Ijsvogeltje...dat is toch een super goed teken, hopelijk brengt hij geluk en een beebje... Meiden, ga ook slapen...manlief komt morgen eindelijk weer naar huis...jippie...
Hoi Slaapkoppen, Amonuk Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! mv wat balen dat je helemaal geen ustrogan aanmaakt. Ben benieuwd wat ze woensdag gaan zeggen. Sloppie helaas de hond in de pot. Geen poffertjes meer Ijsvogeltje wie weet idd. een goed teken je blaasprobleem Snoes wat moeilijk hè dat wachten. Hoop zo dat het bij jou precies andersom is, ik dacht zwanger en helaas en bij jou denken ongi en dan ZWANGER Kaatje ik ga voor je duimen dat je snel je punctie krijgt en dan in gedachten je hand vasthouden hihi We hebben vanavond lekker geshopt. Een nieuwe strakke spijkerbroek met een lekker zwart warm gevoerd vestje en mijn vriend 2 vesten, 2 boxers en een pet. Twee flessen champagne van de Aldi en alle twee een tattoo voor morgen uitgezocht. Die van mij iets aangepast. Nu met een hart van 2 slangen in de tribal en mijn vriend een slangenkop voor op zijn hand. Slang staat o.a. voor symbool voor vruchtbaarheid maar ook om hemel en aarde bij elkaar te brengen. Morgen om 12 uur is het zo ver! Joehoe! We zijn nu lekker muziek aan het luisteren. Flesje wijn erbij en morgen champagne om mijn ontmaagding van de tattoo te vieren Vlinder veel plezier met je nieuwe topic en ik hoop volgend jaar ook mee te doen. Meiden ik ga weer gezellig muziek luisteren tot morgen, xxx Lente
goedemorgen dames.........hier helaas al wakker. Wat een ellende weer De verkoudheid begint eindelijk los te komen dus de hele nacht snuiten. Ook moest ik er 2keer uit om te plassen, ook heerlijk voor je nacht rust. Vandaag lekker sleeën! Wat is er veel sneeuw gevallen zeg!
@snoes, ik had ook veel kramp voor de posi test dus wie weet, het kan nog. Ik duim door tot je duidelijkheid hebt. Ik las ook iets over een ooievaar?? Ik heb die beesten nog nooit in het echt gezien alleen van plaatjes en toen ik voor de 1e fm ging deze IVF zater er 2 op de lantaarnpaal langs de snelweg.
@ooievaar: nou dat moet een goed teken zijn Het word een roze december maand en geen witte (of ook een witte) hahaha
Oja, ik heb gisterenavond mijn 1e vlaag van misselijkheid gehad. Ik had al een paar daagjes dat ik na het eten wat minder lekker was maar gisterenavond hadden we visite (waarvan 1 koppel het weet) en ik nam een paar nootjes en toen werd ik even erg misselijk....Was na een paar minuten weer weg gelukkig. Ooh als het nu al gaat beginnen hou ik mijn hartje vast. Hebben jullie het topic 'tips om snel zwanger te worden' al gezien bij zwanger worden? Ik heb even gereageerd, het is misschien goed bedoeld maar slaat natuurlijk nergens op.
@vlinder: ik zeg hem ook net ik heb ook even gereageer.........pfff waarom denken mensen altijd niet even voor ze iets opschrijven. Ik snap het aan de ene kant wel, maar kom op zeg! Wij hebben alle trucjes uit de kast getrokken en werden gewoon niet zwanger. En verzin het en wij hebben het gedaan hoor! Als ze hadden gezegt ga na de sex op je hoofd staan voor 30min dan had ik het gedaan Geluk dat is het enige wat je nodig heb om snel zwanger te worden en meer niet.
hoi meiden, effe snel want ik heb knallende koppijn. Ben net, zoals ik al dacht, gaan bloeden. Ongesteld dus. Definitief! Hopelijk heb ik niet zo'n helse menstruatie als alle andere keren want ik heb een gezellig weekend voor de boeg. Voordeel is wel dat ik nu weer een ibuprofen tegen de hoofdpijn kan nemen oh, en dat ik weer een wijntje mag drinken. Gisteren tijdens sintspel op mijn werk gewonnen... fijne dag allemaal!
Amonuk, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd . Snoes.... balen he, je wist het eigenlijk al. Maar toch klote als die ongi doorbreekt. Heel veel sterkte meis, een dikke digitale knuffel van mij. Wat een kou he, ik ga straks de stad eff in, kiijken of er nog wat warms te koop is. Groetjes Jolanda
@snoes: Balen zeg Ik hoop voor je dat je ongi mee valt en lekker wijntje en ibuprofennetje das ook weer lekker Helaas op naar de volgende ronde.
Snoes ook vanaf hier een stevige knuffel. Nu is het helaas voor nu definitief niet gelukt. Hopelijk helpt de pijnstiller en kan je toch nog genieten van de leuke dingen het weekend. Zelf ben ik duf van 2 drankjes van gisteren. Ben niks meer gewend, vanavond maar aan de champagne Over twee uurtjes lig ik in de stoel bij de tattoo shop. Whoea wordt ik weer geprikt maar dit blijft lekker wel zitten de komende 50 jaar hahahahahahaha Fijn weekend meiden zal tot maandag niet veel online zijn want we gaan lekker uit ons dak samen dit weekend! Vlinder wat fijn dat je misselijk bent, hihi xxx Lente
Goedemorgen dames, daar ben ik weer!!! Ben met hoofdpijn opgestaan. En dan weet ik wel dat ik wel Paracetamol mag... maar dat wil ik dan toch weer niet innemen. Tja de twijfel van Pink als het om haar zelf gaat hahahaha... Ben gisteravond nog wel lekker in bad gegaan. Ik zat nl. zo te denken: de baarmoedermond zit dicht, de tp was al 5 dagen geleden en wat willen vrouwen dan die op de natuurlijke wijze zwanger worden?????!!! Wat kan me gebeuren...Toch?!? Heb wel af en toe het idee dat ik aders op mijn borsten zie lopen, maar ja, op een ander moment zie ik ze weer niet. Ook weer zo lekker duidelijk... IJsvogeltje Oooh wat mooi zeg dat je juist op dat moment een ooievaar hebt gezien! En dan ook nog eens dat je daar normaal gezien ze nooit treft: moet wel een teken zijn... kan niet anders!!!! Echt heel mooi!
Goedemorgen Lieverdss, IJSvogeltje, ik duim hier dat je heen overstimulatie krijgt..! Wat grappig trouwens dat jullie een ooievaar hebben gezien en Vlinder ook en die is zwanger he.. Dus je weet wat het betekend.. Zeehondje.. Nu nog maar 1 daagje!! Ben benieuwd!! Pinkie, heb je lkkr geslapen?! Lente, woehoe bijna je tattoo!!! Heel veel plezier dit weekend!! En ik zou het erg lief vinden als je me handje vast houdt.. SloppySlayer, ja er is echt heeeeeeel veeeeeeeel sneeuw gevallen!! Veel plezier met sleeen vandaag met Megan!!! Snoesie, dikke knuffel voor jou!!! Wat naar zeg hopen dat de pijn idd een beetje weg blijft!! Gefeliciteerd met je overwinning bij het SintSpel!! Nou Lieverdss ik had gister de verjaadag van mijn broertje en was weer veel ste laat thuis!! En ga zo lkkr shoppen en dan vanaaf naar de Bios met zuslief!! Tot strakjes!!
Goedemorgen Pinkie,, Goed zo lkkr van je bad genoten!! Hoofdpijn is wat minder.. Ik kan je nu wel zeggen dat je die paracetamol gewoon moet nemen, maar ik denk dat ik er ook zou twijfelen!! Jou beslissing meid..!!!
Ha Meiden, ik wil even wat vragen. Vorige week zaterdag heb ik te horen gekregen dat mijn eerste icsi stimulatie niet gelukt is. We hadden wel twee grote follikels. We hebben toen het advies gekregen om zelf te klussen. Manlief heeft zeer slecht sperma, dus de kans is klein dat het lukt. Nu heb ik al een paar dagen ongi krampjes, maar er is nog niets. Vorige week vrijdag voor het laatst deca en puregon gesproken. Kent iemand dit gevoel?
Nikita Oooh wat heerlijk dat je man vandaag weer thuis komt... Ik ben het alleen zijn gewend en af en toe is het al zwaar omdat je je toch wel alleen voelt, dus ik kan me voorstellen dat als je een man hebt en hij is er zo een tijdje niet dat je hem echt wel heel erg mist.... Geniet er lekker van dat hij terug is! Maar euh.. je staat taarten te bakken nu he??? Ik schuif vast aan aan de tafel Lente Zo jullie hebben lekker geshopped!!!! Klinkt allemaal leuk hoor... Je tattoo is ook heel mooi. Ik ben zelf niet zo voor de tattoo's... maar kan het bij anderen wel heeeeel erg mooi vinden als het beschaafd blijft Het mooie vind ik ook als mensen er echt een betekenis bij hebben. Dat er een verhaal achter een tattoo zit. Je legt het dan toch vast voor de rest van je leven... Spannend meid... nog iets meer dan een half uurtje... Je gaat hem hier wel showen he!!!???!!! En die van Lenteman ook.... We zitten allemaal ongeduldig te wachten aan de P-tafel... Sloppy Heel goed dat het los gaat komen nu: Op naar de vrijheid van weer kunnen ademen... Snuif op die frisse lucht Oooh: vaak plassen???!!!???? Het zal toch niet..... Roze met wit is heeeeeeeel mooi hoor Vlinder Kijk dat bedoel ik... Ooievaars langs de snelweg... Jaaaa..... Kan niet anders of het is gewoon een teken... *Zit zich nu heel sterk af te vragen of de laatste ooievaar die ze gezien heeft in deze cyclus was - zie de fronzen op Pinks voorhoofd* Ik zal ook eens even gaan kijken bij dat topic dan... Worden er nog vruchtbare eilanden aangeprezen? En een kennel vol honden? En een bezoekje aan meneer Pastoor? Sloppy: Geluk (zo een 80% ongeveer) idd en een heeeeeeel goede vriendschap met moeder Natuur! Snoes Oooh meid wat balen!!! Heb je trouwens het stukje gelezen wat ik heb overgetypt wat wij mee krijgen uit het ziekenhuis??? Ondanks dat je (heftig) gaat bloeden, toch testen 18 dagen na de punctie.. Ik hoop dat je ondanks dit vervelende verschrikkelijke baalmoment toch een fijn weekend mag hebben meid! Bah wat is dit KL**EN!!! Dikke knuf en Pink geeft snel een zakdoekje!!!
MoontjeB, Ik ben bezig met mijn eerste ICSI, dus kan je helaas geen antwoord geven.. Nikita ik was jou helemaal vergeten *geeft zichzelf een tik* wat erg!! Wat fijn zeg dat je mannetje weer thuiskomt.. Staat de taart al klaar?!
Chessertje Het is rampzalig koud!!!! Strak plan van je om te kijken of er nog wat lekker warms is.. Ik ben ook al de hele tijd bezig: verwarming hoger, warme chocomelk met slagroom, lekker warm bad, warme huissokken aan met dikke trui en warme huisbroek en dat met een dekbed de bank op, warme broodjes van de bakker halen... *Pink is straks gewoon 10 kilo zwaarder* - Zucht... Maar ik ben benieuwd of je slaagt! Lente Whooooeeeeehaaaa... Lente en lenteman in de bocht!!! You go girlie!!!! Kaat Ik weet het ook wel... de paracetamol kan ik gewoon nemen... Ik doorgewinterd persoon in die MMM, dat zelfs de dokter zegt dat ik zo aan de slag kan hahaha, moest toch beter weten... maar ja... Daar is dan het HSP-stukje en het vrouw zijn Wat dat betreft staat: "TWIJFEL" op mijn voorhoofd hahaha.. Wel heerlijk geslapen... Jullie ook? Moontje Ik ken het gevoel wel en ik snap je beredenering ook... Ondanks dat je man slecht zaad heeft, wil het niet zeggen dat je helemaal niet zwanger kunt worden... Het zou maar zo een keer raak kunnen zijn: je bent nl. maar 1 zaadcel nodig uiteindelijk. Het ongigevoel dat je hebt wil ook niets zeggen, want vrouwen voelen dat ook als ze wel zwanger zijn... Wanneer zou je ongi moeten worden? Als je mag gaan testen zou ik gaan testen om van de onzekerheid af te zijn. Dan weet je het in ieder geval... en kan je verder wat de uitslag dan ook is... Succes meid!