wie ook op het wachtbankje? & wat voor symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem1989, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Bij Key zie ik het misschien bij Caithy zie ik het eigenlijk niet.. geloof dat mijn werkbeeldscherm aan vernieuwing toe is..

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik lijk bij allebei wat te zien... Maar misschien wil ik het ook wel te graag! Haha ik ben benieuwd naar de volgende test dames !! Ik stel voor dat we dan verder schrijven onder eind november 2014 mama's!

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    hahahahahaha RoIn!!!

Ik test zaterdag gewoon weer!

4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Zullen we de testen nog even afwachten Shart, stel dat het toch niets is....

Vandaag drukke dag gelukkig! Grote boodschappen, stofzuigen beneden, eerste verdieping en zolder, badkamer en 2 wc's!
    Nu ren ik door naar school om daar ook te helpen schoonmaken en natuurlijk ben ik wat boodschappen vergeten en die moet ik ook nog halen, voor 12 uur (dan komen de kids uit).
    Morgenochtend heel vroeg opstaan, want dan heeft de oudste een turnwedstrijd (haar eerste). Dat arme kind is op van de spanning!!
    's Middags op kraamvisite bij de buren en 's avonds hebben we een feest in onze oude woonplaats Ijselstein!

5. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Ik zit op mijn werk dus heb niet alles gelezen maar ik zag wat positieve testen voorbij komen. Gefeliciteerd meiden!! :)

6. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Wat goed gefeliciteerd meiden.
    Ik woon ook in een dorpje bij Rotterdam haha dat zijn er wel veel straks allemaal uit het zelfde dorp.

Vanochtend weer getest zit nu 11 of 12 dpo maar helaas niks te zien met kruidvat test gedaan. Ik denk dat t deze ronde niks wordt heb ook geen symptonen ook nog niet het idee dat mijn ngestelheid eraan komt.... ff afwachten maar ;)

7. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Key ik zie ook iets! Maar bij caithy niet.. De beschadiging leidt misschien te veel af.. Over twee dagen nog eens!

Ik test morgen nog een keer als het nodig is

8. ano1

ano1 Niet meer actief

Omg omg ik zie hem !!!!!
    Jeeeee weer 1 !! Super gefeliciteerd

9. ano1

ano1 Niet meer actief

Ooohgg en nog 1 hahaha echt ongelofelijk hoe vruchtbaar dit vorm is super ! Gefeliciteerd

10. ano1

ano1 Niet meer actief

Wie herkent dit ?
    Steekjes in het midden van je baarmoeder ? Zit nu ongeveer week na eisprong

11. ano1

ano1 Niet meer actief

Oh sorry dat had ik trouwens 2 dagen geleden ongeveer twee dagen en dan af en toe

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #412 RoIn, 14 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
    Ik heb sinds vandaag ook geen zeurderige buik meer.
    Dus, weer wachten tot NOD.

13. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook ano, maarja ik weet nog helemaal niks.. Sinds gisteravond zijn het menstruatie krampjes geworden, maar geen bloed.

14. ano1

ano1 Niet meer actief

Ooooh spannend wish 25 , hoeveel dagen en bij hoeveel dpo had jij dat ? En hoeveel dpo zit jij nu ?

15. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ach dit is echt waardeloos... ik moet wachten, die onzekerheid is killing!!!
    Je voelt vanalles (overigens geen ongesteldheidskrampen) maar de grote vraag ben ik wel of niet zwanger!!!!! Grrr

Ik ga zondag of misschien wel maandag testen!

16. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wanneer ovulatie is geweest, dus kan dat niet zeggen. Maar ik had het vanaf 7 dagen voor nod ongeveer en heeft een paar dagen geduurd. Maar zoals ik al zei weet ik nog niks, dus misschien was het niet mijn nod of misschien straks toch nog goed nieuws.

17. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja spannend caithy! Ben heel benieuwd

18. ano1

ano1 Niet meer actief

Vreselijk dat wachten he.. Heel raar misschien maar ik heb er op een of andere manier een heel goed gevoel over.. Maar dan ben ik gelijk weer bang dat het straks toch een teleurstelling word !! Aaarrg frustratie

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja en dan heb je een positieve test en dan bedenk je om 14 uur smiddags na 3 koppen thee en sinas laat ik nog eens testen... En dan is t streepje ineens superlicht en ben je je alsnog heel druk aan t maken :(

20. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt dan ook wel veel gedronken.

Deel Deze Pagina