meer ga spuiten en dan miss ietsiepietsie meer follies heb next time?! Of ben ik nu een ondankbare tut!! :(
    Voor de rest alles helemaal okee hier hoor!! Haha wilde eigenlijk gaan sporten, maar het is me te koud en te glad, dus lkkr de hele dag op de bank hangen.. HEERLIJK!! Tot laterss Mooie Damess

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Het hangt er echt vanaf hoe jou lichaam erop reageert.

Ikzelf ben ook niet groot en 28 jaar en de 1e IVF had ik Gonal150, dit was duidelijk te weinig want had maar 1 goede follikel. De 2e keer spoot ik Gonal 250 (max) en toen ik had 10 follikels.
    Het hangt er dus echt vanaf hoe je stokjes reageren, de een heeft meer nodig dan de ander.
    Maar 7 vind ik netjes hoor. :)

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Kaaat: 7 voor je eerste meeting is echt netjes hoor! En zegt helemaal niks over hoeveel het er uiteindelijk gaan worden. En je hebt er helemaal niks aan als je overstimulatie krijgt hoor.......dus helaas nog ff afwachten maar ik hoop zeker dat er nog een paar mooie bij gaan komen hoor :D

@Vlinder: hihi ben blij dat ik niet de enige ben :D

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel Vlinder en SloppySlayer, ach ja wat ik al zei he.. K maak me druk om niets haha..:)

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Pinkà Zou je ook een keer vegetarische erwtensoep willen maken?
    @ Snoesà Je bent wel vroeg met testen hoor lieverd..
    @IJsvogeltjeà All aboard!!! And stay aboard. Bijzonder he… goed broaden nu meis!
    @Sloppyà Wat fijn dat je iets opknapt. Dat ‘zorgen voor’ terwijl alles nog zo klein is herken ik ontzettendJ
    @ Vlinderà hahah wat lief dat je de koorts wegblaast voor Sloppy ;)!
    @ Kaatà Volgens mij heeft de dosering niet echt met petite zijn of niet te maken… Ik mocht maar 100 eenheden spuiten en op de dag van de punctie had ik ongeveer 60 follikels (het was niet meer te tellen zulke trossen). Op het allerlaatste (veel te late) moment mocht ik 1 dagje 75 spuiten. Voordeel van de overstimulatie is dat ik weet hoe ik er echt zie met een enorm gezwollen onderbuik. Maar ik moest m toch bedekken van mezelf want ik had geen zin in ‘hiep hiep hoera je bent zwanger’ felicitaties als het nog niet zo was…. Lekker broeden nu jij~!!!

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    MariaC, zo het is dus wel duidelijk dat het met klein en jong zijn niets te maken heeft.. 60 zeg poeh!! :$
    Nee ik ga er idd nu gewoon blij mee zijn en van genieten!! Er zou er tog maar 1 nodig moeten zijn he!! :)

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ja man, we hoeven er maar eentje.
    En ik zie dat ik met mn turbo getyp weer lekker wat fouten heb gemaakt in mn vorige bericht, maar je snapt vast wat ik bedoel:)

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Ik snap precies wat je bedoelt..!:):D

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Snoes wat verdrietig dat je test negatief was:( Hopelijk geeft vandaag genoeg afleiding. Ook sterkte met het op de hoogte brengen van jullie ouders. Heb je nog advies met nog een keer testen gekregen? Ik ga voor je duimen dat het de volgende keer gaat lukken.

Super woman, 7 is goed hoor voor zo'n eerste meting. En wat je arts zegt de kwaliteit is het belangrijkste. Daarbij kunnen er nog een paar bijkomen.

Hier is het zwaar. Mijn vriend zat hartverscheurend te huilen toen in beneden kwam. Heb hem toen stevig vastgehouden en samen gehuild. Ook heb ik me bij het uitzendbureau ziek gemeld. Werk namelijk voor een deel wegens vervanging wegens ziekte en ze was alleraardigst. Omdat het ook om een conflict gaat laat ze maandag een mediator van daar met mij contact opnemen en die kan eventueel bemiddelen tussen mij en de baas en dito leidinggevende. Ze zei dat het niet eerlijk is dat ik in mijn eentje tegen ze moet opboksen en dat het ook in hun mogelijkheid ligt om op te treden. Ook wenste ze me veel sterkte voor morgen en maandag zal ik worden gebeld door de bedrijfsarts. Ik heb aangegeven dat ik dit eerst moet verwerken en pas ga werken als alles zwart op wit is opgelost. Dit begreep ze wel.
    Vriend ligt nu diep in slaap (moest me echt los trekken) en beneden aangekomen kwamen meteen de tranen. Ik voel me ook schuldig naar de emmy's toe omdat ik me toch druk heb lopen maken over school en ik hoop niet dat dit mede de oorzaak is dat het niet gelukt is. Maar ja daar komen we nooit achter. Daarom ben ik zo kwaad op de baas. geen een keer vragen hoe het met me gaat, mij maar aan het lijntje houden met te hoge tijdsdruk en op het moment dat ik instort wel zes keer zeggen: "sterkte" Ik moest me gisteren echt tegen houden om niet mijn grote theebeker tegen zijn schijnheilig hoofd stuk te gooien:x Want een ongevoelige klootzak:x

Maar goed ik ga me richten op mijn vriend en morgen de test. Ik hoop dat er te zien is dat er een begin van een zwangerschap geweest is zodat we daar hoop uit kunnen putten.

Amonuk ik ga voor je duimen morgen. Kan wel een blije boodschap gebruiken en gun het je van harte:)

Ga maar eens een poging doen om te ontbijten.:( daar komen ze weer. * veegt met haar hand haar tranen weg want ziet het toestenbord niet meer*

x
    Lente

18. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi Meiden,

@lente: je mag jezelf hier niet de schuld van geven. Het is zoals het is! Dat heeft heus niet te maken met of jij boos was of niet. Daar geloof ik echt niet in!

Wie had er zoveel fol? Jemig de pemig. Je hebt er maar ééntje nodig uiteindelijk. Of voor een elftal 11...

Ik ben inderdaad vroeg met testen, maar was op advies van het ziekenhuis. Omdat ik een anale bloeding heb gehad. Vroeger testte ik ook wel eens voor NOD en dan was het, in geval van zwangerschap, positief. Het is helaas pindakaas. Gek maar ergens is het een opluchting, er is nl een einde gekomen aan de slopende onzekerheid! Ik heb geen hoop meer voor deze keer, maar het is goed zo!

Zo komt tantelief lunchen en dan ga ik daarna iedereen maar eens op de hoogte brengen!

Dikke kus

19. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    YEAH ijsvogeltje...een emmie...hmm, heb een déja-vu, dacht dat ik dat al geschreven had, maar zie geen berichtje meer van mij van gister avond...

Snoes, ik zou de moed ook nog niet opgeven hoor, het is wel erg vroeg voor je om te testen...maar ik weet hoe vervelend het is iedereen het slechte nieuws te moeten vertellen, voel me heel schuldig maar heb deze keer tegen mijn moeder knalhard gelogen, en verteld dat we nog niet bezig zijn, en dat terwijl de punctie juist achter de rug was...
    Sorry, ben even kwijt waarom je ook al weer ze vroeg ging testen??

Sloppy, ik ken dat ook van geen strake kleding te dragen, draag de twee wachtweken ook nooit een riem...stom hé...
    enne....kssst, weg met de koorts...

Kaaat, maak je geen zorgen hoor, 7 is super goed voor de eerste FM, en 112,5 is idd. niet veel maar dat heeft o.a. ook met je bloedwaardes, en eicelreserve te maken, en ze weten echt wel wat ze doen...
    Bovendien komen er de komende dagen nog andere hormonen bij, en dan zul je zien dat er toch meer rijpen, ook de laatste dagen...

Lente lieverd, ik weet dat het een moeilijk periode voor je is, en hoor wie het zegt, als je mijn berichtjes van vorige week terug gaat lezen...maar meid...met schuldig voelen bereik je niks hoor...
    Dat hoef je helemaal niet...en zorg goed voor jezelf en je vriend...

Nou meiden, ik werd vanochtend eerst om 8.15 wakken,en denk: ach, 10 minuutjes kan ik nog wel blijven liggen, word ik om 10.30 wakker, en ik heb me toch een partij raar gedroomd...
    Ik was getrouwd met mijn eerste grote liefde, en mijn man(mijn tweede grote liefde dus) moest ik in de droom teleurstellen...:$:(
    Nou moe, waar dat op slaat...ben tussendoor half wakker geworden van deze droom, maar dus verder geslapen, en in de tweede droom was ik weer gelukkig getrouwd met mijn tweede liefde, en was ik op de fiets onderweg in mijn geboortestad Tilburg...ik was namelijk op weg naar huis waar hij aan het koken was...raaaaaaare dingen toch die dromen...

Kreeg gister ook nog een mailtje van een lieve vriendin hier in Duitsland, die ook met IVF bezig is, en dat was niet zo goed, en ik ben nu weer bang voor onze uitslag.
    Zij heeft het ondertussen 4X geprobeerd (weet niet precies het aantal IVF en cryo's)
    Maar de eerste keer was een MK met 6 weken, daarna een zwangerschap af moeten breken met 13 weken vanwege een niet levensvatbaar vruchtje, en nu dus weer 2 negative pogingen.
    Ving het zo zielig voor haar, maar ze woont 700 km ver weg, en even bezoeken zit er dus niet in...

Ach meiden...het is soms zo oneerlijk alles...
    Tot laters...
    Ps: Ik ga dadelijk lekker een theetje drinken met één van mijn 3 vriendinnen, ze schreef me vanochtend weer een super lief SMSje...
    Dus dat komt in ieder geval goed, maar waarom kan niet alles goed komen...

20. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow Snoes, nu weet ik het idd. weer van jouw...

Hoeveel dagen voor je NOD teste je dan positief?
    Je zit nu wel 6 dagen voor je NOD...

Ow meid, wil je geen valse hoop geven, maar ik hoop dat het toch goed komt...wie weet...

Sterkte hoor...♥♥

Deel Deze Pagina