Nou meiden de uitgangsecho zit erop. Gatver wat een bloedverlies vandaag. Het viel gewoon met grote druppels op de grond dat zelfs de arts vroeg of ik bloedverdunners slikte. Ik vond het zo genant Ook voel ik me helemaal niet sterk en kan huilen om niets. Gisteren had ik het echt gehad en toen maar naar bed gegaan. Mijn vriend is ook niet te genieten en zegt nauwelijks wat:x. Voelde me zo ellendig (en nog steeds) dat ik stilletjes zat te huilen op de terugweg in de auto. Mijn vriend merkte het niet eens. Soms vind ik de mmm zwaar klote, sorry dat ik het zeg. En vandaag ook nog eens vernederend met al dat bloed. En dan die stomme hormonen er ook nog eens bij. Vannacht lag ik te zweten als een otter in bed en voel me hartstikke onrustig. Maar ja, hopelijk trekt dit allemaal bij en wordt het nog wat dit weekend. Vriend moet vanaf morgen weer werken en ik maandag weer. Zucht, voel me niet jofel vandaag. Misschien nog iemand opbeurende woorden in de aanbieding, of een schouder om op te leunen X Lente
lieve lente, jeej meid wat naar zeg! kan me voorstellen dat je dan behoorlijk genant voeld en wat rot dat je zo'n last heb van de hormonen. pak lekker je rust lekker met een koppie thee op de bank. dat doe ik als ik me niet lekker voel. knuffel sky
He lieverds even snel een berichtje vanuit mijn werk op mijn mobiel. @ns, yes je mag weer starten! @Lente, lieverd n knuffel voor jou. hopelijk voel je je snel wat beter. @hier is het alweer klaar met de pil! Klinkt raar maar kan niet wachten om met de gonal te beginnen, want dan zijn we pas echt weer gestart.... Nou meiden ik ga weer aan de slag, fijn weekend
@Nikita: Bedankt voor het vragen. Het gaat weer een stuk beter met haar, gelukkig. Vandaag de uitslag van het Lab gekregen en niks gevonden. De diarree is ook bijna over @lente: He bahh en ik snap dat het naar is als je blijft druppen bij de uitgangs echo! Ik duim voor je dat dit je allerlaatste is geweest! Mannen voelen het allemaal heel anders als wij, af en toe heb ik het idee dat ik de enige ben die probeerd zwanger te worden... Ik vind de mmm ook klote hoor! Het is net als of je een baby machine bent die niet goed werkt! @N-Sky: Ook gestart zie ik! Ik ga ook voor jou duimen hoor! @Wensje: wow wat een verhaal zeg! Ik hoop dat het nu gewoon goed gaat hoor! @vlinder: die tijd de pil slikken vond ik ook heel dubbel hoor. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je nu met de gonal mag beginnen! Vandaag mn ei gevonden dus laatste poging om zwanger te worden via de natuurlijke manier is aangebroken Ik hoop werkelijk dat het lukt! Heel raar misschien hoor, maar als ik spontaan zwanger word dan mag ik zelf een ziekenhuis uitzoeken waar ik beval en anders moet ik weer naar het VU Asterdam om te bevallen.....
Bedankt voor jullie lieve woorden En de kou is hier weer uit de lucht en we kunnen weer naar elkaar lachen. Het is voor ons alletwee natuurlijk zwaar. Tja, en soms weet je het even niet meer. Kopje thee op de bank en daarna mijn zinnen verzet met de diepvries schoonmaken. En mijn vriend het dak op om een lekkage ter verhelpen in de garage. Heeft wel geholpen gelukkig. Sloppy veel plezier en hopelijk lukt het en blijft de ellendige mmm verder bespaard. Ook super dat het beter gaat met je meisje. Alle andere starters veel geluk. X Lente Ga nog even samen van het korte weekend genieten. Jullie ook allemaal een fijn weekend en
Hoi meiden, Mag ik gezellig met jullie mee schrijven over al het lief en leed? Ik heb helaas wel wat leed achter de rug maar duik weer positief de malle molen in. Allereerst Lente, ik snap heel goed hoe je je voelt maar gelukkig mag je verder met je IVF behandeling. Alhoewel het soms van te voren moeilijk te zeggen is wanneer je er doorheen zit en wanneer je met relatief slecht nieuws je er makkelijk over heen zet. Beetje kromme zin maar komt er op neer dat je nooit kan voorzien hoe je reactie is als je weer uit dat zkh loopt. Nu even mijn schema voor de 3e IVf: 27 oktober starten met decapeptyl 30 oktober stoppen met pil als ik ongesteld ben geworden starten met puregon (weet niet precies de datum waar denk 8 november) Dosering 125 minus 1 klikje. En dan de eerste echo op 17 november (spannend). En natuurlijk elke dag de foliumzuur. Groetjes en kom het weekend nog even buurten.
Sloppyslayer, jouw wachtweken beginnen dus eigenlijk al. Hopelijk over 2 weekjes lekker zwanger en zelf het zkh uitzoeken. Raar eigenlijk dat ze je verplicht naar het VU Amsterdam als je met een beetje hulp van hun zwanger bent geworden. Ik was na mijn IVF gewoon bij de vk in mijn woonplaats en zelfs de 20 wkn echo werdt niet in het zkh gedaan maar bij een echocentrum.
Hallo allemaal, @lente: wat rot dat je bij de echo zoveel bloed verloor. Kan me voorstellen dat jejezelf hierdoor helemaal rot ging voelen. Fijn dat het nu weer wat beter met je gaat. De MMM valt ook niet mee en hopelijk was dit je laatste echo tijdens een menstruatie @Clowntje: Veel succes! Fijn om te lezen dat je al eens zwanger bent geworden met IVF. Hopelijk brengt deze poging je hetzelfde @Sloppyslayer: Veel succes en plezier met de laatste natuurlijke poging! Hopelijk werkt het Zit zelf ook af te wachten of onze laatste natuurlijke poging gelukt is. Weet alleen niet precies wanneer mijn ei was, zelf dacht ik vorige week zaterdag, dus nog een weekje afwachten ongeveer. @Vlinder: fijn dat je nu echt bijna mag beginnen! Veel succes meid. @Wensje: Veel succes met deze poging. Kan me voorstellen dat je even de rust hebt genomen en dan ook nog 14 kg afgevallen, knap hoor! Hier verder weinig te melden. Meiden die ik ben vergeten, sorry, maar ben ondertussen aan het koken en heb dus niet heel veel tijd om alles terug te lezen Liefs, Misty
Ik moet door een schildklier afwijking altijd in het ziekenhuis bevallen. De cotroles mogen bij een vk in de buurt, maar bevallen moet dan in het VU. En ook de 20wkn echo moet in het ziekenhuis omdat ik en mijn dochter een aangeboren afwijking hebben. Nik bijzonders hoor maar daardoor wel een uitgebreide 20wkn echo.
Goh meiden, het was druk hier sinds gister middag, maar wel gezellig... N-Sky, wat goed van je zeg die 10 kilo, en van jouw ook Wensje...succes deze keer, hopelijk is het de laatste keer....(voor ons allemaal...) En Sloppy, wat een fijn nieuws dat het beter met je kleintje gaat. Hopelijk lukt het deze keer en blijft de IVF je bespaard. Lente, ik herken je dipje helemaal, en ook het bloeden bij de gyn. Super genant, niet?? Is mij ook een keer gebeurd. Na de curretage stopte het bloeden maar niet, en moest ik dus ook hevig bloedend voor controle terug, verschrikkelijk vond ik het. Dat dipje met manlief herken ik ook zeker te weten, het is idd. niet makelijk voor allebei, en man en vrouw gaan nu eenmaal anders met problemen om denk ik. We hebben ook perioden dat we elkaar goed kunnen helpen, maar ook perioden waarin we elkaar niet helemaal begrijpen omdat we er anders mee omgaan denk ik. Stilletjes in de auto (of in bed) huilen zonder dat manlief het merkt herken ik ook... Meid, gelukkig lees ik dat het weer beter me je gaat, gelukkig maar. Maak er maar een fijn week-end van met manlief. Ja, Vlinder, ik kijk ook al uit naar de Gonal... Clowntje, wat fijn een succes verhaal te lezen met IVF. Hoop dat het deze keer hetzelfde resultaat brengt. Misty, smakelijk eten hoor... Fijne avond allemaal, en een dikke knuffel voor iedereen...
Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Herma: IVF behandeling 4, Radbout Nijmegen Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Lente67:IVF2, Breda en Tilburg IJsvogeltje: ICSI 1, EMC R'dam La femme Nikita: IVF2, Endokrinologikum Hamburg Sloppyslayer: IVF 1 voor 2de kindje nog 5 rietjes met Cryo's over, VU Amsterdam Wanneer: Vlinder3: november, 26 oktober start Lucrin Herma: november, 23 oktober start Puregon Ladouce: november Lente67: 29 oktober start 300 ie menopur IJsvogeltje:16 november intake (en start?) Misty1984: November La femme Nikita: november, punctie hopelijk week 47 Sloppyslayer: November, bij eerst volgende ongi FM's: La femme Nikita: 17 November 1e FM Herma:2 November 1e FM Lente67: 5 November 1e FM Punctie: La femme Nikita: week 47 Herma: tussen 5 en 8 november Terugplaatsing: Testen: Zwanger: Helaas Ongie: Hee meiden, even weer het lijstje naar voren gehaald. Volgens mij staat nog niet iedereen erop. Ben benieuwd wanneer de eerste puncties komen. Herma alvast veel suc6 met je 1e FM. Ik hoop dat er mooie follikels te zien zijn. Sloppy hopelijk voor jou geen FM maar meteen naar ZWANGER Voel me dit keer niet super met de hormonen. Misschien ook omdat november een moeilijke maand voor me is. De 14e is mijn man namelijk 3 jaar geleden overleden aan Kanker. Voel me dus sowieso emotioneel en dan die hormonen enzo er nog bij. Maar wie weet is de punctie/tp rond zijn sterfdag en is dit het begin van een nieuwe periode. Ik blijf positief en hoop dat november mijn maand (en die van jullie) wordt. Fijn weekend X Lente
ik zie hier eeen paar oude bekenden en kom jullie allemaal even sterkte wensen en een dikke knuffel brengen.. lieverds suc6 met alles.. liefs yippie
Hey Lente, Jeetje, wat heftig meid. Kan me voorstellen dat deze donkere dagen niet echt je favoriet zijn als je man in deze tijd is overleden. Heel veel sterkte! Ben je nu alleen met de IVF bezig als ik vragen mag? Lijkt me namelijk heel zwaar. Dikke knuffel voor jou en verwen jezelf maar wat extra deze maand! Liefs, Misty
@Jippie wat lief dat je ons even komt opzoeken. Gaat het goed met de tweeling? Al op de helft zie ik, wat gaat dat snel bij een ander @Misty, mijn man wou geen kinderen en mijn nieuwe vriend gelukkig wel. Hij is een stuk jonger dan mij en ik hoop dat het ons samen gaat lukken. Heb zelf altijd wel kinderen gewild maar heb toen (na veel tranen) uiteindelijk ervoor gekozen om bij mijn man te blijven. Helaas zijn we uiteindelijk maar 5 jaar getrouwd geweest. Mijn vriend en ik zijn nu 2,5 jaar samen en de planning is volgend jaar te gaan trouwen. Maar dan moet wel mijn andere huis verkocht worden. De datum staat op 20 mei maar of dat gaat lukken? Eerst maar eens kijken wat deze ivf ons brengt. Ga nu maar eens boodschappen doen en mijn bovenverdieping opruimen. Veel liefs, Lente
Goh Lente, wat een levensverhaal heb jij, kan me voorstellen dat dan November geen makkelijke maand is. Meid, ik wens je het allerbeste toe voor de komende IVF behandeling, en ik hoop voor je dat alles goed komt, met jouw, je huisje, jullie bruiloft etc.etc. Yippie, wow, wat gaat de tijd snel, je bent al op de helft, en dan nog wel van een tweeling. Dat is echt onze diepste wens, maar we zullen al super blij zijn als er eentje goed blijft zitten. Hoe voel je je ?? Heb je al een grote buik??? Jij was zwanger geworden in het Juli-Aug topic dacht ik, toch?? Leuk in ieder geval dat je nog met eens meeleest en leeft. Fijn week-end allemaal, en vind dat we zeker het lijstje niet uit het oog moeten verliezen, is een makkelijk geheugensteuntje.
Misty en LaFemmeNikita bedankt voor jullie lieve woorden. Heb mezelf verwend met twee schattige glazen vaasjes en een paar heerlijke truien. Kan ik mooi mijn buikje en vetrollen verstoppen Mijn gemaakte oude spijkerbroek is weer spontaan gescheurd Voel me na vandaag weer ietsjes beter. Ik denk dat mijn menstruatie ook voor de nodige stemmingen heeft gezorgd:x Maar goed het ergste is voorbij nu. En auw wat deed de decap gisteren zeer en dan die menopur er nog achter gaan. Mijn vriend maakt voortaan de spuiten klaar. De ampul breken ging goed maar 4 keer het vloeistof opspuiten veel minder. En als ie thuis is zet hij ze ook. Rechts doet minder zeer dan links. Gelukkig heb ik plaats genoeg Zo ff mijn hutspot stampen en lekker eten. Tot morgen lieverds, X Lente
Hej meiden!! onze eerste puregon zit er in! dus nu mogen me follies mooi gaan groeien dat ik straks mooie eitjes mag hebben!! nu aftellen naar 8 nov de eerste fm spannend weer! hoop dat we aan 2 fm's genoeg gaan hebben knuffel van sky
@Lente: heftig zeg! Fijn dat je nu een vriend heb die wel kinderen wil en ik hoop dat je huisje snel verkocht is en dat je lekker gaat trouwen. Als het bij ons nu raak is dan ben ik uitgerekend op 25-7 en onze trouwdatum is 23-7 Dan verzetten we de boel gewoon hoor als het zo blijkt ze zijn. Megan kwam met 39+3 @N-Sky: Spannend hoor! Dan is het eindelijk begonnen!
Veel suc6 Norwegiansky Sloppyslayer hopelijk moet jij je bruiloft verzetten Hier niet veel nieuws. Mijn menstruatie is gelukkig weer bijna over en de menopur doet hopelijk zijn werk. Vrijdag zullen we het zien op dag 9 (8 met menopur). Vind het megaspannend. De eerste keer had ik slechts 1 (lege) follikel en daarna 5 bevruchte eistjes. Hoeveel zullen het er nu worden? Fijne zondag allemaal X Lente
goedemorgen, Sorry heb even geen puf om op iedereen te reageren. Ik heb van de spuit van gisteren voor het eerst een blauwe plek, nou ja blauw bijan zwart.... Een supergezellige dag gehad gisteren, mijn schoonbroer werd 30 en was echt onwijs gezellig. Meiden ik vraag mezelf weer iets af: Hoelang duurt het dat je ongie wordt na de pil?? Ik weet het echt niet meer het is al zo lang geleden dat ik de pil heb geslikt. Het is voor mij zoiezo moeilijk om te kijken wanneer ik ongie wordt aangezien ik het nog steeds ben.... Ik ga morgenochtend weer even bellen naar het EZ om te vragen wat ik moet en of hun mij kunnen vertellen wanneer ik dan mag starten met de Gonal.