Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    @MariaC, jeetje das ook balen zeg..ben benieuwd hoe het dan verder gaat :(

@Amonuk, super, wat gaaf zeg, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!

@Sloppeslayer, haha leuk hoor alvast skibroek kopen met wat meer ruimte. Ik heb in november al nieuwe broek gekocht die bij m'n jas kocht die ik vorig jaar al had gekocht. We twijfelen nog steeds om te boeken voor komende maanden, bij een nee gaan we bij 100% (of toch nog naar de zon, twijfel...twijfel), bij een ja denk ik dat ik echt niets wil riskeren dus ik hoop natuurlijk eigenlijk dat ik die broek niet zal gebruiken deze winter :p

Hier zijn de pijntjes gelukkig iets minder geworden, weet nu eigenlijk zeker dat het door de endo komt en wellicht nog gevoelige eierstok. Na een 2e keer grote boodschap vanmiddag is het dus wat minder opgeblazen en minder zeurgevoel...is niet weg, maar wel iets minder. Sorry voor de uitleg hihihi!

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @IJsvogeltje, gelukkig worden de pijntjes minder bij je lieverd.

Lieverds ik wil nu niemand voor zijn hoofd stoten hoor.
    Voor diegene die zwanger zijn, zin om ook mee te kletsen in dit topic??
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/241738-aanstaande-mamas-de-mmm.html

Natuurlijk hier ook nog want ik blijf bij jullie en jullie steunen hoor. :)

MvM heeft net gebeld en 13-12 komt er iemand naar me toe om alles uit te leggen en dan kan ik gaan starten met jullie helpen. :)

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hij is heel mooi!! Ik heb zelf 2 tattoo's. Een op mn voet onder mn enkelbotje (geen aan rader wat dat doet heel erg pijn) en een op mijn onderrug..........uhhh volledige onder rug. Zal eens kijken voor een foto.

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente, nee manlief komt morgen pas naar huis:(, en ben vandaag te lui om de de taart te maken, daar heb ik morgen de hele ochtend nog voor, dus dan komt ie op tafel...
    We verwachten zowiezo dat hij behoorlijk wat vertraging zal hebben met dit weer...:x
    Dus nog één nachtje alleen in het koude grote bed...
    Mooi je tattoo...goede keus gemaakt hoor...

Spannend Chessertje zo'n evaluatie, ik hoop dat jullie snel verder mogen...

Spannend Vlinder, zo snel alweer de echo...wat gaat de tijd snel als je zwanger bent, maar zoooo langzaam aan de wacht-pinknick biertafel...
    Ik hoop dat we allemaal snel naar het volgende topic kunnen gaan...spannend...

MariaC, wat is dit nu weer voor nieuws, hoe kan dat, en belangrijker wat gaan ze eraan doen??
    Woensdag alles vragen wat je te binnen schiet hoor...

Pink, ja hoor, lijkt me interessant te zien van de cellen en hoe het heet...dus als je tijd hebt...

Kaaat, knap hoor dat je naar de sportschool gaat met dit weer...ik wil alleen maar thuis blijven, en uit het raam kijken...;)

YEAEAEAEAH Amonuk, de volgende zwangere...mamamia, wat is dit een goede maand...hoop dat het nog even doorgaat zo...
    Wat spannend voor jullie, enne lijst effe bijwerken hoor...

Ow Sloppy, heerlijk op wintersport...ikke wil ook...;)
    Zo'n koopje kun je echt niet laten hangen, goed gedaan hoor.
    Enne, precies daar op de voet zou ik ook wel een tattoo willen, of in mijn lies of op een boobie...
    Maar zoals gezegd, ben een schijterd...;)

Ijsvogeltje, wat vervelend van je endo pijntjes...doe het maar lekker rustig aan, enne goed laten verwennen hoor...

Meiden, ik begin langzaam zenuwachtig te worden voor volgende week, en het gaat al weer in alle vormen en mogelijkheden door mijn hoofd wat ik de volgende week tegen mijn bazin moet zeggen...
    Ging vandaag ook al broekje gluren, extreem vroeg ik weet het...enne het was gelukkig maar waterig en wit.
    Ook denk allemaal dat het rommelt in mijn buik...
    Begin nu natuurlijk ook langzaam op tekenen van overstimulatie te letten, als het loopt zoals de vorige keer zou hij vanaf zondag de kop op kunnen gaan steken, maar met 13 eitjes zal het zowiezo wel niet het geval zijn...
    Maar het zou goede hoop gegeven hebben, want als hij dus laat komt is het meestal een teken van zwangerschap...
    Ik maak mezelf ook echt gek, maar nu is aftellen begonnen, nog 6 dagen tot de uitslag...:$

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Allereerst Amonuk en man (offcourse) SUPER GEFELICITEERD!!!! JOEPIE!!!

SloppySlayer, heel goed hoor je broek op de groei kopen haha!! Durf je zwanger te skien btw?! K zou het heel eng vinden, denk ik.. Ben trouwens erg nieuwsgierig naar je tattoos!! :D SHOWEN!!

MariaC wat raar allemaal bij jou zeg.. Ga je woensdag idd horen wat ze eraan willen gaan doen?!?!

IJsvogeltje, gelukkig is je mijn wat minder geworden.. En nu maar afw88 he meer kun je niet doen!!

Nikita, haha ja ik twijfelde ook hoor toen ik uit het raam keek, maar het is maar 5 minuten fietsen dus ik d8 niet aanstellen gaan met die banaan!! Voel me nu wel goed hoor!! :D Niet jezelf te gek maken he.. Een beetje is wel goed en ook wel vermakelijk voor ons, maar er zijn grenzen!! En ja afw88 he, is ook helemaal niet leuk!! :)

Vlinder wat goed dat je afspraak met MvM staat zeg!! Dringt het al door dat je gewoon echt zwanger bent!!!!! :D

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Kaaat: Ik ga niet skieën hoor :) Hoog uit een beetje sleeën.......We hebben Megan bij ons en die is dan 16mnd en dan kan je nog niet zo heel erg gek veel. Maar wel lekker banjeren in de sneeuw en apresskieën (ik alcohol vrij) en winkelen.........of zo

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dames aan de picknick tafel:

Sloppyman maakt poffetjes wie wil???
    MEt of zonder poedersuiker :D

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja ik met poedersuiker en gesmolten boter. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr.
    :)

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Ik lust ook wel poffertjes al mag ik eigenlijk nog niet bij jullie zitten!! :)

Oow ik snap hem.. Lkkr banjeren in de sneeuw is ook veel leuker natuurlijk!! En apreskien en shoppen klinkt helemaal als muziek in mijn oortjes!! :D:D

10. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ikke ook poffertjes...met poedersuiker...:D

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier kom ik aan met de poffertjes!! :D:D

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    En Kaaat ook voor jou heb ik een bortje bij me hoor :D

13. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi!
    @sloppy ikke ook ikke ook...lekker hoor!

@nikita aaaah arme jij in het grote koude bed alleen! Wel lief dat je een chocotaart gaat bakken. Jij bent toch Nederlands? Of ben je Duits? Hoeft geen antwoord te geven hoor, vroeg het me gewoon even af...

@lente wat fijn dat je zo snel een echo hebt. Hopelijk kun je een hartje zien kloppen.

@pink...Joehoe, hoe is het met jou? Leuk weekend in het vooruitzicht? Of doe je gewoon lekker rustig aan?

@amonuk: van harte! Wauw, gaaf zeg...twee weekjes geleden lagen we zielig op de bank bij te komen van onze punctie en nu ben je zwanger! :D

@maria wat maf zeg...zou het kunnen komen door IVF? Misschien is je lijf gewoon een beetje in de war. Tis niet niks wat er allemaal gebeurd daarbinnen. Maar balen is het wel...eerst dat je cryo's niet goed ontdooiden en nu dit.

@lente kom je al een beetje meer tot rust? Kan me zo voorstellen hoe verdrietig je bent. Tis niet de eerste keer... Hoop voor je dat je snel kunt starten met een nieuwe poging.

@hierzo ik bloed nog niet. Komt denk ik door de utrogestan. Als ik geen test had gedaan zou ik zo gedacht hebben dat het raak was...maar hoe langer het duurt hoe meer ik toch weer een beetje hoop ga hebben. Vooral ook omdat mijn zus en beste vriendin zeiden dat ik zolang er geen bloed is best zwanger kan zijn. Ik blijf dus nog op de wachtbank, maar heb wel steeds buikkrampen. Laat het potverdorie een beetje doorzetten als het dan toch moet komen....:x:x:x

Pffft ben wel blij met het forum! Er zijn gelukkig nog positieve verhalen!

14. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @kaat oh nu vergeet ik jou helemaal in mijn lange reactie. Hoestie? Je bent zo lief aan het reageren op iedereen dat je niet eens vertelt hoe het met jou gaat...

15. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa poffertjes!!! Hierzo... Pink heeft honger!!!!
    Jammie Jammie Jammie...

Met poedersuiker en jam! (ja echt waar: is lekker!) ;)

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb net weer een heel bord vol met heerlijk warme poffetjes uit de keuken gekregen: TASTOE!
    De poedersuiker en boter staan op tafel.

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @snoes: Vervelend hoor dat het niet door wil zetten! Had je nou alleen een thusi test gedaan of heb je ook een bloedtest gehad?

18. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @ sloppy je brengt me op een idee! Ik ga pannenkoeken bakken! Yummie! Ik had alleen een thuistest gedaan...

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Jeeeeh Poffertjes!! Dankjewel lieve SloppySlayer dat ik ook heb gekregen!! :D

Snoesie wat vervelend dat je je zo voelt.. Ja als je idd niet zwanger bent dan kan het maar beter komen, maar zolang the red devils er nog niet zijn duim ik hier vrolijk door voor je hoor!! :):)

Met mij gaat het wel goed hoor.. Wil dat het weleens op schiet "gewoon" de punctie en tp maja geduld he.. Ik moet geduldig w88 tot mijn follies groot genoeg zijn.. Dus dat doe ik dan maar.. Heb af en toe nog pijn in mijn eierstokken, maar veel minder als in het begin.. Dus eigenlijk gaat het erg goed..!:D:D Lief dat je het vraagt Lieve Snoes!!!

20. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een smerig vraagje zo tijdens de poffertjes, maar ik vraag het me echt af...

Ik heb nu de hele dag gelopen met dat ik voelde dat ik naar het toilet moest, maar het lukte maar niet... Net eindelijk geweest en gewoon hard en dik... (sorry sorry sorry)...
    Van het drukken zijn de Utrogestanbolletjes ook meegekomen... of een gedeelte ervan....

Herkennen jullie dit????

En zouden jullie opnieuw bolletjes inbrengen? Ik heb deze om 16.30 uur ingebracht... En tis dus nu over zessen...

Hellup....

Deel Deze Pagina