Dit is de taart die ik gemaakt heb om mijn familie te laten weten of het een jongetje of een meisje werd: Het was in eerste instantie de bedoeling om een borsten-buiktaart te maken, maar aangezien ik tot een paar dagen geleden nog non-stop misselijk was en we middenin een grote verbouwing zaten was dat even iets teveel van het goede. Ik heb dus voor een simpele ronde taart gekozen om te maken. Mijn moeder mocht de taart aansnijden. Als de binnenkant roze was werd het een meisje, als de binnenkant blauw was werd het een jongetje. Kijk zelf maar wat het zal worden
Ja, zelf gemaakt, dank je wel! Het is niet echt een meesterwerk (niet zoals ik ze normaal gesproken maak ) maar onder de omstandigheden waarin ik hem gemaakt heb viel het wel mee
wat leuk! Naar amerikaans voorbeeld? Daar is het helemaal hip om zo'n taart te maken. En een meisje erbij, super!
Wat leuk! Wij hadden door de bakker een taart laten maken en die met vrienden en familie aangesneden. Voor ons was het dus ook nog een verrassing!
Leuk, ik had ook een taart gemaakt maar met blauwe biscuit. En erop de tekst: wij krijgen een ...... Gingen ze de puntjes tellen, maar tsja dat kan voor beiden (jongen/meisje).
wow wat gaaf gedaan! echt heel leuk en mooie taart hoor wij hebben het geslacht laten weten door de pretecho op dvd te laten zien waarin het naar voren kwam...
goed idee! hier ook spul in huis gehaald om as maandag een taart te maken. alleen de kleurstof moeten we nog kopen. spannend!!!
De vulling heb ik gewoon gekleurd met wat voedsel kleurstof. Ik heb vloeibare kleurstoffen, dus gewoon wat spuitjes door het beslag terwijl het staat te mixen en een paar seconden later heb je mooi gekleurd beslag.