Hoi allemaal! Ons zoontje is nu 8 maanden en het kriebelt alweer een tijdje. We hebben besloten dat we gaan proberen voor een broertje of zusje. Nog niet heel actief, maar we laten de anticonceptie buiten wegen. Ik ben ook niet aan de pil oid gegaan. Ik zou graag met anderen willen kletsen die ook binnen een jaar weer gaan proberen. In mijn omgeving zie ik dit namelijk niet en hierdoor voelt het een beetje alsof het raar is hahaha. Het lijkt me zwaar, maar ook heel fijn om twee kindjes te hebben die dicht bij elkaar zitten in leeftijd. Ik verschil ook niet veel van mijn broertje en we hebben altijd heel goed kunnen spelen. Wie kletst er gezellig mee?
Hallo! Ons kindje is bijna 3 maanden en het kriebelt hier ook alweer (maar toch nog even wachten hoor!). Ik ben wel terug aan de pil gegaan niet lang na de bevalling maar als het goed gaat, stop ik terug eind 2015 / begin 2016 waardoor we ongeveer binnen een jaar terug gaan proberen voor een tweede kindje hebben we afgesproken. Dan zou er ongeveer 2 jaar verschil tussen de kindjes zitten als het na enkele rondes lukt. Ben benieuwd!