Na mee geschreven te hebben in het nov/dec topic en daarna even in het jan topic start ik toch maar een nieuw onderwerp omdat onze verwachte ICSI poging toch weer later gepland werd dan verwacht. Momenteel slik ik namelijk de pil en 29-01 gaat pas de 1e spuit Decapeptyl erin. Nog even wachten dus helaas. We hebben het lange schema dus ik begin rond 12-2 dan met de Puregon en rond 24-2 zal dan de punctie zijn. Dit wordt voor ons de 1e ICSI na een mislukte IVF poging zonder cryo's en 6 mislukte IUI's. Spannend weer dus! Nou hopelijk zijn er wat meiden die gelijk met mij opgaan en kunnen we hier kletsen en ervaringen uitwisselen. Liefs Zora
he wijffie succes.. misschien kom ik je nog wel weer vergezellen.. lig aan volgende week. liefs mij.. yippie
Hoi hoi, Ik denk dat ik me hier ook mag gaan melden. Ook ik schreef mee in het nov/dec topic. Helaas werd onze 1ste ICSI afgebroken ivm maar 1 grote follikel en wel 40 kleintjes. Uiteindelijk nog een IUI gehad, helaas is dat hem ook niet geworden en verwacht ik een dezer dagen mijn menstruatie. 13 jan. moet ik terug naar ferti arts voor evaluatie en hoe we nu verder gaan. Aangezien ik geen eigen cyclus heb, zal ik wel weer medicijnen krijgen om ongi op te wekken dus ik denk dat ik ook wel in febr uit ga komen.
Lieve meiden, ik wens jullie heel veel succes!...Ik hoop dat 2010 een top jaar voor jullie zal worden! Liefs beehappy
Ik kom me ook weer melden hier. In febr. mogen wij voor de 3e keer ivf. Eind jan is mijn lucrin depot van 3 maand uitgewerkt dus zal ik het korte schema gaan volgen, ik ben al onderdrukt. Dat scheelt weer zelf spuiten. Maandag de 11 e naar de gyn. om te kijken hoe het met mijn cystes is en dan mag ik door. Gezellig om mee te kletsten, ervaringen uit te wisslen en elkaar te steunen en gek te maken met ons kwaaltjes haha.
He meis, hoe is het met jou? Hoezo? Ben je bang dat deze poging niet door gaat? Ik hoop het wel! Kus!
Beehappy; Dank je wel meis, je bent een schat! Herma en Wennes: Fijn medelptgenoten in dezelfde maand. Ik hoop dat februari en maart mooie maanden voor ons worden! En dat we dit topic met alleen maar goed nieuws mogen afsluiten. Voor nu is het alleen even afwachten. Vanaf de 29e zal het voor mij wat sneller gaan denk ik, maar tot die tijd kruipt de tijd. Bah!
Hallo dames, Mag ik hier mee schrijven? Na 6 IUI's met 1 miljoen - 5 miljoen zaadcellen ging de kwaliteit naar beneden... 7e IUI 300.000, rustronde en vandaag 8e IUI: weer 300.000 na opwerking... Wij mogen dus ook aan de IVF! Mijn artsen zeggen heel duidelijk dat het zaad waarschijnlijk nog goed genoeg is voor IVF, maar ik lees overal dat ICSI logischer zou zijn... Als ik in mijn eigen ziekenhuis door zou gaan kunnen we dus beginnen met IVF. Maar ik heb binnenkort een afspraak bij Geertgen staan, lijkt me een fijne kliniek. Er is geen wachtlijst, dus hoop dat we in feb/maart ook te kunnen beginnen! Hopelijk zeggen ze daar ook IVF. En anders maar ICSI. We gaan er in elk geval voor. Wat spannend ook voor jullie Zora, Wennes en Herma! De tweede of derde poging lijkt me nog spannender dan de eerste. Hopelijk helpt het de kansen dat jullie en de artsen al weten hoe je lichaam reageert op al die hormonen en kunnen ze daarop een beetje anticiperen, of werkt dat niet helemaal zo? Ik ben nog wel echt een groentje in IVF/ICSI-land (al weet ik 'gelukkig' al hoe het hormonen spuiten gaat). Liefs, Botervliegje
he zora.. manlief heeft koorts gehad dus het is spannend maar maandag weten we meer.. kus en gods zegen.. Yippie
Hey meiden, Ik zal waarschijnlijk in februari een tp gaan krijgen. Wens jullie allemaal heel veel succes !!!!
@ botervliegje; Spannend meis, weer een stap verder. Hopelijk kun je snel starten. @ jippie; ohw meis ik ga voor jullie duimen dat je door mag/kan gaan. Hopelijk heeft de koorts niet al teveel invloed gehad. @ Zora; erg he dat wachten zonder ergens mee bezig te zijn.... Hier nog steeds aan het wachten op menstruatie die dus niet wil komen. Ondertussen alweer 3 dagen gestopt met de utrogestan bolletjes dus het mag onderhand wel komen. @ Loontje; wanneer weet je wanneer de TP is? Spannend!!! @ Herma; duimen dat de cystes weg zijn maandag. Wat is lucrin depot??? Wel fijn dat je dan aan het korte schema mag beginnen. @ Beehappy; thnx voor je lief berichtje.....* SMAK*
Zo er zijn weer dames genoeg die beginnen beinnenkort, gezellig! @ Wennes, lucrin depot is een spuit die 3 maanden werkt om je kunstmatig in de overgang te houden. Hierdoor maak je geen baarmoederslijmvlies aan geen eitjes en dus geen menstruatie. Het is een onderdrukker zoals decapeptyl. Maar dan voor langere tijd achter elkaar.
Zora lees dat je ook weer gaat beginnen, veel succes!!! En de rest natuurlijk ook! Herma hopelijk zijn je cystes weg maandag!!! jij loopt ook in het radboud toch?? Ik moet maandag ook erheen! Wellicht tot in de wachtkamer
@ Loontje, ook voor jou spannend dus weer in Februari. Klets gezellig mee zou ik zeggen. @ Wennes, spannend nog 2 daagjes tot je evaluatiegesprek en dan weet je waarschijnlijk meer over de planning denk ik? Succes alvast! @ Botervliegje: Spannend ook voor jullie, ken je nog van het IUI topic toch? Jammer dat we elkaar dan weer hier tegen komen, maar hopelijk wordt 2010 een topjaar! @ Herma: Jij moet vandaag naar het Radboud lees ik. Succes meis! @ Sinja, dank je wel meis! Jij ook weer bezig zie ik! Succes meid! @ all: Ik ben even wat minder hier op ZP geweest, omdat ik even wat rust wilde en niet zo veel te melden had. Ben er wel elke dag even. Gelukkig gaan we weer wat dichter op de datum af. Nog 18 daagjes dan kan de 1e Deca erin. En de eerste pilstrip is al bijna op. Nu dus op naar de 2e. Ondertussen ben ik bezig met het plannen van de zomervakntie, leuk tijdverdrijf! Vooral met al die sneeuw! Hoe is het met jullie?
@Wennes: Ik weet nog niet precies wanneer de TP is, moet ergens volgende week ongi worden en mag me dan aanmelden voor de cryobehandeling. Ik zal ergens op dag 9 of 10 de 1ste echo krijgen. Hoef trouwens geen utrogestan te gebruiken, vind ik eigenlijk wel erg lekker ... want het is smerig spul hihi !! @Zora: Ow moet jij 2 pilstrippen slikken !? mss heb je het al eens verteld hoor *sorry dan*. En al een vakantie uitgezocht ? Wij hebben na lang nadenken besloten om een cruise te maken dit jaar, niet heel lang hoor en ook niet ver weg ... in totaal 8 daagjes over de middelandse zee, heb er al erg veel zin in Ook ik ben wat minder aktief of zw, vind de rust in deze maand wel ff heel erg lekker moet ik zeggen !
hi meiden, Ik ga eind deze maand beginnen met mn eerste ivf. vind het zo spannend. ik krijg volgende week donderdag mijn 1ste prikinstructie dus ben benieuwd.
Yep Loontje, Ik slik de pil weer, rare gewaarwording moet ik zeggen, maar wat moet dat moet. Hoefde dat bij mijn IVF poging niet, maar blijkbaar is dat vast protocol bij ICSI in ons ziekenhuis en ik vermoed dat het ook met (hun) planning te maken heeft. Cruise klinkt goed, staat bij ons ook nog op het wensenlijstje, wij gaan waarschijnlijk naar Italie, Toscane. Met de auto en in een appartement of stacaravan. Niet wat we gewend zijn maar eens om te proberen. Ben benieuwd. Sandra: Spannend meis! Klets gezellig mee met ons! Hier kun je al je vragen, verhalen en frustaties kwijt ha ha, en hopelijk goed nieuws na dat alles.
he zora leuk even weer wat van je te lezen.. hier worden we terug gebelt door het zh dus spannend!! liefs yippie