ik zit met een vraagje.. in januari heb ik een kuurtje provera gehad omdat ik na mijn MA eind november niet meer ongesteld was geweest en graag weer wilde starten met clomid (ik heb pco) echter na die 5 dagen slikken kwam er geen ongi en op dag 8 erna mocht ik naar het ziekenhuis en starten met de clomid omdat er ook geen baarmoederslijm te zien was bijna... de clomid sloeg niet aan dus heb ik nu een nieuwe kuur gelregen, alleen deze keer de orgametril, die zou sterker zijn. overal vind ik 2 a 3 dagen erna ongi, maar inmiddels zit ik op dag 6 erna en nog steeds niks ! wel was er iets baarmoederslijm te zien tijdens de vorige cyclus met clomid... dag kan toch niet zomaar verdwijnen ? wie heeft er ook mee gemaakt dat je niet omgi werd na zo een kuur ? gr heidi
Hoi Heidi, Misschien kan het zijn dat je de Provera te kort hebt geslikt? Ik zelf slik Provera 7 dagen. (Volgens mij staat er in de bijlsuiter zelfs 11 dagen?) De eerste keer was ik na 4 dagen og, de keren daarna eerder. Nu zit er een dag tussen de laatste Porvera en mijn ongi. Misschien dat twee dagen extra slikken meer resultaat geeft? Anders zou ik het ook niet weten. Heb je dit al aangegeven bij de gyn? Misschien dat je iets anders kan krijgen o.i.d.?? Succes!
ik heb beide kuurtjes 5 dagen geslikt. vroeger had ik wel eens primolut, 10 dagen en nooit problemen. dus ik heb daar zelf ook al aan zitten denken. ik gaf wel aan dat de provera niks deed, dus moest ik maar ogametril gebruiken van der, dat zou sterker zijn.. morgen weer naar de gyn dus dan zal ik het nog eens extra vragen
Ik zal het idd ook gewoon nog een keer navragen. 5 dagen slikken is natuurlijk mooier dan 7 (scheelt weer 2 dagen), maar ja,..kan misschien toch net iets meer doen. Je had al eerder Clomid geslikt las ik. Sloegen die aan bij jou? Succes meid!
nee helaas ik heb in het verleden 14 rondes gehad en we probeerde nu weer zwanger te worden (toen een paar jaar gestopt en vorig jaar spontaan zwanger, helaas vroeggeboorte na 16 weken) ik begin nu met 100 mg en die sloeg niet aan, vandaar dat ik ook heb aangegeven om door te gaan met puregon en geen clomid meer en nu wil ik zo graag beginnen, maar word ik niet ong GRRRR