Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal vandaag ergens even de foto's inscannen van de stadia van de bevruchte eicellen ;)

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Zo Pink is weer wakker haha:D:D Jij wij hebben hier ook heerlijk geslapen hoor!!:) Ben benieuwd naar je foto's..:D

3. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Ik heb geen idee wanneer ik ongi moet worden. Ik weet niet of mijn cyclus gelijk is nu ik deca en puregon heb gebruikt. Testen, tsja...wanneer..geen idee. Wat dit betreft heb ik van het ZH maar weinig info meegekregen.

4. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat
    Ja Pink moest even wat van zich laten horen.. hihihi...
    Fijn dat jullie ook lekker geslapen hebben

Moontje
    Het beste kan je dan aanhouden: 18 dagen na je punctie. Dan heb je een beetje houvast. Kan je hem evt. een paar dagen later ook nog eens herhalen als je dat zou willen...

5. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm in mijn banner staat nu weer iets wat ik ook heb... Van de week al een keer hoofdpijn: heb ik
    Nu zachte borsten: heb ik! en ze zijn ook licht gevoelig... Als ik echt voel dan voel ik wel dat het een beurs gevoel is...
    Maar ik heb een hoge pijngrens ;)

6. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens met de kinderen afgesproken dat we de cadeautjes dit jaar met kerst doen. Tenminste met mijn dochter besproken. Zij vond dit een goed plan.
    Nu heb ik wel de dvd "Sammies avonturen" gehaald die we dan met Sinterklaasavond gaan bekijken... Lekker warme chocolademelk erbij en pepernoten, chocoladeletters etc...

Maar ik ga straks toch maar even wat kleinigheidjes halen voor ze bij de Action en de Kruidvat...
    Als verrassing ;)

*Pink smelt trouwens sinds een paar dagen voortdurend van haar zoontje*
    Elke keer als ik zoontje wat geef aan eten of drinken zegt hij: "Adief" (Alsjeblieft) Oooooh SMELT!!! Zoooo lief!!!

En als ik vraag of ie drinken wil zegt hij met een heeeeeel lief stemmetje: "Nee!"
    En als ik hem dan drinken geef: "Adief". Pakt het aan en drinkt het in een teug leeg hahahahaha...

7. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Ik heb geen punctie gehad...de poging is afgebroken

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend schattig Pink.. Ik snap dat je smelt!!! Hoe oud zijn je kids?! Ja Sinterklaas komt bij alle kinderen he, dus iets kleins halen is wel leuk! :)

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Moontje B, weet je wanneer je punctie ongeveer geweest zou zijn?!

10. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moontje
    Pak dan de datum maar dat je gestart bent met het follikelstimulerende middel en daar tel je dan voor het gemak even 32 dagen bij op... (14 dagen tot aan punctie en dan 18 dagen daarbij op). Dan zou ik gaan testen...
    Welke datum is dat bij jou?

11. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Goh meiden, ik HAAT het, ben ik bijna klaar met op iedereen te antwoorden, wil ik te snel typen, en de pagina refresht zich, en alles weg...:x:x

Dus nu nog een keer met wat meer geduld...

Was precies om 12 uur bij het berichtje van Lente en haar tattoo, dus ik dacht echt aan je...;)
    Alles goed gegaan, en je hebt helemaal gelijk, geniet maar lekker van het week-end...

Ijsvogeltje, moest gister nog aan die ooievaar van je denken, want dat was hier ook nog op het nieuws, ze hadden een ooievaar in de sneeuw gezien, maar die hadden allang in het zuiden moeten zijn, dus echt wel bijzonder.
    Heb er afgelopen zomer zooooveeel gezien, misschien wel teveel, want anders zouden we zwanger moeten zijn van minstens een elftal...;)
    Maar hopelijk brengt deze ene op dit bijzonder moment gewoon hartstikke veel geluk, net als bij Vlinder...

Sloppy, goed hoor, lekker naar buiten en in de frisse lucht dat is goed voor je...
    Hier is niet zoveel sneeuw gevallen, maar ze voorspellen nog genoeg voor vanmiddag...

Vlinder, vlagen van misselijkheid had ik niet, ik had meer een constant katergevoel, en wilde dus alleen maar zoute dingen en veel drinken...weet niet wat prettiger is...maar we moeten erdoor...het is voor een goed doel...;)
    Als ik het niet vergeet ga ik dadelijk ook even in het topic kijken, maar net als Sloppy zegt, wij hebben ook alle registers getrokken, maar zonder het sprankje mazzel lukt het niet, want het is echt een wondertje...

Snoes, wat klote, maar nu weet je het zeker, en kun je langzaam naar een volgende poging gaan kijken...
    Meid ik hoop dat het snel lukt, en geniet ook maar lekker van het week-end.
    Maar geen ibu nemen samen met een wijntje hoor...
    Heb ik eens gedaan, en het is een interessante ervaring...;)
    Maar zeker geen aanrader...Had een ibu 600 genomen en een uurtje laten zonder na te denken van het biertje van manlief gesnoept...
    Probeer 10 minuten later op te staan, en zak zo door mijn benen...:$;)

Kaaat, welke film ga je kijken, ik wil ook naar de bios...hmm, misschien morgen...
    Maakt niet uit dat je me vergeten bent...heb op het moment ook niet veel interessants te melden...;)

Pink, lekker gebadderd??
    Je hebt gelijk, andere vrouwen doen dat ook na de bevruchting...
    jaja, de taart is net uit de over gekomen, nu moet er nog een laag chocolade oven, en dan is hij klaar...nog een uurtje wachten...;)
    Hmm, gevoelige borsten, had ik een paar dagen geleden ook, en ze zijn def. groter geworden.
    Maar dat kan ook van de bollen komen...
    Wat heb jij een schattig en beleefd zoontje...geweldig...;)

Moontje, ik ken het niet, maar wanneer zouden je EItjes ongeveer springen??
    Lijkt me vroeg voor ongie, maar misschien is het wel innesteling...hmm...spannend hoor...je hebt tenslotte maar 1 zwemmer nodig...

Zo meiden, manlief komt dus idd. later thuis...lang leve de deutsche bahn...
    Maar ga nu verder met de taart...straks is hij door jullie al opgegeten als hij thuis komt...;)

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Wijze Pink wat lief je zoontje ik zou ook smelten en naar de winkels rennen om voor mijn schatjes cadeautjes te kopen. Nog even en wie weet nog een pinkeltje erbij. Ze boffen met zo'n lieve, creatieve en zorgzame mama.

Sloppy wat vervelend dat het maar niet over wil gaan. Wil nog steeds je tattoo's zien;)

Super woman geniet ervan meid. Veel plezier met de film.

Moontje, ik merk aan mijn afscheiding als ik vruchtbaar ben. Lang draderig slijm:p of erg waterig.

Nikita, hopelijk is je man op tijd thuis en kan je hem lekker verwennen met de chocoladetaart en saus;)

Ijsvogeltje en Vlinder wat speciaal die ooievaars. Klopt het toch dat de baby's van de ooievaar komen. De volgende keer maar langs blijdorp rijden:D

Hoe gaat het met alle anderen? Jetje zit nu heerlijk op een luie stoel van de warmte te genieten.

En hier is ie dan

We genieten nog steeds

xxx
    Lente

Lenteman is dinsdag aan de beurt. Wordt nog ontworpen.

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Mooi Lente. :)

Hihi, we zijn net naar karwei geweest en we hebben verf gehaald voor de trappen en raamkozijnen en deurstijlen en deuren. Het is nu geen weer om aan de garage te werken dus is mijn mannetje lekker boven bezig. De trap zat al een tijdje in de grondverf dus vanavond gaat de zolder in de kleur zetten.
    De trap word een beetje bruin/grijs donker en de muren dan licht.
    Hij heeft nesteldrang denk ik. :)

14. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente, zier er super mooi uit hoor...
    Heeft het zeer gedaan??

Wat heerlijk Vlinder dat je zo'n klusjesman hebt...
    De mijne is dat ook wel, maar niet op een zaterdag avond...
    hihi, misschien is het echt wel nesteldrang...

Zo, ga dadelijk mannetje ophalen..:)

15. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Wow, gaaf hoor Lente, zo'n tatoo, ik heb er al heel lang 1, ook op m'n bovenarm/schouder, wel iets kleiner en zelf ontworpen. Ben er nog steeds heel blij mee.

Nou ben weer thuis van dagje werken, en gelukkig zijn de pijntjes weggebleven, dus ben daardoor ook weer wat opgewekter :).

Tja, ik blijf wel nuchter betreft de ooievaar, maar het was echt wel bijzonder en ik denk er af en toe bewust aan als ik een dipje heb of twijfelmomentje.

@Pink, hmmm..ik twijfel nog steeds om ook in bad te gaan. Ik wil eigenlijk heel graag, maar wil ook echt niks riskeren...ben er nog niet uit dus tot nu toe nog niet gedaan..

WoW, wat 'n sneeuw he vandaag, echt super leuk. Onze hond kan er geen genoeg van krijgen hahaha!!

16. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee meiden...

Ik reageer vanavond even verder meiden, maaaaaaaaaaaar....
    aanschuiven maar!!!!

Ik heb Mc Donalds gehaald... Lekker ongezond... maar heerlijk smullen...
    Voor degenen die toch gezond willen heb ik ook een aantal salades meegenomen...

TAST TOE!!!!

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ooh lekker MacDonalds.:D
    Maar ik heb net erwtensoep op....:)

Ooh lieverds ik ben best zenuwachtig voor morgen hoor.
    Ik ben echt zo benieuwd hoe mijn schoonouders reageren. :)

Ik hoop niet dat het jullie al te veel pijn doet als ik al mijn blijdschap hier neerzet. :( want dat kan ik me heel goed voorstellen hoor.
    Jullie moeten weten dat ik echt met jullie mee blijf leven en jullie wil steunen zover ik het kan.

18. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder
    Ik zal niet ontkennen dat het me af en toe niet steekt als ik lees dat iemand hier zwanger is, maaaaaaaaaaaaaarr......

........... dat hoort er bij en blijft erbij horen!

Je weet zelf hoe het voelt, als geen ander als het zwanger worden niet eenvoudig lukt, maar dat mag nooit een excuus zijn om een ander geen ruimte te geven voor geluk en blijdschap en dat te kunnen delen. Dat moet altijd gewoon kunnen.

Jouw blijdschap en van de andere zwangere dames nu is een proces dat jullie nu nodig hebben. Het zou niet eerlijk zijn van anderen om dat af te kappen.

Ook is het nog eens zo dat mensen er hoop uit kunnen halen dat het jullie wel gelukt is. Het is een bevestiging van dat het dus wel kan!

En wat dacht je dat na het meeleven en nadat we je hebben leren kennen, jou jouw geluk niet gunnen!
    Maar natuurlijk wel meisje!!!!

Het feit dat het soms niet gaat zoals we zouden willen is geen reden dat we als tere zieletjes behandeld zouden moeten worden. Juist niet... !

We zijn er voor elkaar: als het even niet gaat, als het wat moeilijker gaat en als het rozengeur en maneschijn is!

Blijf lekker je verhalen met ons delen meid... je bent het nodig!

DIKKE KNUF!!!!

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Wat lief Pink!!

20. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    En trouwens.. wie ben ik eigenlijk om me rot te voelen... Ik heb 2 gezonde lieve kinderen...
    Lekker egoïstisch ben ik dan weer om het af en toe een beetje vervelend te vinden dat een ander zwanger is en daar zo heerlijk over kan vertellen.

*Pink pakt zichzelf eens even bij een oor en zet zichzelf aan de tafel om eens heel hard na te gaan denken waar ze nu toch weer mee bezig is en is weer even heeeeeel stevig met beide voetjes op de grond te komen en eens heel goed tevreden rond te kijken met al dat kostbaars wat ze al bezit....*

Deel Deze Pagina