een abbo nemen, rechtsboven in kun je het aanklikken. Dan staat het daarna onder gebruikers instellingen
Was ik ook benieuwd na Bambe.. Officieel pas zaterdag testen.. Maar ik ben veelste nieuwsgierig dus gister toch getest.. Predictor early.. Heel, heeeeel vaag streepje! Maar hoor van die berichten dat zelfs kraanwater zwanger zou zijn met die test.. Heb as vrijdag 2 weken geleden mijn IUI gehad, zaterdag dan pas testen toch? Xxx
Bij mij doen de borsten de hele dag pijn tot aan me oksels zonder te voelen soms misselijk..spannend stel dat ik positief test dan beval ik op manlief zijn verjaardag dubbel zo spannend..ervaren mama heb jij symtomen?
@bambe, nog steeds een beetje last van mijn onderrug, zere borsten maar dat heb ik vaker en misselijk. Wordt wel wat minder.. Spannend allemaal!! Pffff
Ervaren mama, predictor early zijn geen goede testen, als je zwanger bent test je negatief en andersom. Kraanwater doet het goed ermee en ook mannen kunnen zwanger zijn volgens deze test. Gewoon 2v5k kopen (trekpleister heeft ze ook) goedkoper en veelal beter. Hier nog dik anderhalf week wachten pfff wil NU testen .
Hier geen ongie te bekennen.. Me borsten doen nog steeds pijn spannend..iemand al getest ik wacht nog even..19 sep positieve ovulatie test en 20 sep iui gehad dan kan ik vandaag toch testen of niet??
Bambe, bij ons in het zh zeggen ze testen pas na 16 dagen, dat is dus over 2 dagen bij jou. Maar denk zelf wel dat het kan, normaal is het toch ook 14 dagen na ei. Spannend en succes.
Dames! Vandaag getest, met kruidvat 2 v5. In wachttijd niks te zien. Weggelegd en kwam net thuis, even gekeken, is er toch een vage streep te zien. Net zo dik als de controlestreep maar wel heel vaag. Ook mijn man zag hem. Iemand ervaring hierin? En meiden spannend!! Bambe.. Wat heb jij een engelen geduld zeg!! Pfffff... Knap hoor! Xx
Hoi allen! Nou, ik had mn IUI op 20 sept, dus vandaag 14 dagen geleden. Volgens zhuis mocht ik morgen testen. Had zaterdag klein beetje bloedverlies, en 2 vieze, sorry, bruine snotklodders afscheiding. Leek op slijmprop.... Heb dat 1 keer eerder gehad, net voor miskraam.... Ook echt PMS humeur, en ongikrampen. Dus voelde de rode bui al hangen..... Vanmorgen toch ff snel die 2 voor 5 kv test gedaan. Om dan helemaal van de spanning af te zijn, en omdat ik morgnocht nr tandarts moet, en wilde ff uitsluiten ivm verdoving. Anyway, de test gaf vanochtend, na 3 minuten een lichte maar zeer duidelijke streep!!!!! Dus hier een positest, maar gezien de vieze afscheiding van zaterdag, en de ongikrampen nog even gematigd blij. Beetje huiverig na miskraam hiervoor..... Zag wel dat de KV testen na verloop van tijd steeds meer kleuren. De lichte streep werd steeds donkerder, weet niet wat dat zegt...?
Hey meiden, officieel mag je de test na de aangegeven afleestijd niet meer als betrouwbaar zien. Toch heb ik veel verhalen gelezen van meiden die ook zo begonnen en uiteindelijk een mooie positieve test in handen hadden, een paar dagen later. Helaas ook verhalen van de andere kant (waaronder ikzelf) waar de test nooit meer verkleurde dan dat en gewoon als altijd ongi werd, alleen een dagje later. Vrees dus dat jullie beiden met deze testen geen steek verder zijn... Ik ga zondag beginnen met testen om te kijken wanneer de pregnyl uit mijn lichaam is. Hopelijk wordt de test niet meer wit!
Daycey, Je info klopt, maar ik kreeg na 3 minuten een streep en de afleestijd is 5 minuten. Dus das toch een geldige test? Heb daar juist op gelet!
Ja, als je binnen drie minuten een streep hebt, is het zeker een geldige test! Een voorzichtige gefeliciteerd alvast van mijn kant!
Ervaren mama, en Bambe, en....en....en....? Al getest????? Mijn IUI was ook op 20 sept, en ik al posi test. Mijn innesteling was denk ik laat, pas afgelopen zaterdag, toen ietsje bloedverlies..... Vanochtend ff bevestiging gezocht met 2e KV test. Weer na 3 minuten duidelijke streep, 2 keer zo donker als gisteren. Ik zie wel dat de test na 10 minuten echt op zn donkerst was. Dus die afleestijd van 5 minuten snap ik ook niet hoor! Ervaren mama, ik ben dus vol goede verwachting voor je!!!!!
@Stewardes. Allereerst van harte gefeliciteerd!! Bied hoop voor de andere dames, en hoop met heel mijn hart dat er een gezonde wereldburger(tje) bijkomt! Ik heb zelf deze cyclus geen hoop meer, vanmorgen nog een test gedaan en was spierwit! Even slikken en weer doorgaan. Voel de rode duiveltjes alweer komen.. Reageer normaal heel sterk op (zwanger)schap hormonen dus de test had nu wel moeten kleuren. Nu eerst een aantal maanden rust zodat mijn man kan herstellen van zijn operatie. Tevens hebben wij besloten om nog 1 of hooguit 2 keer IUI te doen, lukt het dan niet tellen we onze zegeningen, 2 gezonde knullen, 2 lieve honden, mooi huis en mijn man heeft een goede baan, geen last van kredietcrisis. Alleen wil ik zelf dan gaan studeren of zo. Ben klaar met de horeca. Best moeilijk om erover na te denken maar we denken er gelukkig hetzelfde over. Onze kansen zijn zo klein dat je wij er ook echt zo tegenaan moeten kijken. En we delen samen de liefde voor Amerika (hij heeft me aangestoken) en gaan daar weer verder met een nieuwe staat. Deze 'club' blijf ik wel even volgen om te kijken hoeveel kindjes er geboren gaan worden. Ben heel benieuwd! En wie weet kan ik volgend jaar me toch nog toevoegen als nieuwe zwangere! Tuurlijk doet het idee pijn, en hebben we er verdriet van, maar om nog heel lang door tegaan heeft in mijn situatie geen voordelen. Mijn jongens zijn 21 en 19 als ik 40 ben, dat telt zeker mee in onze keus! Hoop voor iedereen een zwangerschap en een gezond wondertje! Want we kunnen het ondanks alle medici niet sturen! Liefs.
Allereerst gefeliciteerd voor alle dames met een positieve test!!! Maar zijn jullie niet bang dat de positieve test door de pregnyl of iets dergelijks komt?? Ik heb mijn IUI op 21 september gehad en ik moest 17 dagen wachten. Dit zou betekenen dat ik zondag pas kan testen. Gisteren was ik vrij en toen moest ik gewoon een middagdutje doen. Ik was zo ongeloofelijk moe. Toen ik wakker werd kreeg ik een golf van misselijkheid die na ongeveer een kwartiertje weer weg was. Ik weet niet of dit wat kan betekenen.. Af en toe heb ik wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden en mijn humeur bevestigd dat alleen maar... Maar ik weet ook dat dit niet perse hoeft te betekenen dat ik ongesteld ga worden... Ik zie dat jullie al aan het testen zijn... ik ben heel erg bang dat ik positief test door de pregnyl.... wat raden jullie mij aan???
@Cycy. Ligt aan je hoeveelheden pregnyl die je gespoten hebt. Je hebt 1500/5000 of 10000 eenheden. Zelf heb ik geen pregnyl gespoten deze ronde dus bij mij kan dat niet het geval zijn. Bij mij hebben ze niks gezegd wanneer ik mocht gaan testen dus heb het maar vast gedaan. Te nieuwsgierig Maar na 10 dagen was bij mijn vorige cyclus de pregnyl uit mijn lijf ik had 5000 eenheden. Succes meis! X