Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlinder3, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Dank je wel Ellif, en idd. het dubbel. Zou er alles voor doen om pas de 4e een echo te hebben. Maar het is helaas niet anders.
    En wie weet brengt 2011 mij geluk!

x
    Lente

2. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hoi Vlinder, dat is super nieuws, gefeliciteerd :).

Lente, we gaan er voor in 2011. Nieuw jaar, nieuwe moed. Ik heb over 2 weken m'n evaluatie en hoop dat ik in januari de volgende poging kan wagen. En dan gaan we weer hard duimen.

Ahhh Maria, dat is balen zeg. Erg door dat geklooi van die stagiaires. Kan je niet vragen of een echte arts het kan doen? Ik heb vanaf dag 1 in het ziekenhuis gezegd dat ik alleen door een arts behandeld wil worden en niet door een assistent. Dat was een tip van een vriendin van mij, die heeft ook al zoveel meegemaakt.

Groetjes
    Jolanda

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Chessertje, dan gaan we samen voor de Januari/februari topic:)
    Ben benieuwd wat ze gaan zeggen met de evaluatie.

X
    Lente

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    wow meiden, was gisteravond super lui en heb de computer niet meer aangehad, dus moet ik nu het een en ander bijlezen...;)

Even nog over het 'werkprobleem', mij is dat ook echt al opgevallen, we krijgen al zoveel op ons bord in de MMM, en een beetje begrip van je werkgever zou echt wel heel erg fijn zijn, maar krijgen jammer genoeg niet zo veel van ons...(behalve Snoes...je bent een bofkont hoor)

Zo, maar nu op naar leuke berichtjes...

@Laupe, de lijst is ook wel heeeeel erg lang geworden deze maand...

@Ijsvogeltje, wat vreemd dat de Utrobollen er niet onder vallen, je hebt ze jammer genoeg wel echt nodig...
    Ik vind het een super vergelijking die boterhammen met pindkaas en hagelslag...(jammie, daar heb ik nu wel zin in)
    Hoop dat je je snel weet wat beter voelt...

@Sloppy, heb jammer genoeg je berichtje van warme choco te laat gezien, maar roep even als je vandaag nieuwe maakt...;)
    Ik heb het zo koud, zelfs vanacht in bed, en drink de hele dag door thee...
    Beterschap met je verkoudheid hoor...

@Lente...super idee een tattoo...wij willen eigenlijk ook, maar vooral ik ben een schijterd, hoor dan altijd mijn moeder roepen: ` het zit er nog als je 85 bent,en hoe denk je dan dat het eruit ziet `.
    Aan de ander kant zegt mijn oma (mijn moeders moeder dus) dat ze zelf graag een klein bloemtje had gehad...:D
    Dus we denken er nog even over...;)

@MV1977, wow, een emmie in je buikje...
    Wat raar dat je pas over 2 weken hoort hoeveel er ingevroren worden, maar 12 bevruchtingen is TOP hoor...
    Dan even over die Utrobollen en het langer doornemen, toevallig heb ik dat een paar dagen geleden ook op het internet opgezocht.
    Ik woon in Duitsland en krijg ze ook maar voor 2 weken, maar lees dus ook dat sommige vrouwen ze langer nemen.
    Bij mij wordt na de bloedtest gekeken hoe de waardes zijn en besloten of je het langer moet nemen of niet,
    Als ik goed nieuws krijg aan de telefoon volgende week wilde ik ook vragen of het zin heeft het langer te nemen, maar denk van niet hoor, want wat je lichaam niet nodig heeft komt er weer uit, en als de bloedwaardes in orde zijn, zullen ze het niet meer geven.
    Dat is alles wat ik ervan weet, maar ben benieuwd als jij iets meer weet, ander vertel ik je volgende week weer wat de dokter heeft gezegd, maar daarvoor moet dan wel mijn test positief zijn...;)
    Ps: zit nu hardop te lachen om het grapje van de zak van Sinterklaas...:D:D:D

@Snoes, wat fijn dat je je weer goed voelt, houden zo meid...

@Vlinder, spannend vandaag hoor, en wat een leuke dingetjes die je hebt gekocht.
    Ik nijg jammer genoeg ook ietsje meer naar het gedrag van je mannetje...vind het knap van je dat je zo positief bent, en misschien is het wel beter zo...
    Ga ik zeker ook proberen als deze test positief is...
    Lees nu verder en je HCG is gewoon super goed hoor:D...dit komt helemaal goed...

@Slimme Pink heeft het super goed uitgelegd het verschil tussen FM en uitgansecho...*applausje*:D
    Waar hebben we zoveel lekkers aan verdiend??;)

@Maria, ow nee, dat is natuurlijk balen, en dat is nieuw voor mij, dat je lichaam na overstimulatie langer van slag kan blijven.
    Ik hoop dat het snel beter is, enne, niet vergeten de frambozenblaadjes thee, mocht je BMS niet echt dikker worden...

@Lente, ja hé, dat is echt balen als ze bij de bloedtest zeggen spannend, maar je hebt al flink gebloed...
    Meid, vind het echt knap dat je weer uit het dal kruipt hoor, en in 2011 wordt alles gewoon beter...

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Mijn goede baas is heel meelevend hoor:) maar helaas is dat niet mijn echte baas (maar die krijgt nog flink op zijn klote want ik laat me niet door hem intimideren en krijg een mediator) en zo lief een collega heeft speciaal een link naar me gestuurd van een site waar een kaarsje voor mij brandt.
    Over de tattoo mijn vriend heeft er meerdere en ik ben toch wel heel erg nieuwsgierig. Wil er een bij mijn bovenarm. ach als je oud wordt ziet alles er minder uit en dan is die tattoo een mooie afleiding haha

In de evaluatie ga ik ook zeggen dat ik dat vervelend vind die uitspraak. Wie weet kunnen ze er dan wat aan doen.

Jouw man komt vandaag toch naar huis? Is de taart al klaar? Wacht met smart op een flink stuk;)
    Hou je het nog vol die wachtdagen?

Liefs,
    Lente

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Hihi, ik heb 14 dec een afspraak bij onze lokale VK.:)
    Ik heb gewoon gebeld en ze wil graag bij 6 weken een echo maken....
    Van het zh mocht het niet maar zou niet weten waarom, nu kan ik hopelijk eerder het hartje zien. :)
    4 januari gewoon nog naar tilburg. ;)

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Goedemorgen/middag Lieverds.. Ik kom hier net uit mijn bedje gerold!! :)

Vlinder, wat een super leuke kadoos heb je uitgekozen..:) Jammer dat je moeder niet komt, maar nu heb je nog iets leuks in het vooruitzicht voor haar, de voorspanning is ook altijd wel leuk tog.. Hoe zal ze reageren ?! ;) Ja ik snap wel dat je mannetje wat negatiever is, maar vind het super goed dat jij zoveel mogelijk positief probeert te blijven.. :)

SloppySlayer, wat naar zeg dat je alleen maar zieker voelt.. :( Dat is echt balen!!! Ik denk wel dat de Sint Megans brief ontvangen heeft en de Sint laat alle wensen uitkomen he..;)

Pink is er nog ontbijt over.. Het klonk allemaal zo lkkr.. Moet voortaan maar eerder opstaan denk ik!! :) Verschil tussen FM en Uitgangsecho idd perfect uitgelegd!! :D:D Daarom heeft je ook Wijze Pink he!!

Hahaha Hilarisch!!!!!!

MariaC, wat een ellende zeg.. Snap heel goed dat je zo rot voelt hoor!! En steeds dat afw88, wanneer heb je nu weer een echo?!

Lente, wat irritant zo een zus zeg!! :$ En de kerstmarkt heb je nu echt geen zin in.. duh..!! Een tattoo wat leuk zeg (ikzelf ben daar veels te schijterig voor hoor) maar vind het wel erg stoer!! Wat zou je willen laten zetten!! En manlief jou naam dat is helemaal stoer tog!! :)
    Lieverds IVF3 wordt hem gewoon voor jullie!! :) Denk aan je!!

Nou Lieverds ik ga zo maar even naar de sportschool.. Vanaf de punctie zal dit veel minder worden, dus moet nu nog maar vaak gaan van mijzelf.. Haha!! Tot strakjes!!

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Vlinder super goed btw dat je 14 december aan een echo hebt!!! En de 4de!! Goed gedaan hoor!! Slimme Vlinder!!! :D:D:D

9. lente67

lente67 Niet meer actief

:) Super woman, lekker geslapen. Nu nog het luie zweet eruit.
    Ik heb de tattoo als bijlage gedaan. Ik weet niet of dit kan dus ben benieuwd. Zo te zien wel en dan Michel eronder. Hihi zou het liefst nu al gaan maar ze geven storm op:(

Liefs,
    Lente

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Hij is heeeeeeeeeel erg mooi!! Super cool!! Ben benieuwd hoe die er op je arm uit zal gaan zien!! Vandaag ben jij de SuperWoman!! Eigenlijk altijd natuurlijk maar als je een tattoe laat zetten helemaal!! :D K ga nu echt naar the Gym!! :)

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Lieve meisjes,

Er zijn geen:(:(?!! Oestrogenen in mn bloed gevonden.
    Dus geen cyclus
    Vandaar het dunne BMS.
    Ik moet woensdag terugkomen.

12. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben hier wat aan het opruimen en kwam net foto's tegen van de kwaliteit eicellen en hoe het op welke dag heet... Heeft iemand hier belang bij om het te zien? Dan scan ik het even in. Ik heb het van het ziekenhuis gekregen...

Ik ben ook heel wat spulletjes nog weer tegen gekomen van de behandelingen waar ik niets meer mee doe, dus net even het ziekenhuis gebeld of ze het nog konden gebruiken en dat is dus het geval... Heeeeeel graag zelfs hihii..

Nou ja.. Ik heb er toch niets meer aan. Het is allemaal ontzettend duur en ik wil er straks niet meer tegen aan kijken.. Helemaal niet als ik niet zwanger blijk te zijn.. Dan moet het de deur uit zijn ;)

Kan ik een ander er tenminste nog blij mee maken... weggooien vind ik zonde...

13. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje toch.. wat een vreselijk nieuws...

Zet al je vragen die je te binnen schieten voor woensdag even op papier meid... Dan vergeet je niets te vragen...

Heel veel sterkte....

Wat ga je dan rot het weekend in!!!

*grijpt tissue uit het doosje op tafel en geeft dat heel snel aan Maria met een glaasje water en gaat vervolgens bij Maria zitten voor steun....*

14. Amonuk

Amonuk Lid

Nov 10, 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ellende MariaC! Wat moet je daar nou weer mee? Sterkte woensdag in het ziekenhuis!

Hier een hele rare dag. Vanochtend om 07:00 de wekker. Naar de wc, in een potje geplast, staafje van de test (zo'n vroege zwangerschapstest) erin en met het staafje terug naar bed. Enorme spanning, maar toch gekeken: alleen een teststreepje. Wazig en een beetje verdoofd even blijven liggen en toen opgestaan om te gaan douchen. Test meegenomen en in de badkamer kijk ik nog één keer en wat zie ik: twee streepjes! Vriend geroepen en allebei tot de conclusie gekomen dat het toch echt twee streepjes zijn. Test goed uitgevoerd en binnen de daarvoor gestelde tijd gekeken (binnen 30 minuten). Allebei waren we van slag: is het nou echt?
    Naar het ziekenhuis gereden voor de geplande bloedtets en ben net gebeld: de test is positief!!!! Ik ben zwanger.......
    Zo naar de apotheek voor een nieuwe voorraad Utrogestan en dinsdag nog een keer bloedtesten om te zien of het HCG goed is doorgestegen (doen ze bij ons altijd nog een keer als je al zo'n vroege bloedtest hebt).

Voel me zo raar!

15. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amonuk

Kan me voorstellen dat je je dan nu een beetje raar voelt... maar meid... stap er snel overheen en genieten ;)

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

16. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    2 strepen is zwanger.. punt uit!!!

Gefeliciteerd Amonuk!!!!!

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Amonuk en Amonukman:

GEFELICITEERD

18. Amonuk

Amonuk Lid

Nov 10, 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie!
    We hebben gewoon vanochtend in eerste instantie in slecht licht naar de test gekeken.
    We zijn langzamerhand echt heel blij aan het worden! Maar het is ook nog heel onwerkelijk. Ik hoop zo dat het nu eens helemaal goed mag gaan! En ik ben nu tegelijk zwanger met mijn schoonzusje!

Ik hoop dat jullie snel volgen!

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    gefeliciteerd!!!! :)

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @Amonuk: GEFELICITEERD!!!!! Wat goed!!! en ja het voelt heel raar, eigenlijk een beetje onverwacht eigenlijk.....maar ben super blij voor jullie!
    En ook nog tegelijk met je schoonzusje zwanger dat is helemaal leuk :D

@pink: Ik wil die foto's wel zien hoor :D

@Lente: Wat een rare zus heb jij zeg. Kan nooit zo goed wat met dat soort personen, als of wat zij hebben altijd erger is.

@MariaC: Ohhh wat een erg bericht zeg! Ik hoop dat ze woensdag kunnen zeggen wat ze hieraan kunnen doen .......dikke knufffff voor jou.

Hier net in het dorp een skibroek gekocht, een maat groter als die ik had.......
    We gaan in feb naar de wintersport en die ik nu heb pas nu als gegoten en sloppyman vond dat ik voor de zekerheid maar een op de "groei" moest kopen ;)
    Deze was €15,00 en met een sluiting dat er toch wat meer buikje in gaat passen.......hihihi we blijven positief hoor :D

Share This Page