Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo nou ik ben er weer hoor! PFFFFF.
    Was zo aan het hoesten dat ik sloppyman niet wakker wilde mkn.
    Dus een bruistablet tegen het hoesten en ff stomen en dan hoop ik weer te kunnen slapen.
    Ik was gister avond al om 21.30 in slaap gevallen op de bank.

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Wijze Pink hahahahahaha zo kom je de tijd wel door;) Ook ik zou super teleurgesteld zijn als jij niet zwanger bent. Kan gewoon niet anders. Tot nu toe kwamen mijn voorspellingen uit (behalve bij mezelf dan:() dus ik zeg ZWANGER:)

Nikita hoe gaat het lieverd? En met je man? Wat verdrietig allemaal. Ik ga voor je duimen dat de volgende goed blijft zitten. Nogmaals sterkte.

Snoes ik hoop dat je gauw gebeld wordt.

Sloppy wat vervelend dat je zo'n last blijft houden.

*Steekt een aantal kaarsjes aan voor alle wachters aan de picknicktafel wat een spookachtig effect geeft in de mist en heeft een pot gloeiend hete earl grey thee gezet met voor de liefhebbers warme melk en honing*

Meiden, ik wil even zeggen dat ik jullie helemaal niet wil missen als deze maand over is:( Ik vind jullie allemaal zo leuk en lief:)

xxx
    Lente

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ lente doe mij maar een kopje thee met een beetje honig :)

En hoe gek ook, slapeloosheid is een zwangerschap symtoom. En ik heb er nog een, last van branderige ogen.
    Dit had ik bij megan ook :)

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Sloppy, ooh het wordt spannend lieverd! :)

Iedereen, ik heb appel/kaneel cake!!!! Tast toe.
    Ooh lekker een bakkie thee met honing.

Mijn kaarsjes blijven branden hoor.
    Er staan er aardig wat hier. :)

5. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sloppy
    Ik hoop dat je toch nog even wat slaap in kan halen want je was hier wel erg vroeg zo hoor meid...

En idd slapeloosheid is een teken... Ik heb moeite met in slaap komen ;)
    Branderige ogen... hmmm heb ik ook... ;)

Wij zijn gewoon allebei zwanger meid!!!

Lente
    Ik ga er gewoon vanuit dat je gelijk hebt en dat ik zwanger ben ;)

OOOOEEEEEH gezellig aan de tafel nu zeg met die kaarsjes zo... En hmmmmm heeerlijk geurende thee... *Pink gaat snel zitten achter een mok heeerlijk warme thee met honing en slaat haar handen om het glas heen, want....brrrrr.. het is zooo koud...*

We hoeven elkaar toch ook helemaal niet te missen? Waarom richten we niet een clubbie op nadat deze maand over is?????
    Dat kan toch?
    Ik heb de meesten van jullie geloof ik ook al als vriendje toegevoegd en voor degenen die dat nog niet zijn, maar wel willen, voeg me maar toe!

Ik heb ook wel hyves....

Maar een clubje lijkt me ook een leuk en gezellig idee... En dan noemen we het.... De Picknicktafel!!! hihiihih

Het was vanmorgen weer spiegelglad en verdorie ik moet vanmiddag er door om naar de kinderarts te gaan met mijn zoontje... getsie...
    Zal ik dan stiekem een zwangerschapstestje in het ziekenhuis vragen hihhii... (dat doen ze jammer genoeg niet...)

6. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooeeeehh... het maakt Pink niet uit... Klinkt lekker... Appel/kaneel cake in de vroege morgen...
    Alleen moeten we wel oppassen met de kaneel geloof ik ;)

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohhhh wijze pink, we zijn gewoon zwanger :D:D

We moeten oppassen met Honing (onbewerkt product), de kaneel ook maar dan moet je zo'n heel potje per dag eten en dat redden we echt niet met een appel/kaneel taart hoor ;) Of twee hihihihihi

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @pink: das een leuk idee, de picknick tafel als topic openen :D want dan hoef ik al dat lekker niet te missen :)

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Sloppy en wijze Pink zijn de volgende op het roze lijstje:)

Kijk maar uit Wijze Pink, niet tegen sturen als je in de slip raakt. En als je toch de deur uit moet loop even bij de kruidvat binnen voor een test (2 voor 5 €) en dan morgenochtend testen:)

Ga zo lekker douchen en bij mijn leuke school langs hier in het dorp.

En ja de bedrijfsarts had mijn beide telefoons ingesproken en ik had netjes terug gebeld maar dat is blijkbaar niet genoeg. Ach ze zoeken het maar lekker uit daar.

De picknichtafel klinkt goed:) Ga eens ff kijken waar we dat clubje gaan neerzetten. En ook ik heb Hyves:)

*gaat nu voorzichtig mijn haar wassen en pronken bij mijn collega's met nieuwe en eerste tattoo*

Sloppy ik wil nog steeds jouw foto's zien!

xxx
    Lente

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    hallo allemaal,

Ik moet even mijn verhaal kwijt... zoals jullie aan mijn banner kunnen zien heb ik een postieve test na 2 weken geleden de eerste tp (IVF). ik bel dus helemaal happy naar het zkh (we zijn 2 jr en 4 maanden bezig...) maar ik mag pas bellen als ik 18 dagen na de punctie positief heb getest! Wat een domper! Ik had nog nooit eerder een positieve test gehad maar ze zeggen dat de ovitrelle nog voor vals positief kan zorgen.. nu staat op internet dat dit tot 10 dagen erna het geval kan zijn en vandaag is dag 18 na de ovitrelle. Heeft iemand hier ervaring mee??

En kan je door de progesteron bolletjes een positieve test krijgen? Nee toch he? Ik weet wel dat de menstruatie daardoor kan uitblijven maar verder... hoe kom ik in godsnaam de komende 2 dagen door....? help?

Groetjes Josjo

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Lente: ik zal zo eens ff zoeken :D

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Josjo: Nee hoor die bollen kunnen je test niet posi mkn! Dus GEFELICITEERD!!

13. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He sloppy en pink,

Kunnen jullie een beetje positiviteit mijn kant op sturen. Juist omdat dit m'n eerst icsi is weet ik gewoon niet wat te verwachten, mede omdat ik bijna een heel jaar geen gewone cyclus heb ervaren ken ik m'n lichaam niet zo goed helaas.

Heb vannacht niet goed geslapen, voelde beetje zeurpijn en leek erop dat ik ook beetje opvlieger had (warm en zweten). Hoe langer het duurd dat wachten hoe onzekerder ik lijk te worden. Mijn man echter heeft nog steeds een goed gevoel zegt ie, hmmm...

Nu al ongesteld worden zou te vroeg zijn lijkt me (6 dagen na TP)

Nou ja, vandaag weer werken, zorgt weer voor afleiding :)

Heeft er iemand croisantjes??

14. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kaat & Lente67: Bedankt voor jullie warm welkom!

@Sloppy: Dan moet de 13e wel een goeie dag worden!:)

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @lente: ik moet ff een foto mkn van mn tatoo.......heb er gewoon geen een :s

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Josjo ik heb geen ervaring met jouw middelen maar mij lijkt het zo ver na de tp dat je zwanger bent. Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd. En om je 2 lange dagen door te komen schuif je gezellig aan bij de picknicktafel. We houden je wel bezig;)
    *snijdt een plakje cake af en schenkt een grote mok geurige thee voor je in*

Meiden onder algemene clubs staat de tafel al gereserveerd voor volgend jaar:D

*vliegt de trap op want verdoet weer haar tijd aan de picknicktafel*

xxx
    Lente

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @sloppyslayer: dank je, al durf ik nog niet helemaal te juichen.. niemand ervaring met ovitrelle? Ze zeggen het ook niet voor niks in het zkh denk ik maar die zijn natuurlijk liever safe then sorry....
    pfff

jullie verhalen allemaal zitten lezen en oh zoveel herkenbaarheid! Ik voel me trouwens niet veel anders dan normaal hoor. Iedere maand weer let je op omdat je denkt dat je allerlei andere dingen zal voelen als je zwanger bent, maar volgens mij valt dat best mee. In de afgelopen 2,5 jaar heb ik alle symptomen al gehad zo'n beetje, gewoon ook omdat je er zo op let!

gekmakend is het wel he, dat wachten....

X

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Ijsvogel: straaaaaal straaaaal........ik ben ook geen ervarings deskundige hoor. Bij Megan had ik enorme buikpijn omdat ik links overstimulatie had en later bleek dat ze ook nog eens aan die kant ingenesteld was, met als gevolg nog meer buikpijn ;)
    Ik ga er vanuit dat ik zwanger ben tot ik ongi word.

19. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ijsvogeltje: Vervelend dat je zoveel pijn hebt moeten doorstaan! Wel fijn dat je nu geen last meer hebt!
    Ik heb nog steeds vervelende pijntjes, maar gelukkig wel minder dan voorheen. Zie dat jij ook de 13e mag testen...Sloppy heeft al bepaald dat dat een goeie testdag wordt! Dus we hebben mazzel...;)

@Pink:Jij ook bedankt voor het warme welkomstberichtje!
    Ik ben ook blij dat ik weer thuis ben, ben gisteren zelfs weer begonnen met werken. Half dagje en had in de avond gelijk weer last van mn buik en lag om 19:00 alweer op bed...:(
    Als ik het zo lees hier ben jij een beetje de moedergans hierzo...heerlijk...heel erg lief!:)
    Wat kan jij typen zeg! Haha...ik doe mijn best om het bij te houden! Doe het ook maar even pagina voor pagina...:D

20. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Josjo
    Allereerst welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!

Dan je vragen. Zelf zit ik al ruim 11 jaar in de MMM en heb ik 4 IVF-behandelingen achter de rug waarvan ik tot nu toe 1 zoontje heb overgehouden. Ik heb ook een dochter maar dat is van IUI. Ook ben ik werkzaam geweest binnen de MMM.

De Ovitrelle is al uit je lichaam nu. Dat het ziekenhuis die 18 dagen na de punctie aanhoudt klopt. Dat doen ze altijd. Ik snap dat je nu eindelijk een positieve test hebt en dat je zo graag verder wilt en het iedereen wil laten weten... Maar ja... ze werken nu eenmaal zo.... Maar als ik het goed heb kan je ze dus overmorgen weer bellen... Schrijf hier intussen maar lekker van je af ;)

De Utrogestan zorgt niet voor een positieve test. Zij kunnen er wel voor zorgen dat de menstruatie uitblijft, maar jij hebt een positieve test gehad.

Geniet er lekker van en als je overmorgen belt krijg je de datum voor de echo... Zal waarschijnlijk in de week van 3 januari worden...

Sloppy
    Met honing ook oppassen? Ik wist alleen dat honing voor kinderen tot en met een jaar niet mocht. Maar wel als je zwanger bent toch???

Lente
    Ga jij zo maar lekker pronken met je tattoo ;)

Ik zou er toch wat van zeggen van die bedrijfsarts.. Ik vind het niet normaal! Zo ga je dus niet met mensen om!!!
    Wat moeten wij dan als wij hen moeten hebben en ze zijn telefonisch niet bereikbaar? Klacht indienen en bij 3 klachten naar de tuchtcommissie ofzo???

Kom nou... we zijn wel mensen onder elkaar dacht ik zo en overdrijven is ook een vak! Nou ja.. dan heeft die bedrijfsarts van jou tenminste een vak he hahahahaha...

Club De Picknicktafel
    Volgens mij kan je hier tegenwoordig op een speciaal plekje een club aanmaken... ;)
    Maar goed... dat kunnen we doen als we allemaal klaar zijn toch? Anders worden de laatsten niet meer zo gesteund ben ik bang... Samen thuis... samen uit... ;)
    Toch.. ???

En idd dan hoeven we elkaar en al dat lekkers niet te missen ;)

Hier
    School belde net of ik dochter van school wou halen. Ze was toch ziek. Ik had vanmorgen wel het idee dat het nu echt was, maar ja ze doet wel vaker dat ze ziek is en dan is er niets aan de hand. Dus maar even naar school gebeld dat als het echt niet wou ze mij dus maar moesten bellen en ja hoor... foon ging...

Dus dochterlief ligt nu met haar dekbed en kussen op de bank naar de tv te kijken en Waiyan onze kater is lekker bij haar onder de dekens gekropen. Ze heeft al wel gespuugd in huis... dus ze is wel echt ziek.

Waiyan heeft het ook in de gaten, want hij is lekker dicht tegen haar aan gekropen en likt haar over haar handen en kijkt haar af en toe vol medelijden aan. Het is ook zo een schat van een kater...

Deel Deze Pagina