Wie ook november/december IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    heb je een pb gestuurd hoor!! xxx

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @LVN: hahaha, die relnichten waren onderandere die van "tips om snel zwanger te worden" maar nu ook een topic voor begrip voor meiden die snel zwanger worden........het schijnt dat de "mmm-meiden" hier niet leuk op reageren waardoor hun minder genieten.
    Ach ja, volgens mij dus meer om een discussie te starten als iets anders dus: Relnichten hahaha.
    Thanks voor je respect :)
    Wat fijn dat je zo'n goed gesprek met je FA arts gehad hebt! Dat maakt het allemaal iets beter, en dat ze je besproken hebben op een congress heel bijzonder hoor.
    Ik hoop ook dat je cryo-tje het goed gaat doen hoor!

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Goedemiddag lieve Dames,

Wat een super idee zeg om ons eigen clubje op te richten!!! Heel goed idee!!:)

Lente wat irritant zeg dat ze je nu al belden.. Lkkr rust heb je dan.. Het rosteam dat we hadden opgericht voor Vlinder, mag jij ook gebruik van maken he.. Dat weet je!!!!

Nikita, wat fijn dat je hebt kunne uithuilen bij manlief en wat fijn dat je ws al heel snel je eskimootje krijgt!!!:)

Pink ik heb je gepbt!! Waskeburt?! Vind het een super goed besluti dat je eerder gaat testen..:) Goed zorgen voor je zieke meisje he..:)

De rest die ik vergeet sorry.. Ik zit op mijn werk, waar ik eigenlijk nietmag zijn van mijn baas.. Ik heb anderhalve week vrij gekregen van hem.. (zo lief) Maar kon het niet laten om te laatste dingetjes te kunnen doen, zodat ik daarna helemaal van mijn vrij zijn kan genieten..:)
    Ben vanochtend weer in het ziekenhuis geweest en ik heb er 13!!! 13 lieverds!!! Waaaaaawww!! Had ik niet verwacht.. Ik d8 er la meer te zien gister maar die man ging er zo snel langs dat ik d8 het zal wel.. had vandaag een andee arts en die zag er tog echt 13 allemaal best groot al.. 1 nog maar 14 maar ik las dat dat niet uitmaakt..!! Hoor vanmiddag wanneer de punctie is!! (K) voor jullie allen!!!

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Wijze Pink...heb je al met iemand kunnen praten over je vriendin...
    Ik hoop dat het helemaal in orde komt...

Kaaat, spannend en dat is super goed nieuws...
    Toevallig vertelde mij gyn. het me ook vanochtend, dat het belangrijk is goede echo's te maken bij de FM's.
    Mijn gyn. en FA hadden het daar schijnbaar ook over afgelopen week-end op het congres, en mijn FA gaf mijn gyn. een compliment dat zijn FM berichten altijd erg betrouwbaar zijn, maar dat is dus vaak niet het geval, en dan reist een patient van ver aan, komt voor de punctie, maar dan moet de FA ze weer naar huis sturen omdat de gyn. slecht gekeken en gemeten heeft...
    Voel me dus echt in zeer goede handen bij deze beide dokters...
    Als we nu nog een portie geluk hebben, betaal ik een etentje voor ons allemaal als we over 10 maanden een beebje in onze armen houden...;)

Sloppy, klopt, het het ander topic ondertussen ook gevonden...
    Ach, ik lees het, lach ermee, en denk m'n eigen ding...;)
    Gelukkig heb ik tot nu alleen maar lieve meiden en leuek topics gevonden...

THX Elif...hoe voel jij je nu??

5. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    meiden ik kom jullie nog even bezoeken! hoe gaat het hier?
    zijn er nog veel zwangere meiden bij gekomen?

ik zal snel even bij gaan lezen!

dikke knuffel Sky

6. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    @Kaat, oohhhh wat spannend he!! 13 stuks ben ik jaloers op hoor! hihi

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Nikita ja dat blijkt maar weer, dat echo's maken dus moeilijekr is dan wij d88!:)

IJsvogelje.. Ik had het zelf ook niet echt meer verw8 hoor, maar ben wel erg blij.. :)

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ja Kaaat, en schijnbaar zijn er ook verschillen de de apparaten...sommige zijn beter dan andere...

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    hmm.. interesting!!:)

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Vrijdag Punctie.!!! Op mijn mannetje zijn verjaardag!! Woehoe!! Spannend!!!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kaaat, Spannnnnend!!! Succes!!

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0

Ow Kaaat, dat brengt gewoon extra veel geluk...

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Kaaat: Wow vrijdag!! Super :D en 13 whoehoe!!! geweldig :D

Hier heeft pink mijn stem voor het laatst mogen horen, want hij is nu weg!! Helemaal weg.........blehhh net toen ik dacht dat de verkoudheid niet ergen kon worden....

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaah sloppy veel beterschap zo balen heh!
    Ik was wel bij deze zwangerschap ( voordat ik wist dat ik zwanger was) ineens ook heel erg verkouden:D
    Wie weet ;)

La femme dank je wel lieverd, hier gaat alles prima.
    Heb sinds 3 dagen wel dat ik echt vol vocht zit hahaha.
    Ik krijg geen schoenen meer dicht, dacht nieuwe kopen nou die gingen ook niet dicht ;)
    Maar ik heb wel een geweldige zwangerschap ( gehad) hoor ik wens jullie die allemaal!

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @Kaaat wauw, spannend vrijdag de punctie!b eerste keer? Bij mij dachten ze eerst dat ik er 9 had, 3 rechts, 6 links en dat bleken er bij de punctie 20!! (de kleintjes waren ineens bijgetrokken). zooo spannend allemaal! zo bijzonder dat dit allemaal kan he :D

ik ga eens even lezen bij de relnichten... ben nu toch wel nieuwsgierig...:)

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Jemig de pemig moest zes(!) pagina's bijlezen na één dagje werken. Maar wel leuk hoor :D...je hoort me niet klagen.
    Ik wil ook bij de club! Vind het ook gezellig hier en we zijn wel erg lief voor elkaar.

@pink jeetje gaat het een beetje. Je klinkt verdrietig. Geef de moed niet op, waarschijnlijk kleur jij deze maand op roze (pink)!!!
    Mijn katjes (twee) zijn ook altijd zo vreselijk lief! Vooral op de jongste van zeven maanden ben ik helemaal verliefd. Als hij de kans krijgt gaat ie, als ik lig te slapen, als een sjaal om mijn nek liggen met zijn wangetje tegen mijn 2wang, heerlijk!

@LFN oooooh ik ben jaloers, deze maand nog een tp. Dat wilde ik ook, maar krijg ik niet! Zal zo in een egoberichtje het verhaal uit de doeken doen

@lente hoe was je gesprek?

@kaaat joepie 13 stuks. Ik had er bij de laatst fm 5 en bij de punctie 14. Dat belooft veel goeds voor je! Joepie! (had ik al gezegd maar ben erg blij voor je)

@josjo 18 dagen is lang. Wij moesten testen na 15 dagen na tp en dat was al laat. Uiteindelijk eerder gestest, negatief en drie dagen daarna gaan bloeden. Ik zou gewoon al lekker blij zijn. Positief is positief!

@sloppy voel je je al een beetje beter? Nu kun je geen kerstliedjes zingen, arme jij!

@allemaal ik vind het best jammer dat deze club steeds kleiner wordt...:( iedereen is natuurlijk aan het kletsen op augustusmama's! Begrijpelijk. Maar ik kan geen afscheid van jullie nemen hoor, ben veel te benieuwd hoe het allemaal verder met iedereen gaat, zwanger of niet zwanger! Natuurlijk moet je zelf weten of je blijft plakken, ik snap het ook heel goed dat je lekker met andere zwangeren wilt babbelen, maar ik hoop dat het geen verschil uit gaat maken. Dat we dus gezellig bij elkaar blijven hihi

@ego
    nou ik heb heel lang met het zh aan de lijn gehangen. Gisteren bleek dus uiteindelijk om vier uur dat de gyn naar huis was. Potverdorie! Toen hadden ze geregeld dat een andere gyn me even zou bellen. Die belde dus vanmorgen en zei dat ik een afspraak moest maken met mijn eigen gyn. Prima, ik dus weer naar het afsprakenbureau bellen, kon ik pas op 7 februari een telefonisch consult krijgen. En dat terwijl ik 13 dec een afspraak had staan. Die hadden ze geannuleerd, omdat ik de gyn gisteren toch al zou spreken. MUTSEN!!! ik was echt boos, want het was niet mijn fout dat ik niet gebeld werd gisteren. Werd ik weer doorverbonden en uiteindelijk heb ik huilend voor elkaar gekregen dat ik 13 dec een tel afspraak heb met mijn eigen gyn om de tp te bespreken. Wordt wel volgende cyclus. Moet dus één x mijn eigen cyclus afwachten.Er zijn twee mogelijkheden, maar weet niet welke ik kies...wat zouden jullie doen?
    Mijn dillemma is als volgt:
    Eigen natuurlijke cyclus afwachten die waarschijnlijk pijnlijk is door endometriose. Deze optie betekent een paar dagen pijn en me verder goed voelen
    Kunstmatige cyclus met decapeptyl en dus anderhalf tot twee maanden met klote voelen (komt door de bijwerkingen) maar dan krijg ik wel weer utrogestanbolletjes en nog iets anders (provera ofzo?)

Ik denk dat het bij mij altijd bij het innestelen fout gaat. Ik test vaak positief om vervolgens er vlak na te gaan bloeden. Dus dan zou optie twee wel weer gunstig zijn...

Sorry beetje lang verhaal, hoop dat ik mijn dillemma een beetje duidelijk heb kunnen maken. Ben benieuwd naar wat jullie zouden doen, dus alsjeblief Help Me!

@

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    SloppySlayer, hoe was het met Pinkie?! Irritant van je stem!! Grrrmmmm :x

Snoesie en Josjo.. Oooww dat klinkt nog beter haha meer bij de punctie..! Ik ben met 13 al erg blij!!:)

Snoesie.. dit groepje gaat ook niet stuk hoor.. Is veels te gezellig hier.. Lente heeft onze clubbie voor 2011 al geopend!!:) Je dilemma, ik voel dat je zelf naar de deca neigt en als je je daar beter bij voelt en denkt dat je kansen beter zijn moet je dat zkr doen!! Wat Kl&te trouwens dat je een cyclus af moet w88!!!

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Fijn Elif dat je je zo goed voelt...wat gaat het hard bij jouw...

Snoes, ik weet het eerlijk gezegd niet, want je moet...
    Moet je nu al beslissen of kun je het de 13e nog met je gyn. bespreken...
    Hoe lang is je eigen cyclus...misschien is dat ook wel eens goed tussendoor...maar als die lang duurt, ben je natuurlijk beter in te plannen als je Deca neemt...
    Volgens mij kun je ook de bollen vragen als je een TP in eigen cyclus krijgt, dacht ik hier eens te lezen, of anders natuurlijke Progesteron creme nemen...(is een tip van een meisje in een ander forum)
    Jeetje, wat zijn het toch soms mutsen hé, aan de telefoon, kan er ook over meepraten...

Ps: TP deze maand is nog niet zeker hoor...mijn gyn. heeft er niks op tegen, maar dan mag er geen HCG in mijn bloed zijn (nou, ik had een OMO witte test gisteren) en dan mag mijn FA geen kerstvakantie houden...dus het blijft even spannend tot morgen middag...

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Spannend hoor Nikita.. K blijf duimen draaien voor jou!! :) Zou wel fijn zijn als je gelijk door kon tog?!:)

20. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    @nikita spannend dus...ik hoop het voor je! Tis toch het fijnste als je meteen door kunt. Ik ga dat maandag ook echt nog vragen (ik ga er om zeuren, nee smeken hahaha)

Huh, flair ligt al op de mat. Komt normaal op vrijdag...leuk! Ga lekker in bad lezen...toedels!

Deel Deze Pagina