Wie ook op het wachtbankje van IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ervaren mama, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Bambe... wat mij heel erg werkt is uithuilen in de armen van mijn lieve vriend die dan precies weet te zeggen wat ik wil horen....

Ik snap je gevoel helemaal maar je moet het niet een week lang hebben want dan ga je eraan onderdoor..... op de dag dat ik ongesteld ben geworden koop ik meestal iets lekkers en zet ik een leuke film op welke nergens over gaat! Ice age.... madagascar... die vrolijken me altijd wel op ... ookal zijn het "kinderfilms'

@ stewardess... wat fijn dat je een aantal collega"s heb waarmee je kan praten want onze mannen hebben af en toe moeite om ons te begrijpen!
    Bij mij op mijn werk zijn we heel close en iedereen op mijn werk weet ervan. Dat is aan de ene kant heel fijn en aan de andere kant ook wel vreemd want zij weten ook precies wanneer ik kan testen. Gelukkig is het een vrouwen branche en zit er geen enkele man op mijn afdeling... dat is denk ik ook een van de redenen dat we onderling zo close zijn.

Bij de grote blauwe werken lijkt me trouwens wel super!

@ allemaal... dr zit weer 1 nacht op!! Nog even!

Xxxx CyCy

2. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Stewardess77 bedankt voor je reactie..
    Meestal als ik het word soms lig ik onder de dekens..
    Soms gaat het na 2 dagen weer goed ga ik shoppen..
    Of me vent gaat dan zeggen kom hup opstaan grote baby wilt aandacht..uiteten vergeet ik het wel weer dan smacht ik weer op me eisprong..

Cycy is ook allemAal wat bedankt voor je reactie..

Wanneer kunnen jullie testen ik 3 of 4 okt jullie??

3. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij is het wachten nu ook begonnen. Gister de 1e IUI behandeling gehad. Na een aantal miskramen en gezien mijn leeftijd, 41 jaar, de mmm in gegaan. Besloten om IUI maar 2 keer te doen en dan over te stappen op IVF, maar hopelijk hoeft het zo ver niet te komen.

4. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Sanst spannend..wat is jouw reden dat ze iui doen je kunt natuurlijk zwanger worden..wegens je miskramen..
    Heb ook 2 miskramen alleen eindige bij 8 weken..
    Doen nu iui zie nut niet in..we zullen zien..

5. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bambe na mijn laatste mk ben ik al maanden niet meer zwanger geweest. Besloten gezien mijn leeftijd om onderzoeken te doen. Hieruit bleek dat de kwaliteit van mijn eitjes aan het afnemen is. Arts gaf aan nu wel met een traject te starten. Met de bedoeling door de hormonen twee eitjes te krijgen om de kansen te verhogen. Heb nog maar één eileider door een bbz. Mocht ook direct met IVF starten, maar dat vond ik nog iets te heftig.

6. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Oow oke.. Ja ik ben al 2.5 jaar bezig.. Het is 5 maanden geleden me laatse miskraam.. Ze willen bij twede iui verhogen naar 75 om twee grote eitjes.. Meer kansen..eerst afwachten wat hier gaat gebeuren woensdag kan ik testen wel spannend altijd..wel goed van je dat je eerst iui doen.. Want naar 3 x ivf word er niks vergoed..

7. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Hey meiden!

Nieuw in dit topic, maar heb gisteren mijn vierde IUI gehad. Eigenlijk had het ivf moeten zijn, maar het aantal follikels viel wat tegen. Dan toch nog maar een IUI...

Dus hier ook op het wachtbankje. Maandag en donderdag een pregnyl 1500 spuiten en zaterdag 13 oktober testen. Bij mijn vorige IUI's heb ik na ruim 2 weken na IUI nog locht positief getest door de pregnyl. Dit keer heb ik dus een zooi goedkope zwangerschapstesten gekocht en daar ga ik woensdag 10 oktober mee beginnen. Dan zie ik de testen lichter worden als ik niet zwanger ben en hoop ik niet voor de zoveelste keer vals positief te testen.

Meiden, succes!

Liefs Daisy

8. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Heeel onwerkelijk.. Ik heb positief getest!!!!
    Ben zoo blij!!! Hoop dat dit jullie ook goede hoop geeft!
    Nu hopen dat de kleine spruit bij ons blijft en duimen voor jullie!!

9. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Goede avond dames! Hier gaat het wel goed, veel gewerkt en verzetjes gehad, dat helpt toch wel.
    Ik ga ook 4 okt testen. Killing dat wachten maar goed!

Sterkte allemaal! Heb echt al vanaf vorige week pijn in mijn onderrug. Iemand een idee hoe dit kan? Zou het door de IUI komen??

Greetzzz..

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @imrw van harte gefeliciteerd.

@daycey ik mag ook 12/13 okt testen, is mijn eerste iui.

11. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Hebben er meiden al getest?

12. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Masami, dan zitten we gezellig samen op de bank! Veel succes!

13. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Hoi lieve dames,

Ik zit vandaag op 10 dpo en sinds gisteren allerlei krampjes en ook borrelt het in m'n buik. Ook doen m'n oksels pijn. Ik word hier zo onzeker van :(

Succes dames met 't wachten!

14. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Imrw, van harte gefeliciteeeeeerd!!!!!
    Geniet ervan hoor!!!!!

15. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Imrw!! Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhaaaaaa!! Gefeliciteerd!! Dat is nummer 1! Super! Gun het je zo! En nu bijkomen, en proberen te genieten..

Echt super leuk!

Xx

16. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Imrw proficiat ben heel blij voor je!! Hoeveelste iui is dit voor je?
    Geniet ervan meid..

Gr bambe

17. jolin

jolin Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik zal me even voorstellen.
    Jolin 27 jaar en al 5 jaar de wens om een klein wondertje te verwelkomen, helaas na 5 jaar en 2 miskramen is dit nog niet gelukt.
    Ik heb een onregelmatige cyclus, loop al 2 jaar bij de Gyn. al heel wat rondes met Clomid geprobeerd maar mocht helaas niet baten.
    Nu op naar de 1e iui, ik prik Gonal F 75 eh. Vrijdag eerste follikelmeting gehad (dag tien) links en rechts een aantal kleine eitjes. Dinsdag gaan we weer kijken hopelijk dan 2 mooie eitjes en dan woensdag de iui?
    Bijwerkingen heb ik gelukkig weinig last van, clomid leek ik wel meer last van te hebben.

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar mmm clubs.

19. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Ik kan dit forum niet mee vinden! Hoe kom ik er nu toch in? Zou het graag bijhouden/lezen.

20. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Ervaren mama, we zijn verplaatst, je moet nu onder de MMM clubs kijken!!!!

Deel Deze Pagina