Schoonmoeders komt dus vanavond eventjes hals over kop langs om te praten. Voor diegene die de topics hebben gelezen weten wel zo'n beetje wat er speelt, alleen jammer dat sm het zelf niet in wil zien. Volgens haar doet ze niets verkeerds en krijgt ze dus elke keer ten onrechte de zwarte piet. Nja, fijn dus . Heb er erg veel zin in
Pfff laatje niet gekmaken en blijf op je strepen staan hoor meis, zoooooo herkenbaar, van die rare streken.. (herinner me van jou dat gekke gedoe rondom pak passen bruiloft ) Succes!
Ja en dat is eigenlijk nog maar het begin geweest. Vriendlief heeft ook nog een paar keer flink woorden gehad met zijn moeke. Word er nu al nerveus van.
Succes... Maar laat de bom niet barsten zo vlak voor de bruiloft meis, niet zo leuk voor je man en drukt toch een stempel op de dag... Gewoon een tip...
Nou schoonmoeder en ik waren ff hard tegen hard. Ze is nu aan het praten met vriend, hij huilen. Zij huilen, laat ze maar ff.
Mijn god zeg, dat zo'n mens zo'n drama moet maken om JULLIE bruiloft. Laat ze zelf haar geloften nog eens afleggen met haar man, kan ze ALLES naar haar hand zetten. BAH!! Vraag haar eens wie hààr bruiloft vroeger georganiseerd heeft, ZIJ of haar moeder.. Ik zou het ècht niet pikken. Inbinden en anders opzouten hoor. Zo'n mens drukt toch een stempel op 1 van de mooiste/belangrijkste dagen in je leven... En dan nog janken ook... Oooooeeeeh, ik kan dus ECHT NIET tegen dat soort mensen hè:x Pffff, zo dat moest eruit. Ik heb je andere topic's ook al hoofdschuddend gelezen, maar nooit gereageerd. Maar als ik nu dus lees dat dat mens nog staat te janken ook, samen met haar zoon, dan ontploft er plots iets in mijn vingers. Hoe halen dat soort mensen het toch altijd in hun hoofd om ZO op de voorgrond te willlen treden, over de rug van notabene HAAR zoon... Als ik later zo wordt mogen ze me neerschieten