Wijze Pink natuurlijk mag je (al heb je 10 kinderen) jezelf betrappen op, ja wat eigenlijk, pijn/verdriet/jalouzie/klein beetje afgunst als een ander zwanger is en jij (nog) niet. Ik denk dat dit heel herkenbaar is. Ook bij mij hoor Dacht toen ik Vlinder hoorde vloeken (sorry hoor Vlinder) over het pas in januari krijgen van een echo wees blij dat je een echo krijgt. Maar wie ben ik om te oordelen dat dit veeeeel te lang duurt en je als zwangere (en zeker na 3 zware teleurstellingen) zo snel mogelijk bevestiging wil? Vond mezelf erg onredelijk maar dacht het wel. Nu niet meer hoor Vlinder! ging vanzelf over en ben super blij dat je hier je blijdschap kwijt kan. Wil zeker niet veranderen in een vervelende ouwe zuurpruim en wil graag delen in je vreugde. Wat lief dat je man al aan het klussen is geslagen en veel plezier met je schoonouders morgen. Ik hoop dat je man een goede reis heeft gehad Nikita Ijsvogeltje wat leuk dat je een tattoo heb. Hahaha ik heb om mijn 43e mijn eerste pas. Vond dat we dit wel verdiend hadden. Deze stond al een jaar op mijn verlanglijstje. Hoe ziet die van jou eruit? En wanneer mocht je nou testen. Ben even de tel kwijt. Hmmmmm.... lekker Mac Donalds. Sla even over. Over een uur ga ik zalm met pasta en champignonnen roomsaus eten. Mijn vriend is even een uurtje plat die is van alle commotie en verdriet nog kapot. SU later, xxx Lente
Goede Avond Dames, Nikita lkkr aan het genieten met je mannetje?! Ik ben naar de film unstoppeble geweest.. Zeker een aanrader voor de mensen die van een beetje actie en spanning houden.!! Vlinder, tuurlijk mag je hier al je blije gevoelens delen.. Hoort ook bij het proces, soms niet en die mensen delen ook hoe zij zich voelen daarom is dit juist zo fijn!! Wat spannend dat je het morgen je schoonouders gaat vertellen.. Jeeeh!!! Lente, wat een super stoere tattoo zeg!! Ben ook nog steeds erg benieuwd naar die van SloppySlayer.. Lkkr je mannetje troosten waar je kan en hij jou he!! Knuffel van mij!! Pink.. Jullie hebben Mac Donalds gegeten, hmm lkkr hoor!! Ik ben net bij de Wok To Go geweest, ook erg lkkr en een beetje gezond..! IJsvogeltje, ja mooi he die sneeuw.. Wij gingen vanmiddag ff naar hoofddorp op de weg was het minder mooi.. Haha!! Nou Lieve dames ik ga e rook maar een beetje op tijd in.. Morgen lkkr werken en dan maandag tweede FM..!! Jeeeh hoop dat ik dan wat meer hoor..!! Slaap lkkr lieverdss
Pink is in tranen... oooh wat zielug dit... Had een vriendin aan de telefoon en op een gegeven moment kwamen we er op hoe de tekst ging van "Ik geef je een roosje mijn roosje" van Conny van den Bos... Het refrein dan... Dus ik op youtube luisteren en dan hoor je natuurlijk het hele liedje... Wat een mooie tekst!!!!! Van zo een liefde droomt volgens mij elk mens! Moeten jullie ook maar eens gaan luisteren... Verder heeft Pink buikpijn...
Geen idee... maar het zit meer in de streek van de maag... dus niet de baarmoeder.... Zucht... Mooi liedje he???? Ooh echt de tranen lopen dan over mijn wangen... zo mooi...
Oh help, ik ben het wachten nu al beu! Merk dat ik al geen zin meer heb in afleiding te zoeken .. En ik moet nog 8 dagen...zucht... Denken jullie dat veel niezen eventueel kwaad kan?, ben laatste 2 dagen wat aan het niezen, en dan trekt wel heel m'n buik enorm samen, of maak ik mezelf al gek
IJsvogeltje Het niezen kan geen kwaad hoor... Embryootjes zitten stevig tussen het baarmoederslijmvlies. Het enige wat mis kan gaan is dat ze niet innestelen... maar eruit schieten, vallen, hupsen of wat dan ook doen ze niet gelukkig Ik ben het wachten ook beu hoor... Ik moet zelfs nog 9 dagen als de menstruatie niet eerder komt...
Aaawwhh Lieverds en jullie moeten beide nog zo lang.. Pinkie gelukkig niet je baarmoeder, maar evengoed even vervelend!! Lkkr met een kruikje gaan slapen zo..
Tja... als de menstruatie eerder begint, duurt het wachten niet zo lang... maar ik wacht liever wat langer hoor
He Pink, Ik zie in je handtekening staan dat je de 12e mag testen, ik mag volgens lijstje van emc de 13e testen (over 8 dagen/9 nachten hihihi) Fijne avond allemaal, ik ga nog ff TV kijken en laptop afsluiten. Gr!
Nu ga ik er ook weer vanuit dat ik dat ook niet helemaal ga redden, omdat als ik zwanger zou zijn ik een geplande keizersnee ga krijgen in week 38 Maar ik hoop ook dat ik zo lang mag gaan wachten ja... Zou heeeeel fijn zijn... Krijg ik een augustuskindje... Heeft me op een of andere mysterieuze reden altijd al leuk geleken... (stiekem even gerekend: als ik naar dezelfde gynaecoloog zou gaan als bij mijn zoontje en ik zou nu zwanger zijn, zou het kindje op 8 augustus 2011 geboren worden)...
@Pink, heey dat is dezelfde datum als mij. Ik ben uitgerekend op 8 augustus. @alle lieverds hier, jullie zijn zo lief en eerlijk. Bij mij deed het ook altijd zo'n pijn als er weer iemand zwanger was maar ik kan het niet uitleggen hoe het voelt. Ik wil echt rekening houden met iedereen maar kan dat niet altijd want dan zweef ik te hoog op mijn roze wolkje.... Jullie moeten echt weten dat ik het niet doe om jullie te kwetsen he lieverds!! Over de echo, indd ik wil gewoon een extra bevestiging. Nu na 3 miskramen en daarna 3,5 jaar niet meer zwanger te zijn geweest is dat wel prettig. Als het fout gaat kun je er niks aan doen dat weet ik maar toch....
Ik ken die gevoelens van jaloezie, afgunst, verdriet en nog veel niet te benoemen emoties als er weer iemand zwanger is. Iedereen is ons voor gegaan terwijl wij als eerste met de pil gestopt waren en dat steekt heel erg. Maar waar ik nog meer moeite mee heb als meiden die overblij zijn met hun zwangerschap is: moeders die klagen over dat het zo zwaar is om een kindje te hebben! Daar kan ik echt niet tegen. @vlinder: van mij mag je jubelen hoor! Ik hoop dit keer geen echo te krijgen voor de 7wkn omdat we bij megan steeds te horen kregen dat het niet goed was........en met psis 7wkn zagen we het hartje pas en toen kon ik pas enigsinds genieten.
Chessertje bedankt voor het compliment Hier heeft het flink geregend en de sneeuw is bijna weg. Mijn vriend is nog steeds kapot en was na eerst 2 uur ff naar bed te zijn geweest alsnog vannacht op de bank in slaap gevallen en kwam om half 4 naar boven. Ik lag er om half 1 al in want ook ik kon mijn ogen niet open houden. Gelukkig zijn we samen nog 2 dagen vrij en ik in ieder geval nog een hele week thuis. Van een paar collega's lieve mailtjes ontvangen om mij sterkte te wensen en het rustig aan te doen. Dat doet me erg goed. O Ijsvogeltje en Wijze Pink mijn kaarsjes branden volop hier voor jullie en alle andere wachtenden. Vlinder ik hoop dat de echo een mooi kloppend hartje laat zien en dat je een zorgeloze zwangerschap mag krijgen. Ik gun het je van harte Ga vandaag mijn huis proberen op orde te maken want dat is ernstig verwaarloosd de laatste tijd. Ach, dan zie je tenminste resultaat Ga nu lekker een geroosterd boterhammetje met hele romige brie eten. Sorry dames maar jullie mogen voorlopig niet. *Gaat met haar geurende brie een eindje van de picknicktafel afzitten om de dames niet al te misselijk te maken* Fijne zondag meiden, xxx Lente
Jolanda schuift aan bij de picknicktafel met brie, heeft een volle pot groene thee op tafel gezet en wat sinterklaas lekkernijen. Groetjes Jolanda
Hoi meiden, Sorry, deze piet is even niet geweest was naar winterberg, voor het witte feest Ze leest wel dat er weer zwangere zijn Gefeliciteerd, superleuk en superfijn Helaas ontbreken de teleurstellingen ook niet Wat is het leven toch oneerlijk, vindt deze piet We weten allemaal want we willen in onze schoen, maar niemand kan iets voor ons doen Meiden, ik ben trots op jullie stuk voor stuk en wens voor een ieder het grootste geluk. Liefs van Clowntje Piet