Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlinder3, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iloon09

Iloon09 Actief lid

Oct 22, 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sloppy: Dat kan ik me voorstellen!

Nu maar hopen dat de 13e voor ons een geluksdag is! :)

2. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee meiden...

Ik heb nog spaghetti over en ik ga een lekker warm bad nemen....

Hmmmm.... ik ga genieten!!! ;)

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @Pink: wij gaan ook spaghetti eten :D

@Iloon: 13 is een pracht getal. Van MEgan was ik op 13-10-09 uitgerekend :D

4. Amonuk

Amonuk Lid

Nov 10, 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoera, er komt een klein Zeehondje!

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Iloon Welkom hier!! Spannend he de ww!! :D:D

Pinkie Badderse!!!

6. Amonuk

Amonuk Lid

Nov 10, 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikita: wat vreselijk balen! Heel veel sterkte....

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Nikita wat een enorme en verdrietige tegenslag en veel sterkte met het vertellen tegen je man en het samen verwerken ervan.
    Weet verder niet wat ik moet zeggen om je te troosten.
    * slaat een arm om je heen en legt een zacht fleece dekentje op je*

xxx
    Lente

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Iloon welkom hier en hopelijk een positieve test de 13e:)
    Wijze Pink veel badder plezier:)
    *sponst de rug van Pink in met lekker geurende lavendel badschuim*

Vandaag belde het uitzendbureau of ik maandag op gesprek wilde komen (ruim 5 kwartier rijden) terwijl de andere bedrijfsarts nog geen kwartier met de trein is:( Heb dit dan ook gezegd en wordt morgen terug gebeld. En omdat ik lag te slapen (en dus geen telefoon gehoord heb) heb ik een waarschuwing omdat ik niet bereikbaar was:( Dûh, ik ben niet voor mijn lol thuis. Morgen weer een dag:) Dacht dat ik uit mocht rusten:(

Tot morgen meiden,
    xxx

9. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

La Femme... lieverd, dikke digitale knuffel van mij. Klote zeg :(.

Jolanda

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nikita, heel veel sterkte meid. Wat gun ik het jou (en iedereen hier) ook zo!

Ego; ben elke keer bang toch ongesteld te worden, zal nog wel even zo blijven.
    Donderdag 23 december de eerst echo.

11. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,039
    0
    0
    Zeehondje, onwijs gefeliciteerd!!! Echt super leuk, geniet er van. Kan me wel voorstellen dat je nog bang en voorzichtig bent, maar goed, begin is er!

Ik voel me echt heel goed, heb nergens last van en doe toch eigenlijk gewoon alles, behalve sporten en zwaar tillen. Nu ik nergens last van heb (wel nog gevoelige tepels iedere ochtend en avond), begin ik me daar weer zorgen om te maken :x, zo van, hoe kan ik nou niks voelen, als er iets innesteld of groeit, dan moet je toch wel iets voelen...hmmm, lastig dus. Ik weet best wel dat er geen pijl op te trekken is en niets aangetoond over wat wel of niet een indicatie kan zijn, maar ja he, dat hoofd van mij blijft toch malen..

Nog een hele week te gaan...zucht..

12. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,039
    0
    0
    @iloon, ik heb ook erg flinke buikpijn gehad de 2 dagen na m'n TP, vooral de ochtend van de 2e dag. Erg opgezette buik, en continu soort ongi-zeurpijn, maar ik voelde ook wel dat het niet m'n baarmoeder was, dus moest het wel m'n ene eierstok zijn (heb er nog maar 1)..ik was echt ongerust en wilde het ziekenhuis al gaan bellen, toen het toch wegtrok, en wegbleef. Nu heb ik helemaal nergens meer last van en dat voelt ook super raar, zeker als endometriose-geval...

Aan de andere kant, probeer ik er ook beetje van te genieten deze wachtweken, hoe moeilijk en spannend het ook is, geen pijn is voor mij echt het allerbelangrijkste!! Ik heb afgelopen jaar zoveel pijn gehad, dat wens ik echt niemand toe!

Maar ja, zie natuurlijk wel tegen de testdatum op, of er dan ongi/endopijn gaat komen of niet...

Wat is het hier rustig trouwens, iedereen lekker op de bank aan het hangen? Of juist niet? :)

13. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoes
    Iedereen vindt het tot nu toe heel positief klinken en ik zelf ook ;)
    Het zou wel heeeeeel erg teleurstellend zijn nu als het toch niet zo zou zijn..

Wat lief dat je zegt dat je desnoods wel komt oppassen... en als kleuterjuf moet je dat zeker wel toevertrouwd zijn ;)

Hier laten ze er in principe een cyclus tussen zitten en in principe niet stimuleren in een cryocyclus. Wel de Ovitrelle zetten, maar verder dus niet. Maar dat is hier.
    Vervelend dat ze dan niet bellen als dat wel beloofd wordt. Hebben ze inmiddels al gebeld?

Sammie
    Kijk das wel fijn dat je al een beetje weet wat wie bezighoudt ;)
    Hier is het in principe ook 18 dagen na de punctie testen, maar ik heb vandaag gebeld omdat ik dus al wat ervaring heb en mijn lichaam al wat beter ken en ik mag dus wel wat eerder testen....

Kaaat
    Ik heb dus inmiddels ook al gebeld en ik mag gewoon wat eerder testen. Is ie dan negatief moet ik niet al te verdrietig zijn omdat het dan te vroeg kan zijn, maar ja dat wist ik natuurlijk zelf ook al wel hihi...

Leek mij ook erg duidelijk de tekst ;) Astu!!!

Ik voel de positieve straling al meid!!! Heeerlijk warm!!!! ;)
    Thanks!

Wat een mooie score meid!!!! 8 stuks... en die van 14 kan nog heeeeeel goed gewoon meedoen hoor...
    Bij ons in het ziekenhuis zeggen ze ook dat ze minimaal 15 mm moeten zijn om een dooier te hebben... Nou dat gaat ie zeker redden... ;)

Ben benieuwd wanneer de punctie is...

14. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sloppy
    Dat is ook zo... ideaal is het niet, maar het moet maar even. Als ik net zo ben als de vorige keer dan wil ik gewoon ook de volgende dag naar huis zodat het maar voor 1 nachtje is en dan vraag ik gewoon meer kraamhulp. Misschien is er wel een vriendin bereid om bijvoorbeeld dan de eerste nacht bij mij te blijven slapen... Moeten we maar even kijken...
    Er zal vast wel een oplossing komen...

Het zou nu een heeeeel grote teleurstelling zijn als ik niet zwanger ben. Ik voel nu ook behalve wat pijn in mijn onderrug helemaal niets meer he....

Wie weet Sloppy... Ook al zo spannend... hihih... We houden de moed erin meid...!

Snoes
    Ik ga de test ook wat eerder doen hoor. Ik moet vrijdagmorgen naar mijn vriendin om mijn haar te laten kleuren en ontkleuren en als ik dan zwanger ben wil ik wel even dat ze dat dan weet... dus ik ga woensdag- of donderdagmorgen testen denk ik...

En je hebt gelijk hoor... Deze onzekerheid is ook killing... en woensdag is gewoon eigenlijk mijn NOD....

15. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wensje
    Dank je wel!!!

Lente
    De kans is ook heel groot dat ik woensdagmorgen ga testen hoor ;) Of donderdagmorgen...

Sloppy
    Zoooo... 4x per dag stomen... Nou dat moet helpen...
    Wat vervelend dat je er ook nog eens astma bij hebt. Dan heb je het extra benauwd...

Heel veel beterschap!!

Laupa
    Gefeliciteerd met de goede uitgangsecho... de start is in zicht!

Nee hoor het is niet te laat omdat je dit niet kunt vergelijken met je normale cyclus. Ze hebben je natuurlijke cyclus namelijk stop gezet en nemen deze over met de medicatie. Dus niets om je zorgen over te maken...

16. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nik
    Wat lief van je dat je zelfs zou willen overkomen vanuit Duitsland... Nu weet ik niet waar je woont in Duitsland, maar ik heb Duitsland bijna in mijn achtertuin hahaha...

Ja je gaat je hoop overal vandaan halen he hahahah
    Maar goed bij de inseminaties: tot 3x toe wel zo gebeurd: 5e poging in combinatie met die ene arts...
    Dus je weet het niet he.. hahahaha..

Oooh ik zit er nog steeds mee dat het deze cyclus niet gelukt is bij jullie.. Bah...
    Nogmaals een dikke knuf!!!

Sloppy
    Heb je nog erwtensoep over... ???
    Hmmm smikkel smikkel...

Snoes
    Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt... zou ik ook doen... Maar aan de andere kant als ie de tijd voor iedereen neemt en vrouwen zich wel op hun gemak voelen bij hem daardoor dan is het ook niet raar dat ie uitloopt...

Heb ik ook met mijn gyn die ik onder andere had tijdens de zwangerschapscontroles... Aangezien ik zo een perfecte zwangerschap had, gebruikte hij mij wel eens om wat achterstand weg te werken hahahaha...

Lente
    De kamillethee was koud... brrr.. niet lekker meer ;)

Kaaat
    Oooh spannend... morgen nog een FM...

Ik ben benieuwd...

17. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sabine25
    Welkom hier!

Ik hoop dat je hier heel veel steun zult vinden en dat het ook voor jou een superjaar mag gaan worden...

Snoes
    Whatever happens... jij mag altijd mee blijven kletsen hoor..!!!!
    Jeetje meid... we zouden je gewoon veel te erg missen als je zou gaan...

En ik hoop ook dat je deze maand nog een TP zal krijgen, maar hou er rekening mee dat veel ziekenhuizen een stop hebben in verband met kerst en oud en nieuw en dan krijg je hem dus pas in januari. Maar ik duim dat het nog deze maand gewoon mag ;)
    Misschien dat de stop alleen geldt voor de IVF/ICSI-behandelingen....

Nik
    We zijn er altijd voor je!!!
    * Neemt Nik eens even stevig in haar armen zodat Nik eens even lekker heel hard kan uithuilen en geeft Nik bij deze toestemming om zo hard mogelijk te schreeuwen en te schelden als ze dat wil....*

18. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iloon
    Welkom hier meid... nogmaals dan!
    Het gaat hier inderdaad hard met schrijven... Ik zit hier nu ook vol goede moed een aantal pagina's terug te werken en ik wil braaf op iedereen antwoorden ;)

Zo je hebt in ieder geval het nodige al meegemaakt lees ik... Blij dat je nu in ieder geval weer thuis bent!

Erg he dat wachten met testen... maar ik las ook dat je 4 testen gehaald hebt vandaag... Nou daar moet je het wel mee kunnen redden denk ik hihihi..

IJsvogeltje
    Leuk he... een WII... Wij hebben hem ook. Bij ons is alleen de kabel stuk en we moeten dus een nieuwe kopen en die kost even 37 euries.. pfff...

19. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sloppy
    En was jullie spaghetti lekker? Ik heb zitten smullen! ;)

Kaaat
    Dank je wel: het bad was heerlijk! ;)

Lente
    Dank je wel zeg... was heerlijk en mijn rug is lekker schoon nu en ik ruik lekker...!!!! Hmmmm... Super ;)

Nou ja zeg!!!! Zijn die lui nu helemaal besodemieterd... Hadden ze toch ook even kunnen inspreken of je even terug wou bellen??? Vind ik niet kunnen dit... Je mag dus niet eens even liggen te slapen en dan de telefoon niet horen.. tsss...
    Zou ik nog wel even aankaarten geloof ik...

Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen meid...

Zeehondje
    Ja erg is dat he... Ik heb dat gevoel altijd tot aan de 1e echo ongeveer ;)

20. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden... Ik heb heeel wat pagina's bijgewerkt en ga nu mijn bolletjes inbrengen en lekker slapen!

Welterusten en tot morgen allemaal!!!!

Share This Page