Hallo cycy, Ik heb op dag 7 getest om te zien of de pregnyl er al uit was, nee dus. Nu test ik morgen dag 9 weer enzovoort tot de test wit is. Dan weet ik zeker dat de pregnyl eruit is en dan wachten tot de officiƫle testdag. Als er dan 2 strepen staan weet ik zeker dat het van een zwangerschap komt en niet van de medicatie. Mijn arts zei dat de pregnyl er met 7/8 dagen wel uit is, maar ga anders uit van 10 dagen, dan zit je met 16/17 dagen prima hoor. Je zou nu in feite wel kunnen testen zie ik aan je banner. Jou pregnyl zal er nu uit moeten zijn. Succes
Wat fijn dat jullie zo snel advies geven.. Ik vind het ontzettend eng.. aan de ene kant wil ik testen en aan de andere kant wil ik gewoon wachten tot ik ongesteld wordt. Als ik zwanger ben.. ben ik dat over een week als het goed is ook nog..... Ik ben gewoon zo bang voor de teleurstelling! Ik heb een vervanging gehad van Pregnyl.. uit Duitsland.. en volgens mij het minimale... (ik heb ook het minimale voor clomid).. Vanmiddag ga ik wel even naar KV..... maar of ik ga testen.. dat weet ik nog niet!!! PFFFF DRAMAAAAAAAAAA @ ervaren mamma.... Ik vind het zwaar K*T voor je. en ik vind het heel knap dat je de beslissing heb genomen om niet te lang door te gaan. Wie weet ben jij wel een van die vrouwen die zwanger wordt als je het niet verwacht.. en kan je je inderdaad volgend jaar bij de zwangeren voegen! Ik hoop het echt voor je! Groetjes CyCy
Hier nog steeds geen ongi te bekennen wil niet testen..tot zaterdag..wil me eigen geen hoop geven.. Proficiat stewaradess was dit je eerste iui?
Cycy heb je al symtomen? Trouwens hen 20 iui gehad 19 had ik positief ovulatie test wanneer moet ik uit gaan dat ik mag testen..
Ervaren mama, wat kloten!! Hoop echt voor Jullie dat het toch raak is de volgende keer! Voor de rest vd meiden: blijf duimen en vage test wordt waarsch nog duidelijk! Na 17 dagen testen is wel lang zeg! Ik heb ook 2 dagen te vroeg (dik positief) getest! Good luck ladies!
He meiden. Denk dat weer mis gaat hier.... Net als vorige keer bij 4 weken slierten snotafscheiding met beetje bloed. en beetje krampen... Vorige keer werd uiteindelijk met 5 weken echte miskraam. Alles nu lijkt op die miskraam, dus ik ben verdrietig. Had ik liever niet posi getest.... Weet niet of ik nog meedoe met forum, nu staat mn hoofd er ff niet naar...
Ah nee, wat balen!! Probeer nog positief te blijven (hoe moeilijk ook!) Vriendin van mij is de 1e maand gewoon ongesteld geweest terwijl ze zwanger was. Nu heeft ze een pracht jochie van 5 maand!! Houd hoop!
Ik begin bloed te verliezen traan..20 sep iui en vandaag 14 dagen later bloed verlies klaar einde weer.. Over 3 dagen weer beginnen met spuiten niet leuk dit jammer.. Stuwardess hou je testen in de gaten of ze lichter of donkerder worden.. Trouwen zegt niks he je hebt zat meiden die paar dagen bloed verliezen..ik hoop het voor je positief blijven..
Owwneee Bambe en Stewardess!!! Dat is allemaal flink balen zeg!!! Hou het even in de gaten.. als het toch niet helemaal doorzet kan het nog wel raak zijn...... Ik wilde vandaag testen halen maar ben niet gegaan. Ik wacht gewoon mijn ongi af en ben ik het maandag nog niet.. dan zal ik er eens een testje tegen aan gooien @ stewardess.. Ik begrijp je volkomen.... Ik ben de eerste helft van mijn cycles nooit hier te vinden..... De eerste week is de teleurstelling te groot nog na mijn ongi... de week erna denk ik er meestal niet aan... en dan vanaf me eisprong ga ik weer hier kijken... Misschien kom ik je weer tegen op een forum van een wachtbankje Groetjes CyCy
@Stewardess, Bambe! Tis ook zo oneerlijk.. Moest vanmiddag ook huilen. Zei ook tegen mijn man;lijkt of iedereen alles spontaan krijgt; kinderen, vakantie's, geld, auto's Wij hebben het absoluut niet slecht maar moeten er echt wel wat voor doen.. Zo ook een kindje van ons samen krijgen! De ene keer ben ik nuchter en kan ik het relativeren, andere keer ben ik verdrietig! Heb nog geen bloed verloren maar morgen zal het wel zover zijn! Merk ook dat ik nu minder behoefte heb aan het forum.. Moment na inseminatie is dat heel sterk en dan zwakt het weer af!! Sterkte meiden en we 'spreken' elkaar weer! Knuffel! En blijf het wel volgen hoor! Al kennen we elkaar niet, meeleven doe ik wel! Xxx
We moeten elkaar blijven steunen.. Bij elkaar onze hart storten.. Trouwens heb een topic geopend iui oktober.. We zullen zien hoe het gaat lopen.. Gr bambe
Ik lees mee in iui september, omdat er toen ook een aantal dames voor het eerst begonnen. Leuk clubje en veel herkenbaarheid onderling. Dus dat is misschien ook een optie voor jou/jullie
Ik heb ook het idee dat ik ongesteld moet worden of he al ben maar tot nu toe alleen maar witte afscheiding.... Ik heb ook geen zwanger gevoel ofzo.... en ik zou toch wel ies moeten merken? Zeker als je er zo erg op aan het letten bent..... Ach ik voel de ongikrampen sterker wordendus bij mij zal het ook wel over zijn.. Succes dames! GroetjesCyCy
Jep helaas vannacht onggesteld geworden.... Met hevige krampen... Heb de hele nacht wakker gelegen.... Jeetje wat is dit klote zeg.... Op naar de ivf helaas.. Manlief heeft moeite om rrn goed gevuld potje in te leveren.... Dus na 2x zijn sperma te hebben gecontroleerd, 1 iui die niet doorging wegens te weinig zwemmers en 1 mislukte iui schuif ik al weet door naar de volgende attractie.... terwijl er niks mis is met zijn zaad .. Hij heeft gewoon moeite met het potje.... afgeloprn iui had hij 2.8 miljoen zwemmers.... Dus het werkt allemaal wel.... Helaas meiden.. Xxxx CyCy
Hier nog 1 afgelopen nacht ongesteld geworden!! Alle verwachtingen zijn weer weg.. Mijn verdriet had ik gister al dus al redelijk ingecalculeerd. Nu eerst een paar maanden rust! Cycy heel veel sterkte met de IVF ! Zou er ook voor gekozen hebben als ik nog geen kinders had gehad. Maar ik vind de weg te hard en te emotioneel! Ik zal je volgen! Liefs
Voelt kut echt.. Morgen begin ik weer met puregon toch weer het gevoel dat er iets word gedaan.. Laten we hopen dat deze maand onze maand is.. Meiden positief blijven..ze zeggen moeilijke tijden komen goeie tijden..