Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlinder3, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iloon09

Iloon09 Actief lid

Oct 22, 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lente & Vlinder: Heerlijk zo'n kop earl grey en een plak thee! :)

@Sloppy & Pink: Klinkt als...Zwanger! :D

@Sloppy: Jij was er vroeg bij vanmorgen! Waardeloos als je zo moet hoesten! Beterschap!

@Lente: Laat ze het inderdaad lekker uitzoeken daar! Als ik het zo lees begrijpen die mensen ook geen bal van hoe het leven in elkaar zit!!!

2. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag gedaan meid... ;)
    Ik had mezelf nog helemaal niet als moedergans van dit topic gezien hahaha... Klinkt wel leuk... ;)

Nou gisteren ging het weer zo lekker snel hier. Er werd weer zoveel geschreven en ik wou toch iedereen antwoord geven... Dus dan wordt het idd pagina voor pagina haha...
    :D

Maar goed.. het is hier ook zo gezellig en iedereen is hier zo lief voor elkaar... Reden genoeg om het straks voort te zetten in de Club "De Picknicktafel":D

3. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    IJsvogeltje
    * positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit - positiviteit*

Heb je hier genoeg aan meid??? Zo niet... gil maar... stuur ik je nog wat meer... Ik heb hier nog genoeg liggen!

Ik kan me je angsten helemaal voorstellen! Zeker als je van die vage klachten krijgt, maar helaas meid: je zal het gewoon echt nog even moeten afwachten. Ik kan je verder daarmee ook echt niet helpen, behalve mijn arm om je heen te slaan en je even bemoedigend vast te houden...

Het kan wel dat je na een week na de tp ongi zou worden. Zoals ik al eerder schreef heb ik dat ook tot 2x toe gehad. Maar vooralsnog zijn het krampjes meid en dat kan ook zwanger betekenen! Dus het kan echt nog alle kanten op. Zo lang er geen bloed is, blijven hopen!!!

En intussen schrijf je hier alles van je af en zijn wij er gewoon altijd om je te steunen...

Deal???

DIKKE KNUFFFF!!!

Lente
    Hoe heet ie nu dan??? De picknicktafel of de tafel???? ;)

Ooooh jee Lente... snel snel snel... vlieguh!!!!
    * kijkt even heel streng naar Lente, maar kan het niet helpen om toch naar haar te lachen... *

Josjo
    Ja hier Ovitrelle hihhiih..

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @pink: ik heb ff gegoogled van die honing en je hebt gelijk, mag gewoon tijdens zwangerschap........doe mij dan nog maar een kopje thee met honing ;)

5. josjo

josjo Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    2,757
    156
    63
    Arnhem
    pink thx voor je uitgebreide reactie! heerlijk om even van je af te zeuren en ook fijn om jullie verhalen te lezen en mee te leven! Wilde dat heel lang niet en ben dan ook lang niet acties geweest op deze site maar nu ik voorzichtig positief kan zijn is het wel erg prettig :)

zo nog maar een kopje thee pakken en een boterham, honger krijg je er wel van geloof ik pfff

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @josjo: ik ben hier pas gaan schrijven toen ik de posi test van Megan had. Ik had me lang daarvoor al aangemeld maar nooit de behoeft gehad om mee te kletsen.

7. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iloon
    Gezien mijn ervaringen met mijn lichaam en de vorige IVF-behandelingen ga ik er gewoon vanuit dat ik zwanger ben... ik weet immers hoe mijn lichaam reageert op de Utrogestanbollen ;)
    etc.

8. Iloon09

Iloon09 Actief lid

Oct 22, 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Josjo: Welkom en gefeliciteerd!
    Ik heb ook Ovitrelle gehad, maar heb geen idee eigenlijk hoe snel dat uit je lichaam is, heb inderdaad veel gelezen over 10 dagen.
    Die 18 dagen is gewoon protocol van het ziekenhuis en daar moeten ze zich aan houden. Gewoon overmorgen weer bellen en dan komt het allemaal goed!:)

@Lente: Zag je tattoo...mooi hoor! Ik hou ervan!

@Sloppy: ben benieuwd naar die van jou!
    Ik heb er het afgelopen jaar 3 laten zetten en ben er onwijs blij mee! Ga in het nieuwe jaar voor nog 1!

@Pink: arm meissie van je! Maar jij als moedergans kan haar natuurlijk prima vertroetelen!:D

Ik zal er vandaag niet zoveel zijn denk ik...
    Pas vandaag op de dochtertjes van mijn zus, die van 3 is er al en heb ik maar even lekker voor de tv gezet met een kinderfilmpje en haar zus van 7 moet ik om 15.30 uit school halen.
    Ga straks maar even wat leuks doen met die kleine.

9. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,039
    0
    0
    Hahahahaha, super pink, ik voel me alweer een stuk beter!!!!! En sloppy , goeie tip zwanger zijn/voelen tot tegendeel bewezen is :))

Ik ga gauw weer verder met rijden, sta ik de file...
    Liefs!!!

10. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sloppy
    Aaah mooi... dan doe mij ook nog maar een koppie met honing.. hmmmm... Goed voor ons keeltje ook trouwens!!!
    Mijn dochter kan het nu niet binnenhouden... zo sneu....

Josjo
    Wat je schrijft dat je er niet zo de behoefte aan had kan ik me ook wel voorstellen hoor. Ik ben op deze site ook alleen maar in de topics te vinden die mij aanspreken eigenlijk en dat is dan deze, straks de Picknicktafel, de 35+ mama's, en room escape games...

Voor de rest boeit het me hier op deze site niet zo...

Klinkt misschien raar hoor, maar ik loop hier al zo lang dat ik dat andere allemaal wel een beetje gehad heb.
    En ik vind dat het gehalte "relnichten" hier op deze site wel erg hoog ligt... ;)

Maar goed... In de topics waarin ik meeschrijf leven mensen met elkaar mee en zijn ze gewoon lief en luisteren ze echt naar elkaar.

11. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iloon
    Ik geloof dat Waiyan mijn taak als moeder gans hier overgenomen heeft hahahahahaha...
    Maar ja hoor... Ik zorg ervoor dat het mijn meissie aan niets ontbreekt en al haar vragen (ja ze blijft ze afvuren op me over buikgriep, buikpijn etc.) worden keurig netjes beantwoord terwijl ik lekker met jullie zit te babbelen aan de Picknicktafel...

IJsvogeltje
    Ooh helemaal goed dat je je weer beter voelt.. He gelukkig...
    Sippe gezichtjes kan Pink niet zo goed tegen ;)

Getsie in de file!!!!! Doe je voorzichtig meid????

Ik heb trouwens de kinderarts afgebeld voor vanmiddag en ik moet nog even kijken of het me gaat lukken om een test te halen op deze manier...

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @Pink: achossie! Buik griep is zo naar! Ik heb het maar 2 of 3 keer in mn leven gehad (een keer bijna opgenomen) maar wat een drama is dat!
    Veel sterkte voor je meisje!

En dat relnichten gebeuren...........er is weer een rel bezig in het "zwanger worden" topic. Er word respect gevraagt voor meiden die snel zwangen worden en dat de mmmmeisje maar niet zo moeilijk moesten doen.........wat een onzin!

13. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Sloppy ik denk dat deze meiden ook vaak niet lezen waar we evt opmerkingen op geven!
    Altijd moeilijk zoiets!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Klopt, en dan ook nog zeggen dat er niet goed gelezen word ;)
    Het niet of wel zwanger worden blijft heel erg moeilijk en vaak kan je aan de buiten kant niet zien hoelang of hoe kort het geduurt heeft dat iemand zwanger geworden is.
    Het blijft moeilijk, zoals je zelf as zegt :D

15. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Jazeker dat is iets.

Waar ik wel open voor uitkom is dat ik me erg eraan erger als men het maar erover heeft over meestal een meisje te kunnen krijgen!
    En dat zelfs evt icsi daar niet te ver voor zou gaan voor sommigen maar men wel ligt te zeuren dat ze mee moeten betalen zogenaamd aan de 3 icsi pogingen van de mmm meisjes!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ja eigenlijk heel bizar!

17. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    La femme nikita ik las je slechte nieuws:(
    Gaat het een beetje met je nu??:(

18. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden...

Wie zou mij even willen bellen of mag ik even bellen. Ik zit er echt even helemaal doorheen door een telefoon van een "vriendin" net en ik wil het hier allemaal niet zo neerzetten....."

Please....

19. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    wow meiden, wat is het hard gegaan gaan hier sinds gister avond...
    Moet echt even de tijd nemen alles rustig bij te lezen hier...
    En erg bedankt voor jullie lieve woorden...♥♥♥♥♥♥
    *geeft iedereen een dikke kus en knuffel*
    Heb gister op de schouder van manlief ook nog heel hard gehuild...hij hoefde dat gelukkig niet, maar hij had geen zin om de normale tv programma's te kijken, dus daaraan merkte ik dat hij er toch ook heel erg mee zat...
    Vandaag gaat het weer beter, en heb zelfs een heel fijn gesprek gehad met mijn gyn.
    Vertel aan het einde meer..ga nu eerst bijlezen, ben nieuwsgierig...

Iloon...welkom hier, en ik hoop dat je snel positief mag testen...

Ijsvogeltje, wat cool een wii, manlief wil er ook een...maar heb het nog tegen gehouden...

Sloppy, ben gister ook je verhaal gaan lezen bij de positieve verhalen...wist er al wel een beetje van, maar als je alles zo op een rijtje ziet...respect hoor...
    En wat vervelend dat je nog altijd zo hoest, goed thee met honing blijven drinken...
    Maar nu lees ik dat je met honing op moet passen...waarom is dat??
    Of geld dit niet voor de supermarkt honing.
    Moest wel lachen om het woord relnichten...bedoel je het topic met DE tips om sneller zwanger te worden????

GRGRGR, Lente kunnen ze je nu niet even met rust laten...echt belachelijk...en lekker, lust ook wel een kopje thee...ik heb Berliner Bollen gehaald...als jullie die in NL niet kennen...een soort van oliebollen met pudding erin...JAMMIEIEIEIE
    Vind ook dat we een clubje op moeten richten met de meiden van dit nov-dec. topic...
    Dit was echt wel extreem leuk, gezellig en lief hier de laatste weken...
    Is het topic misschien al open??
    Las ik nu zoiets...ga dadelijk meteen kijken...

Zeehondje...wat spannend de echo...kun je het nog net hier komen vertellen...

Ijsvogeltje...kom op meid...nog een weekje, dat kun je aan hoor...

Pink...hoop zo dat je positief test woensdag of donderdag...we horen het denk ik meteen hier...
    Ik woon ongeveer 400 km van de grens in het noorden vandaag...dus het is niet om de hoek, maar zeker wel te doen...;)
    Rij voorzichtig vanmiddag hé...
    Beterschap met je dochertje...och arme...als kinderen moeten overgeven is dat toch zo zielig...laat de kater maar lekekr voor haar zorgen...is echt speciaal hé, hoe dieren dat aanvoelen...

Sabine25, volgens mij heb ik door mijn tranen gister over je heen gelezen...je bent dus ook nieuw hier nu....welkom en succes hoor...

Josjo...18 dagen testen is wel heel streng hoor...ik denk dat het er heel goed uitziet voor je...Ovitrelle is idd. na 10 dagen uit je lichaam hoor en van de bollen kan het ook niet zijn hoor...

Elif, THX lieverd, en ja het gaat beter...
    Ging vanochtend al bloed afgeven, en toen moest ik van de assistente even wachten want de gyn. wilde me ook even spreken.
    Hij had afgelopen week-end mijn FA op een congres gesproken, en dat alletwee toch hopen dat het snel weer lukt bij mij...
    Wel erg lief van hun, en de gyn. vroeg hoe het met me ging...
    (had helemaal geen afspraak, maar hij nam zo ruim 5 min. de tijd voor me in zijn spreekkamer)
    Toen ik vertelde dat ik al hevig had gebloed, en een negatieve test had, vond hij het zo erg (toen ik de vorige keer zwanger bleek, kreeg ik een dikke omhelzing van hem)en zei dat er nu eenmaal dingen zijn tussen hemel en aarde die dokters niet kunnen beìnvloeden.
    En dat ik zeker de moed niet op mag geven en door moet blijven gaan, en hij hoopt me de komende 2 weken te zien voor een echo i.v.m. een cryo TP.
    Moet het morgen met de FA bespreken, maar waarschijnlijk kan ik dus meteen door voor een cryo TP...:)
    Dat maakte me blij, hoop alleen dat de FA net als mijn gyn. geen kerstvakantie houd...
    Ook vertelde ik mijn gyn. dat mij bazin vervelend begint te doen, en hij vertelde dat ik dat zeker ook morgen tegen de FA moet zeggen, misschien kan hij daarmee helpen of een brief schrijven ofzo...
    Voel me heel veel beter vandaag, en hooop zo dat ik deze maand nog een emmietje op mag gaan halen...

Tot later meiden...Ga nu strijken...moet 5 hemden van manlief strijken...BAH:x

*zet een nieuwe pot groene thee voor de liefhebbers, en heeft dus Berliner Bollen en nog Sachertorte in de aanieding...*

Refresh de Pagina en Pink lees nu nog net je berichtje...
    Mag me rustig bellen maar dat wordt duur naar Duitsland...
    Laat het weten en ik stuur je een PN met mijn nummer...

20. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Pink naar België bellen word ook erg duur:(

La femme nikita wat fijn dat je gyn zo de tijd voor je nam!
    En zo'n lieve woorden voor je had!
    Dat vind ik geweldig als je zo'n arts hebt want het is al zo heftig allemaal:(
    Ik duim heel hard dat jullie cryo goed zijn/ haar best gaat doen volgende maand om over 9 maanden als een pracht van een baby eruit te komen:D

Share This Page