wie ook op het wachtbankje? & wat voor symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem1989, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Heb niet alles gelezen maar ook hier op t wachtbankje: 4 dpo, veel te vroeg voor symptomen maar af en toe steekjes in borsten, borsten lijken ook groter en ben verschrikkelijk sjago en dan wel emotioneel :(

2. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Hoi meiden!

Hier nog iemand op het wachtbankje! Alleen is mijn ei spoorloos! Dus zit daar op te wachten!

Voor alle zwangere gefeliciteerd!!! En geniet van jullie zwangerschap!

3. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Welkom dames!!:)

4. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:Dik kan op roze. Vanmorgen een licht rose streepje!! 1 dag voor nod met kruidvat 2v5

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Gefeliciteerd!

6. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Oke bedankt! Ik wacht nog even!

7. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Jaaa!:) gefeliciteerd mamamus!!

Hier helaas nog een witte test:) morgen dus nieuwe ronde nieuwe kansen;)

8. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mama mus!
    Hier ook een witte test en nog geen ongi. :( weer een paar dagen wachten dus..

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Whaaaa dit had ik echt niet verwacht!!! :)

10. Ster85

Ster85 Lid

10 mrt 2014
    16
    0
    0
    Ok, ik had omstreeks 9 maart ongesteld moeten worden. Echter heb ik een onregelmatige cyclus.
    Daarnaast heb ik vrijwel de gehele dag door het gevoel dat ik moet overgeven,.en zuurbranden. Dit terwijl ik normaal kan eten... Mijn tepels zijn extreem gevoelig en jeuken.
    Af en toe lijkt het erop dat ik menstruatiekrampen heb, en soms voelt het alsof ik vloei, en dan ga ik kijken maar dan is dit witte vloei. En mijn urine ruikt sterker.... (sorry voor de details)

Daar ik een onregelmatige cyclus heb weet ik niet zo goed wat nu te doen....

11. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Wow shart super! !

12. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Mama mus en Shart gefeliciteerd!!!!!!! Joepie!!!!!

13. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is meer dan een tuurstreep shart! Proficiat.

@ster als ik jou was zal ik een testje wagen..

14. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Jeeeee van harte Mamamus!!!! :p

15. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Soooheeee Shart! Wat geweldig, hoe duidelijk wil je m hebben :D van harte!!!

16. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hallo dames, ik zit nu 6 dagen voor NOD en ik had wat zwangerschapstesten van Sensitest in de kast liggen. Dit zijn die gevoelige testen die 4 dagen voor NOD kan gebruiken. Voor mij dus zaterdag. Maar aangezien ik zoooooooooo ongeduldig ben!!! Heb ik tegen beter weten in gisteren een test gedaan. En wat zeg ik daar .... een heeeeel licht roze tuurstreepje!!! Hij staat er echt zelfs mijn man zag het. Vanmorgen met ochtend urine heb ik er nog één tegenaan gegooid maar deze was weer Omo wit .... Ik weet natuurlijk dat ik veeeeeelste vroeg ben, maar als ik zwangerschapstesten in huis heb dan gebruik ik ze!! Zou het een soort verslaving zijn!?!?!?! hahahaha ik weet wel bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik ook RUIM voor mijn NOD al positieve testen dus het zou kunnen dat ik snel HCG aanmaak. Of die eerste test van gisteren is vals ... :(

Maar gisteren een duidelijk streepje en vanmorgen niks ... Iemand dit ook wel eens gehad? Denk dat ik morgen of zaterdag nog maar eens ga testen ....

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik las van iemand die het op dpo7 had gedaan en.. een tuurstreepje, dus ik ook proberen, zonder ochtendurine.. witter dan wit natuurlijk. Dat doe ik dus niet meer. Werkt ontmoedigend maar, aan de andere kant zet het je ook weer even met beide beentjes op de vloer. Wat dacht ik nu helemaal? Dat het in 1x al raak zou zijn?
    Nu maar gewoon wachten, wat mijn NOD is weet ik niet want: ronde 1. Ik weet wel dat ik nu 8 DPO zit, dus mijn NOD zou niet voor de 19e moeten zijn.
    Ik denk dat ik op zijn vroegst maandag nog een testje moet proberen, op 12 dpo.
    Mijn temperatuur is wel hoger dan voor de ovulatie maar niet zo hoog als direct na ovulatie..

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjewel meiden! Ben een beetje in shock nog en zeer voorzichtig blij want in januari werd t een vmk met bijna 5 weken...
    Maar goed nu nog wachten tot zondag dan test ik opnieuw met mijn man (die weet natuurlijk nog van niks) ;)

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh wat leuk shart! En nu zondag weer met je hubbie! Spannend en hopen dat deze plakt!

20. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ohhh wat herkenbaar!!! Als je testen in huis hebt.....
    Wat ik wel gemerkt had, de vorige keer is dat ik 's middags positiever testte dan s ochtends!
    En als ik s avonds veel drink dan is mijn plas ook minder geconcentreerd, dus dat hou ik in gedachten voor morgen...

Ik heb nog 4 actiontesten en 1 kruidvat klaar liggen....

Deel Deze Pagina