wie ook op het wachtbankje? & wat voor symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem1989, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Ja vanaf een positieve test. Eerder wilde ze het niet geven omdat dat volgens de fertiliteitsarts niets uit zou maken omdat de innesteling niet het probleem is.
    Ik neig zelf ook meer naar donderdag maar ben wel bang voor het resultaat. .. Maar ja dat hoort erbij hè.

De aders op de borsten heb ik heel lichtjes tijdens een warme douche. Ook heb ik wat "afscheiding" uit mijn borsten wat veel op melk lijkt maar dat zal het wel niet zijn. Dat heb ik tot nu toe iedere zwangerschap dus wel en goed teken.

2. ano1

ano1 Niet meer actief

Ja zeker te volgen ! Nu begrijp ik het haha , maar zodra je pas vanaf je nod test is her eitje toch al ingenesteld ? Dan laat het toch niet als nog weer los ?
    Wanneer kreeg jij miskramen dan ? Op je nod of eerder of later

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Mikkydj ik zou als ik jou was morgen ook testen voor die utrogestan!

4. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    1 keer met 11 weken en 1 keer met 6 weken. Als dit verhaal klopt dan zou de miskraam kunnen komen doordat mijn baarmoederslijmvlies snel verdwijnt.

5. ano1

ano1 Niet meer actief

Shart86 waarom nu geen test ? Die paar uur !! Haha en met zo'n vruchtbaar vorm kan het bijna niet mis gaan haha

6. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test morgen als de ongi niet begint!
    Mikkydj als ik jou was zou ik gewoon testen! Dan kun je eerder beginnen. Een miskraam weegt niet op tegen de prijs van een test! Succes

7. ano1

ano1 Niet meer actief

Oh jeetje wat vervelend zeg .. Heeft dat te maken met leeftijd ( hoe oud ben je ) ? En merk je dat ook aan de hoeveel heid afscheiding / vruchtbaar slijm je hebt rond eisprong en daar na ?

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik zou morgenochtend met ochtendurine testen ja!
    Je zou idd negatief kunnen testen, maar dan zit je vroeg in de innesteling en als daar het probleem bij jou niet zit maakt het dus niet uit als je het middel na het weekend krijgt.
    Maar als je morgen al wel een + hebt... dan is het beter direct te beginnen want is het wrs al eerder ingenesteld!
    Nou ja, kan je me volgen? Ik zou het doen dus! D Dan bedoel ik!

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ik wilde wel maar ik mag niet van mijn man! :)
    Hij is streng voor me, zouden eerst pas volgende week donderdag testen, nu heb ik t al vervroegd naar zondag en nou wilde ik net maar daar stak ie mooi een stokje voor! Maar ik denk dat ik morgen ochtend een stiekem testje doe kijken of er überhaupt een tuurstreepje of iets te zien is, zo niet dan ga ik er vast vanuit dat het toch niks is deze maand :)

10. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Ik ben 32 maar het zou los staan van mijn leeftijd. Voor mijn ei heb ik altijd Veel afscheiding. Als ik niet zwanger ben dan heb ik tussen ei en nod helemaal geen afscheiding. Als ik zwanger ben heb ik wel wat afscheiding tussen ei en nod maar niet extreem veel ofzo. In de tweede helft van een cyclus stijgt de progesteron en na je ongi zakt deze weer. Als je zwanger bent moet deze blijven stijgen en dat doet ie bij mij vermoedelijk niet. Ook zakt bij mij het hcg heel snel na een miskraam wat ook weer duid op hormonale problemen (binnen een week weer omo wit)

Ik volg je nog hoor roln. En ik ben er over uit. ... Ik ga morgen ochtend testen aahhh:$

11. ano1

ano1 Niet meer actief

Ooh jammer dames nu moet ik nog zoveel uur wachten tot ik jullie mag feliciteren ! Haha , man man wou dat ik al kon testen .. Wanneer zou ik een test gaan doen ??

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Spannend!!!!! :D

13. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    @ano, als je niet voor nod wilt testen zou ik de 22 ste aanhouden, 14dpo.

14. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    ohhhh wat spannend! 2 testers morgen!!!
    Ik ga zelf vrijdag weer testen.

15. ano1

ano1 Niet meer actief

Mmm daar twijfel ik dus aan omdat ik gisteren eenmalig veel rekbaar slijm had en vandaag crème afscheiding..

16. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

@@mikkydj Oke weer wat geleerd als je dat inderdaad minder aanmaakt zou ik ook kiezen om morgen alvast te testen. Stel als je zwanger bent dan kan je daar maar vroeg genoeg achter te zijn.

@ shart86 Luister naar je man ;) haha (zeg ik die vanaf 9 DPO al testte; ))

17. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Hey meiden....fijn om te zien dat er zoveel zwangeren zijn...ik zit een beetje met een raar geval. Ik moest afgelopen zondag ongi worden. In plaats daarvan had ik de dinsdag en woensdag ervoor een paar druppeltjes oud bloed. Daarna niets. Zondag getest, negatief. Zondag avond tot nu af en toe (1 tot 2 keer per dag) een klein beetje oud bloed verlies. Vanmorgen toch weer getest, negatief. Vanavond onder de douche een sliertje bloed, heel rekbaar (sorry voor de details maar volgens mij is iedereen hier wel wat gewend;))
    Nu zei mij moeder dat ik de dokter maar ff moest bellen omdat het wel een beetje vreemd is. We zijn vanaf aug gericht bezig en nog niet positief getest. Wel ander halve week overtijd met toen een vermoedelijk verlies van het vruchtje. Herkent iemand dit en wat zouden jullie doen.
    Een heel verhaal maar kan wel wat meningen gebruiken. Thanks x

18. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Tja je bent nu 4 dagen overtijd, dan zou je toch wel een positieve test in handen moeten hebben?
    Je hebt een wat langere cycles, misschien is het nog niet 100 procent ingenesteld, dan maak je ook geen hcg aan.
    Wacht nog even af.

19. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Ik zou ook nog even afwachten en pas na het weekend een afspraak maken met de huisarts na dat je nog eens getest hebt natuurlijk;)

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ken iemand die steeds pas na 3 weken overtijd een pos test in handen heeft..
    Zijn uitzonderingen, maar het kan!

Deel Deze Pagina