misschien een stomme vraag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cat2008, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2008

cat2008 Actief lid

19 nov 2008
    134
    0
    0
    Hallo Allen,

ik heb een vraag...die misschien een beetje mutserig overkomt...maar toch stel ik 'm;

ik heb 'n vriendin die al 1 jaar bezig is met zwanger worden. ze heeft inmiddels een minder goede uitslag binnen van de gyn...inmiddels ben ik voor de 2e keer zwanger...ik wil haar en haar partner iets ter ondersteuning sturen....'n kleinigheidje...maar weet niet zo goed wat. hebben jullie misschien ideetjes? iig tnx!!

x Cat

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kreeg van mijn vriendin een kaartje met een zelf geschreven gedicht erin.
    Hier heb ik heel veel aan gehad.

Lief dat je zo mee leeft met je vriendin! En als ze dit weet van jou dan zal ze ook positief op je zwangerschap reageren ;)

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Een kaartje is altijd goed, maar denk er om wat je er in zet. Bied je steun aan, maak een gedicht MAAR zet er niet in dat haar tijd nog wel komt of dat zij vast ook snel zwanger zal zijn! Dit zijn dingen die niet altijd waargemaakt kunnen worden helaas. En dat doet pijn.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Misschien een gelukspoppetje of ander amulet-achtig-ding?
    Erg lief dat je aan haar denkt!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb van een goede vriendin een boedha thuisgestuurd gekregen toen wij net de eerste slechte uitslag kregen. Met een heel lief kaartje erbij. En dat heeft me erg goed gedaan. Inmiddels is zij zwanger van de tweede en ik kan alleen maar blij voor ze zijn!
    Een gelukspoppetje, of geluksolifantje van de wereldwinkel is ook altijd leuk om te krijgen. Je weet dat er aan je gedacht wordt!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goede tips van de meiden hierboven.
    Maar wil je voornamelijk zeggen wat lief dat ik het vind dat je zo over haar nadenkt!!
    Dat is pas een echte vriendin!
    En proficiat ;):D

7. cat2008

cat2008 Actief lid

19 nov 2008
    134
    0
    0
    tja, we zijn al 15 jr vriendinnetjes, en samen de puberteit doorgemaakt enzo. ze is peettante van m'n oudste en ik gun 't haar zo. we hebben altijd gezegd dat we peettante zouden worden van elkaars kinderen dus 't heeft ook al een lange voorgeschiedenis.

de talisman dingetjes zijn inderdaad leuke dingen...was al aan 't denken aan 'n bergkristal...dat zou 't lichaam zuiveren...of iets in die richting. (ik weet niet of ik 't geloof...maar 't gaat om 't idee er achter ...dan)

dank jullie voor de tips!!
    ook nog ideetjes voor d'r man misschien?
    xx Cat

ps; voor iedereen hier ook heel veel "toi toi toi" en alles wat je nodig hebt om hier doorheen te komen. Ik kan niet zeggen dat ik weet hoe 't is om te moeten 'wachten/hopen' op een zwangerschap maar 't lijkt me vreselijk moeilijk

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je denkt zelfs aan haar man!

Lekker een grote strik om jezelf doen :D
    Nee...grapje.
    Misschien kan je ze een bon geven, een bon die in te wisselen is bij jou thuis.
    Jij zorgt dan voor een zalig ontspannen avondje. Lekker samen eten, filmpje kijken of spelletje doen (weet niet, Catannen bijv.).

9. cat2008

cat2008 Actief lid

19 nov 2008
    134
    0
    0

pfffrt :D een strik om doen. hij ziet me nog niet staan!! (en ik hem ook niet, die van mij is gewoon veel te leuk :p)

idd, dat is ook wel leuk een kadobonachtigiets. :)

thnx elmo. morgen toch maar 's de stad in duiken en rond struinen. (als 't weer dat toe laat...ik haaaaaaaaaaaaaat de winter. véél te koud)

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat lief!
    Ik wil ook zo'n vriendin!

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ontzettend lief inderdaad! Goede tips van de meiden hiervoor. Probeer als je een kaartje schrijft idd je woorden goed te kiezen (en bij MMM meisjes is dat niet altijd eenvoudig, wat dat betreft kan de omgeving het moeilijk goed doen). Wat iemand hiervoor al schreef; je vriendin heeft niet zoveel aan "het komt vast goed" of "je bent vast ook snel zwanger". Probeer meer in de trant van dat je er voor ze bent te blijven. Een verrassingsmiddagje of avondje uit doet ook altijd goed!

12. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Wauw,...wat een schat van een vriendin ben jij!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wat een vriendin van me toen erg fijn vond, was er ff lekker uit,....we hebben een hapje gegeten en een filmpje gepikt. Geef dan een soort van tegoedbon met een lieve tekst en spreek wat af.
    Bij de wereldwinkel hebben ze hele leuke vruchtbaarheids beeldjes,....die heb ik van een vriendin gehad,....vond ik erg leuk, lief en grappig, (heeft alleen nog niet gewerkt:p;))

Deel Deze Pagina