Aaaaah Kaatje heeft haar 2e FM en Laupa haar 1e... Spannend meiden!!! HEEEEEEL VEEL SUCCES!!!! En Vlinder???? Heb je vandaag nog een bloedtest of niet meer? In de lijst staat van wel nl....
Hoi Meiden, Allereerst: van harte gefeliciteerd Zeehondje! Je bent zwanger JOEHOE! @pink ik denk dat jij ook gewoon zwanger bent...voel het aan mijn water! Hihi Wat een lastige vragen, maar denk dat daar vast wel een oplossing voor komt. Desnoods kom ik op je kindjes passen, als kleuterjuf zijnde kan ik dat best! hihi @Kaaatje en Laupa succes vandaag! Elke keer weer spannend hè? @vlinder wat geweldig dat je samen zwanger bent! Is dat dezelfde schoonzus als met wie je ging winkelen? @lente ik heb geen idee wat ik zou kiezen. Ben nog niet echt in die positie geweest...Fijn om te horen dat je niet bij de pakken neer gaat zitten @ijsvogeltje bedankt voor je lange pb. IK ben vandaag weer begonnen met het endo-dieet. Maar mis mijn koffie enorm. Zo meteen maar weer even langs de biosupermarkt voor brood en humus enzo...Ik bestelde mijn brood altijd bij de bakker. Even in de broodrooster en dan met suikervrije jam, heerlijk. Of met zelfgemaakte tonijnsalade. Je wordt er enorm creatief van. @ sloppy wat balen dat je je nog steeds zo voelt. Heb je nog wel van het sinterklaasfeest kunnen genieten? @mijzelf ik heb net het ziekenhuis gebeld met de mededeling dat deze poging niet gelukt was. Ik werd doorverbonden om een afspraak te maken voor de voorbereiding van een cryo-tp. Kon ik pas volgende week terecht. Op zich niet erg, kan best wachten, maar ik de gyn heeft gezegd dat mijn cyclus niet op gang mag komen omdat dat niet zo goed is in verband met de endometriose. Ik kan dus helemaal niet een week zonder medicijnen wachten...dus heb heel veel lange stiltes laten vallen tijdens het gesprek en toen ging ze wat regelen. Word straks gebeld. Gelukkig maar. Wie weet hoe lang er tussen een mislukte poging met een emmy en een cryo tp zit? Het liefste wil ik meteen door, maar da's denk ik niet reeel. Heb namelijk geen zin in een pijnlijke cyclus, de pil of weer een hele tijd decapeptyl... Nou, ga nu lekker even naaien...muziekje aan en bestellingen afmaken voor collega's en vriendinnen. Dikke kus!
Sammie Natuuuuurlijk is het goed dat je ook komt meepraten. Ook al ben je dan niet zo een prater... Je kan hier wel informatie op doen en steun vinden... En wat je vertellen wilt, dat lezen we dan wel Spannend hoor meid... alweer in de wachtweken... Zitten jullie toevallig met de behandeling in Groningen? Daar doen ze nl. IVF in eigen cyclus weet ik... Heel veel plezier hier... en ik hoop dat je hier ook heel veel steun mag vinden. WELKOM!!!
Pink, bedankt voor je welkom! Ja UMCG groningen. Jij ook al weer 11 Dpo, wat gaat dat hard! Ik lees al sinds dit topic open is mee, dus weet bij iedereen wel zo'n beetje hoe het ervoor staat
Goedemorgen Lieverds,, Sammie (ook al zo een leuke naam) tuurlijk mag je meekomen praten, gezellig!!! Pinkie, ik ga die zwangerschapstest van jou zkr inspireren met mijn positiviteit!! Het stukje tekst is idd erg duidelijk.. Dank u daarvoor!! K vind het heerlijk dat je je nu al druk maakt om je bevalling.. en ik zou zkr vragen of je eerder mag testen!! Doen waar jij je goed bij voelt!! IJsvogeltje ooww je maakt jezelf nu al gek.. Haha denk dat we dat na de tp stiekem allemaal doen hoor!! Succes! Vlinder gefeliciteerd met je zwager en schoonzus.. Want super leuk dat jullie nu samen zwanger zijn!! Zeehondje, nou duidelijker kan je het niet krijgen..!!! Nogmaals Super Gefeliciteerd!! SloppySlayer, wat irritant dat je je nog steeds zo ziek voelt.. Ja je kan zkr door de griepprik ziek worden, daarom neem ik hem nooit.. Das ff balen!! Lente wat goed dat jullie het een plekje aan het geven zijn!! Het is een hard proces waar je door heen moet, maar wij zijn er allemaal voor je.. Dat weet je!! Ik zou ook met de arts gaan kijken naar welke stimulerende medicatie er allemaal is en wat voor jullie het beste zou kunnen gaan werken.. En dat contract moet je gewoon krijgen.. Geen gezeur en stress meer vanaf nu!! Nou ik ben net terug uit het ziekenhuis.. Er zitten er nu 8! Maar ben ik u wel heel blij mee hoor.. Aan de ene kant zat een kleintje van 14 en grote van 18, 19 en 20 en aan de andere kant 4 van rond de 17 a 18!! Dus moet miss morgen nog terug voor een echo, maar ws woensdag of donderdag mijn punctie!! Dit hoor ik allemaal vanmiddag, dan moet ik ze bellen!! Ben best blij nu!! Ga zo ff sporten en spreek jullie later weer Lieve Meisjes
Snoes, balen dat je 1ste poging mislukt is! Hele dikke knuffel! En terecht dat ze wat regelen! Ik gok dat je een maandje moet overslaan ook ivm de feestdagen en dan je lichaam moet rusten.
Kaaat, wat super 8 follikels! Spannend deze week de punctie! En terecht dat je blij bent met zo'n mooie aantal ! Duim voor je voor een mooie uitslag!
Zo ik ben ff wat aan het tikken en gelijk een bladzijde erbij!! Snoes wat goed dat je voor jezelf bent opgekomen (door stiltes te laten vallen) You go Girl!! Ik hoop dat je gelijk door kan, maar heb geen idee.. Helaas!!
Heey meiden, ja klopt dat is dezelfde schoonzus waar ik mee ga winkelen. Ik heb er trouwens maar1, ik heb geen broers of zussen en mijn man heeft 1 broer. We hebben echt een zussenband en dat is zo geweldig, zeker nu we samen zwanger zijn. Nee ik ga het nog niet vertellen aan AH, heb morgen mijn eerste dag en het is een 3maanden contract. Ik heb het aangenomen omdat ik echt weg wilde bij die andere *** bazin. Bij haar ga ik het niet inwrijven, we wonen hier in een klein dorp en dan weet straks iedereen het en ze gaat altijd boodschappen doen bij de AH. Dus dat doe ik maar niet.
@sammie: welkom hier!! @Lente: ja welke medicijnen nu te gebruiken. Ik zou het toch met je arst bespreken. Ik reageerde heel goed op de Gonal-f, die heb ik bij de IVF gehad. Gebruik je ook decapeptyl? Hoe lang is jullie poging? Wij hebben het lange traject gehad... @Kaaat: Wat goed!! Ik hoop dat je snel voor de punticie mag hoor @Snoes: ik hoop dat je snel een verlossend telefoontje krijgt en dat je snel de medicijnen mag op halen! @Pink: Ik denk dat je zwanger bent hoor Dit zijn gedachten die er echt bij horen.........hihi Ja is moeilijk om te bedenken waar je kleintjes naar toe moeten als je voor je KS gaat.... Misschien niet leuk maar ze dan toch voor een paar nachtjes scheiden van elkaar? De meeste mensen kunnen er wel 1kindje bij hebben?? Geen idiale oplossing echt helemaal niet, maar het zou maar voor een paar dgn zijn........xox hier door mijn snot neus heen krijg ik toch meer reukvermogen zou het dan toch?? hahaha
Wat Super leuk Vlinder!! Nee gewoon voor je houden tot de 12 weken.. En ik een klein dorp komt je bazin er uiteindelijk tog wel achter.. Hoe laat moet je bloedprikken?
Dan is het helemaal bijzonder dat jullie nu tegelijk zwanger zijn dubbel genieten! En ja werk, tja je moet het na de 3mnd vertelen helaas maar ik zou toch nog zo lang mogelijk wachten hoor
Oeps dat ben ik vergeten aan te passen, ik hoef geen bloed meer te laten prikken, dit heb ik vrijdag al laten doen. Ja daarom, ik ga echt de moeite niet nemen om het haar te vertellen.
Ik heb net dan toch maar voor zeker gebeld met de IVF-Verpleegkundige... Zij zegt dat de Ovitrelle toch echt al wel uit mijn lichaam is nu en zij vindt de tekenen ook wel heel positief. Over het trappen op sjeesen moest ik me niet ongerust maken volgens haar... En het enige dat ik mezelf kan aandoen is dat ik te vroeg zou testen en dan een negatieve test kan hebben... Tja.. dat weet ik Maar als ik eerder zou testen dan zondag en hij geeft positief aan, dan kan ik er ook gewoon vanuit gaan dat ik zwanger ben. Ik moet wel pas zondag dan gaan afbouwen met de bolletjes.. En als ik zwanger ben dan kan de echo zoals het nu lijkt in de week van 3 januari...
@ pink Ik vond de onzekerheid wel of niet zwanger te zijn erger dan de negatieve test. Klinkt raar, maar toen werd ik wel weer een beetje mezelf. Het is natuurlijk aan jou, maar als ik jou was zou ik eerder een test doen...