Volgens mij heeft dat niks met 'gewone' boter te maken, maar cacaoboter is het vet wat verkregen wordt uit een cacaoboon. - volkoren biscuitjes AH - volkoren biscuitjes Aldi, gewone variant kan sporen van melk bevatten maar dat hoeft geen probleem te zijn - Euroshopper speculaasjes - volkoren beschuit Euroshopper - Euroshopper rookworst - Euroshopper knakworstjes/cocktailworstjes - Chicken tonight hawaii - Mix voor bami speciaal AH - Frikandellen Euroshopper - Bladerdeeg euroshopper
Echt heel fijn dit! Knackebrod zonder kaas vind ik maar niks Becel light voor op brood? Ik smeer nu wajang.. Cacaoboter vroeg ik me inderdaad ook af. En hoe doe jullie het met kan sporen van mlk bevatten?
producten die melk, soja en ei vrij zijn; - Verkade niza koekjes - Verkade degestive - Markant volkoren ontbijtkoek - Markant knäckebröd - Wasa knäckebröd - volkoren biscuitjes AH - volkoren biscuitjes Aldi, gewone variant kan sporen van melk bevatten maar dat hoeft geen probleem te zijn - Euroshopper speculaasjes - volkoren beschuit Euroshopper - Euroshopper rookworst - Euroshopper knakworstjes/cocktailworstjes - Chicken tonight hawaii - Mix voor bami speciaal AH - Frikandellen Euroshopper - Bladerdeeg euroshopper - haust party extra tuinkruiden (toastjes) - kokki djawa boemboe sajoer lodeh - go-tan, ajam pedis
Ohh, heb nu een heerlijke pure fair trade chocolade reep gehAald. Zalig!!! En die bladerdeeg is fijn, kunnen we ook iets van appelflappen oid eten. Ik ga morgen een appeltaart bakken ben benieuwd hoe die zal smaken! Ik neem ook gewoon de kan sporen van bevatten.
De taart staat nu in de oven. Zal het wkd het recept posten. Vandaag en morgen geen tijd voor. Zal ik ook laten weten hoe hij smaakt! Het spugen was na 1 dag eigenlijk al een stuk minder maar ik merk de laatste dgn dat het op en af gaat. Dus ik weet nog niet zo goed of dit het nu is. Wellicht kom ik daar over een week of 2 achter als ik ga provoceren.
Hier ook koemelkvrij dieet. Alleen niemand heeft iets gezegd over ei en soja.. klachten zijn wel zo goed als weg en meneer slaapt tenminste weer snachts en overdag, met snachts 2 voedingen (rond 22u en tussen 3-5u) Of zou hij dan ook gaan doorslapen als ik geen soja en ei meer eet..?
Doorslapen heeft niks te maken met wat je eet. Tenzij ze natuurlijk allergisch zijn maar als ik je berichtje zo lees zal het bij hem alleen koemelk zijn omdat hij nu geen klachten meer heeft. En in principe krijgt hij maar 1 nachtvoeding. Die van +/- 22.00 is een late avondvoeding. Dus is hartstikke goed hoor. Hoe oud is je zoon?
bijna 8 maanden alweer.. Ik denk ook niet dat hij nu nog ergens last van heeft hoor. maar hij sliep altijd zooooo slecht en sinds 1,5 mnd gestopt met alle melkproducten en nu ineens een ritme en vele betere nachten